35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Koffieleutje, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesben

Liesben Niet meer actief

Hebben de ovutestjes al iets te melden Des?
    *is nu echt weg*

2. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    :D heb ik net ook zitten doen :D en ik dacht precies hetzelfde :D

Zij was het ook van dat 'r eisprong gevallen was, wat een toestanden allemaal, gevallen eisprongen en geslagen HCG.

En Liesje, die ons allen aan het lezen heeft gekregen, heeft ondertussen d'r hele huis gesopt. Lekker dan :D

Ja Des, al enige LH-stijging te bespeuren? Of is ie al gevallen?

Nou, aangezien ik toch alsmaar zit te zp-en ga ik hier maar stoppen en lekker naar buiten.

Dag Lieffies,
    tot later!

3. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Hihihi ongeduldige meiden ... er staat een streepje hoor maar nog niet een echte vette. Nog een paar dagen geduld denk ik ;)

4. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Heel goed idee Duimpje!

5. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Pff die Suzuki spoort niet, kwam haar ook al tegen bij andere topics met exact dezelfde vraag....

even geduld dus nog Des!!

Duim, lekker naar buiten...zonnetje schijnt, strak blauwe lucht...dus geniet ervan!

Lies, koppijn gelukkig weg!

Ik krijg niks uit mijn handen vandaag, ben doodmoe door slaaptekort laatste tijd. Hopelijk komt energie morgen weer terug.

6. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    #4906 ladouce, 8 apr 2011
    Laatst bewerkt: 8 apr 2011
    Ik ga ook afsluiten (werk comp dan he:D) en even naar buiten.

Jippie, tis weekend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

7. Liesben

Liesben Niet meer actief

Mijn "weekend" is voorbij, ik mag morgen weer werken :(

8. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Ok en dan deze speciaal voor Liesben:

9. Liesben

Liesben Niet meer actief

Thnx Ladouce :D

Het word wel weer heerlijk weer het weekend. Ik heb late diensten, dus dat wordt smorgens nog even lekker in de tuin!

10. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Ladouce mooi onderschrift, ik duim keihard dat 2011 jouw jaar gaat worden ! Wat een superlieve avatar heb je !

Jomi K** !! Dikke knuffel meis.

Lies yeaaaah morgen het 2e trimester in, ik weet nog dat ik toen gebak heb gehaald :) Werkse dit weekend.

Mooie kindjes Lim ! Lekker aan het genieten van het zonnetje...En mannen pfffff ik heb er hier ook 1 die ik regelmatig in de verkoop wil doen.
    Het lijkt wel of dat hier ook toeneemt, dan heb ik het idee dat ik er veel meer insteek dan dat ik terug krijg. :(

Bebek ik denk dat jij het werk de eerste maanden wel ff uit je Angela koppie kan zetten, eerst opknappen jij hoor !

Desmo jij moet zeker eerst proberen te ontspannen, lieverd ik gun je zo graag dat je droom uitkomt....En 2 jaar is nog een lange tijd hoor..
    Tja ik was bijna 46 en ging ook prima hoor, vriendin van mij is 48 en ook bij haar is het goed gegaan.Tja wat is verantwoord, is dat ook niet een beetje hoe oud jij je zelf voelt en hoe *oud* je lichaam is ?

Wat een prachtig geboortekaartje Natas, wat een beertje van een zoon zeg ! geniet meid, geniet !

Pink misschien handiger op je berichtje eerst op notepad te zetten ? Wat ga je hard meis met je zwangerschap hoe voel je je ? Bijna alweer je laatste trimester in ....

En verder alle meiden ( en degene die ik niet heb genoemd,Annna, Duim, Jes, salcia) fijn weekend geniet van het zonnetje !

11. Liesben

Liesben Niet meer actief

Oké, met het gevaar dat ik voor gek verklaard wordt...
    Ik zat/lag vanmiddag heel rustig een boekje te lezen, in het zonnetje.
    En heel even voelde ik iets, alsof er iets langs de binnenkant van mijn buik schuurde. Héél even.
    Nu is de kans dat dit gewoon mijn darmen zijn die bewogen vele malen groter, maar toch vroeg ik me heel even af...
    Nee, kan niet. Ik hou het maar op darmen. Toch?

12. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    ff spammen met het boefje in huize Leutje ;)
    In zijn nieuwe stoel, moet je hem nou zien zitten :D

13. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Lies was het een heel licht vlinderachtig gevoel ?

14. Liesben

Liesben Niet meer actief

Heel zachtjes, alsof er iets langs de binnenkant schuurde...

15. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Zo gek is dat niet hoor Lies zou heel goed kunnen. Ik weet nog dat BB toen ook al vrij vroeg leven voelde...

16. Liesben

Liesben Niet meer actief

Het lijkt me wel heel vroeg, zeker omdat ik niet zo fijntjes ben..maar het houdt me wel bezig.

17. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Ik zit ff te *googlen* en ik zie meerdere vrouwen die het rond die tijd al voelden. Als het kindje gunstig ligt is het zeker mogelijk staat er...

18. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ja, op BB zijn er ook wel vrouwen die zeggen dat het kan. Maar ik weet het niet hoor..en ws zal ik het nooit weten :)

19. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Nou ik het hier wel het *gevoel* gevonden en daar zullen we het mee moeten doen ;)

Wat voel je als je voor de eerste keer leven voelt?
    Dat gevoel is niet echt duidelijk te omschrijven, veel vrouwen zeggen dat het voelt als vlinders in hun buik of als een soort van kriebels of belletjes in de buik.

20. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Liesebn dus het zou zo te lezen best wel kunnen dat je al wat gevoeld hebt, misschien voel je het binnenkort nog een keer, maar voor het zelfde geld duurt het nu weer even....

Deel Deze Pagina