lief nog niet thuis bekje? met teken kan je idd niet voorzichtig genoeg zijn.. nu is het zo, dat een teek die binnen 24 uur verwijderd word meestal geen kwaad aanricht.. maar ik zou dus wel nagaan of er een kuur gegeven kan worden, zeker met het grote aantal besmettingsgevallen.. net terug van o zo gezellige verjaardag van zwager.. met mijn *jakkiesebah* schoonzus.. Enige leuke: deur gaat open en daar komt een vriendin van ze binnen.. die is zooooooooooooo enorm in omvang, dat mijn taille 1.5 keer in haar boven been past.. (incl buik).. had die boost ff nodig, ben er even langs gaan staan, stiekem gaan vergelijken en zon brak ineens door) pff, heb geen tijd om bij te lezen, kroost moet alweer eten etc laters x
Bebek wat lief van je lief die bloemen... en Teken bah..... goed dat je er naar hebt laten kijken.... poot stijf houden met dat soort dingen... Alphen aan de rijn vreselijk... waarom.... wat bezielt zo'n persoon....
Hmm, wat een rust hier. Dan ga ik alvast maar een nieuw topic openen. We zitten alweer bijna aan de 5000 berichten.
Hier is de link naar nieuw topic en in 1e bericht staat link naar dit topic. Ik zie jullie daar! http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/268978-35-zwangerschapswens-zelfs-zwanger.html
Nog 1x de link en laat ik deze sluiten: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/268978-35-zwangerschapswens-zelfs-zwanger.html
Dank je Ladouce voor je heldere woorden. Ik denk dat het klopt wat je zegt over wel of niet werkelijk in kunnen voelen wat een ander voelt, want iedereen heeft inderdaad zijn eigen geschiedenis, angsten (wel of niet reëel) en eigen uitgangspositie (ook fysiek bedoel ik dan). Er is nu bijvoorbeeld niemand in ons clubje die afgesloten eileiders heeft en daardoor nul maar dan ook nul kans heeft om nog op een natuurlijke manier zwanger te raken. Het geeft mij een hoop duidelijkheid, en in die zin ook minder onrust elke maand, maar het voelt ook ontzettend leeg en verdrietig. En ik kan niet echt invoelen hoe het is om zoveel mooie embryo's teruggeplaatst te hebben gekregen en geen innesteling tot zo ver en ook niet weten waarom .. Het lijkt me vreselijk en ingrijpend, maar het precieze gevoel ken jij alleen maar. En dat geldt eigenlijk voor alle persoonlijke verhalen van iedereen hier. Ik lees in ieder geval wel alle betrokkenheid en meeleven in jullie respons en dat is heel fijn! Fijn dat de B12-injecties goed gaan. En ik hoop dat ze iets voor je gaan betekenen. En natuurlijk ontzettend dat we allemaal moeder mogen worden!