Duim, heerlijk toch, zo'n ochtendje voor jezelf met niets hoeven! Lekker genieten van Duim-tijd! Had je wel nodig ook geloof ik. balen dat je zo'n last van die hormonen hebt meis, wat we er allemaal wel niet voor over moeten hebben..... Maar zo lekker met je Lief op pad, wordt vast nog een gezellige dag! JoMi, sorry maar vind je macaroni echt smerig klinken Nu hou ik niet van zoetzure saus (yech!) en ben ik ook geen fan van shoarma, dus ik hou het lekker bij mijn eigen macaroni; die is toch het allerlekkerste! Des meissie, wat heb je het te pakken zeg, getverdemme! Zou je niet ff de dokter bellen voor dat hoesten? Dat is namelijk een symptoom van de mexicaanse griep....en aangezien je het al zo lang hebt, zou ik ff aan de bel trekken. Ik hoop in ieder geval dat je gauw opknapt! *stuurt koppie thee met lyricaatje naar Des* Zo, Lief is met puppie naar het bos en ik heb de boel gestoft, gezogen en gedweild. Lief doet meteen de boodschappen en ik ga straks ff douchen en mijn haar doen en gezicht erop schminken voor het feest. Ik ben heel slecht, maar ik heb zooo geen zin Maar goed, als ik er ben zal het wel leuk zijn. Ben nogal wazig van de Lyrica geloof ik, beetje tipsy lijkt wel Qua pijn doet het denk ik wel wat, al is het nog steeds niet weg. De ergste zenuwpijn lijkt wel onder controle nu en da's alweer fijn
als vanouds weer een gezellige start van het weekend dus geen zin om te reageren.. sorry knuf voor iedereen
Hier ook een die ff afhaakt. Heb buikpijn en rugpijn, hoop maar dat het komt doordat onze frummel goed groeit. Dikke knuf voor iedereen en tot gauw!
Zo, proefritjes gemaakt. Lief wil een dieseltje. Dus eerst naar de nieuwe Citroen C3...helaas geen proefrit mogelijk want nog niet in produktie. Gelukkig, want ik vind het een vrouwenauto Toen de Fiat Punto evo. Lekker wagentje, stoer ook wel! Toen nog in een Seat Ibiza ecomotive (zoiets). Hmmm, rijdt wel goed maar maakt een hoop herrie. Alledrie geen grote auto's. Maar houdt in het achterhoofd dat ik in een Ford Focus station rij....dus die grote auto hebben we al To be continued dus.
Ik hoop dat je toch een leuk feesie heb Bebek! Oh ja, duim, Ovitrelle begint wel uit te werken, gelukkig! Nu de gewone post-ei-hormonen-klachtjes. Lim: knuffel. BB jij ook knuffel! Des, beterschap!
, ik heb nu heel klein beetje bloedverlies en wat buikpijn. Denk dat het deze maand over is. Heb nu ook voor het eerst getempt deze maand en denk dat ik ipv dag 12 al op dag 8 eisprong heb gehad.
Verdarrie Bekje, wat klote van de omotest Ik hoop dat de Lyrica snel gaat helpen meid, en je niet te veel bijwerkingen krijgt. Heel veel sterkte Des! Dat zou balen zijn Jomi Hier ook even weinig tekst verder. Ik ben nog steeds gesloopt van de afgelopen week, was echt te druk voor deze miep. Heb een complete off-day vol met zwangerkwaaltjes (pijn in m'n rug, harde buiken, veel maagzuur, beenkrampen, misselijk, bla blabla) hoofdpijn, en vooral buitensporig moe. Dus ik hou een slaapdag, niks doen, alle to-do lijstjes aan de kant.
Des, wat balen dat je nog steeds ziek bent, beterschap meis! Bek: k.. van je omotest weer Hier nog niks, soms denk ik dat ik ongesteld ga worden, beetje krAmp in buik maar borsten doen ook zeer, weet het gewoon niet, zo shit dat wachten weer
jammer omo bek.. aan andere kant met operatie in vooruitzicht misschien wel beter..kan je zoals je lief al zei.. daarna er vol voor gaan pijnvrij! jomi al gespot... gaat goed. DD: maak me beetje zorgen om jou..knuf salcia: zit nix anders op dan vroegtijdig te testen of af te wachten.. nog paar daagjes! ik heb een schijthumeur.. en buurman maakt het er niet beter op.. hele dag is die zak hooi thuis.. en vanaf 5 uur begint die weer herrie te maken, te boren, te hameren, te zagen... echt, als een voodoo pop zou werken.. was ik daar nu gruwelijk veel naalden in aan het steken.. achterlijke klootviool dat die is.
'Dus ik hou een slaapdag, niks doen, alle to-do lijstjes aan de kant.' Goed zo Natas! Voor alle anderen beterschap in jullie lijven, of in jullie hoofden qua pesthumeuren en ander gedoe. Ik heb een redelijk dagje gehad. Beter dan de dagen hiervoor qua humeur in ieder geval. Lekker taart gegeten met koffie, boodschappen en daarna gezamenlijk gesleutel aan mijn fiets. Nieuw stuur, bel, handvatten, achterlicht, ketting aangespannen en gesmeerd door liefje, bandjes opgepompt. Fijn hoor! Nu lekker op de bank en zo weer spuiten, hmm ... Wel al de hele dag koppijn hier, maar mijn liefje ook, dus ik kan het niet direct op de medicijnen schuiven .. Meiden, fijne avond nog en hoop dat iedereen goed slaapt en zich morgen wat beter voelt!
Des- Ik hoop dat je je vandaag wat beter voelt. Jomi- Ik denk niet dat je roze verlies een probleem hoeft te zijn. En ik heb ook altijd menstruatie krampen als ik zwanger ben. nog een paar daagjes volhouden en dan moe je maar eens een testje doen. Of heb ik nu totaal iets gemist? Test anders maandag eens. Je wet het nooit. salcia- Ook voor jou heb ik maar een advies. TESTEN! Ik heb vanavond 25 zwangerschapstesten besteld! Whaaa ik begin te wennen aan het idee dat er een kans bestaat dat er een kleine verrassing gaat groeien. De testen zijn de allergevoeligste die er bestaan denk ik. 10mIU
Wat is er Lies kan ik helpen ? Lyn heb ik iets gemist ?? Des beterschap !! Bekje hoe was het feest ? Jomi hoe is het met de kleine man, alweer opgeknapt ? Goedemorgen meisjes !
Koffie: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/252581-algemene-tips-om-snel-ler-zwanger-worden.html Have fun
Zowiezo het hele topic...tips..kom op zeg! Oh ja, TS is 19. Niet dat dat erg is, maar 19...En ze doet alsof ze alle wijsheid in pacht heeft. Nou ja, ik ben gewoon jaloers dat ik niet meer zo naief ben
Echt, ik wilde niet meer reageren...maar dit is teveel domheid om te negeren. Wat denkt ze wel niet zeg? [relmodus aan]
Goedemorgen meisjes Liesje lekker aan het scheuren geweest gisteren, altijd leuk! Nog meer ritjes op je verlanglijstje of heb je keuze gemaakt? Salcia, wat spannend zeg! Wanneer mag je testen? Lim heeft weer bonje met de buren....tis inderdaad niet heel erg sociaal als je de hele dag niets te doen hebt om dan aan het eind van de dag herrie te gaan schoppen. Succes! BB, hoe gaat het meis, al wat beter? Duim is gelukkig wat vrolijker, fijn! Ik hoop dat je hoofdpijn ook snel zakt! Desmo liefie, hoe gaat het met jou?? Aan de beterende hand hoop ik?! JoMi, bij mij betekent bruinverlies/rozeverlies nooit veel goeds helaas, weet niet hoe dat bij jou is...anders toch maar ff testen?? Lies, ik kom zo ook ff rellen Sorry dat ik gisteren ineens pleite was. Lief belde me op; puppie was weggelopen in het grote bos. Lief mij opgehaald, intussen was puppie al 2 uur zoek, dus ik met mijn gammele lijf dat bos in en roepen. Binnen 2 seconden kwam er een compleet verwilderde, helemaal panische puppie aanrennen, die amper nog kon ademhalen en het schuim op zijn bek had staan van paniek!! Ik helemaal opgelucht dat ie er weer was, beestje ook snel weer rustig gekregen gelukkig. Was ie achter een hert aan gegaan, die knuppel. Dan gaat ie puur op instinct op zo'n beest af, om er vervolgens achter te komen dat ie zijn baasje kwijt is en helemaal in paniek te raken, zo zielig. Had ie dus 2 uur als een dolle door dat bos lopen rennen, ik vond het echt zo sneu! Helaas heeft ie zich wel verwond op zijn avontuur: hij heeft een grote snee in het kussentje onder zijn voorpoot Is altijd zo zielig, want dan komt ie naar je toe en tilt zijn pootje voor je op en dan kijkt ie je heel zielig aan, zo van 'ik heb pijn, help me dan'. Dus ik gisteren nog water gekookt, wond helemaal schoon gemaakt en nu ben ik het aan behandelen met calendulan spray en dan hoop ik dat het gauw dicht is. Het bloedde vanmorgen in ieder geval niet meer, dus dat is goed nieuws. Kun je nagaan hoe diep die wond was, dat het zelfs bloedde, zo'n kussentje is hartstikke dik! Toen naar het feest, waar niet zo heel veel aan was. We zaten als een van de eerste aan een tafel voor 8, maar er kwam dus niemand bij ons zitten...zaten we daar met z'n tweeën Uiteindelijk zat er een tafel verder een groepje collega's, dus daar zijn we bij gaan zitten en dat was wel een gezellig groepje. Eten was voortreffelijk en buffet was leuk gedaan, met allemaal ronde tafels in plaats van 1 zo'n lange, rechte rij. Er was muziek enzo, maar Bekje kan niet dansen, dus dat was snel over. Er was nog wel een humorgroepje, ze noemden zich de Sjonnies en dat was dus echt my kind of humor! Die vent zei gewoon alles en die begon te kleppen en toen niemand reageerde riep ie dat ie voor een zaal schijndooien terecht was gekomen Ik mag dat wel. Al met al waren we om half twaalf weer thuis en hebben we een prima avond gehad! Verder geen nieuws....ik ben gestopt met de Lyrica, want er is nog helemaal niets hier wat wijst op een ongi, dus ik wacht toch maar even tot ik bloed gespot heb. Je weet maar nooit, er zijn vrouwen die pas laat positief testen Ik geloof er niet zo in, maar beter het zekere voor het onzekere nemen! Heb totaal geen buikpijn of zere liezen, geen krampen en boobies doen echt helemaal geen zeer, dus da's wel raar. Naja, we wachten het maar gewoon af, zit weinig anders op!