35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Koffieleutje, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    #41 Annna, 13 jan 2011
    Laatst bewerkt: 13 jan 2011
    Hihi, hier nog geen feest hoor! Poeh, zou ik de weeën als een feest kunnen ervaren??? Zie er best wel tegenop! Zeker omdat de ontsluiting zo lang duurde.

Ik moet zeggen dat ik regelmatig 's ochtends opsta met de gedachte, "oh nee, ik hoop dat ik vandaag niet ga bevallen, ik ben al zo moe".
    Later op de dag gaat het wel weer wat beter hoor.
    Trouwens, ik heb ook nog een paar buikfoto's met de kleine meid in mijn album geplaatst.

Vandaag heb ik ons met mijn vermoeide lijf nog even naar de kinderboerderij gesleept. (heel dichtbij hier) Het is voor Yara wel saai zo thuis te zitten met een vermoeide mama, vanmorgen verveelde ze zich echt een beetje. Ik nodig graag mensen uit, liefst met kindjes of ik laat haar even met haar buurmeisje van 10 spelen. Dan beleefd ze tenminste wat.
    Gisteren zijn we trouwens ook voor het eerst naar de kapper geweest. Natuurlijk ook een heel avontuur :) Ze zat netjes stil, was wel onder de indruk, maar ze moest huilen van de föhn. Alles wat lawaai maakt vind ze een beetje eng. (ik denk doordat ik in de laatste weken vd zwangerschap nog het houten aanrecht geschuurd heb)

We wilden Jomi nog bellen of ze kwam spelen met haar kleine man, maar ze deed net of ze me niet hoorde ;)
    Sorry, het zal je maar gebeuren dat je per ongeluk iemand belt tijdens de weeën en veel gekerm.

Trouwens, ik heb ook nog een paar buikfoto's met de kleine meid in mijn album geplaatst.

Ik zal dan Jomi en Limmeke op de hoogte houden wanneer er een kindeke geboren is. Of anders wil Dombo het vast ook nog wel posten hier.
    Lim, ik weet trouwens niet of ik dat al doe als de weeën begonnen zijn hoor! Ik denk dat ik me dan volledig op mezelf richt.
    Fijn trouwens dat B weer in de doek wilde na zo'n lange tijd.
    Ik denk trouwens nog na over een niet te lange doek voor de eerste weken gewoon thuis en korte stukjes. Ook twijfel ik nog over een Manduca of Bondolino.

2. Lynnami

Lynnami Actief lid

8 dec 2010
    425
    0
    0
    sahm
    sunnyside
  3. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Anna, ik hoop voor je dat je nog wat kan rusten voordat het begint. Het is natuurlijk niet niks, maar als het zover is zal het ook vast wel goed komen.
    Ik heb je foto's al even bewonder, leuk hoor en wat een prachtige grote buik. Kun je je al voorstellen dat die in ieder geval met een week of 2 weg is? Ik vond dat zo'n gek idee, lag op de ic en hele onderlichaam was verdoofd en mijn buik zo plat.
    Trouwens J vindt nu sommige geluiden ook niet zo leuk. Vooral de vreemde geluiden kan hij soms zomaar van gaan huilen, totdat je hem er mee heen neemt en laat zien dat het niet eng is. Maar de volgende keer gebeurt het ook nog wel eens weer hoor.
    Had J vast erg leuk gevonden om met Y te spelen, denk dat ze zich goed hadden vermaakt. Maar ja, als mama de foon niet hoort.;)
    Ik wacht je berichtje wel af, mocht je hem naar mij sturen. Ik ben toch bijna nooit weg en nu met dit weer is er al helemaal niks aan. Hier zitten we natuurlijk ook nog wat op de ruimte en dichtbij Ijselmeer, dus altijd vrij veel wind.
    Heb je Y ook in de doek gehad?

4. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Wauw meis, wat een leuke tas! Leuke kleurtjes ook.

5. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Nou, ik ga eerst even met het eten aan de gang. Misschien tussendoor nog wel eventjes, maar anders kom ik vanavond in ieder geval wel weer al J op bed ligt.

Oh ja, J heeft er sinds gisteren zijn 2e kiesje bij. Dus in 2 weken tijd 2 tanden onder en 2 kiezen boven. Dus gaat nu eindelijk wat opschieten. Hij had tot 2 weken geleden er nog maar 6 in totaal en dan nu 10.

6. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Zo Jomi, dat gaat snel opeens. Ik moet bekennen dat Yara nu al weer haar laatste melkkiesje door heeft. Nu moeten ze er straks eerst weer uitvallen. Maar ze was wel heel vroeg met alle tandjes en alles zo'n beetje tegelijk en zonder al te veel klachten.

Yara is in het allereerste begin niet zo veel gedragen ivm mijn bekken. Later heb ik haar wel regelmatig gedragen. En ik kijk er nu ook weer naar uit. Dan heb je ten minste iets dicht bij je bij het gemis van je buik :)

Leuk tassie Annie!

7. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    hahaha jomi, dat had ik dus nu de laatste 2 zwangerschappen niet.. een platte buik.. net zo bol alleen kwabbelig :)

annna: probeer toch maar wat te rusten hoe moeilijk het ook is met Y die haar aandacht ook wilt hebben.. we wachten smsje wel gewoon af. :)

zoons zijn met opa en oma uiteten.. maar eens bedenken wat wij gaan nuttigen.. ik heb geen trek maar ja

ja, B is klein en P is erg groot.. P is al uit 68 gegroeid, volgende week naar CB, eens kijken hoelang ze is en vooral hoe zwaar

8. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    een leuke tas ryfo... ben dol op tassen :)

9. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Leuke tas Ryfo! Leuk met die kleurtjes en lekker formaat ook: kan veel in, altijd handig :D Leuk!

Anna, laatste loodjes he! Ik snap wel dat je niet gaat smsen als het begint. Tenzij er natuurlijk 3 uur tussen de weeën zitten, dan kan je het best even doen :p :D
    Ik hoop dat je nog even kunt uitrusten voor het begint, even op krachten komen!

Over tandjes en kiesjes kan ik helaas niet meepraten, dus ik ben alweer uitgeluld :D
    Ga even een lekkere krokante kipschitzel bakken en wat aardappeltjes met spekjes. Heb besloten om deze keer maar te eten voor het uitlaten, dan heb ik het tenminste alvast een beetje warm ;)

10. BB10

BB10 Niet meer actief

Ryfo leuke tas!

Anna ik ben maar gauw gaan kijken naar je buikfoto want je drong zo aan;)

Bekje gaat voor het wandelen kokkerellen. Moet ik hier ook zo gaan doen. Hoef alleen niet te gaan wandelen;)

Ik had vandaag knallende koppijn.......heul fijn! Maarnieheus.
    Dus nog maar even rustig aan.

11. Liesben

Liesben Niet meer actief

#51 Liesben, 13 jan 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 jan 2011
    Jeuj, gevind!

Salcia, ik heb maandag echo en in principe deze ronde eerste IUI. Wanneer hangt af van de echo maandag.

Benthe, ik ken je nog wel. Wat spannend zeg, eiceldonatie. En wat een lieve vriendin!

Jomi, lastig he, dat verdriet. Ik zou nu of een kind van ruim een jaar moeten hebben, of 39 weken zwanger zijn....

Limmeke, lieffie. Downdag? Upknuffel dan hoor!
    En dat pendelen....wanneer jij wil. Niets moet!

Ryfo...ik las iets over shoppen en de Mac. Beide geen hobby van me ;)
    Wel een leuke tas!
    Van de week iets bij de Burger King gehaald...kweet het niet hoor, tis niet mijn ding. Alhoewel de krulfrieten wel lekker zijn daar!

Ladouce, wat klinkt dat heerlijk zeg, die vakantie! Echt. Ik vind het zo fijn dat jullie zo genoten hebben!

Bekje, wat fijn dat je iets minder pijn had vanmorgen!
    En wat betreft dat bevallen....vraag het gewoon (ahum) even aan de dokter.

Laatste loodjes Annna...

Zo ik is thuis. En moe. Heel moe. Werk is gewoon niet leuk meer, zo enorm druk.
    Etentje was wel gezellig gisteren.
    Nu ga ik zitten en sta niet meer op. Morgen weer werken, mag ik even melden dat ik daar geen zin in heb?
    Nu moet ik geloof ik nog even het oude topic lezen, want ook daar is nog veel in geschreven......

12. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Zo weer thuis. Wel heel veel leuke vakantiebestemmingen gezien. Te veel eigenlijk dus nu weten we het niet meer. Ach, we hebben nog even de tijd en het voorgenieten en uitzoeken is ook wel weer leuk.

Liesje lekker thuis na een dag hard werken. Ook jij goed je rust nemen he! Ik snap echt jouw diensten niet, het lijkt echt alsof je meer werkt dan voorheen terwijl je minder zou moeten werken.
    Nu voetjes de lucht in en niets meer doen, laat manlief maar koken zou ik zo zeggen.

Bebek, fijn dat je pijn vandaag iets minder was. Geeft de burger toch wat moed voor de komende periode tot de operatie. Hopelijk kan de neuroloog je ergens tussen proppen.

Ryfo, sorry :) tas is niet echt mijn smaak. Ik hou persoonlijk niet zo van die grote tassen maar gelukkig hebben we allemaal een verschillende smaak anders zou iedereen met hetzelfde rondlopen:D

Jeu Limmeke, wat is P al groot zeg en wat een heerlijke foto van je 2 meisjes. Zo liefffffffff.

Ria druk aan het opruimen en weggooien. Dat lucht zo op. Dan kun je straks in jullie nieuwe casa lekker met een frisse blik beginnen.

Tandjes en kiesjes weet ik verder ook niets van dus daar haak ik ook af.

Ga nu weer even verder met foto's van de vakantie bewerken. Heb er al 100 gedaan van de 1000.

13. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Leuke tas Ryfo! En ik hou ook absoluut niet van shoppen...koop alleen af en toe iets op internet, maar dan houdt het wel zo'n beetje op. ..

14. Liesben

Liesben Niet meer actief

Koffie, wat verdrietig dat twee van je kinderen het zichzelf en dus jou nu zo lastig maken. Maar wel heel fijn om te lezen dat oudste zich zo inzet, en je helpt bij het huishouden.
    Ik zou die J gewoon even in Plundra zetten bij de IKEA. Ik hoop dat hij bijtrekt.
    En je dochter? Gaat het daar nu wel iets beter mee? Of is het lastig, nu Xander toch veel aandacht nodig heeft?

Salcia heeft de IUI gehad. Spannend, duimen draaien maar weer!

15. Lynnami

Lynnami Actief lid

8 dec 2010
    425
    0
    0
    sahm
    sunnyside
    Succes Salcia. HIer draaien mijn duimen EN tenen op volle toeren voor je.

Ladouce- Geeft toch helemaal niet dat je mijn tas niet mooi vind. Ik ga je reis verslag even lezen want ik heb dat nog niet gedaan.

16. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Oops, niet een goed idee; eerst eten en dan met puppie uit; ikke hartstikke misselijk nu :$ En mijn ogen vallen ineens bijna dicht...
    Dussss...Bekje gaat hop in de benen en met het beessie buiten waggelen. De van-boom-tot-boom-loop :D
    Tot straks meiden!

17. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Ik heb snel, snel ff bijgelezen...
    vanmiddag een uur met jeff gecamt en gemsnt.........heerlijk !!! Goh wat mis ik hem dan de oetlul....
    Vandaag ook ff terug geweest naar het Vu, catheter is eruit en X mag 2 keer per dag met zijn billen in een kamillebad... Ik heb de thee al getrokken voor zometeen.
    Het is dik en gezwollen, ik heb een heel verslag gehad en er is heel veel gedaan....
    Zijn huid is heel erg geirriteerd vanaf zijn buikje tot bovenbenen.
    Hij heeft nog niet geplast, doet natuurlijk zeer, paractamol helpt daar niet tegen. Dus even in de gaten houden ivm retentie.....
    Vanmorgen kwam het met dochterlief weer eens tot een uitbarsting kon er ook nog wel bij....
    Vanmiddag nog een flink k ** gesprek met mijn leidinggevende en toen kwamen de tranen.... Zelfs op weg naar de supermarkt liepen de tranen over mijn wangen.....
    En nu ?? Zeg boe tegen me en ik jank :(

18. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Koffie, ik zal geen boe zeggen, ik geef je alleen een megadikke knuffel!
    *schuift roosvicee door; komt wel goed schatje*
    Zielig zeg, voor kleine prins dat ie zo'n geirriteerd huidje heeft! Ik hoop dat het snel wegtrekt met het kamillebadje en ik hoop dat hij gauw een pijnloze plas kan doen, arm ding!
    Wat heerlijk dat je eindelijk eens even met J hebt kunnen kletsen, dat had je net ff nodig! Hoe gaat het met hem? Wanneer komt ie terug? :D
    Voor wat betreft je leidinggevende: waarom houdt dat mens niet eens op met irriteren? :x Zal ik ff bij haar langs gaan, is het zo over met het gezeik :x Wat denkt ze wel niet zeg, alsof je niet genoeg op je bordje hebt liggen! Ze moet ophouden en gewoon het advies van de arbo arts overnemen en eens wat begrip gaan tonen, de draak!
    Tja en met je dochter...dat blijft een wisselend beeld he? Het zal er toch vast iets mee te maken hebben dat alle aandacht nu naar kleine prins gaat en dat ze dat dan niet zo goed kan handelen. Sterkte meissie!

Zo, de van-boom-tot-boom-loop zit er weer op, ik hoef lekker niet meer naar buiten nu, jeuj!

Mijn verzekeringsprobleem is trouwens opgelost, ik kreeg net een mailtje van mijn fysio dat ze wel altijd een zorgcontract hebben gehad met Agis, maar dat ze die voor 2011 nog niet getekend hadden en dat dit wel degelijk voor de 15e gaat gebeuren.
    Dat betekent dat een uitgebreidere verzekering voor mij dé oplossing is, want bij die verzekering krijg ik alle fysiotherapiebehandelingen volledig vergoed bij een aangesloten praktijk. Dus de man van D. te U., R. te U., heeft voor J.Doedel te U. een berekening gemaakt, waardoor C. te Z. zich nu helemaal lullig voelt en excuses aanbiedt! ;)
    Ik wacht trouwens wel ff met omzetten tot de 15e geweest is, want Agis mailde mij van de week nog dat ze geen contract hebben met mijn fysio en dan weet ik het wel weer, gaat het weer allemaal mis straks. Ik moet er morgen toch naar toe en dan zal ik ff vragen hoe of wat. Pak van mijn hart in ieder geval. En van mijn bankrekening :D

Liesje, darkroom? :D

19. Lynnami

Lynnami Actief lid

8 dec 2010
    425
    0
    0
    sahm
    sunnyside
    Koffie- Ik weet niet wat er aan de hand is met J. kun je mij zeggen wat er is? Sorry ik wil het begrijpen maar heb geen idee.

Bekje- goed dat het opgelost is met de verzekering.

Hier- Vanochtend om 8:45 uit bed gerold omdat een vriendin me belde met de vraag of ik al wakker was. JAAA hallo nu wel he :) Maar goed, dat terzijde, ik wou gaan douchen en draai de kraan open. Komt er een pies straaltje uit en stopt... Alle kranen in huis geprobeerd en niks geen water. Buren gebeld (want ik zat nog in ondergoed en wou de deur niet uit) en die hadden allemaal gewoon water. Water maatschappij gebeld en die konmden niks voor me doen want alles zag er goed uit volgens hun. Hmm ja dus ik een loodgieter gebeld en die lui zeiden me dat het afgelopen nacht heel hard gevroren heeft. WTF!? hier vriezen??? nou ja ok, dus waarschijnlijk de leiding bevroren. Daar zit je dan. Mijn broer belde me om me een update te geven van mijn moeder (zal ik ook over vertellen) en die zei dat ik de kraan open moest zetten en dat daardoor de leiding wel zou ontdooien. Na een uur was het water ineens terug! Ik blij...

Ok dus mijn moeder. Dat had ik jullie nog niet verteld. Mijn moeder heeft vorige week haar heup gebroken. Die arme schat heeft dus een operatie gehad en lijkt nu prima met haar te gaan. Ze mag zaterdag naar huis. Ze word volgende week 78.

20. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Oh jee wat is er weer veel geschreven, kweenie of ik alles nog weet hoor want ik ben weer zo moe. Had net als Duim en Lies een lange en drukke dag en ga zo heerlijk een bad met veel schuim duiken met een boek en de telefoon uit :D

Bekje alsje morgen huppelend naar buiten komt dan zet ik je af bij de bushalte hoor! En anders ga je maar krom lopen bij de neuroloog. Zal je net zien dat je morgen geen pijn hebt en je keutel terug gaat trekken ... nou mooi niet waar ik bij ben :p
    En wat doet het er toe dat je misschien een KZ moet omdat je rug vastzit. Lekker belangrijk schat, als je multicultischat er maar gezond uitkomt. ;)

Ladouce wat een zalig vakantieverhaal. Klinkt erg ontspannen en goed. Dat Hong Kong trekt me voor geen meter maar zoals jij het beschrijft lijkt het nog leuk ook :D
    Gaan we gauw afspreken?

Ryfo begrijp ik nou dat je eerst een schuld moet hebben om een credit card te krijgen :( Rare regel. Hier mag je juist geen schulden hebben volgens mij. Ik heb wel een credit card maar gebruik die hoofdzakelijk op vakantie.
    Vervelend van je moeder zeg. Zeker omdat je niet even langs kunt gaan. Sterkte!

Benthe welkom terug! Spannend gaat het weer worden bij jullie. Wordt die eicel van je vriendin dan met zaad van je man bewerkt en gaat de hele handel dan bij jou terug in je baarmoeder? Vergeef me mijn stomme vraag maar ik weet dus echt niet hoe dat werkt :)

Jomi dikke knuf meid. Al die kiezen van J. zullen er ook wel voor gezorgd hebben dat hij zo ziek is geweest.

Koffie ein-de-lijk met Jef kunnen praten ... en toen huilen (en misschien nog wel). Liefje gooi het er uit hoor, je bent zo verschrikkelijk sterk dat het logisch is dat het lijntje ook wel eens knapt. Klote dat X. zo veel pijn heeft :(

Lim gefeli met zoonlief van 16. Ga zo even in je album spieken naar de nieuwe foto's van de kleintjes ;)
    En ik help je hopen dat die nieuwe fysio baat zal hebben. Het wordt ook voor jou wel eens tijd om pijnvrij door het leven te wandelen.

Liesje hoe vallen jouw vrije dagen volgende week?;)

Goed eerst ff posten en dan kijken wie ik vergeten ben.

Oh Anna natuurlijk. Ik moet nog even vriendjes met je worden want ik kan nu je foto's niet zien en ben benieuwd naar je grote buik!
    Morgen de officiele uitgerekende datum ... ieuw wat spannend weer.

Deel Deze Pagina