Komt stiekem om het hoekje gluren (durft bijna niet meer) Ik weet dat ik jullie verwaarloos maar door allerlei oorzaken ben ik niet in staat op iedereen te reageren. Ik hoop dat het mij vergeven wordt. Ik heb tevens last van een meelezer (denk ik, of ik moet nu ineens paranoide geworden zijn) dus wie wil weten hoe, wat, waar en waarom dan stuur ik wel een pbtje. Ik leef iig wel met iedereen mee want bijlezen doe ik zeker wel! Ben zeer benieuwd naar Anna. Dikke knuf voor iedereen want ik zag weer een hoop ellende voorbij komen.
Dus het kan ook zo maar zijn dat je NOD later ligt Bekje? Kwil geen hoop ontnemen hoor, maar dat kan dus? En ja, ik heb gewerkt Jeetje Lim, irri dat paps zn foon uitheeft! Moesten ze verbieden! *Gaat snel verder met koken*
Arme BB, geeft toch niks. Al heel fijn dat je meeleest. Ik wil ook wel een PB. Zo, net ongeveer 5 jaargangen VPRO-gids weggemieterd. Wat een kilo's. Ben verder alle tijdschriften aan het uitzoeken en zoveel mogelijk weg aan het doen. Zo nog even verder schrobben op de voegen van mijn badkamertegels. Heb echt een fantastisch (chemisch) goedje gevonden waardoor ze weer wit worden. Het lijkt wel of ik ongesteld moet worden of nestdrang heb, hormonen in ieder geval . Lies lekker gewerkt? Is het nog zo vreselijk daar en word je nog overbelast? Is namelijk niet de bedoeling hoor! Zeker nu niet.
Lies, het zou in theorie kunnen, maar ik acht de kans erg klein...ei is nooit zoveel later en als ik op mijn gevoel af had moeten gaan wassie juist eerder geweest. Maar maak je geen zorgen; die witte test zaterdag van mij zegt wat mij betreft genoeg, plus het uitblijven van zere boobies enzo, dus ik ga gewoon uit van duivels. Al zijn ze wel erg laat en voel ik ze nog niet echt aankomen BB last van een meelezert? Naja, op zich weet iedereen neem ik aan dat je zwanger bent en verder zijn er geen schokkende dingen hier te vinden over je Maar pb mag altijd hoor! Duim, is dat de bedoeling, dat je ongi gaat worden? Sorry als ik nu iets heel stoms vraag hoor, maar weet niet zo goed hoe het allemaal werkt met die hormonen enzo Zo, ff de piepers opzetten en vleesje maken!
Ikke wil ook PB! Duim, tis en blijft een bak ellende op de afdeling. Ik hoop dat het beter wordt, maar met een aantal langdurig zieke collega's en alleen maar toenemende zorgzwaarte houd ik mijn hart vast...
Welk goedje gebruik je voor die voegen Duimelot? Ik ben erg fan van "voegenfris" om de boel weer wit te krijgen. Schoonmaakdrang heb ik overigens nooit last van.
BB, ik wil ook wel graag pbtje. En het is je wel vergeven hoor, maar wel even fijn om kort even wat van je te horen. KNUF.
Na 50 minuten heb ik het moeten opgeven... Toen kon ik gelukkig zittend werk gaan doen.... Nu een brandende rug en een been die tintelt. Toch kan het volgens het SMT 2 keer per week Ik heb gezegd dat ik voorlopig alleen zittend werk wil/kan doen... Toen lag het volgens leidinggevende aan de schoenen die ik droeg
SMT is een sociaal medisch team bestaande uit arboarts ziekenhuis, leidinggevende en verzuim manager..Doel zo snel mogelijk weer aan het werk...
Welko Pasta- Ik ben 35 en heb 2 zoontjes waarvan de jongste helaas voor de geboorte is overleden. Ik was niet van plan om weer zwanger te raken omdat ik ook 10+ miskramen heb gehad. Maar nu blijkt mijn pil niet te werken en heb ik een ei gehad vorige week waardoor ik nu dus alsnog ongepland op de roze wachtbank zit. Iedereen- Ik heb vandaag niet veel tijd en zal misschien (hopelijk) morgen even uitgebreid reageren. Hoewel ik morgen wel eerst in de ochtend naar de bieb ga, dus kan laat zijn voor Nederlandse normen
BB kopieer mij ook maar in die pb. Fijn dat je je even hebt gemeld Over melden ... niks van Anna nog neem ik aan? Koffie wat een idioot toneelspel moet je daar eigenlijk opvoeren op je werk. Hou vol hoor meis, uiteindelijk maak je zelf uit wat je doet of niet. Bekje ik heb je oproep voor puppie gelezen, werd er gewoon een beetje verdrietig van Hier vanmiddag bij de huisarts geweest en wat denk je ... ik heb een stevige griep gehad! Zucht, daar was ik zelf absoluut niet opgekomen, wat een verheldering zeg.:x Nu ja, morgen die longfoto maken (ieekks) en verder vooral bijkomen en uitrusten want na 5 dagen flinke koorts schijnt het normaal te zijn dat je zo ontzettend moe bent. Alleen voor mijn hoofdpijn hd ze geen verklaring. Kortom, deze tante zit nog wel een paar dagen thuis om bij te komen:x
Geen bloed meer opgehoest Des? Oh ja, quote van de dag alhier op zp (kweet ff niet meer waar) Maar ze had op 4 dpo een zw. test gedaan omdat een collega die enigzins paranormale/helderziende eigenschappen heeft had gezegd dat ze er zo goed uitzag....4 dpo. Dat is dus 4 dagen na ei. Dat dat even duidelijk is. *zucht*
Laat me raden ... 19 jaar en net begonnen Stomme mutsen! Tot gisteren nog bloed gehoest Lies, daarom ben ik ook zo bang voor die longfoto. Gelukkig zei de huisarts wel dat ze niets bijzonders in mijn longen hoorden, dus dat gaf wel wat rust. Toch idioot dat je ondanks die angst gewoon trek in een sigaret hebt vanmiddag. :x