35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Koffieleutje, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BB10

BB10 Niet meer actief

Komt stiekem om het hoekje gluren (durft bijna niet meer)
    Ik weet dat ik jullie verwaarloos maar door allerlei oorzaken ben ik niet in staat op iedereen te reageren. Ik hoop dat het mij vergeven wordt.:)
    Ik heb tevens last van een meelezer (denk ik, of ik moet nu ineens paranoide geworden zijn;)) dus wie wil weten hoe, wat, waar en waarom dan stuur ik wel een pbtje.

Ik leef iig wel met iedereen mee want bijlezen doe ik zeker wel!
    Ben zeer benieuwd naar Anna.
    Dikke knuf voor iedereen want ik zag weer een hoop ellende voorbij komen.:(

2. Liesben

Liesben Niet meer actief

Dus het kan ook zo maar zijn dat je NOD later ligt Bekje? Kwil geen hoop ontnemen hoor, maar dat kan dus?
    En ja, ik heb gewerkt :D

Jeetje Lim, irri dat paps zn foon uitheeft! Moesten ze verbieden!

*Gaat snel verder met koken*

3. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Ik wil wel een pb-tje; ben benieuwd wat je bedoeld! Alles goed verder?

4. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Arme BB, geeft toch niks. Al heel fijn dat je meeleest. Ik wil ook wel een PB.

Zo, net ongeveer 5 jaargangen VPRO-gids weggemieterd. Wat een kilo's. Ben verder alle tijdschriften aan het uitzoeken en zoveel mogelijk weg aan het doen. Zo nog even verder schrobben op de voegen van mijn badkamertegels. Heb echt een fantastisch (chemisch) goedje gevonden waardoor ze weer wit worden. Het lijkt wel of ik ongesteld moet worden of nestdrang heb, hormonen in ieder geval :D.

Lies lekker gewerkt? Is het nog zo vreselijk daar en word je nog overbelast? Is namelijk niet de bedoeling hoor! Zeker nu niet.

5. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    BB ik wil ook wel een pbtje

6. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Lies, het zou in theorie kunnen, maar ik acht de kans erg klein...ei is nooit zoveel later en als ik op mijn gevoel af had moeten gaan wassie juist eerder geweest.
    Maar maak je geen zorgen; die witte test zaterdag van mij zegt wat mij betreft genoeg, plus het uitblijven van zere boobies enzo, dus ik ga gewoon uit van duivels. Al zijn ze wel erg laat en voel ik ze nog niet echt aankomen ;)

BB last van een meelezert? Naja, op zich weet iedereen neem ik aan dat je zwanger bent en verder zijn er geen schokkende dingen hier te vinden over je ;) Maar pb mag altijd hoor! :D

Duim, is dat de bedoeling, dat je ongi gaat worden? Sorry als ik nu iets heel stoms vraag hoor, maar weet niet zo goed hoe het allemaal werkt met die hormonen enzo :)

Zo, ff de piepers opzetten en vleesje maken!

7. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ikke wil ook PB!

Duim, tis en blijft een bak ellende op de afdeling. Ik hoop dat het beter wordt, maar met een aantal langdurig zieke collega's en alleen maar toenemende zorgzwaarte houd ik mijn hart vast...

8. Pasta

Pasta Fanatiek lid

12 feb 2010
    1.015
    16
    38
    Noord Holland
    Welk goedje gebruik je voor die voegen Duimelot? Ik ben erg fan van "voegenfris" om de boel weer wit te krijgen.
    Schoonmaakdrang heb ik overigens nooit last van.

9. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    BB, ik wil ook wel graag pbtje. En het is je wel vergeven hoor, maar wel even fijn om kort even wat van je te horen. KNUF.

10. Liesben

Liesben Niet meer actief

Duim, heb je ook de behoefte om hier een keertje schoon te maken? ..... ;)

11. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Na 50 minuten heb ik het moeten opgeven... Toen kon ik gelukkig zittend werk gaan doen.... Nu een brandende rug en een been die tintelt.

Toch kan het volgens het SMT 2 keer per week :(
    Ik heb gezegd dat ik voorlopig alleen zittend werk wil/kan doen...
    Toen lag het volgens leidinggevende aan de schoenen die ik droeg :$

12. Liesben

Liesben Niet meer actief

Klote koffie. Nu maar even bijkomen!
    Even domme vraag..wat is SMT?

13. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    SMT is een sociaal medisch team bestaande uit arboarts ziekenhuis, leidinggevende en verzuim manager..Doel zo snel mogelijk weer aan het werk...

14. Lynnami

Lynnami Actief lid

8 dec 2010
    425
    0
    0
    sahm
    sunnyside
    Welko Pasta- Ik ben 35 en heb 2 zoontjes waarvan de jongste helaas voor de geboorte is overleden. Ik was niet van plan om weer zwanger te raken omdat ik ook 10+ miskramen heb gehad. Maar nu blijkt mijn pil niet te werken en heb ik een ei gehad vorige week waardoor ik nu dus alsnog ongepland op de roze wachtbank zit.

Iedereen- Ik heb vandaag niet veel tijd en zal misschien (hopelijk) morgen even uitgebreid reageren. Hoewel ik morgen wel eerst in de ochtend naar de bieb ga, dus kan laat zijn voor Nederlandse normen :)

15. Liesben

Liesben Niet meer actief

oké, weer wat geleerd..
    Hoe reageerde andere collega's, los van je ledinggevende?

16. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    BB kopieer mij ook maar in die pb. Fijn dat je je even hebt gemeld ;)

Over melden ... niks van Anna nog neem ik aan?

Koffie wat een idioot toneelspel moet je daar eigenlijk opvoeren op je werk. Hou vol hoor meis, uiteindelijk maak je zelf uit wat je doet of niet.

Bekje ik heb je oproep voor puppie gelezen, werd er gewoon een beetje verdrietig van :(

Hier vanmiddag bij de huisarts geweest en wat denk je ... ik heb een stevige griep gehad!:$ Zucht, daar was ik zelf absoluut niet opgekomen, wat een verheldering zeg.:x
    Nu ja, morgen die longfoto maken (ieekks) en verder vooral bijkomen en uitrusten want na 5 dagen flinke koorts schijnt het normaal te zijn dat je zo ontzettend moe bent. Alleen voor mijn hoofdpijn hd ze geen verklaring.
    Kortom, deze tante zit nog wel een paar dagen thuis om bij te komen:x

17. Liesben

Liesben Niet meer actief

Geen bloed meer opgehoest Des?

Oh ja, quote van de dag alhier op zp (kweet ff niet meer waar)
    Maar ze had op 4 dpo een zw. test gedaan omdat een collega die enigzins paranormale/helderziende eigenschappen heeft had gezegd dat ze er zo goed uitzag....4 dpo. Dat is dus 4 dagen na ei. Dat dat even duidelijk is.
    *zucht*

18. Liesben

Liesben Niet meer actief

Dit meisje gaat zo uitloggen en met de benen hoog op de bank. Morgen weer de wekker om 05:45 uur.

19. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht

Laat me raden ... 19 jaar en net begonnen ;) Stomme mutsen!

Tot gisteren nog bloed gehoest Lies, daarom ben ik ook zo bang voor die longfoto. Gelukkig zei de huisarts wel dat ze niets bijzonders in mijn longen hoorden, dus dat gaf wel wat rust.
    Toch idioot dat je ondanks die angst gewoon trek in een sigaret hebt vanmiddag. :x

20. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Fijne avond nog Lies en werk ze morgenochtend maar weer ;)

Deel Deze Pagina