35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Koffieleutje, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Jee nog geen Anna nieuws. Beebje maakt het wel spannend.

JoMi, niet om je bang te maken of vervelend te doen maar heb jij vaker cycli die zo kort zijn? Want volgens mij is je lf dan ook vrij kort en misschien wel te kort. Zoals gezegd, wil je niet iets aanpraten.

Salcia loopt leeg. Wel weer grote schoonmaak dan. Sterkte.

Pasta kletst al lekker mee en woont op een kleine boerderie. Leuk, koetjes en kalfjes. Vooral het laatste is gezellig en lekker biest eten, mmmmm. Lijkt me trouwens best pittig, boerderie en werken. Knap hoor.

Bebek, ik had je topic gelezen en het zijn echt super reacties. Zo lief zijn allemaal liefhebbers. Ach en zo'n foto van puppie doet het altij goed:D Ik hoop echt dat je een goed opvangthuis voor 'm vind. Ik heb nog even met lief besproken maar ik weet ook echt niet zo snel iemand aan wie ik jouw puppie zou toevertrouwen. Wel veel mensen met boerderij ed in de familie maar daar zou hij toch niet de aandacht en liefde krijgen die hij nodig heeft.

BB heb je al pb gestuurd om weer pb terug te krijgen. Ben ook helemaal niet nieuwsgierig en ongeduldig:p

Duim heeft nesteldrang en schoonmaakwoede. Komt vast door de hormonsters. Alhoewel, ik heb meestal het tegenovergestelde. Ben uitgeteld en doodop. Je hebt wel weer lekker een schone badkamer. Nu op naar morgen, hoe laat mag je trouwens?

Lies, ik snap niet dat jij het nog volhoud op je werk. Ik heb bewondering voor je want menigeen had allang het bijltje erbij neergegooid. Maar hoe lang gaat dit nog goed. Enneh, hoe voel je je? Nog een dagje en dan kom ik naast je zitten op die mooie roze bank.:D

Koffie, misschien moeten je forumdinnetjes eens even met dat mens gaan praten daar op je werk. Hoe durft ze. Liep je op je pumps ofzo? Jou kennende had je gewoon normale schoenen aan want gezien je klachten kun je niet eens op ongemakkelijke schoenen lopen.

Des, sterkte vandaag met longfoto, weet niet hoe laat je moest. En inderdaad, neem je rust. Een goeie griep hakt er goed in en je was met de kerstdagen ook al ziek dus nu even goed uitzieken. Gelukkig dat R je in de gaten houd en lekker vertroetelt. En die peuken die je in je tas gevonden hebt door de plee spoelen!

Lynn moet nog 4 dagen wachten tot ze kan testen. Sterkte met wachten.

Limmeke, wel goed dat ze mams helemaal binnenstebuiten keren maar zenuwslopend als je hier ziet en als paps dan z'n telefoon uitzet. Heb je 'm verteld dat hij dat niet meer moet doen.
    Kleine meid ziek, jij ziek, bij jullie houdt het ook niet op he.
    Knuffel.

Mama, sterkte met je schouder.

Zo volgens mij ben ik nu weer door alle pagina's heen.:D

Hier gisteravond aan deel 2 van frummel geknutseld:D Morgen waarschijnlijk het laatste deel eraan plakken en dan mogen we wachten of ons kunstwerk het gaat doen.
    Deel 1 van m'n fotoboek is af, Hongkong. Nu Bali nog. Verders echt dodelijk saai hier op dit moment.

2. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    #682 JoMi, 25 jan 2011
    Laatst bewerkt: 25 jan 2011
    Ladouce, wat lief dat je meedenkt en nee, ik vind je niet vervelend. Ik maak mij daar soms ook wel eens wat zorgen over, maar wil ook niet dat hier teveel laten merken. Ik ben natuurlijk al gezegend met een zoon. Terwijl jij en nog een paar hier al zoveel moeite hebben zwanger te kunnen worden. Ik ben natuurlijk ook nog geen jaar bezig. Ik vind 23 ook wel erg kort hoor (heb er zelfs nog van 22 tussen zitten), zal even het lijstje erbij pakken wat mijn cyclussen zijn. Dan heb je even een idee.

Dit is vanaf maart vorig jaar toen ik de mirena heb laten verwijderen:

26-22-24-26-26-zwanger-33 na curettage-22-25-26-23.

3. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ladouce, respect hoor, dat je zo snel na de vakantie al je fotoalbums in elkaar aan het knutselen bent!
    Enne, beebje is mooi zorgvuldig in elkaar geknutseld; als het nou niet goed gaat komen weet ik het niet meer! ;) Ik duim!!

4. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    J en ik gaan nu eerst even eten.

Eet smakelijk iedereen.

5. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Nou ben terug zonder foto ... heb ik me daarvoor helemaal aangekleed en naar het ziekenhuis heen en weer gereden. Ben kapot nu :x
    Maar het is mijn eigen schuld en ik weet niet of ik nou verstandig ben geweest.
    Ik heb namelijk zelf aangegeven dat er een ieniemienie kansje bestaat dat ik zwanger ben en toen raadde die mevrouw me ernstig af om de foto te laten maken. In de eerste 3 maanden van een zwangerschap doen ze dat liever niet vanwege het gevaar van de straling voor de vrucht (ik zou het baby noemen, maar wie ben ik ;))
    Toen schoot ik dus in de twijfel modus want de kans dat ik zwanger ben is natuulijk bijna nihil; aan de andere kant maak ik mezelf van kant als blijkt dat ik wel zwanger ben en ik hiermee mijn kind om zeep geholpen heb. Wat moet ik nou :(

Ik heb besloten dat als ik longontsteking heb of erger, ik dat over 3 dagen ook nog wel heb. Vrijdag ga ik testen en dan weet ik meer. Komt er een omotest dan zit ik vrijdag nog in het ziekenhuis voor die klote-foto. Komt er geen omo-test ... nou dan ff geen idee :D

Sorry voor mijn ego verhaal meiden :)

6. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Lim gelukkig nemen ze daar in Spanje de boel goed serieus en wordt je mams helemaal doorgelicht. Maar ik weet wat het is om een ouder in het buitenland in het ziekenhuis te hebben; het zou verboden moeten worden! En paps mag onder geen beding zijn telefoon uitzetten, issie nou helemaal :x
    Heel veel sterkte meis, en nou niet ook griep krijgen, mama's mogen niet ziek zijn :(;)

Eh Bekje waar blijft jouw ongi??? Je kunt mij opvegen als je uitgerekend NU zwanger blijkt te zijn. Zou echt iets voor jou zijn :D Ik hoop het echt heel erg hoor, dan ga je na de bevalling maar die operatie doen. Of nee, een keizersnee en als multicultischat eruit is, gooien ze je op je rug en doen ze in 1 moeite die hernia eruit.
    Als je bijkomt heb je dan een kind in plaats van een hernia! :D
    Zou ik wel de kraamzorg wat langer laten komen ;)

Gaat goed met je foto's Ladouce! Verstandig dat je het nu doet, als je langer wacht heb je geen zin meer en ben je een deel misschien vergeten.

Eet smakelijk Jomi en zoon :)

Anna ligt vast bij te komen met haar wondertje ;)

7. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Des, wat stom dat ik je daar niet even op heb gewezen! Ik moet namelijk zelf een foto van mijn onderrug laten maken voor de operatie, maar dat werd mij ook afgeraden om te doen totdat ik zeker weet niet zwanger te zijn. Ik heb het zelfs hier neergezet maar echt compleet vergeten om jou daar ook even op te wijzen, sorry!
    Je zal wel helemaal gesloopt zijn nu? Lekker op de bank met koppie thee en bonk chocola, tv aan op Oprah en verstand op nul! ;)
    Enne, het zou idd een stunt voor mij zijn als ik uitgerekend nu zwanger blijk, ik zak van mijn stoel denk ik, hahaha. Ik reken nog steeds nergens op door die omotest, maar er dient zich ook echt nog helemaal niets aan, dus heel stiekem vlamt de hoop wel weer op....
    Inderdaad een goed plan; keizersnee, kind eruit, hernia eruit en klaar :D

Over kind eruit gesproken....waar blijft Anna-beeb-nieuws???

8. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Ja ik ben ook een rund dat ik er niet eerder aan heb gedacht. Vind het wel lastig om op kantoor te moeten liegen. Ik heb maar gezegd dat de foto is gemaakt en dan ga ik morgen zeggen dattie over moet ofzo. Beetje lullig maar de echte reden zeg ik absoluut niet.

Net een vriendin van me gesproken die als arts op de ambu werkt. Volgens haar hoef ik echt niet bang te zijn voor iets engs want dan zou ik zieker moeten zijn en benauwder. En ook zij vond het handiger om te wachten, koorts en griep willen niks zeggen over innesteling dus wie weet ...

9. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Des, ik hou me ook altijd vast aan die verhalen van mensen dat ze niet lekker waren of griep hadden en toen zwanger bleken... ;)
    Ik zou het trouwens ook niet zeggen op mijn werk hoor, ik vind dat je dat prima oplost zo!
    Gelukkig dat er waarschijnlijk niets aan de hand is, dat moet opluchten! Ik zat gisteren traumateam te kijken en daar was een meneer die ook bloed ophoestte en dat kwam gewoon doordat hij zo vreselijk aan het hoesten was, dat zijn slijmvliezen helemaal geïrriteerd waren, dus dat kan ook een hele goed verklaring zijn!

10. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Trouwens Des, ik zou niet morgen al zeggen dat ie over moet hoor, ik zou heel even wachten! Gewoon zeggen dat je vrijdag de uitslag krijgt en dan vrijdag zeggen dat de foto niet duidelijk was of geen uitsluitsel gaf en dat je nog een keertje moet. Dan heb je wat speling!

11. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    #691 limmeke, 25 jan 2011
    babynieuws!!!

annna is bevallen van een dochter! ze is smoorverliefd, placenta wel verwijderd op ok, maar alles gaat goed!

12. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Nieuws van Anna.

We hebben een tweede dochter. Gezond. Lief en mooi. Mama is super verliefd en Y opgetogen. Bevalling ging heftig en snel. Placenta wel op ok verwijdert. Liefs anna.

13. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Hahaha, dacht dat ik snel was. Posten we tegelijk Limm.

14. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    #694 JoMi, 25 jan 2011
    Annna, hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie 2e dochter en zusje van Y. Fijn dat alles achter de rug is en dat het goed gaat. Nu lekker genieten en laat je maar lekker verwennen. En wat een mooie naam.

15. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    #695 Dombo, 25 jan 2011
    Haha, jullie waren me voor!

Anna, ook hier, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje Linde! Geniet van haar en van elkaar!

16. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
  17. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    hehehe jomi.. was niet makkelijk snel te posten met ziek kindje op de arm..

nu ff echt:

GEFELICITEERD LIEVE ANNA, ANNAMAN EN Y MET DE GEBOORTE VAN JULLIE ZUSJE EN DOCHTER

18. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Hoera, beebje is er. Anna, Annaman en Yara, gefeliciteerd met jullie dochter en zusje.

19. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Dombo, bedankt voor het vertellen van de naam, wist ik nog niet, wilde haar er ook nog niet mee lastig vallen. :D

20. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    ANNA, van harte gefeliciteerd met jullie dochter, wat een prachtige naam!! Geniet ervan!

Deel Deze Pagina