Hahaha Des, zo goed gaat het nou ook weer niet hoor, dat ik meteen huppelend naar buiten kom Was het maar zo'n feest Druk dagje gehad? Niks lekkerders dan een warm bad, boek en wijntje dan inderdaad! Genietse!
Ja je begrijpt het helemaal goed. Je moet eerst bewijzen dat je je schulden wel kan betalen dmv van een schulkd aan te gaan. Maar omdat je dus zonder schuld niks kan is er een uitzondering en dat telt als schuld. Je gaat een creditcard aan met je eigen geld. Ik zet dus in mijn geval $750 op een rekening waar ik niet bij kan komen. Dat geld gaat "op de kaart" en die kan ik gebruiken als krediet. Snappen jullie het nog? Om te beginnen moet je dus eerst je eigen geld aflossen... Zo heb ik nu al een mooie creditscore opgebouwd.
heuh aaah enthousiast Copy paste Rare regels eigenlijk Ryfo. Lijkt niet zo logisch. Lekker Xander in een kamillebadje. Voor de rest is het wel afzien voor hem, ik hoop dat ie lekker gaat plassen. Vind het heel stom Koffie dat je vanmiddag een gesprek op je werk hebt gehad. Boe trouwens, want ik vind dat je maar lekker even moet uithuilen. Fijn dat je wel lekker gebabbeld heb met je zoon, niet fijn dat je dochter weer even moest aanvaren. Maar in haar idee verdient ze natuurlijk ook aandacht nu. Oh ja, Desmo duikt ook in bad. Lies heeft hard gewerkt, ik geloof ook wel een beetje te hard. Ook maar in bad dan. Ik ga ook lekker met de beentjes omhoog!
Liesje haakt af voor vandaag. Ik ga naar bed, en iedereen kan even de boom in. Komende dagen ben ik weinig online door werk en andere aangelegenheden.
Ladouce, wat een heerlijk vakantieverhaal. Lijkt mij echt genieten, maar zal voor mij wel niet weg gelegd zijn met de boerderij. Wij hopen ooit nog eens naar vrienden te kunnen in Canada. En nu eerst even een bakkie koffie.
Zo ... dat was lekker zeg. Ik ben helemaal gerimpeld In mijn verhaal van net ben ik dus Salcia, Natas, Mama73, Ria en volgens mij nog een paar meiden vergeten. Gaat goed hier Rare bedoeling met die credit card hoor Ryfo, da's net de omgekeerde wereld. Nou begrijp waarom je altijd hoort dat Amerikanen zoveel schulden hebben. Liesje ik ga lekker niet in een boom zitten, maar wel zo naar bed. Knuf voor jou!
Ik weet niet waarom maar volgens mij komen er 3 hele vruchtbare maanden aan. Voel het aan mijn water!
Hmmmm, zou toch mooi zijn. Hier is het maar de vraag, nog maar 1x gepukt. Hoop dat het vanavond of zo nog wil. Ladouce, de e-reader die jij hebt zal dan niks voor mij zijn. Ik kan wel Engels lezen hoor, maar niet de hele tijd. Dan vind ik het niet echt leuk meer, maar wel bedankt in ieder geval.
P gaat al aan B voorbij Lim..... geef B es wat te eten en P minder schoppen onder haar achterste Prachtige buik Anna, en Y's kusje is super lief. Jammer dat ik nog geen verlof heb en erg druk ben op dit moment, anders kwam ik gezellig even langs met een speelkameraadje voor Y. Bekje, heel veel succes morgen bij de neuroloog! Koffie, vervelende dochters en leidinggevenden moeten nu bij je uit de buurt blijven! :x Ryfo, beterschap voor je mamsel. Knuf aan Lies!
Akie (= Sjakie) aatjes (= haartjes) kammuh Sjaak vond vandaag wonderbaarlijk veel goed, normaliter krijgt Miepie de kans niet
Annna wat een lieve foto, vandaag uitgerekend spannend ! Ik ben niet op het werk geweest hoor gisteren, leidinggevende belde, ik dacht nog wat lief maar het was om me te herinneren dat ze met X zijn operatie niets te maken had, thuiszorg kon de zorg doen want ik was medewerkster kreeg loon uitbetaald dus moest me aan mijn afspraken houden (lees 2 keer per week koffie drinken op het werk) ik wilde zeggen dat ze het contract in haar r*** kon schuiven heb dat niet gedaan maar gezegd dat ik bovenal moeder was. Toen zei ze dat ik het verlof dan maar zelf moest betalen (zorgverlof) ik zei dat ze moest doen wat haar goed dunkte...... Zo even mijn arboarts bellen want als ik eraan terug denk aan het telefoongesprek schiet ik weer vol... Emotionele puntmuts die ik ben. Ryfo leuke tas, J is mijn oudste zoon van 26 die vertrokken is naar Zweden met zijn zweedse knackebrodje en waar ik niet veel van hoorde tot gisteren. Eindelijk weer eens op msn gesproken en gezien op webcam..... Bebek succes vandaag..... Desmo doe je lief voor dr ? Vanmiddag weer hulpverlening voor dochter en ik heb daar zo`n zin in Ria hoe is het met het huis ? Natas wat een lieve foto`s... Een ieder die ik niet heb genoemd dikke knuf, ga weer proberen fatsoenlijk mee te lezen en te reageren..... Oh ja X heeft geplast gisteren hoor, begon ineens te huilen bleek dat hij aan het plassen was. vanmorgen ook een goede natte luier.. Wel de hele nacht aan het nachtbraken geweest
ik vind trut nog netjes uitgedrukt.. knuf voor jou koffie. annna vandaag 40 weken... op naar de 41.. pfff manlief is naar dusseldorf mijn ouders wegbrengen, ik heb zon snotkop dat ik liever thuis blijf. kids ook snotkop, manlief ook trouwens, maar dan is die er een keer uit B is zon snoepkous, ze is dol op adventkalenders, heb dus voor het hele jaar van die kalenders en elke dag mag ze 1 venstertje openen.. zogauw ze kamer inkomt sjeest ze naar de plank waar ding opligt en roept... chuluuuuu... wat lief natas die kamfoto's, haalt de poes niet uit? kat hier is niet meer lief voor B en heeft haar van de week een flinke haal gegeven.. begrijpelijk, want ze had 2 handen vol met vacht
heb trouwens een discussie met iemand.. in 1992 en 1995 hebben wij hier last gehad van het hoge water, in het eerste jaar stond het 1 meter binnen in mijn oude huis, de garage van mijn ouders tot aan het plafond.. jaar 1 deden verzekeringen een deel vergoeden, geloof na 500 euro schade kreeg je vergoeding. 2e jaar kreeg je nix. nu staan er overal nieuwe dijken, damwanden, muren etc.. waar wij elk jaar ettelijke 100en euro's voor betalen om de zooi bij te houden.. maar mocht er toch weer iets doorbreken en wij weer natte voeten krijgen.. dan betaald verzekering niet uit.. ben ik dan de enige die dat beetje oneerlijk vind? wel betalen om water buiten te houden (bijna 300 euro per jaar) maar bij schade geen cent krijgen? komt nog veel meer hoog water aan.. de roer gaat vandaag overstromen.. nu hopen dat hun groene rivier gaat werken, anders loopt de hele binnenstad onder water.. de maas gaat dit weekend weer fors stijgen, en zou nog hoger komen dan de vorige week.. en nog steeds ben ik blij dat ik op een bult woon
Stress en moeheid hebben nu echt de BV de das omgedaan, gisteravond heeft X voor het laatst gehad en volgens mij zit er weinig tot niets meer in Daarom andere banner