Heb het verteld, opluchting pffffieuwwww. Manlief wil dat ik morgenochtend eerst even met gyn. bel. Dan hoor ik dan mischien wel of ik moet tempen en ovutesten moet gebruiken of dat ik misschien gelijk wel kan komen. In ieder geval valt de reactie mee, goh wat kun je dan soms onzeker zijn zeg. Sorry dat ik even niet op de rest reageer, doe ik morgen wel weer even. Dikke knuff voor iedereen in ieder geval.
He wat fijn om me even gesteund en gehoord te voelen! En ik lees helemaal terug wat ik zelf ook denk, dus dat sterkt me! Ik heb net opgezocht wat Pregnyl kost en dat is ongeveer 20 euro nog wat, dus niet te vergelijken met Puregon of Menopur wat per behandeling ongeveer 1200 euro kost . Ik ga dus gewoon die pregnyl spuiten en morgen om IUI vragen! En niet de punctie doen, puh! En met stoppen met vervolgbehandelingen bedoel ik alleen maar stoppen bij die kliniek mee. Dat heeft verder niets met lief te maken hoor. Ik ga morgen de site van Geertgen bekijken en misschien ook Radboud en nog wat andere klinieken ..
Duim, ik ben blij dat ik je wat heb kunnen helpen. Ik voel de strijdvaardigheid uit je laatste bericht. Goed zo!! En voor straks, sterkte met de klote spuit en probeer wat te slapen. Oh, misschien ook het Maasstad in Rotterdam eens bekijken, hebben ook geen wachtlijst volgens mij. Was ik de 1e keer erg tevreden over. Hou er wel rekening mee dat ze in NL bijna allemaal volgens een protocol werken en niet altijd naar de patient kijken. Volgens mij is Geertgen daarop een uitzondering. Plus dat ik weet, gelezen in andere topics, dat de embryoloog uit Dusseldorf naar Geertgen gaat/is gegaan en dat schijnt een hele goeie te zijn.
En ik ben ook een beetje van slag, hier bij ons in het dorp is iets ergs gebeurd. Hier nog geen km vandaan en dat doet nu ook even wat met mij. Bericht toch even veranderd, was iets te veel op woonplaats gericht. Dus ga voor vandaag afhaken. Welterusten meiden en tot morgen.
Zo he, wat een drukte hier vanavond... Duim, wat lees ik een verdrietige berichtjes! Ik vind het zo klote voor je. Jullie doen zo je best, verdragen alle ellende die zo'n behandeling met zich meebrengt en dan is de opbrengst zo bedroevend laag.....Lieffie, ik heb met je te doen! Sterkte meid! Bekje, nog maar 1 keer betalen? Jeuj! Wel een domper van blote pielemuisman! Jomi, gewoon vertellen. Ik neem toch aan dat manlief ook weet hoe je cyclus ongeveer in elkaar steekt? Samen uit samen thuis hoor! Daar zijn jullie man en vrouw voor. Correctie, ik lees dat je het al verteld heb.
Hee Liesje, Net terug van werk? Was het weer zo druk? Ja, het is klote ja. Echt weer vette teleurstelling .. Maar ik geef de moed nog niet op. Zo de pregnyl erin en dan zien we morgen weer verder .. Slaap lekker zo! Trusten meisjes en knuffie Jomi Tot morgen
Duimelot, sorry dat ik even inbreek maar ik ben onlangs dus ook zwanger geraakt van rechtereierstok. Rechtereileider compleet verkleefd dus ze weten zeker dat het is overgesprongen. Dat schijnt veel vaker te gebeuren dan sommige gyns denken. Escape IUI is dus heel goed plan! Suus
Ooh Suus, wat een fijne inbreek . Dat helpt me bij het zetten van de pregnyl nu. Ik heb jou ook hier en daar gevolgd en leef ook met jou mee. Wat een geschiedenis met al je MK's, zo akelig! Ik hoop dat er voor jou ook nog iets moois in het verschiet ligt! Dank je en slaap lekker zo. Fijn Lies, relaxed avondje ..
Zo, pregnyl zit. Heb me nog even gesneden aan k*t-ampul. Flinke snee. Ben d'r wel even klaar mee met dat gespuit. Hup naar bed, waar lief op me wacht. Ik begin denk ik ook zo maar vast met de voetjes Trusten (Lyn ) en andere meisjes die nog wakker zijn.
Duim- Ik heb hier een kaarsje voor je aangestoken. Houd de moed erin. Ik hoop dat iedereen lekker geslapen heeft als jullie dit morgen lezen. Sorry dat ik weinig reageer op anderen maar jullie begrijpen vast wel dat ik eventjes alleen bezig ben met de gedachten "zou ik zwanger zijn of niet?" Ben de hele dag het geweldige internet aan het afstruinen naar testen van hetzelfde merk op dezelfde dpo. Het kan... Maar twijfel zelf of het wel echt maar zo weinig dpo is.
Wil even laten weten dat ik het geweldig vind dat jullie duim zo steuenen. Lijkt me ook zo moeilijk. Ik kan er niet echt over meepraten, maar ik denk dat Ladouce hele wijze woorden schrijft. Jomi goed dat je het vast het aangekaart. Ga werken meiden, mijn ongi is helemaal dorgebroken, ook niet genoeg aansuperplus:x
Lynn, die gedacht zou ik wel of niet zwanger zijn herken ik heel goed hoor, al jaren Jakkes mama! Goedmorgen meisjes!
mogge, Duim wat een dillemma las ik maar je bent er dank zij de meiden hier uit las ik...hoop dat je beetje geslapen hebt. Ik heb ook goede ervaringen met Maasstad, niet dat ze iets voor me konden doen (te oud voor IVF, IUI gaven ze weinig kans) maar wel een fijne arts die me te woord stond. Slechte ervaring heb ik met Zaandam... Trut van een gyn ! Vond dat ik te oud was voor nog een kindje en dat is dat niet moest willen Jomi gewoon doen, gesprek met je gyn aanvragen...Fijn dat je man er ook achter staat. Des en bekje nog steeds in lappenmand meiden toch duurt allemaal wel lang he.... Lim hoe is het met het ukje alweer beetje opgeknapt ? En hoe gaat het met Moeder weet je al wat meer ? Annna lekker aan het genieten van jullie prachtige Linde ? Ja Bekje zweeds gebakje komt vandaag hierheen, het is wel de bedoeling dat J en zij op zoek gaan naar een huis maar voorlopig stationeren ze hier. heb me wel voorgenomen geen vakantie adres te gaan spelen, zij haar taken krijgt en ze zo snel mogelijk nl gaat leren......Oei lijk wel echt boze schoonmoeder Ik doe het voor J natuurlijk die is helemaal in zijn nopjes nu....... In April gaat wrs mijn oudste dochter eruit, jee ik mis haar nu al....Maar komt goed ze blijft gelukkig in de buurt en ik zal vaak genoeg op de koffie bij haar gaan M is sinds gisteren weer thuis, enorm positief ingesteld, flink geknuffeld samen... Veel gepraat. We gaan haar idd inschrijven voor begeleid wonen maar tot die tijd blijft ze hier dat is de bedoeling en werken we aan een goede basis om uit huis te gaan..... X maakte er weer een potje van vannacht ik heb hem tegen alle opvoedkundige boeken in lekker bij me genomen.... En ik loop leeg.....sorry meiden voor dit detail maar sinds de geboorte van X (tenminste na 11 maanden) is het de stortvloed geworden.......Hoe kan het he ?
Koffie, ik vind je een heldin dat je die PLUNDRA-trol toch in huis neemt na alles wat ze over je gezegd heeft. Petje af. Wat fijn dat M weer thuis is, en dat jullie fijn gepraat hebben. En dan straks oudste ook het huis uit? Tja, kleine kinderen worden groot...zeggen ze dan Hou oud is oudste? Ik was ook 17 toen ik het huis uit ging. Meisjes zijn daar sowieso wat sneller in denk ik. Zo, nu even douchen, straks kapper!
Goedesmorgens juffrouw Jannie Koffie, ik sluit me helemaal bij Lies aan: respect dat je die knackebrodterroriste in huis neemt hoor!! En je hebt helemaal gelijk: taken doen, werken voor je centen, huppeketet (da's zweeds ) Duim, ik lees ook die strijdvaardigheid waar Ladouce het over heeft, respect hoor meis, je bent een knokker! Het gaat vast allemaal goed komen, ik duim voor je! Lies eindelijk een rustig avondje, jeuj, mocht ook wel een keertje! Lynn, ik herken het wel hoor, bezig zijn met zwanger worden en verder niets....doe ik al 21 rondes JoMi, tuurlijk reageert je hubbie goed op zulk nieuws, zo dramatisch is het toch ook niet?! Je gaat gewoon even laten onderzoeken of alles nog werkt zoals het hoort, logische vervolgstap en we gaan er gewoon vanuit dat alles goed zit! Zo, ff bakkie leut en dan naar de fysio.... By the way; nog geen ongi, verkleuring of bruinverlies. Trekkerige baarmoeder af en toe, maar minder dan gisteren. Zucht, ik weet ook niet wat mijn lijf aan het doen is nu
Goedemorgen meiden, Even snel, heb net ass van gyn aan de lijn gehad. Ze vindt mijn cycli ook heel erg kort en vindt het verstandig dat ik naar de gyn. ga. Ik heb alleen wel een verwijsbrief van de ha nodig. Ze zei al dat de meningen verdeeld zijn over temperaturen en ovutesten. Heb nu net ha proberen te bellen, maar ass zijn even niet telefonisch bereikbaar voor advies. Maar de ass van gyn zei al dat ik het misschien wel telefonisch kan krijgen en de wachttijden zijn gelukkig niet lang in de poli. Zou zelfs dinsdagmiddag wel kunnen komen en elke volgende dinsdagmiddag is er nog plek. Even afwachten nog. Dus tot straks meiden. Koffie, succes met knackebrodje. Lies, jammer genoeg kan ik er de ene keer makkelijker over praten dan de andere keer. Maar dit komt door alles wat er gebeurt is vroeger, ook ben ik altijd bang om iemand te kwetsen of pijn te doen. Weet vaak niet goed hoe ik het moet brengen. Komt ook altijd wel goed bij ons, duurt alleen soms wat langer dan bij een ander.
Lies oudste dochter wordt volgende week 24 dus is niet meer zo piep, had het altijd prima naar haar zin thuis maar heeft nu toch ook zin in een eigen plekje samen met vriendlief.... Ach weet je meiden dat Knackie zich ze tegen mij keerde is pure wanhoop ze heeft natuurlijk nooit verwacht dat J meteen zou worden weggehaald. Ze was hem natuurlijk ineens kwijt en ze kwam er achter dat J echt niet meer terugkwam. Dat schoof ze in mijn schoenen omdat ze mij ervan verdacht (en gelijk had ze) dat ik op J zou gaan inpraten. Het is niet goed te praten maar ik kan haar wel begrijpen en ik vind het wel ballen hebben van haar dat ze mij opbelde om haar excuses te maken.....
Huh Bekje mijn duimen gaan in absolute topduim stand.... Trekkerige Baarmoeder........ Sounds familiair