35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Koffieleutje, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesben

Liesben Niet meer actief

Jaaaa, naar buiten. Alhoewel het kouder is dan het zonnetje doet vermoeden ;)

2. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    o ja en niet te vergeten die hormoonspuiten, ben dus al niet te genieten, en dan ook nog eens minder tot niets roken...grrrrrr

3. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    'Jij had dr van K neem ik aan? Heb ik niet gehad overigens. Toen de verklevingen er bleken te zijn ben ik er definitief gillend weggerend.'

Ja, inderdaad Dr. K (of van K?), vrouwelijke arts iig. Heel sympathiek iemand ook. Maar ze heeft weinig tijd omdat ze ook hoofd van de afdeling was volgens mij. Moest zes weken wachten op afspraak met haar.
    Eerst was ik bij een arts-assistente waar ik ook niet zo'n heel hoge pet van op had. Gedoe met nog niet op een wachtlijst mogen etc.

Naar voor je dat het zo gelopen is daar. Maar wel fijn dat je nu bij E bent!

4. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Okee, dus dikke jas aan Lies, En wanten en een muts!

Ga jij ook?

5. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ladouce, ik loop ook in Gent vr de medicatie. Dat had ik al zo geregeld voor ik bij E kwam. Hij kent De Sutter goed en hij is de eerste NL arts die erachter staat dat ik oa prednison gebruik bij deze zwangerschap.

6. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Goh, jij ook in OLVG Salcia, grappig. Ik ook vooral positieve ervaringen, maar niet alleen maar.

Ik zou me geen zorgen maken. Maar als er bijvoorbeeld ooit sprake is van een curettage, dan wel oplettend zijn en nog wat navraag doen misschien?

Sterkte met je knarsentanderij en RESPECT voor je stoppen met Roken, You go Girl! Hartstikke goed dat je het doet en ook lekker briesen en diep uitademen voor al. Ik heb me heel wat afgezucht toen ik stopte.

7. Flavour

Flavour Niet meer actief

Mmm die ken ik niet. Ik vond de afdeling zwaar chaotisch. Er zijn oa onderzoeken verprutst, verklevingen over het hoofd gezien, uitslagen kwijtgemaakt en we kregen een keer de diagnose 'weer een lege vruchtzak' van dr F bij fertiliteit en cytotec alvast mee. De volgende sag bleek er in een kliniek een hartje te kloppen. En zo zijn er nog een paar dingen misgegaan. Het is een ziekenhuis waarbij je heel erg zelf moet opletten, alles moet voorzeggen en eigenlijk vooral standaardproblemen moet hebben. Met mk-patienten kunnen ze er helemaal niks.

8. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Jeetje, we zijn wel met zijn 10-en ingelogd :D. Maar ik moet nu echt naar buiten van mezelf, hup!

Veel liefs nog voor de meiden waarop ik nog niet gereageerd heb. En hoop dat we gauw wat horen van of over Annna en Linde-meisje ..

9. Flavour

Flavour Niet meer actief

Salcia, met iui heb ik niets te maken gehad. Maar wat ik net al schrijf: denk zelf goed mee en wees uiterst kritisch en scherp.

10. Liesben

Liesben Niet meer actief

Salcia, je kan alle artsen in ziekenhuis nooit over 1 kam scheren. Volg ook een beetje je gevoel, en als dat goed is bij jouw gyn, dan is dat toch prima?
    Ik heb bij mij in het zkh ook een nare ervaring met een der gynaecologen, maar mijn eigen gyn vind ik een erg prettig mens.

11. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Ik ga nu eerst even bril halen, is al klaar en hoef ik dat morgen niet te doen. Jeeuuuujjjj.

Dank je wel nog allemaal.

Tot strakjes.

12. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Zo, Bekje heeft haar roeping gevonden :D
    Het is klaar en volgens mij zitten er wel een paar leuke foto's tussen, al zeg ik het zelf :D
    Als iemand van jullie nog een shoot wil: ze zoekt dringend mensen om haar bedrijfje van de grond te krijgen en ze is echt hartstikke goedkoop: 79 euro voor een shoot op een locatie naar keuze. Zal ff reclame voor haar maken :p
    Met een beetje geluk krijg ik vanavond de foto's al...er zijn er 130 gemaakt, dus ik mag hopen dat daar wel een stuk of tien bruikbare tussen zitten :D Ik heb wel een paar leuke langs zien komen, dus ben benieuwd!

By the way; ik ben genaaid door die zon want damn wat was het koud!!

13. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik hou echt heul slecht op foto's :)

Zo, gezogen en gedweild. Bekje zou trots op me zijn.

14. Flavour

Flavour Niet meer actief

Klopt, al heb ik met meerdere artsen daar slechte ervaringen. Pas nu ik in het Spaarne loop merk ik hoe het ook kan. De hele manier van omgaan onderling en met de patient is daar totaal anders.

Die foute echo was op fertiliteit trouwens. Een mannelijke arts, dr. F. We zijn nog bezig met een klacht.

15. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Hier nog iemand die het niet goed doet op fotopapier (en ook niet digitaal).

Zojuist boodschappen gedaan en verdorie tegen een andere auto gereden op de parkeerplaats, ondanks de piepjes. Ik heb die andere auto nooit gezien, stond recht achter mijn auto geparkeerd en die stomme piepjes gaan ook af als er links of rechts iets langs je auto komt. Ik dacht dus dat er niets stond:) Andere auto had volgens mij geen schade, heb wel netjes briefje onder de ruitenwisser gedaan en voor de zekerheid een fotootje van de voorkant van die auto gemaakt. Ben benieuwd of ik nog gebeld word.

16. Liesben

Liesben Niet meer actief

Oeps, Ladouce....had jij wel schade? Of niet? Gelukkig reed je ws niet te hard, maar toch.

17. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ladouce is een brokkenpiloot-met-piepjes :D
    Hoop dat je zelf ook geen schade had? Gelukkig lijkt het allemaal mee te vallen!

Dames dames dames, wat een smoesjes: ik heb van jullie beiden foto's gezien en jullie doen het beter dan ik hoor! Ik heb echt een rotkop op foto's en bij mij is de camera niet geknapt, dus volgens mij moeten jullie er dan helemaal super op staan! ;)

Natas, moest jij vandaag niet naar de VK voor een apk'tje van meneer Pielemans?? Hoop dat alles goed was!

18. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik ben natuurlijk wel heel knap enzo...dat is zo...enige modellenkwaliteiten kunnen mij niet ontzegd worden...

19. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Volgens mij valt het mee, lief gaat zo even kijken of hij het weg kan poetsen. Baal echt enorm en dan reageert lief ook nog een beetje half was waardoor ik vraag of hij boos is of zo maar dat is ie dan niet maar toch... Z'n houding zegt iets anders.:(

En Bekje, weet niet over welke foto's jij het hebt maar ik zie er echt nooit uit, kan er wel een paar laten zien maar dat doe ik dus echt niet.;)

20. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Bekje en Lies, we maken de volgende afspraak. Wij gaan met z'n allen die fotoshoot doen als we zwanger zijn. OK?

Deel Deze Pagina