35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Koffieleutje, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesben

Liesben Niet meer actief

Met beschilderde buiken! Jeuj!

2. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Deal!!
    Ze 'doet' ook zwangere vrouwen en dan krijg je er een gratis new born shoot bij, dus dan kunnen we eerst met drie buiken pronken en daarna met drie frummels! :) :)

3. Liesben

Liesben Niet meer actief

Nog twee berichten en ik zit op de 5000...kweenie of ik daar nu wel of niet blij mee moet zijn...

4. Liesben

Liesben Niet meer actief

Heej, ik heb de chinrubsmiley gevonden.

(en heb dus ondertussen de 5000 gehaald :D )

5. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Zo je kunt wel zien wie hier zoveel klept:D:D:D

6. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ehm, dan moet ik me zeker helemaal gaan schamen... :p
    3 dagen korter lid dan jij en ruim 1500 berichten meer...zucht, get a life zeg :D

7. Liesben

Liesben Niet meer actief

Komt door jouw beroemde Bebek-monologen Bekje ;)

Zo, ik ga even uitloggen voor nu.
    *zwaai*

8. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Gut ja, dat zal het zijn ja :D

9. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Ik ben ruim een maand langer lid dan jullie en heb veeeeeeel minder berichtjes gepost. Dus dames, leg mij dat maar eens uit:D

10. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Ladouce, dan doen wij het nog bescheiden met de berichtjes. We zitten nog niet eens op de 2500. ;) Wij hebben dus nog een leven naast zp. *gaat gauw eten koken voordat bebek en lies me lynchen. :D*

Bebek, ik heb trouwens ook al bericht van sensitest dat ze vertuurd zijn, ben dus benieuwd wie ze het eerst binnen heeft.

Zo, ik heb me bril opgehaald. Goh, is wel even wennen, meer montuur en bredere stangetjes zeg maar. Maar zie wel weer lekker scherp.

Nu eerst eten koken, dus tot vanavond.

11. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    hallo, wat een gewazel allemaal
    zag berichten van 2 eitjes die te weinig zijn voor ivf (knuf duim), heb er geen ervaring mee dus kan er ook nix zinnigs op zeggen

op lies die naar kapper is geweest en nu helemaal klaar is voor een fotoshoot helemaal volgeplamuurd omdat ze denkt zeer goed te houden op foto maar fotograaf dacht sjit, had ik nu toch maar die boom gefotografeerd :D

bekje die wel fotos gaat maken en hoopt dat ze gelukt zijn... tadaaaaa, limmeke heeft foto 1 gekregen :
    let u even op de taille? http://www.complete-encyclopedie.nl/India/Bomen%20en%20struiken/new%204/Het%20leven%20van%20een%20boom.jpg wat klaagt bekje toch altijd? :)

lyn speurt alles af naar testen...succes daarmee!

bekje weigert te testen... bang toch ongi te worden als ze test openrukt.. zou toch mooi zijn als er ineens 2 strepen op zouden staan toch

jomi ziet weer scherp.. ben wel benieuwd naar brilletje

en verder stond er zoveel wat ik niet onthouden heb.

vandaag jankt B iets minder, maar hangt wel hele dag op mij.. wat funest is voor mijn lijf dus vanmorgen bij fysio ben ik in tranen uitgebarsten zoveel pijn deed het.
    P brult ook steeds, maar die heeft een vreetaanval, en ik moet dus echt de tijd rekken om niet over de maximale voedingen heen te gaan
    spanje: nog geen uitslagen, arts wilde eerst alles hebben, dan kon die pas conclusie trekken.

moet koken, weet niet wat!

12. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Nou maak ook weer wat mee, check mijn saldo via internetbankieren zie dat mijn geld is gestort en ga dus een flinke lading boodschappen doen. Sta bij de kassa stop pinpas erin en.....*geen saldo* Ik snap er helemaal niks van bel man op en die komt met zijn pas ook geen saldo :( Manlief belt bank hoort wederom dat het geld erop staat en gaat naar de bank om te pinnen, kan maar klein bedrag pinnen wat er al op stond. beginnen er steeds minder van te snappen. bellen bankmedewerker op en krijgen te horen dat vandaag boekdatum is en we er morgen pas bijkunnen :(:$:x Hebben jullie dit ooit wel eens gehoord, sta voor Jan L** bij super waar ik elke dag komt, volgens mij kon mijn hoofd niet roder.

13. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Ja, dat is echt klote Koffie! niet je voor schamen hoor (is al gebeurd ..).
    Die digitale geldwereld is maar vreemd en blijkbaar misleidend!
    Hoop dat je niet te veel wasa en ander lekkers in karretje voor knackie had gedaan :D. Is ze er al? Beetje leuk en aardig? En Beleefd?

Lim, sorry voor al het geklets vandaag, maar jij fietst er wel zo doorheen volgens mij. Jij ook al in tranen vanochtend, kan me voorstellen .. Was de fysio een beetje lief voor je? Is ook veel voor jou nu, met ziekenboeg overal in je familie, inclusief jezelf. Beterschap voor allemaal en hoop dat artsen in Spanje opschieten met diagnose.

En allemaal fotomodellen hier. Mag ik meedoen? Zie er de laatste jaren ook altijd Prachtig fris en fruitig uit op foto's :D. Jomi ook met nieuw brilletje?

Nog even volhouden Ladouce met foto-album(s). Nog eventjes ..
    En balen van je botsinkje. Netjes dat je briefje hebt achter gelaten.
    Trouwens, kun jij mij misschien de achternaam PB-en van E in Spaarne ZH?

Hoop ondertussen dat het goed gaat met BB en Natas en Ria en Pasta en evt. anderen? die ik niet genoemd heb vandaag ..

Ik heb even troostgeshopt bij de W*br*. Kan je geen echte buil aan vallen :D. 11 euro en nog wat.
    En ga zo naar liefje fietsen. Hij gaat koken, fijn! En dan misschien nog een beetje knutselen en morgen weer naar kantoor, bah!

Nu trouwens al behoorlijk misselijk en draaierig aan het worden van Pregnyl (10.000 IE, dus flinke dosis). Weet nu onderhand een beetje hoe net zwanger zijn aanvoelt, raar hoor allemaal ..

Fijne avond allemaal. Ik denk niet dat ik nog inlog vanavond, maar morgen vast wel weer!
    Liefs!

14. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Koffie, dat werkt inderdaad zo: als je je saldo opvraagt bij bijvoorbeeld de girofoon, dan hoor je wel het actuele saldo, maar dan kan het zijn dat de laatste storting pas de volgende dag te pinnen is. Doen ze om er rente van te trekken :x
    Je voelt je inderdaad voor schut, maar misschien juist wel fijn dat het bij je vaste super is; daar kennen ze je en weten ze dat er gewoon een foutje is gemaakt. Als ze goede service verlenen kunnen ze het met een eenmalige machtiging gewoon oplossen!
    Maarre, hoest met de knackebrodterroriste?? Is ze er al? *is niet nieuwsgierig maar wil het wel graag weten*

BB, gaat alles goed daar??

Desje weer opgeknapt?

JoMi heeft een nieuw brilletje: foto's!

De boom van Lim heeft een mooier figuur dan Bekje :D
    Maar dank u voor het compliment, hahaha

Duim gaat ook met zwangere buik mee op de foto, jeuj! Dat wordt een guinness book of records poging; zoveel mogelijk meiden van één forum tegelijk zwanger! Als cycli zich aan elkaar aanpassen, dan moet dat met zwangerschappen ook te regelen zijn toch? ;)

Zo, de spruitjes en piepers staan op, samen met mijn rundervinkjes, dus ik mag lekker eten zo. Puppie is al uitgeweest, kwam zijn vriendje tegen dus is helemaal blij en uitgelaten en heeft heerlijk zijn energie weg kunnen rennen. Wordt het vrouwtje ook altijd vrolijk van, van zo'n blij rennend hertje :D

15. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    o meiden kanjullei echt niet bijhouden...

Anna van harte met jullie dochter...

en ik ga afmelden want is noet te volgen met die paar keer dat ik langs kom waaien

bebek sterkte met operatie

lim jij ook met al dat gezeik.....
    @all klusze, wachtze, good luck for you all

16. Liesben

Liesben Niet meer actief

Jeetje, koffie, je kan er niks aan doen maar kan me voorstellen dat je je lullig voelt!

Indd Bekje, BB is al even niet geweest. Hoop dat alles goed gaat!

Fijn he Duim, die Pregnyl? Ik spoot Ovitrelle, maar had er ook flink last van...

Ik heb al zin in de buikfoto-shoot :D

17. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Jeetje wat hebben jullie weer een hoop pagina's vol geschreven. Heb vooral veel geleerd van jullie meningen over de fertiliteitszorg. Heb er nooit echt bij stil gestaan dat er zoveel verschil in zou zitten. Maar ik geeft Ladouce en Suus wel gelijk; ga voor de beste zorg. Ook al is dat in Gent.

Suus: Zwanger!!!!! Gefeliciteerd. En dat met al die stress rondom de opname van je man. Ik duim voor je dat alles goed gaat. Is het een stom van me als ik vraag waarom je niet meer mee schrijft op dit forum; je lijkt er zo bij te passen.

Koffie: oh help, niet kunnen pinnen, hoe kan dat nou?

Bebek: foto's gemaakt; leuk! (ik wil ook wel mee op die buikfoto's eigenluk;)).

Jomi: wat fijn dat je al zo snel bij de gyn terecht kan; alvast heel veel succes.

Ff met mamaman kletsen straks verder.

18. Liesben

Liesben Niet meer actief

Mama, deze suus is niet dezelfde suus die jij bedoelt. Deze suus reageerde alleen even op Duim... ;)

19. Liesben

Liesben Niet meer actief

Lastig he almika, meerdere topics bijhouden? Succes met alles!

20. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Koffie, klote dat zoiets gebeurd. Ik heb het gelukkig nog nooit meegemaakt. Kan me wel voorstellen dat je met een rood hoofd bij de kassa staat met een volle kar. Is knackbrodje al gearriveerd?

Duim, heb je gepb't.

Almika, jij ook heel veel succes!

Limmeke, ik zou je zo graag willen helpen. Al is het maar om je een schouder te geven om even heerlijk op uit te huilen. Kan je fysio niet wat meer voor je doen. Heb je trouwens al eens in de "alternatieve" hoek gekeken? Acupunctuur ed. Kan echt veel verlichting geven.

Bebek, bah spruitjes, blehhhhh. Wij hebben hutspot gegeten.

JoMi heeft nieuwe bril, foto, foto, foto.

Ik kijk nu al uit naar onze fotoshoot; lijkt me echt super. Bekje voorop en wij er achter aan.:D

Deel Deze Pagina