35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Koffieleutje, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesben

Liesben Niet meer actief

Zoethout, dat vind ik zo smerig...zeker als het uitgekauwd is..Ieuw! Ik was verslaafd aan lolly's ;)

Zo, net filmpje gekeken. Love and other drugs (draait nu in de bioscoop, dus ietwat illegaal). Heerlijke romantische comedy met zelfs klein beetje diepgang! Daarna zelfgebakken broodje en kopje soep gegeten. Morgen eindigt mijn weekend weer als om 05:45 uur de wekker gaat :(

2. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Jomi heeft een vriendjesverzoek gekregen ;)

Bebek, heb net op hyves gereageerd : ik vind de close-up foto errug leuk!
    Ah meid, wat balen van de veeg rood :(
    En jawel, we hebben eindelijk een naam! Hoeft ie niet als meneer Pielemans door het leven :D

Des, yep we hebben het bij de VK over de bevalling gehad...... daar kwam ik niet onderuit :$ ;)
    Ik heb gevraagd om een bevalling zonder navelstreng om baby's nek, geen meconium in vruchtwater, op tijd om nog naar het ZH te gaan, geen hartslag die schrikbarend laag was en steeds minder werd, zonder een op m'n buik beukende VK in de stress omdat binnen een kwartier de baby geboren moest worden.
    Voor de rest was het een leuk gesprek :D

Jeetje Lim, het mag nou echt wel es beter gaan in je ziekenboeg :(
    En pubers...... breek me de bek niet open. Heb hier een stiefpuber gehad die het belachelijk vond dat ik kwaad werd op het moment dat niemand in huis meer schone sokken had en ik 17 paar vuile stinksokken onder haar bed vond!
    Danique en meneer Pielemans gaan zoiets nooit doen :p

3. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Natas, ik heb het geaccepteerd. Kan jij ook foto's bekijken. ;)

4. Liesben

Liesben Niet meer actief

Stil hier als ik er ben :(

*zwaai meisjes*
    Tot morgen!

5. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Wat is er mis met jouw foto Jomi?..... helemaal niks! :)

6. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Natas, ikk vind het gewoon een verschrikkelijke foto, krijg zo'n dikke kop. :) Maar dank je wel dat je het mee vindt vallen. :)

7. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Lies, was me kleine manneke onder de douche vandaan halen en pyamaatje aantrekken. Solly. Werkse morgen, ga er vanuit dat je daarom zo vroeg moet opstaan. En je bent nu ook mijn vriendje, dus kan je ook foto's kijken.

8. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Lies, heb je die film al met ondertitels kunnen vinden of cam versie?

9. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Heeft iemand al weer iets van Anna gehoord trouwens?

En ja zoethout is vies, maar lolly's vol suiker, behalve dan die chubba chubs ofzoiets, maar die vind ik goor,:D

over het sokkenmysterie, niemand die dat ook heeft???? ben ik echt de enige ...:)

10. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Jomi, heb ook verzoekje gedaan...wil ook even meegluren,;)

11. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Sal, hier geen sokkenmisterie. Je verzoekje is geaccepteerd. ;)

12. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    echt heb net sokkenlades opgeruimd, heb gewoon 12 sokken over..hoe kan dat nou?? Mijn moeder had ook altijd een tas vol met enkele zielige alleenstaande sokken ...

13. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    nou Jomi, ik vind de foto ook niks mis mee...en leuke bril, modern!
    Zijn die bloemenvelden van jullie?

14. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Hier een wasmachine die volgens mij sokken eet...... of is het de droger? :D

15. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Sal, dank je wel. Het land is van ons, maar we verhuren elk jaar een stukje aan een tulpenboer. We hebben dan in april/mei een heel stuk achter onze boerderij in bloei staan en dat is zo mooi. Kan ik zo van geniet. In juni/juli rooien ze de bollen en er blijven nog heel veel liggen, dus gaan wij zoeken. Die tulpenboer heeft vaak hele dure en nieuwe tulpen erin staan die die zelf gekweekt heeft. Oh ja, en als ze in bloei staan gaan we altijd tulpen plukken in het stuk van vorig jaar, waar de bollen nog zijn blijven liggen. Dus altijd gratis hele mooie tulpen op tafel. :D

16. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Dat is nog eens leuk, zelf je gratis tulpen plukken. Een van mijn lievelingsbloemen. Vooral als ze net over de top van hun bloei zijn. Met van die lange stelen en dat de blaadjes al een heel klein beetje doorzichtig worden.

Jomi, goeie foto hoor en leuke bril, lijkt wel een beetje op die van mij. Ik heb trouwens het zelfde soort krulhaar (iets langer) en dezelfde kleur ogen als jij. Lieve kwetsbare fotootjes van je ventje ook. Kan echt zien dat ie ziek was .. En hond inderdaad heel cute.

Ojee, de flim is weer begonnen. Zit nu naar Something about Mary te kijken. (3e keer :)). Blijft leuk!

Verder hartstikke moe van werk en spuit en enerverende dagen.

Bekje, ik vind het k.u.t. van je vegen van vanmiddag en hoop alsnog dat het niet waar is ..

Lies, lekker die strandwandeling en spannend je tekenen .. Hoop het zo voor je! Werk ze morgen en sterkte met opstaan.

Straks ga ik nog even verder reageren, maar nu weer even film kijken!

17. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    leuk is dat ...zelf je tulpen plukken en ook supermooi om te zien die velden...

tja..ik weet niet wat ze opeet, droger, wasmachine...kan toch bijna niet, kunnen toch nooit in de afvoer?

18. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Ik geniet altijd ook zo van de tulpen, helemaal het buitenleven. Mag ook graag helpen met poten en rooien, maar heb al 2 jaar niet hoeven helpen. Eerst door zwangerschap en later natuurlijk de zorg van J.

19. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Duim, heb je ook foto's? Begin nu ook wel wat nieuwsgierig te worden. :)

20. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Zo, even reclame nu

Natas, wat een bevallingsverhaal. Was het bij Danique zo gegaan? Jeetje zeg, wat een stress moet dat geweest zijn als dat zo was ..
    Weet je al of je thuis gaat bevallen?

Salcia, hier ook ooit een fervente zouthoutkauwer. Als kind al. Ik mocht niet sabbelen op mijn vingers vroeger en ging dan zeuren om een zoethoutstokkie. Ik heb nog precies zo'n pakje hier in de keukenla, maar ben er ook een beetje op uit gekeken.
    Maar drink nog wel thee ervan.
    Lijkt me op dit moment wel een goed alternatief trouwens.

Hier sokkenbalans redelijk in evenwicht trouwens .. Soms wel eens na de was eentje kwijt.

Lim, wat had je weer een niet leuke dag .. Ik hoop dat puddingbakjessituatie niet ge-escaleerd is en M weer een beetje bijgetrokken.

Ja, film gaat weer verder .. :)
    tot later!

Deel Deze Pagina