35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Koffieleutje, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BB10

BB10 Niet meer actief

Anna 40 weken en heb je al een idee wanneer, een voorgevoel ofzo? Iig alvast heel succes en ik hoop een voorspoedige bevalling!

Natas wat lief je dochter met die rooie! Ik ben heel benieuwd hoe mijn poeze bende gaat reageren op de nieuwkomer. Ik heb nl een black and white monster die kleine kinderen niet leuk vind:(

Bekje veel succes vandaag meis!

Lim woont op een bult maar hoe lang duurt het voordat het water boven is??? Ik vind dat je gelijk hebt hoor. Wel betalen voor onderhoud maar als dat niet volstaat niets terugkrijgen als het mis gaat. Ik zou dan ook blij zijn dat ik 'daar boven op die berg' woonde;)

Ryfo beterschap voor je mams. Ik wilde je wat opsturen maar ik weet niet meer wanneer je nu naar nl komt en hoelang het pakje erover doet. Ga ik even nazoeken. En ik meld me bij deze af voor R's feessie;) Ga ik niet redden helaas al zou ik dat wel heel erg leuk gevonden hebben!

Des succes met Bek vanmiddag! Hihi.

Lies moest werken vandaag dacht ik? Al iets meer in je hum? Knuf!

Koffie ik weet niet hoe ik je werkgeefster moet noemen(heb allerlei lelijke woorden in mijn hoofd) maar ongevoellig is ze wel, laat haar maar mooi in de stront zakken.
    Fijn dat Xander geplast heeft, functioneert goed dus. En succes met de begeleiding van je dochter, wie weet levert het weer wat op? Dikke knuf!

Voor alle andere meiden ook een knuf!

2. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Feestje? R.'s feestje? Wat mis ik? :( :D

Anna, lijkt me toch wel een bijzondere dag vandaag, je uitgerekende datum... Nu kan het dan toch echt ieder moment gaan gebeuren!

Ryfo, hoe gaat het nu met je moeder? Geneest haar heup goed? Hoop dat ze niet teveel pijn heeft!

Koffie, je hebt groot gelijk dat je de arbo arts informeert. Wat een heks is dat mens toch, niet normaal meer! Ik word er gewoon plaatsvervangend boos van :x Ze had toch al een update gehad nav jouw eerdere gesprek met arbo arts? Daar stond toch ook gewoon in dat je rechtmatig afwezig bent? Tis te hopen dat het mens zelf eens zoiets krijgt en dan ook zo'n draak van een leidinggevende krijgt :D
    Heel veel succes vanmiddag met gesprek met hulpverlening van je dochter!!
    ow enne, goed nieuws dat je kleine prins geplast heeft, jeuj!

Natas, wat schattig die foto's van Akie :D Ze is echt heel geconcentreerd aan het kammen, alsof het een hele belangrijke klus is, zo schattig! :D

Zo, ikke vanmorgen bij fysio geweest en die deelde me mee dat ik er toch wel ernstig rekening mee moet houden dat ik op hele korte termijn al geholpen ga worden :$
    Hij vroeg me even goed te vragen wat ze precis gaan doen en daar wat info over mee te nemen van de arts, zoals de latijnse naam. Zo kan ik zelf eea opzoeken en fysio kan vast plan van aanpak maken.
    Enniewees, ik ben heel nerveus :( Normaal heb ik dat toch niet zo erg hoor, met die operaties, maar ben als de dood dat ik niet meer wakker word uit de narcose, of, nog erger, dat ie niet goed werkt en ik alles voel maar niks kan zeggen :$
    Ik weet niet wat het is, het voelt gewoon niet goed en ik ben gewoon bang :(
    Pijn is hetzelfde als gisteren, al is de shit dat ik nu ook erg aan het hoesten ben en je wilt niet weten hoe pijn ieder hoestje doet in mijn rug!
    Damn, ik val echt bijna uit elkaar, ben compleet verkeerd gekleid :D

Ow Des, ik heb de boel vast gestoft, gezogen en gedweild, voor het geval je na ziekenhuis nog ff lekker mee bakkie komt doen ;)

3. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    bekje.. u fool met je gedweil

succes vanmiddag in zh

4. BB10

BB10 Niet meer actief

Huh??? Ga net op de weegschaal staan zegt dat ding dan ik 10 kilo ben afgevallen?!?!?!?! Dat kan niet kloppen toch?

5. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Bebek, sterkte in zkh en fijn dat des mee gaat. Ik hoop gewoon ook al zou het snel moeten dat ze zo snel mogelijk wat aan jou pijn kunnen doen. Ook al is dat een operatie, maar meis je bent al zolang thuis met zoveel pijn. Ben benieuwd, laat je het ons weten zodra je thuis bent?
    Doe de groetjes aan Des.

Lies is werken en ik hoop dat wij in ieder geval uit de boom mogen blijven.

Koffie, wat een grote huppelk*t is dat mens zeg. Goed van je dat je mail hebt gestuurd naar de arboarts. Fijn dat X weer geplast heeft. Knuff.

Limm, is toch niet normaal. Allemaal extra betalen voor voorzorgsmaatregelen en als het dan niet helpt geen geld voor de schade krijgen. Bah, maar wel lekker dat je op heuveltje woont. Hoe is de situatie bij je ouders (was het toch?)? Kunnen die het nog droog houden.

BB/DD, hoe voel jij je? Hoe is het met je buikje en heb je al foto ervan gemaakt? Knuff terug.

Ik ga hier nog even wat doen, tot laters.

6. BB10

BB10 Niet meer actief

Foto heeft nu geen enkele zin Jomi :( heb geen buik meer over. (nog minder dan toen ik je zag) Stond net in de douche en ik kon mijn buik weer zover inhouden dat ik schaambeen zag. Zal dan toch wel zoveel kilo kwijt zijn.
    Ik heb dan wel een paar dagen buikgriep gehad maar dat kan dan toch niet zo hard gaan. Ik ben natuurlijk wel gaan googelen en er zijn vrouwen die last van een te snel werkende schildklier krijgen en de aanwijzingen in de familie zijn wel bij mij van toepassing. Ik zal het de volgende keer bij de gyn eens aankaarten.
    Ben blij dat ik guppie met de angelsound goed kan horen(nog steeds heel erg bedankt Lim dat ding is geniaal) en dat ik van de week ons guppie heb zien spartelen anders zou ik me ongerust gaan maken.

Sorry weer een heel ego bericht:)

7. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    BB/DD, had daarstraks niet gelezen dat je had geschreven van 10 kg afgevallen. Nu wil ik al een tijdje wat typen en dan laadt het stomme ding niet.
    Je kan zeker afvallen buikgriep en die kleine kan natuurlijk ook heel wat van je nemen. Ik was bij zwangerschap van J ook maar in totaal 5 kg aangekomen of zo en in het begin kwam ik niet aan. Dus nam J ook veel van mijn lichaam. Maar je doet er zeker goed aan om de gyn even te vragen. Fijn dat je guppie wel goed kan horen via de angelsound.

En ego jij maar lekker aan hier.

8. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Nou ben ik echt weg, we gaan broodje eten en als het weer niet slechter wordt gaan we zo even boodschappen doen en om 3 uur koffiedrinken bij menlief.

Succes bebek. Denk aan je.

9. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    BB/DD, kwam je net toevallig tegen op hyves. Wil je dinnetje zijn? Weet dat je er niet veel mee doet, maar toch!

Doeidoei!

10. BB10

BB10 Niet meer actief

Jomi ik doe nauwelijks iets met mijn hyves maar natuurlijk wil ik je dinnetje zijn!

11. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Natas, lieve foto's met de poes zeg! Heb je die poes pas na geboorte gekregen of ervoor?

Koffie: fijn dat X geplast heeft! Wat een trut zeg van je werk, tjonge, lekker melden!

Bebek, hoe is het gegaan in zkh?

Hier moe en pijn in borsten van dat k.. hormoon. En kan ook helemaal niks hebben, overal geirriteerd van.

12. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Oh en Anna, supermooie foto's!!

13. Lynnami

Lynnami Actief lid

8 dec 2010
    425
    0
    0
    sahm
    sunnyside
    Koffie- Ok nu snap ik hem.
    Natas- leuek foto's!
    BB- ha ha geeft niet hoor als je niet kan komen. Ik heb de uitnodiging naar bijna iedereeen in mijn email lijst gestuurd.
    Voor de meidden die niet kunnen volgen- onze zoon R word 2 maart 2 en we geven daarom een feestje samen met mijn vriendin en haar zoontje die 3 dagen ouder is. 26 feb is de grote dag.
    Salcia- goed teken! :) Nu nog lekker moe worden en een klein betje misselijk. over 2 weken nogsteeds niet ongesteld worden hoort daar ook bij. Komt goed.

Mijn man is gisteren avond ook wer thuis gekoemen en R werd helemaal gek van geluk! Het was een en al daddy daddy daddy daddy. Vanaf het moment dat ik hem vertelde dat daddy zo thuis zou komen liep hij steeds naar de garage en was daar aan het riepen daddy home, love you, miss you too! Nou ja blij moment dus :)
    Mijn man spreekt gen nederlands dus R word engelstalig opgevoed met hier en daar wat nederlands.

Met mijn moeder gaat het geloof ik redelijk goed. Nadat ik dit bericht geplaatst heb ga ik mijn vader bellen.

14. Lynnami

Lynnami Actief lid

8 dec 2010
    425
    0
    0
    sahm
    sunnyside
    BB-Oh en ik kom 28 maart aan in Nederland en vertrek 8 april. We blijven dus niet te lang. Ik laat het je nog wel weten wanneer we jouw kant op komen. Tegen die tijd weet je ook wt je verwcht he? ;) Dan kan ik daar iets voor meesmokkelen. Ik heb trouwens het idee van een meisje...

15. BB10

BB10 Niet meer actief

Ryfo schat je typwerk wordt steeds Amerikaanser haha!

16. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Hmmm, nog geen nieuws van Bebek.

17. BB10

BB10 Niet meer actief

Bek zit vast met Des aan de koffie;)

18. Lynnami

Lynnami Actief lid

8 dec 2010
    425
    0
    0
    sahm
    sunnyside
    huh? wat is er steeds amerikaanser? Ik heb het nog een keer gelezen en zie het niet :)
    Bebek en Des zitten nu vast heerlijk na te keuvelen over vanalles en nogwat.

19. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Denk het ook, lekker koffieleuten en lekker bijkletsen.

Ryfo Amerikaanser en als ik er niet om denk Fries. Ik probeer hele dag Fries tegen J te praten, dan kan hij het in ieder geval verstaan. Als manlief thuis is of ik ben ergens anders praat ik Nederlands.

20. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Nou Ryfo, het is van de hormooninjectie helaas, die zitten vol met zwangerschapshormoon, dat is pas na 10 dagen je lichaam uit, als dan de klachten er nog zijn zijn het zwangerschapsklachten, helaas nu dus niks van te zeggen nog....:(

Deel Deze Pagina