35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Koffieleutje, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Stoer Jomi, dat je toch alleen gaat! Ik wens je veel plezier en hoop dat het een leuke avond wordt.

Gemeen ja Lies, wij die zo toegewijd en er onderhand zo aan toe zijn om moeder te worden ..
    Misschien moeten we met z'n allen maar een boze vruchtbaarheidsdans doen ;).
    Lig je al lekker op de bank of in bed? Was het werken vandaag wel een beetje oké? Of retedruk en pittig? Gaat je lief wel voor je koken?

Mijne komt zo hierheen na allebei een vrij niksige apathische sombere dag te hebben gehad. Ik hoop dat we elkaar zo nog een beetje kunnen opvrolijken.
    Dit gekloot trekt ook wel een wissel op je relatie hoor, jeetje ..
    Zeker omdat we relatief nog maar zo kort bij elkaar zijn en dan al in zo'n pieker en frustratie-toestand terecht komen .. Niet leuk.

Voor iedereen een grote aai maar weer en dat het tij zal keren en het toch nog een vruchtbaar jaar gaat worden.
    (Hoe is het met je non-tekentjes Lies? En Des, nog niet ongi?)

Ben ook benieuwd hoe Koffie het heeft met knäckebrödchen ..?

Misschien tot later vanavond en anders tot morgen lieve meiden!

2. Liesben

Liesben Niet meer actief

Bekje? Dat meen je niet? Ach lieffie, waarom heb je die test ook gedaan?
    Hoe erg is je bloedverlies? Echt flink? Inclusief krampen en de hele rataplan?
    Oh skattie...niet wat je wilde zien.

3. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36

Ah nee, wat kut Bekje .. ! Ben je erg aan het bloeden? Of kan het nog wat innestelingsbloed zijn?

4. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    !#$!@#%!$%!$%, ka u te bebek. Waarom is het zo oneerlijk, weet verder even niks te zeggen. Alleen dat ik je een hele dikke knuff geef.

En nu moet ik maken dat ik weg kom. Dag lieverds.

5. Liesben

Liesben Niet meer actief

En duim, mijn nontekentjes zijn op het ogenblik echt nontekentjes. Ik heb alleen wat steken in de bm, maar dat heb ik zowel bij een zw. schap als bij een naderende ongi.
    Maar na het nieuws van Bekje wil ik helemaal geen zw.schaps-verschijnselen....

6. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Liesje, ik wil wel zwangerschapsverschijnselen voor jou hoor!!

Enne, ik geloof eerlijk gezegd niet ine en innestellingsbloeding, hoewl het geen hevige menstruatie is...heb ook niet echt extreme krampen, meer een weeïig (schrijf je dat zo?) gevoel in mijn buik. Gisteren helderrood bloed, toen niets, vanmorgen tampon flink vol (sorry voor de details) en net weer gewisseld, maar het valt erg mee. Maar het is genoeg bloed om niet goed te zijn en bovendien zou ik nu dan 5 weken zwanger zijn en dan zou die streep echt een stuk donkerder moeten zijn.
    Reden dat ik die test toch gedaan heb is omdat ik a) het gevoel had dat het toch raak was en b) ik zeker wilde weten dat ik veilig met de medicatie kon beginnen....

Ik weet niet hoe een innestellingsbloeding moet zijn maar de donkerte van de streep zegt mij genoeg....
    teringtyfusgrafkutpleuristeringzooi :D
    Zo, dat lucht op. (sorry modjes :D)

7. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik weet niet hoe het zit met innestelingsbloed, heb het nooit gehad..mijn ervaring is ook dat met 5 wkn de streep er echt afknalt. Hoe vaag is het streepje? Heb je foto?

8. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik zou wel over 2 dgn nog een keertje testen skattie....just in case. Dan kan je ook vergelijken. Wordt het streepje lichter dan heb je zekerheid..hoe kut ook.

9. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Nee, heb geen foto. Maar hij knalt er echt niet af hoor. Ik hoef hem ook niet in het licht te houden om hem te zien, maar het ziet eruit als een niet-positieve ovutest.
    Zal met een dag of 2 nog een testje doen, maar het is gewoon mis, over en uit, basta, schluss, klaar.

Ik ga even eten, meld me later weer :( :(

10. Liesben

Liesben Niet meer actief

Lieffie, ik ben er ws niet meer als je terugkomt..ik haak echt af zo moe ben ik. Ik denk aan je! Hebbie niks aan, weet ik :(

11. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Dank je skattie.

Ik ben ook weg, ben toch niet gezellig dus ga me helemaal klem zuipen. Maakt niks uit, want ik ben toch een nietsnut; kan geeneens een baby vasthouden met dit mislukte vrouwenlijf :x Lekker aan de wodka/energydrink dus, jeuj,

12. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Ok ik hou me in, ga niet vloeken, niet huilen en ook niet schelden ... maar ik was al boos en nu ben ik woedend, pislink en zo kwaad :x

Ik wil zoveel zeggen maar weet helemaal niet hoe ik je moet troosten, het is zo f*cking niet eerlijk, maar dat wist je zelf ook al.
    Een grote, dikke en warme knuffel is alles wat ik nu voor je kan doen.

13. Liesben

Liesben Niet meer actief

Bekje, je bent een hoop, maar mislukt ben je zeker niet! Je bent sterk, je bent prachtig. Alleen net als vele vrouwen hier heb je pech. Domweg hele dikke pech.
    Maar ik weet ook dat alles wat ik hier zeg er links in gaat en er rechts weer uitgaat.
    Hoe ik dat weet?
    Been there, done that sweety!

(megahug)

14. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Doe je wel voorzichtig met je medicijnen lieverd? Ga jezelf nou niet helemaal kapot maken alsjeblieft door alles door elkaar te gaan doen, dan ben je straks nog verder van huis. :(
    *neemt Bebek in haar armen en probeert te troosten*

Liesje weltrusten meis, slaap lekker even wat bij want dat heb je nodig na zo'n brakke nacht. *Aai over je bol en nachtkusje*

15. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Waarvan akte, helemaal mee eens!

16. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Jullie zijn lief :)
    Ik doe geen gekke dingen hoor, daarvoor ben ik een te grote knokker. Maar ik ben nu gewoon even heel boos en voel me heel erg mislukt, maar daar weten jullie helaas alles van :(
    Dat is zo kut, dat wij zo moeten vechten om onze grootste wens in vervulling te laten gaan, zo niet eerlijk :x
    We zijn allemaal goede mensen, met een hart van goud die veel voor andere over hebben en leven met normen en waarden. En als dank krijgen we dit :x

17. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Logisch dat je je zo voelt, afgezien van het niet zwanger worden/blijven heb jij dan ook nog ens dat gezeik met rug erbij. Dan heb je af en toe een "waarom-ik?"-momentje en is het terecht dat je kwaad bent.
    Is er niet iets wat je even lekker kapot kan smijten of van 16-hoog naar beneden laten vallen ... liever niet jezelf of de beesten graag :$

Weet Lief het al, of is die aan het werk?

18. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Lief is aan het werk, die weet van niks. Al was hij er de hele week al van overtuigd dat ik zwanger was en zei hij vanmorgen dat mijn lijf het afstoot omdat er iets mis is, of omdat mijn lijf het niet aankan....denk dus niet dat hij er verbaasd over is.

Ik ga lekker een zak chip opentrekken en popcorn maken en dat nuttigen met een lekkere borrel en een peukie, ozo.

Ik meld me morgen weer.

Dank jullie wel voor jullie steun, jullie zijn lieverds, ik ben blij dat jullie mijn dinnetjes zijn :) Jullie waren ook de eersten aan wie ik dacht om het te vertellen....
    Thanx meiden!
    Geen zorgen om mij, alles komt goed. Onkruid vergaat niet, dus je moet wel van beste huize komen om mij eronder te krijgen ;)
    Ze moeten alleen ophouden met al die babyreclames en clair clearblue ellende :x

Dag skatties, tot morgen!

19. Ria32

Ria32 Niet meer actief

Hey lieverds

Gatverdamme bekje had het je zo gegunt.:x:x:x:x

Lim respect voor je hoe je het allemaal volhoud.

Koffie dus knackerbrot komt jullie kant op, vind eht heel knap van je en laat ze maar goed werken.
    ;)
    Salcia zoethout kauwen ieuw.
    En sokken hou er ook altijd over en waar ze zijn geennnnnn idee.

Manlief vna Jomi koopt geen roosjes maar plukt tulpjes voor jomi hahahahahhaha:D:D:D:D
    En nu Jomi mooie bril heeft kan ze manlief goed in d egaten houden.
    :D:D:D
    En bekje sluit me aan bij de woorden van Lies.

Zo meiden alles een beetje doorgelezen en een beetje op kladblok gekrabbelt zal er een hele hoop hebben overgeslagen sorry hiervoor, loop al dagen met hoofdpijn fysio zei al wat ben je aan het doen je hele lichaam staat strak vand e spanning.

Tja heb wel wat dingetjes die spelen ja;);););)
    Manlief begint weer met werken maa rloopt nog niet soepel, merk ik ook thusi wel weer. Noah zijn teen hoeft neit geopereert te worden we meoten blijven sodaen en smeren met zalf.
    Huisje begin van dak is er.
    En voor de rest flink ongi hoofdpijn en blegh voelen.
    Sorry meiden.

Liefs Ria

20. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Nog even een aai en zwaai voor ieder die het weer even flink moeilijk heeft.
    Ik hoop dat de chips lekker smaakt Bekje, tezamen met de popcorn en alcoholische versnapering. Ik hier vette haring op de markt vanmiddag, daarna een grote toffee-milkshake (werd er misselijk van :)), Nu vier soorten chocola aan het snoepen, Puh!

En ik vind "onkruid" vaak heel erg mooi. Wie heeft die term eigenlijk verzonnen??

Ik snap wel dat je getest hebt Bekje. Maar het hakt er nu wel even extra in kan ik me voorstellen.

Ria, jij ook niet lekker en gespannen .. Vervelend voor je. Wel fijn dat Noah niet geopereerd hoeft te worden. En hoop dat je man snel zijn draai weer kan vinden op zijn werk. En dat het dak er snel op zit :).

Des, ik hoop dat je ondanks boos toch kan slapen. Nog niet gerookt? Petje af hoor als je het volhoudt. En dat half opgerookte oude peukje ken ik .. Bij mij waren dat nog wat stuiptrekkingen in het stoppen.

Slaap lekker iedereen en sterkte met opstaan morgenvroeg Lies.

Deel Deze Pagina