dank je bekje, zie weer voor me hoe lief zich een breuk tilt aan jouw been mama: als je kinderen dat leuk vinden om op zon manier wel boswandelingen te maken, dan is geocaching misschien wel iets voor jullie... schatzoeken met behulp van een gps in bossen en andere gebieden.. ik heb het heel lang gedaan.. ook zelf veel tochten uitgezet, maar manlief vind er geen ruk aan dus ben er mee gestopt.. heerlijk vond ik het.. lange wandelingen die niet saai waren doordat je allerlei opdrachtjes moest doen.. het einde de schat zoeken.. bij het uitkomen van een nieuwe geocache de spanning of je hem als eerste vond zodat je virtueel goud kon winnen etc.. voor de kids had ik altijd eigen spulletjes bij me, omdat de schat aan het eind wel eens tegenviel, en dan mochten ze wat uitzoeken uit mijn rugzak. Tochten van paar km, maar ook nachttochten van 25 km.. heb het allemaal gedaan.. nu zou ik het trouwens niet meer kunnen met dat verrotte lijf.. maar je hebt ook schatkistjes die verstopt zijn en die je alleen vind door bv online een puzzel op te lossen.. en als je de juiste coordinaten hebt gevonden, dan parkeer je de auto er zowat naast hehehe.
Wat een verschil met de rode en groene lintjes in de bomen en struiken . Maar klinkt wel heel leuk Lim, een goeie combinatie van spanning en avontuur en buiten zijn. Dat gaat er bij kinderen (klein en groot ) wel in, behalve bij je lief dan .. Bekje, hier ook uitslaper, 10:45, ohhhh. Even bollen erin gepropt om 8 uur om vervolgens weer ruim twee uur knock out te gaan. Ik heb nog tot half twee vannacht mijn bonnetjes zitten doen, en de aangifte van het laatste kwartaal. Had het weer een lekker uitgesteld . Maar welke medicatie gebruik je nu? Hoe is het met vloeien? Heb je nog getest? Lies wel nog een beetje na gelegen en nog eens lekker omgedraaid? Of moet je er dan ook echt uit als je wakker bent? Spannend morgen .. Mama, tja, die pilates is even doorbijten in het begin, omdat je allemaal strekkingen maakt die je waarschijnlijk lang niet meer zo hebt gedaan en spieren idem dito .. Maar als je doorgaat gaat dat zeker minder moeite kosten, en dat is een heerlijk gevoel! Fijn dat je zo'n goed gesprek had. Koffie, ik hoop dat ze zich echt een beetje (veel) gedraagt vanmiddag. Zijn er nog meer mensen die zich er mee kunnen gaan bemoeien? En ik vind je man ook een lieverd!
Als ik wakker ben hou ik het soms nog 30 minuten vol, maar daarna is het echt klaar. Dan moet ik plassen, heb ik dorst, honger, hoofdpijn...en dus ga ik eruit.
Limm: daar ga ik even op google-en, zijn dat GPS tochten? Zette jij die zelf uit. Ik ken de naam geocaching verder niet.....Lijkt leuk, misschien nog iets voor ons vriendenweekend: 16 volwassenen en 20 kids?
Hey lieve meisjes, ben ik weer. Heb een weekend heeeeeel rustig aan gedaan. Voelde me belabberd, gelukkig geen griep maar iets wat er tegenaan hangt. Naast de vermoeidheid en andere dingetjes die ik al had was het tijd om flink pas op de plaats te maken. Ik heb mijn moeder afgebeld (phoei, was moeilijk). Het enige wat ik 2 dagen lang gedaan heb is 1x gekookt, 2x een luier verschoond en zitten pielen met m'n nieuwe smartphone die ik donderdag had gehaald. Oh Bebek en Desmo, tis gewoon niet eerlijk....... Vind het zo ongelovelijk naar voor jullie. Hele dikke knuf! Duim, ja de bevalling van Danique is zo gegaan. Was een hele snelle bevalling, niet bij te houden. Toen het meconium in het vruchtwater werd ontdekt had ik al 9 centimeter ontsluiting en kon ik niet meer naar het ZH. Vlak daarna kelderde de hartslag van Danique, later bleek dat de navelstreng om haar nek zat. Het waren de meest angstige 20 minuten van m'n leven. Ik mik er nu op om in het ZH te bevallen. Maar gemiddeld gaan bevallingen bij 2de kindjes nog sneller, dus ik hou er ook rekening mee dat we dat misschien niet halen. Lim, wat fijn dat je moeder weer uit het ziekenhuis is. God meid, jouw lijf werkt ook niet mee zeg. Wat naar dat je zo'n pijn hebt. Ladouce, jammer dat de afspraak pas in maart is maar als ik het zo her en der meekrijg is dit wel een heel goed adres. Wie weet kan ze nog iets aanraden. En alweer een reisje geboekt, meisje toch BB, heel veel sterkte op je werk meid! Maar bedenk dat jij en je zwangerschap heel wat belangrijker zijn dan wat dan ook. Ik heb nu een beetje spijt dat ik niet eerder ben opgehouden en me ziek heb gemeld, als ik jouw verhaal zo lees denk ik dat jij het nog moeilijker hebt. Wat een prachtig kamertje hebben jullie gekocht zeg! En geweldige uitlsag van je nekplooimeting, helemaal super. Koffie, phoe meid vanmiddag moet je weer........ hou je taai! Lies morgen testen......... ik duim me suf!! Ik vergeet vast een paar meiden, heb wel alles bijgelezen maar was een beetje veel. Over het hier lastig kunnen vinden om dingen te schrijven als je leuk zwanger zit te zijn : dat is voor mij soms idd zo. Ik vind het best moeilijk om hier te schrijven over rugpijntjes, de belachelijke vermoeidheid en de dagen doorworstelen, bezoekjes aan de VK, dat het lichamelijk nu echt zwaar wordt ook in combinatie met Danique, pretecho's, enzovoort. Ik die zo makkelijk zwanger kan raken en nu voor de 2de keer dit geluk mee mag maken. Mijn pijn van 10 jaar lang wachten ligt heel ergens anders, maar dat heb ik deels zelf gedaan. Jullie kunnen er niets aan doen. Rationeel weet ik wel dat ik me niet in hoef te houden en denk ik ook wel dat jullie dat ook zo beredeneren, maar ik weet ook dat het pijn kan doen. Niet erg, maar tis gewoon zo. Maar daardoor, net wat BB zei, is het soms lastig om goed te reageren, dat het goed overkomt.
Wat mij betreft: kom maar op met al die verhalen.... Ik denk persoonlijk dat dit ook wel een beetje geldt voor de mama's onder ons; je kan soms wel uren over je kids praten. Dat vind ik hier ook niet helemaal gepast. Maar elkaar in de waarde laten en 'luisteren' dat lijkt me toch het belangrijkst. Volgens mij lukt dat hier aardig goed. En als we afspreken dat we het er gewoon op een taktvolle manier uitgooien als we iets beu zijn, dan is het ook zo de wereld uit. Liefs
Weet je, het meest pijnlijke moment is als iemand hier meldt zwanger te zijn...dat geeft een steek van jaloezie. Maar dat weten we ook van elkaar. En we zijn ook oprecht blij als iemand zwanger is/word. En juist omdat we hier lief en leed delen, mag iedereen hier haar verhaal doen. Over kwaaltjes tijdens het wachten op een zwangerschap, kwaaltjes tijdens een zwangerschap en kwaaltjes na een zwangerschap, over prive-aangelegenheden, over onzekerheden, over angsten, over alles eigenlijk. Iedereen leeft met iedereen mee, en dat is bijzonder.
Eensgelijks Lies en werk ze vandaag! En nu moet ik echt douchen, aankleden en iets actiefs ondernemen!
Nou ik zit weer thuis!:x Vanmorgen weer bloedverlies en steken in mijn buik. Naar mijn werk gegaan en daar toch maar het ziekenhuis gebeld. Ik moest meteen langs komen. De verloskundige heeft een echo gemaakt en zei tegen mij dat ze de echoscopiste erbij ging halen omdat ze iets niet goed kon zien. Maar het kindje is oke. Jeetje dat is geruststellend. De echoscopiste liet me een soort strengetje zien in mijn bm. Ze kon niet met zekerheid zeggen wat het was, bindweefsel of vliezen, maar het was een duidelijk zichtbaar strengetje wat van de ene naar de andere kant van mijn bm loopt. Ik hoefde me nu geen zorgen te maken maar ze wilde het goed in de gaten houden of onze uk geen last van dat strengetje gaat krijgen (ruimte gebrek omdat het een stukje bm afsnijd). Woensdag moet ik terug voor een nieuwe echo en tot die tijd moet ik me koest houden dus met mijn voeten op de bank. Dus daar zit ik nu.
www.geocaching.nl er zijn een paar bedrijven die doen het profi.. daar kan je dan als beginnend cacher een gps huren, tochten zijn door hun uitgezet etc.. zal het voor je keer nakijken wie dat precies doet. DD: wat irritant zeg steeds dat bloedverlies.. maar idd rustig aan doen dan..gelukkig doet Uk het goed over dingen delen hier op forum: ik ben blij dat het kan.. ook al doen sommige dingen soms pijn om te lezen.. ik ben dolblij dat iedereen ondanks waar die op moment staat in leven nog blij kan zijn voor een ander.. B ligt weer in bed.. dat gejammer pfff... vanmorgen had ik der om 9 uur eruit gehaald.. brullen... banaan erin.. nog steeds brullen.. brood gooide ze weg.. dus om 9:30 lag ze weer in bed.. geslapen tot 12 uur.. toen een uur! in bad gezeten, even wat gegeten, boven wat opgeruimd, en we gaan naar beneden... brullen... heb meteen ommekeer gemaakt en haar weer in bed gelegd.. ze slaapt afgelopen paar dagen echt veel... om 19:30 ligt ze erin... en dan vandaag met een onderbreking van half uur gewoon tot 12 uur geslapen... zal dan toch een teken zijn van niet lekker voelen of zo ( mag er dan 4 hebben maar dit is helemaal nieuw voor mij)
Getsie BB wat een schrik zeg. En nou blijf je zitten waar je zit hoor, niet meer van die bank afkomen voorlopig. Ik zie nou voor me hoe een sliert jouw bm in twee delen hakt en minimensje straks klem komt te zitten Hoe kan dat nou weer zo groeien? Nou zitten we wel gezellig samen op de bank met de voetjes omhoog want deze oma is na een ochtendje werken helemaal kapot. Was eigenlijk om 10 uur wel klaar ermee maar heb het toch tot 12 uur volgehouden. Ik voel me als een uitgeknepen dweil! Lim wat een gedoe (lees gezeik) met dat gejank zeg. Zo zielig ook voor B. Hoop dat ze gauw op gaat knappen want dit is voor jou ook geen doen. Koffie mag je wel weer zo snel na een aanval gaan werken dan? Meissie wat krijg jij het toch iedere keer weer voor je kiezen, niet normaal hoor. Laat je Zweedse hulpje maar flink werken zodat je je huishouden even niet zelf hoeft te doen. En het is al vaker gezegd maar jij hebt ook echt een geweldige vent naast je! Liesje morgen testen ... laat het zo zijn dat we iets te vieren hebben Bekje kan je niet bellen met zh wanneer er een plek is? Zeg maar dat de pijn niet meer te dragen is, daar lieg je niks aan.
Jeetje BB, inderdaad schrikken zeg! Goed dat je meteen naar het ZH kon en bent gegaan. Ben benieuwd wat het is en hoe het komt .. Goed dat ze vinger aan de pols houden. Kom je net met allemaal leuke babydingetjes tevoorschijn hier, word je weer even terug in je hok gefloten als het ware. Sterkte met het rustig aan doen. Des ook weer thuis, beterschap voor jou. Heb je al een afspraak voor de foto staan nu? B-sje van Lim nog steeds aan de brul, wat naar voor jullie allebei. Heeft ze nog steeds keelpijn misschien? Is je man nu aan het solliciteren? Ik hoop dat er iets moois uit komt. Natas, goed dat je zo rustig aan hebt gedaan dit weekend, jammer dat het wel moest .. Rustig aan ook jij he! Hier nu echt een klote somberige bui Bah! Wilde gewoon niet onder de warme douche uitkomen. Voel me echt neerslachtig nu en heb er even helemaal geen vertrouwen meer in. Nergens zin in. En ging ik even een labeltje uit nieuwe onderbroek knippen, knip ik zo een gat er in, Grrrrr :x:x:x Van die dingen .. Nou, ik ga maar even boodschapje doen. Even een soort van beetje daglichtachtig iets opvangen. Behoorlijk grijs hier namelijk .. Vanavond moet ik werken, echt totaal geen zin in, en morgen en overmorgen ook. Sorry voor niet vrolijke post, trekt hopelijk wel weer bij (misschien doen bollen ook een duit in het zakje ?).
BB moet zich verplicht heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel rustig houden! Hang dat K-werk maar ff aan de wilgen meid. Knuf! Lim, ik heb geen idee wat B zou kunnen hebben. Heb wat jij beschrijft ook nog niet meegemaakt. Wel es een periode van hangerig en meer slapen, maar dit ken ik niet.
Even snel vanaf werk..,heb nare menstruatiekrampjes en hoofdpijn. Ben bang dat testen niet meer nodig is morgen. Gekke is wel dat temp nog hoog was vanmorgen...dat wijst weer niet op naderende menstruatie