Lies zegt allemaal niets Ik heb ook hoofdpijn gehad dagen achter elkaar en ongi krampjes kan ook altijd. Ik duim stug door! En ben benieuwd naar je test van morgen!
Lekker dubbel Liesje. Hoofdpijn is volgens mij "goed" in jouw geval, menstruatiekrampjes zijn "onduidelijk". Ik zet toch nog even in op roze ipv rood Oh enne IK WIL EEN SIGARET!!!!!!!!!!!!:x:x :x hihi, helpt een beetje En de longfoto is vanmiddag gemaakt. Over 4 werkdagen de uitslag via de HA. Is vrijdag dan toch
En Des ik heb geen flauw idee hoe die streng daar kan groeien? Ga het woensdag nog een keertje vragen. (en misschien meteen ff vragen of ze kan zien wat het wordt) Natas ik heb netjes de hele middag op de bank gelegen.
Pfoehhh, bijna klaar met fotoboeken. Nog een paar fotootjes, dan manlief even commentaar laten leveren en bestellen. Zojuist ook nog gebeld door een bedrijf waar ik gisteren een sollicitatie naar toegestuurd had en ik mag morgen op gesprek. Dit is echt m'n eerste echte sollicitatiegesprek sinds 4 maanden geloof ik. Die andere gesprekken waren allemaal bij detacheringsbureaus die je van alles beloven maar niets leveren:x. Spannend dus. Even kijken of ik alles onthouden heb. Koffie heeft een epilepsieaanval gehad en gaat vandaag toch naar het werk. Ik ben benieuwd hoe het gegaan is met dat takkewijf van een leidinggevende. Jij werkt toch in de zorg, dan zou je zeggen dat je daar toch behoorlijk emphatisch vermogen moet hebben maar zij stond zeker achteraan toen dat uitgedeeld werd. Fijn dat het met je zoons' Agnetha goed gaat en dat ze een beetje lief is voor je. BB, wat lees ik nu weer bloedverlies. Gelukkig doe je rustig aan en ik zou voorlopig je werk maar even vergeten. BB-beebje is nu veel belangrijker. Trouwens wel een vreemd verhaal van die streng. Zou het inderdaad even navragen. Bebek, heb je nog getest vandaag? Jij ook al een klote dag met pijn. Ik hoop echt dat het zkh snel belt dat je mag komen. Heb je trouwens al iemand gevonden voor schilderij van puppie? Duim, hevig last van alle bollenbijwerkingen. Ik herken het zo. Vanavond werken, sterkte! Liesje, hoofdpijn, ongikrampen en hoge temp. Ik zou zo zeggen dat moet roze zijn. En ik begrijp dat je zelf dit keer ook wel twijfel hebt. Spannend morgenochtend met testen. Desmo, nog steeds rookvrij! Onwijs goed, volhouden hoor. Ik kan je helaas geen tips geven ben zelf ook coldturkey gestopt zonder hulpmiddelen, vond de kauwgom van nicotinel zo ontzettend smerig. 4 Werkdagen lijkt mij vrijdag, donderdag zou kunnen maar vrijdag is zeker. Ik ga voor je duimen dat alles ok is. Mama, klinkt als een leuk weekend wat jullie gehad hebben met de kinderen. Jullie zijn in elk geval niet van die "gezapige" ouders Limmeke kan jou helaas ook geen tips geven met B. en ook niet voor je seksleven. Het lijkt me dat spierpijn op zich niet verkeerd is na een behandeling, het moet op termijn echter wel beter gaan. JoMi, alvast succes morgen. Laat je horen hoe het gegaan is. Natas, ben jij nu al met verlof? Wel goed van je dat je je mams afgezegd hebt. Je kunt al je energie nu goed zelf gebruiken, hoe naar het ook is om je moeder dan af te moeten zeggen. Je moet nu gewoon even voor je beebje zorgen. Hoe vind Danique het trouwens, hoe gaat zij met het idee om van het toekomstige broertje. Vind het altijd zo leuk als die kleintjes een broertje/zusje krijgen. Ze zijn zo lekker spontaan.
Lies ik heb net je staatje bekeken, spannend !! BB doe jij ECHT even rustig aan nu, fijn dat het met ukkie allemaal goed is.... Nou vanmiddag ging het wel, ze deed vrij normaal kreeg wel een enorme k** klus... Kennen jullie die ministeck gevallen, nou ons rooster stond op van die dingen. Maar das uit de tijd van nul dus die moeten weg. Ik moest dus al die rotdingen leeg halen. Mijn vingertoppen zijn er stuk van. Komt er tegen het einde werktijd zo`n muts binnen "wat doe jij nou moeilijk die dingen worden toch weggegooid" Ik zat te koken maar dacht ik laat me niet kennen en ga gewoon door.......:x Afin weer werktijd om.........
Nog even volhouden Ladouce en je albums zijn klaar, goe zo! Wat een doorzettingsvermogen. Fijn dat je weer een echte sollicitatie hebt morgen. Ook goed om een paar ijzers in het vuur te hebben. Zo ben ik aan mijn huidige baan gekomen. Ik had eindelijk twee sollicitatie-uitnodigingen en werd toen vlak daarvoor gebeld door een derde veel aantrekkelijkere partij, waar ik nu werk. Succes morgen met het gesprek! Goedzo Des, niet roken, niet roken, niet roken .. Af en toe een boosheidsaanval even doorstaan en weg is ie weer! Ik moet nu echt even gaan koken, want zo weg. Ik viel echt de hele tijd in slaap boven mijn Mac. Zat weer eens te veel te lezen, dit keer over AMH-waardes. Word je ook niet echt vrolijk van .. Goed, meisjes, fijne avond voor iedereen. Lies, ik duim echt voor een prachttest morgen. Temp hoog klinkt in ieder geval goed ..
Goedenavond meiden. Nu even een snel kort berichtje, want kleine man staat onder de douche en als die straks op bed ligt zal ik even reageren. Maar goh, wat ben ik zenuwachtig zeg voor morgen. Had het niet gedacht, maar nu het zo dichtbij komt. Hoe reageert de gyn., neemt ie me wel serieus en noem maar op, wat gaat ie allemaal vragen. Er spookt van alles door mijn hoofd. Toen jullie voor de 1ex naar de gyn. gingen, wat werd er allemaal aan jullie gevraagd zeg maar en werd er ook bv al een echo of zo gedaan? Werd er ook gevraagd naar templijsten, ovutesten en noem maar op? Moet ik verder nog ergens om denken voor morgen of meenemen? Nou ja, voor de rest laat ik het wel op me afkomen. Kan er toch niks aan veranderen. Maar ik vind het nu wel spannend worden. Zodra ik morgen thuis ben (15.45 heb ik afspraak in zkh) en moet voor de tijd nog verwijsbrief ophalen laat ik het jullie wel even weten. Maar omdat de afspraak laat is en ik moet ook nog bij tuincentrum langs weet ik niet zeker of het voor het eten allemaal nog lukt. Maar dat zien jullie dan wel, maar als ik de mogelijkheid heb zal het in ieder geval wel na 5 uur zijn. Tot straks.
Hey Ladouce dat is fijn om weer eens uitgenodigd te worden voor een gesprek. Ik ga voor je duimen meissie, je hebt nou wel lang genoeg thuis gezeten He ja Koffie, zere vingers ... die had je nog niet Maar wel fijn dat het redelijk te doen was, optimaal zal het niet meer worden maar als het dan uit te houden is ... nou da's dan tenminste nog iets. Duim ga jij eens lekker vroeg naar bedje vanavond.
Lieve Jomi geen stress meissie. Wij wachten (on)geduldig tot jij tijd hebt om te posten hoe het is geweest. En toen ik de eerste keer bij de gyn kwam kreeg ik een inwendige echo om te kijken of er eitjes waren en of het er allemaal netjes uitzag. Misschien wist je dit al, maar er zijn speciale eendenbekken voor jonge meisjes en vrouwen die nog maagd zijn. Klinkt natuurlijk een beetje raar omdat jij al een kindje hebt gekregen maar als je erg tegen een inwendig onderzoek aanhikt zou ik zeker vragen of ze, gezien jouw specifieke omstandigheden, deze kunnen en willen gebruiken. Je zult toch (neem ik aan) je geschiedenis wel vertellen? Het belangrijkste is en blijft proberen te ontspannen. Makkelijk gezegd en ik weet dat het echt niet meevalt maar probeer je te focussen op je ademhaling en bedenk je dat je na een kwartier weer buiten staat. Heel veel succes en sterkte, ik zal hard aan je denken KNUF
Koffie, kan me voorstellen dat je even zat te koken .. Maar goed dat ze zich heeft gedragen. En je bent gegaan vandaag, dat verdient ook respect! Behalve pijnlijke vingers wel fijn dat je zittend werk kon doen vandaag. Nou nog iets werkelijk nuttigs . Echt raar dat je dat dan moet doen terwijl ze waarschijnlijk in de prullenbak belanden .. En weet je ... Ik heb net lekker afgebeld voor vanavond .. ! Dat is dus eigenlijk niets voor mij. Moest ik ook wel 10 keer over nadenken en wikken en wegen, maar het was al bijna een suggestie van mijn collega, die ik vanmiddag even gesmst had. Dus Des, ik kan nu vroeg naar bed, goed he! Ik moet ook niet vergeten dat die hormonsters er in hakken en zeker als je ook nog weet dat het zo goed als voor de K zijn K is geweest. O, wat een fijn idee, niet meer op de fiets en dan werken tot 23:00 uur om vervolgens weer om 7 uur op te staan. Goed besluit! Jomi, op jou reageer ik later nog even. Nu eerst mijn koudwordende kaasfondue opeten
Aaaaggghhhhh: om gek van te worden, of niet dan....was het maar vast overmorgen en had jij maar vast een paar rose testen in je handen.....Sterkte met wachten.
Koffie: knap van je dat je met je verstand op 0 dit K*t karweitje hebt geklaard. Lijkt me wel lastig die aanvallen, heb je er vaak een? En ook wel eens met je kinderen erbij? Dat is toch wel mijn grootste angst. Heb m'n oudste meisje wel inmiddels geleerd om 112 te bellen en gelukkig kent ze ook andere telefoonnummers; hoop alleen dat ze ze nooit nodig zal hebben. Jomi: snap goed dat je er zo tegenop ziet. Maar misschien doen ze tijdens het eerste gesprek geen onderzoek? Alhoewel je natuurlijk wel in de buurt van je eisprong zit. Maar vraag om begrip; hoe moeilijk het ook is om je verhaal te doen! Des: nog steeds niet gerookt; super, ben trots op je. Volhouden meid. Voel je je wel al beter, omdat je die longfoto nog gaat krijgen; of is dat om uit te sluiten dat het bloedverlies iets anders te betekenen had? BB: wat naar dat bloedverlies en niet echt weten wat het betekend. Ik hoop dat ze snel duidelijkheid zullen geven; lekker rustig aan doen meis! Natas: Oh wat heerlijk, verlof! Alles al in 'kannen en kruiken' ofwel alle minirompertjes gewassen, luiers in huis, kamertje gepoetst....? Ben wel een beetje jaloers. Net lekker in bad gelegen, een uur lang; heerlijk. In bladen als 'kinderen' en 'groter groeien' liggen lezen; ik ga dan altijd op zoek naar 'leeftijd-genoten', zoeken naar verhalen van de al wat oudere mama's of wens mama's: hebben jullie dat ook. Bevestiging zoeken bij anderen: die ook niet meer de jongste zijn? Anywees (vind ik zo leuk klinken Bebek!:© Bekek Istiyorum, waar ben je eigenlijk? Hoe gaat het met je pijn?). Ik ga weer aan mijn strijk, heb ik echt zin in . En een kaarsje op steken voor Lies!!!! Knuffel, aan iedereen.
Oh mama73 dat je uberhaupt nog iets kunt doen na een bad, laat staan strijken Enne ... waarom denk je dat ik hier meeschrijf, in eerste instantie was dat toch om bevestiging te zoeken van "lotgenoten", inmiddels is het tot veel meer uitgegroeid. Ik heb wel eens stiekum in de bieb de Kinderen of een ander babyblad gelezen. Hoe sneu kun je doen Duimpje lekker slapen, heel verstandig meid!
Lieve Jomi, lijkt me een goed voornemen, om het zoveel mogelijk op je af te laten komen. Wat wel handig is om mee te nemen is een lijstje (wat je hieronder al hebt staan zag ik) met je cycluslengtes, van voor en na je MK, en als je hebt temperatuurkaartjes, maar de ene gyn hecht daar waarde aan en de andere niet. Verder zal hij of zij waarschijnlijk wel een echo willen doen om te kijken naar je baarmoeder en eierstokken met name. Het feit dat je al een kindje hebt gekregen zal al een hoop schelen in de vragen die je kan verwachten vermoed ik. Waarschijnlijk zul je wat bloedonderzoeken gaan krijgen in deze cyclus en in het begin van de volgende om wat hormoonwaardes te bepalen. Zie je op tegen een echo? Anders kan je vragen of je die kan uitstellen tot een volgende afspraak als je vermoed dat je je dan meer op je gemak voelt. Het doet verder geen pijn of zo. Nou meissie, veel sterkte morgen. Het zal allemaal wel meevallen denk ik, maar het blijft van te voren altijd even spannend. Ik ga nu maar eens mijn tandjes poetsen anders komt er van dat vroeg naar bed ook niet veel terecht. Lies, ik ga morgen speciaal even kijken hoor als ik op mijn werk zit. Slaap lekker iedereen!
zo hier ben ik weer....heb hele weekend en vandaag niet achter pc gezeten, dus moest even bijlezen...kijken wat ik nog onthouden heb Bebek en Des: wat ontzettend K.. voor jullie, ik leef met jullie mee~ Lies...spannend...ik weet als geen ander hoe het wachten is met al 7 IUI achter mijn kiezen. BB mooie spullen heb je gekocht, lekker stoer en neutraal. Ladouce, lekker vooruitzicht meis reisje naar Rome, heerlijk. Lim, wat fijn dat je moeder uit het zkh is en alles goed is nu. Koffie..goed dat knackerbrod nu aardig is, lijkt me idd wel een volle boel thuis, maar als de sfeer maar goed is, anders is het echt niet uit te houden natuurlijk.. hm..verder weet ik het even niet meer, sorry.. hier volgepropt met hormonen weer en nog steeds heel weinig aan het roken. Ga echt helemaal stoppen, maar dit is voor mij al heel knap al zeg ik het zelf. Ik drink overigens na IUI altijd wel gewoon een wijntje hoor Lies, dat kan geen kwaad. Normaal weet je ook niet of je zwanger bent en ik, maar spreek voor mezelf natuurlijk, ga niet elke maand zo ermee bezig zijn, dan heb ik geen leven vanaf vorig jaar januari.
Ladouce, ik moet nog 2 weekjes werken dus dat is al lekker snel. Ik moet deze week alles voorbereiden voor m'n vervangster en haar volgende week inwerken, dat is minder. Plus ik krijg m'n beoordeling over 2010 en gesprekken over 2011. Allemaal wel het laatste waar ik nu zin in heb. En ik functioneer nu al een tijd echt alleen op radar, zoals iemand moeten inwerken is voor mij echt een opgave nu met dat nare vermoeide hersenloze hoofd. Maar goed, nog effies! We hebben het Danique nog maar een paar weekjes geleden verteld. Hoe ze soms een dramaqueen kan zijn als je 1 popje verplaatst D), hoe stoïcijns ze op sommige andere dingen kan reageren. Nieuwe kamer? OK. Nieuw bedje? OK. Bed weer omgedraaid? OK. Mama baby in de buik? OK. Jij morgen heel veel succes met je sollicitatiegesprek! Koffie, wat een pestklus heb je vanmiddag gekregen zeg...... letterlijk en figuurlijk lijkt wel Succes morgen Jomi. Mama73, alles al in kannen en kruiken voor de baby??? Hahahahaha, bij lange na nog niet! Ik weet niet waar de tijd blijft hoor. We zijn hartstikke druk bezig elk weekend en tussen de bedrijven door op de weekdagen, op afgelopen weekend na kan ik me niet meer heugen wanneer ik voor het laatst een middagje heb gezeten en beetje relaxen. Ah ja, komt straks wel goed! Des, super meid nog steeds niet roken!!! Ben je een lezer of een schrijver met dit soort dingen? Ik heb zelf destijds veel gehad aan 2 boeken en aan een forum. Kinderblaadjes lezen, heb ik ook jaren gedaan. De J&M kon ik zonder problemen in huis halen want dat ging over kids in de leeftijden van de stiefkinderen. Maar toen mijn stiefdochter een keer een babyblad per ongeluk thuis vond heb ik ze daarna ook stiekum op andere plekken zitten doorbladeren.