35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Koffieleutje, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BB10

BB10 Niet meer actief

Duim duim duim duim voor Salcia!

2. Liesben

Liesben Niet meer actief

Zo, Lies is thuis en is nu 3 dagen vrij! Nou ja...vrij...ik ga ongeveer geleefd worden, maar alles beter dan werk!
    Op het werk is het gewoon echt niet leuk meer, en als men zo doorgaat dan gaan er in rap tempo verpleegkundigen uitvallen. En ik ben er 1 van.
    Iedereen loopt lichamelijk en geestelijk op zijn tandvlees.
    Het feit dat ik met de IUI start deze maand werkt niet echt mee, ik merk toch dat ik erg gespannen ben en een kort lontje heb.

3. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Nou Ryfo, het is van de hormooninjectie helaas, die zitten vol met zwangerschapshormoon, dat is pas na 10 dagen je lichaam uit, als dan de klachten er nog zijn zijn het zwangerschapsklachten, helaas nu dus niks van te zeggen nog....

4. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    sorry meiden, hij heeft per ongeluk oude bericht weer geplaatst, haha

5. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    nog geen nieuws van bebek trouwens?

6. Lynnami

Lynnami Actief lid

8 dec 2010
    425
    0
    0
    sahm
    sunnyside
    Salcia- Ik heb er vertrouwen in dat het goed komt. Over 10 dagen kan je er een testje tegenaan gooien :) babyvibes coming your way! BB heeft gelijk, het gaat een hele vruchtbare tijd worden want iedereen gaat zwanger raken en tegen het eind van het jaar heeft iedereen een mooi gezond kindje. We houden moed.

7. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Dat zou helemaal te gek zijn Ryfo als het een vruchtbaar jaar voor iedereen gaat worden, ik zend alvast positieve vibes uit.....

8. Liesben

Liesben Niet meer actief

Bekje, waar ben je dan?

9. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Zouden beide dames zoveel te kletsen hebben en ons vergeten? ;)

10. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Yep Jomi bijna goed, ze zijn over ons aan het klesten ;)

11. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Sorry meisjes, Bekje in slaap gevallen op de bank en daarna puppie gedaan. Hoest mijn longen uit mijn lijf en ben niet helemaal lekker.

Enniewees, de neuroloog. Tja, de enige optie die hij nog ziet is opereren. Hij is meegelopen naar de balie voor een afspraak met de neurochirurg, dus die mevrouw zegt in eerste instantie dat ik in maart pas terecht kan en toen begon de neuroloog meteen dat dat niet kon, dus nu 'mag' ik aanstaande woensdagochtend om 8.25. Volgens Des gaf de man aan dat het een spoedje was, maar dat heb ik verder niet gehoord.
    Die mevrouw heeft tevens meteen even gekeken wanneer er nog plek was voor een operatie, en als er niet 7 man tussen komt volgende week, zou dat 7 februari al zijn :$ Is natuurlijk een indicatie en ze zei dat het ook een weekje later kon worden, maar wel rond die periode dus!

Nu heb ik tevens van de arts extra pijnmedicatie gekregen: Lyrica. Maar dat durf ik eigenlijk niet te nemen :D het is een middel tegen neuropathische pijnen maar er zitten zoveel idiote bijwerkingen aan dat ik niet zo goed durf....Dus misschien dat ik er eentje neem voor het slapen gaan, dat ik een nachtje goed door kan slapen zonder pijn en dan merk je ook niet zoveel van de bijwerkingen ;)
    Slapen wordt sowieso lastig met dat geblaf van me, zucht.

Goed, jullie zijn weer op de hoogte! Ik ga even eten en dan bankhangen!

Des, nogmaals superbedankt dat je met me meegegaan bent, je bent een engel! Dikke knuf!

Lies, een hele gezellige verjaardag gewenst met je petekind en pas goed op jezelf he meis, loop jezelf niet voorbij!! Knuf!

En verder een dikke knuf voor alle meisjes die er wel eentje kunnen gebruiken :)
    Ik meld me morgen weer!

12. Liesben

Liesben Niet meer actief

Tja, Bebek...geen echte verrassing, maar toch niets wat je niet wilde horen. Knuffel!
    Ennne, neem die Lyrica maar in.

13. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Bebek, heb je even sms gestuurd ivm de Lyrica die je hebt gekregen.

14. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Lies, ken jij toevallig de bijwerkingen van Lyrica?

15. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Ik hoop dat je een pijnloze nacht hebt meid enne hoe sneller hoe beter, die pijn is ook goed waardeloos............

16. Lynnami

Lynnami Actief lid

8 dec 2010
    425
    0
    0
    sahm
    sunnyside
    Zit even op mijn phone. Bebek gewoon nemen die lyrica.
    Ik heb ook weer iets meegemaakt hoor! Foto.s volgen samen met beschrijving. Ik moet namelijk eerst de fotois naar mijn laptop overbrengen.

17. Liesben

Liesben Niet meer actief

jawel, maar als het goed is zit er ook een bijsluiter bij bekje?

18. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Koffie, wat een vreselijk nare leidinggevende heb je!
    Jammer van de BV meid, maar je hebt X prachtig lang mamamelk kunnen geven! Je kunt helaas niet alle ballen in de lucht houden, je hebt zo veel op je bordje.

Lim, Sjakie de rooie kat is echt niet altijd lief voor Danique hoor. Vaak vlucht hij weg als zij loopt te stuiteren en hij heeft ook wel es uitgehaald naar haar. Gisteren was wel een uitzondering, zo veel als ze mocht doen.
    Ik vind het belachelijk dat de verzekering waterschade door overstroming bij jullie niet zou vergoeden.

Salcia, nee hoor Sjakie is al 14 jaar oud. Hij zoekt ook vaak de rust van ons bed boven op ;)

Lies, hou je taai meid!

Bekje, weer een nieuwe ontwikkeling vandaag. Het verbaast me niet, maar tis klote voor je!

19. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Gelukkig weet ze het ook lies, combi lyrica en zwangerschap gaan niet samen. Ik moest stoppen met lyrica toen ik zwanger wilde worden, vandaar wilde ik haar even waarschuwen. Ben nu met haar aan het smsen.

20. Lynnami

Lynnami Actief lid

8 dec 2010
    425
    0
    0
    sahm
    sunnyside
    Hopenlijk kunmnen jullie het een beetje zien. Ik wou namelijk niet patsboem voor dat raam gaan staan.
    Ik ging dus daarstraks even leker wii fit plus doen, die mijn man vor me meegenomen had van zijn werk trip, toen ik ineens sirenes hoorde hier in de wijk. Kwam steeds dichterbij en recht voor ons huis voor de oprit stonden ineens 2 politie auto's. Ze hadden een jonge knul gepakt die gevlucht was voor ze. Spannend allemaal want e waren hem aan het fouileren en zijn handen strak achter zijn rug op een gegeven moment met tie rips.
    Bekijk bijlage 121563

Deel Deze Pagina