*gaat achteruit zitten tot een hysterisch brullend bekje binnenkomt* heb je de rest ook sms gestuurd? anna, natas, jomi??
Anna wel, van de rest heb ik geen 06.. Nou ja, ze komen vanzelf binnenvallen als de tamtam eenmaal werkt.
Vanmiddag moeten jullie maar zonder mij een feestje vieren, ik moet rond 1300 uur weg. Weet ook nog niet of ik er vanavond ben. Damn, ben helemaal hyper, heb knallende koppijn, ben kotsmisselijk en kan wel janken.
jank maar ff lekker... zijn de hormoontjes *whaaaa, wat heerlijk omdat weer te kunnen uitroepen* jomi komt zo online.. die kon door kippenvel het keyboard niet meer vinden..
B slaapt zo veel.. gisteren om 17:30 heb ik haar zonder eten op bed gelegd.. ze was zo vervelend jankerig.. vanmorgen om 7 uur ben ik der wakker gaan maken.. ze had tussendoor geen kik gegeven.. normaal brult ze altijd wel ff rond middernacht.. en nu ligt ze er alweer in vanaf 9 uur.. gelukkig vanmorgen wel een kommetje pap gegeten.. zou het door de anti biotica komen dat ze wat suffer word of zo?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!! Lies is zwanger!!!!!!!!!!!!! Mèn das nog eens goed nieuws om bij wakker te worden!!!! Ik snap je slag om de arm Lies maar wij trekken je wel door die weken heen. Het MOET nu gewoon goed gaan. 3x is beebrecht en of je een echo voor of na je vakantie neemt kun je helemaal zelf beslissen. Ik weet wel dat mijn gyn een vroege echo wilde maken om te kijken of hij iets in de aanleg kon vinden wat op foutjes zou kunnen wijzen. Misschien ff met je gyn overleggen en hem je zorgen voorleggen samen kom je dan vast op een goede keus (al is de keus natuurlijk altijd voor jou) Dikke knuf meis ik gun het je zo en ik hoop dat je toch nu met 1 bil op die roze wolk kan kruipen!
Ladouce succes! (beetje laat maar wel gemeend) Oh Lim wat een getob met je kleintje! Maar ik krijg nu wel ineens zin in pap.
krijg net mailtje van mijn nicht.. haar man is opgegeven.. kutzooi.. hij had kanker maar was vorig jaar helemaal schoonverklaard.. nu is het terug in botten en lever en ze kunnen er niets meer aan doen.. bah bah
Kon me niet inhouden en met gevaar voor eigen leven zit ik hier met trillende handjes achte rmijn bureau te hyperen LIES IS ZWANGER!!!!!!!!!!! Ik moest er van huilen, echt waar. Ben zo verschrikkelijk blij voor jullie. Hele dikke kus en knuffel. Ik kom vanmiddag als ik thuis ben verder hyperen.
Yes yes yes: Lies staat op rose!!!!!! Van Harte gefeliciteerd meis: oh wat super..... *maakt een vreugdedansje*, ben zo blij voor je. Ga goed voor jezelf zorgen, goed de foliumzuur e.d. innnemen, vaatdoekjes op 90 graden wassen, geen filet american, biefstukje doobakken, geen kattenbak........maar wel heeeel veel genieten! Dit is nog eens supernieuws. Op naar het volgende goede nieuws: alle andere meiden, ik weet dat het ook zeer doet; maar we duimen weer verder!!!
Limm: wat een shit nieuws, wanneer houdt het nou eens op bij jullie? Hebben jullie een goede band? Hoe dan ook het is en blijft heftig. Sterkte. Zo zie je maar dat vreugde en verdriet dicht bij elkaar zit!
Eh, dit lees ik nu pas, sorry het nieuws van Lies overheerst even, maar ik krijg hier een akelig gevoel van. Ik zou met d'r naar de huisarts gaan; of in ieder geval bellen en je verhaal voor leggen. Ken dit niet van antibiotica! Het zou wel kunnen dat ze eindelijk opknapt en haar slaap moet inhalen. Maar ik zou echt bellen!
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaa lies, wat goed zeg. Gefeliciteerd, gewoon 2 streepjes, ik hyper wel even met je mee. Ik heb hier gewoon kippevel en traantjes in mijn ogen. Wat ben ik blij voor jullie! Liesbeeb, luister naar je forumtante: Blijf plakken en hou je goed vast! Mogen wij hier die nog een kleine willen ook wat van dat spul?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ik had ook al zo'n G E V O E L ! ! Oh Liesje, ontzettend goed en Leuk en Fijn zeg !!! En wat een mooie strepen zo vroeg al! Ben ook stinkjaloers natuurlijk maar dat mag de pret niet drukken, ben echt heel blij voor je! Nu weer even verder werken .. En beetje stiekem de rest bijlezen ..