35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Koffieleutje, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BB10

BB10 Niet meer actief

Hè bah Lim wat een verdrietig nieuws! Wanneer krijgen jullie eens wat rust?
    Ik zat te bedenken, kan het zijn dat B allergisch reageert op de antibiotica? Dat het zich niet aan de buitenkant uit maar aan de binnenkant? Misschien toch ff naar de ha want het klinkt niet goed. Dikke knuf voor je kleine meisje.

2. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Limm, wat een naar bericht van je nicht. En wat betreft B, ik zou ook echt bellen hoor, klinkt niet echt goed. Hoe is het met haar ontlasting eigenlijk?

Ladouce, ook al is het al te laat en misschien is het gesprek al afgelopen, maar toch veel succes gewenst.

Voor de rest, neem niet zoveel in me op op dit moment. Ben ongelofelijk zenuwachtig, maar wil jullie in ieder geval al vast bedanken voor jullie lieve woorden en tips.

Knuff voor jullie allemaal.

3. BB10

BB10 Niet meer actief

Jomi zet hem op mupke enne het komt goed en maak je niet te druk alsjeblieft ik duim voor een fijn gesprek.

4. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Limmeke, ik zou inderdaad ook even ha bellen over B. En wat een klote nieuws zeg. Dan helpt een knuffel zelfs niet meer.

JoMi, nogmaals succes en sterkte vanmiddag.

Zo, gesprek gehad. Was wel een goed gesprek wat mij betreft. Ze zoeken dus echt iemand per direct dus dat is goed nieuws voor mij want ik kan per direct beginnen. Morgen hebben ze nog 2 kandidaten en dan hakken ze aan het eind van de middag de knoop door. Dus allemaal heel snel, zou dus zomaar kunnen dat ik deze week al aan de slag ga. Is wel een gek gevoel maar ook wel weer goed.

5. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Thnx lieverd, komt ook wel goed! Alleen wou dat het al 5 uur was, had ik alles al achter de rug. ;)

6. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Hey Lies: bedacht me net onder het uitslaten van onze flatcoat (hond), dat het ook nog kan gaan om 'baby's on board', ofwel een tweeling....Dat zou ook wel heel leuk zijn. En eh....volgens mij voelt het goed he, deze zwangerschap; dan gaat het ook goed. Ik weet het verschil!

7. Liesben

Liesben Niet meer actief

Spannend Ladouce! Zou wel fijn zijn zeg, maar vooral ook onverwacht!

Jeetje lim, houdt het nooit op bij jullie? Heel veel sterkte!
    wat betreft B, ik zou denk ik ook wel even bellen. Is ze wel alert als ze wakker is? Maar je kan sowieso beter een keer teveel bellen dan een keer te weinig.

8. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Dank je wel meid.

Oh wat spannend en wat fijn dat je er een goed gevoel over hebt. Ik blijf duimen voor je, moet toch een keertje goed komen. Net wat je zegt: Jij kan per direct wel beginnen, dus hoop dat dat in je voordeel werkt. (uhhh, zeg ik dat goed eigenlijk? Nou ja, je weet wel wat ik bedoel!)

9. Liesben

Liesben Niet meer actief

Dat hoor je mij nooit meer zeggen mama, de vorige keer voelde ook goed. Maar was het dus niet.
    Wat betreft die tweeling, denk het niet. Ik heb natuurlijk geen hormoonstimulatie gedaan, dus er was maar 1 eitje. Nou kan dat eitje natuurlijk tot 2 baby's leiden, maar in principe is het maar één.

10. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Lies: Oke, ik dacht dat je wel hormonen had gebruikt; maar dat was waarschijnlijk alleen de spuit om de eisprong te laten plaats vinden. Maar het blijft natuurlijk geweldig!! Ook spannend. Dat besef ik ook hoor. Maar idd 3 x is scheepsrecht! Hoe reageerde je man? Kon ie nog wel werken??
    Nog 2 vraagjes:
    1: mag ik in een pb je adres.
    2: mag ik al een kaartje sturen?
    Geniet ze!

11. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik wil nog geen kaartjes, echt niet. Ik wil eerst een goede echo! Daarna ga ik het pas echt geloven, en er in vertrouwen.
    Dus dames..ik herhaal..ik wil nog geen kaartjes. Noem het bijgeloof, noem het doemdenken. Maar zo voel ik het nu eenmaal....

12. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Daarom vroeg ik het ook Lies...maar wanneer je straks wel een kaartje wil ontvangen, stuur ik je er een met liefde. Dat gaat goed komen!
    (zo gelooft de moeder van een vriendin er ook in dat het bedje opmaken voordat beeb geboren is ongeluk brengt: ook hier dus geen opgemaakte bedjes voordat de meiden er waren: ofwel ik begrijp je!)

13. Liesben

Liesben Niet meer actief

Tegen die tijd mag het ook mama. Ik vind het ook heel lief aangeboden...maar ik hou gewoon nog een slag om de arm.

14. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Ik blijf duimen!

15. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Oh jongens, kan me helemaal niet meer concentreren door Fijne Liesnieuws ..

Ben echt zo blij voor je, ook natte oogjes hier (en gelukkig geen collega's in de buurt).
    Baal toch een beetje dat ik niet nog even vanochtend op m'n lappie heb gekeken voordat ik naar m'n werk ging, maar was al een beetje laat.

Ladouce, wat fijn dat je gesprek zo goed ging en jeetje, dan heb je de e week misschien al een baan! Ik duim voor je. Is dit trouwens leuker aantrekkelijker werk dan waar die vriend of kennis mee bezig is voor je?

Jomi, veel sterkte straks. De opluchting is nabij hoor!

Lim, wat akelig van het bericht van je nicht .. Wat een kloteziekte toch ook! En inderdaad even HA bellen voor B, lijkt me goed. Heb je ondertussen misschien ook al gedaan..

Ik neem zo een lekker kopje kof op Lies en d'r buikkie!

Joepie de poepie de Joepie ! ! !

16. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Duim, mijn voorkeur gaat wel uit naar de baan bij mijn oud collega maar ik durf er niet op te wachten. Hij heeft mij trouwens aangeraden om nog wel rond te kijken. Als er namelijk toch een geschikte interne kandidaat is dan gaat de baan mijn neus voorbij. Het voordeel van die baan is dat het in mijn woonplaats is en ik vind het vakgebied nog steeds erg leuk. Maar goed, het is dus afwachten en misschien word ik bij het bedrijf waar ik vanmorgen was wel afgewezen.

17. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Ja, het blijft nog even spannend ladouce. En bovendien kan je, mocht je dez baan krijgen en er ook die andere plek toegewezen worden aan jou, kun je nog altijd overstappen toch ?

18. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Net voor het eerst zelf brood gebakken, is nog heel goed bevallen ook! Moest alleen wat langer zo lekker vers en warm blijven. Meiden hebben ook zitten genieten. Zo weer naar school. Straks met 5 meiden naar huis: lang leve de vriendinnetjes.

19. Liesben

Liesben Niet meer actief

Meiden, ik meld me af. Ik ga op kraambezoek..(hoe bizar is dat?). Weet niet zeker of ik er vanavond nog even ben. Zo niet, tot morgen. En badankt voor alle felicitaties. Morgen nog een testje ter bevestiging!

20. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Klinkt lekker en gezellig Mama. Ik bak soms ook mijn eigen brood, omdat een overgevoeligheid voor tarwe heb. Ruikt zo lekker in huis .. En drukke boel 5 meiden. Ken het van bij mijn zus.

Jeetje, zo'n iPhone nodigt wel uit tot spelfouten en rare zinconstructies ;)

Deel Deze Pagina