veel plezier lies B is nu wakker, heeft weer gegeten (hoeraa) en is nu aan spelen.. dat heeft ze al hele week niet gedaan..maar kan me goed voorstellen dat ze belabbert is.. er komen op dit moment 2 hoektanden, 2 snijtanden en 3 kiezen door! geen wonder dat die zo min mogelijk wilt kauwen.. en dan die schorre pijnlijke keel erbij... arm kindje..
Veel plezier bij kraamvisite Lies. Je bent al weg waarschijnlijk. Kan me voorstellen dat het een wereld van verschil is met deze kersverse wetenschap, hoe je er naar toe gaat. Ben benieuwd of je het daar stil kan of wil houden .. Nou, ik moet nu weer even flink aan de slag, liefs!
Wat fijn dat ze weer gegeten heeft. Kan me ook voorstellen dat het pijn doet, zie maar naar J. Die heeft ook last van zijn 4e kiesje die op doorkomen staat. Die heeft in anderhalve maand ook 6 in totaal door. Maar ben blij dat het iets beter gaat en dat ze in ieder geval weer eet. Geef haar maar een dikke knuff. Lies, veel plezier. Misschien tot vanavond en anders tot morgen. Hmmmm, eigen gebakken brood. Nog nooit gedaan, maar ben wel heel kieskeurig in brood. Ik heb ongeveer 7 jaar bij een warme bakker gewerkt, ik hoef dus niet van die goedkope broodjes. Bleegghhhhhhh.
Zo weer thuis en nu ongestoord lekker hier rondhangen. Tssss die Lies, die is zwanger. Kan he nog bijna niet geloven maar "iets" voelt wel erg goed. Dit beebje blijft plakken en wordt jullie eerste kindje, zo voelt het bij mij. En geen kaartjes, zou ik ook beslist niet willen dus dat begrijp ik helemaal. Wat trouwens niet goed voelt ... waar is Bebek? Die heeft het per sms gehoord als het goed is en ik vind het niks voor haar om niet te reageren. Maak me een beetje zorgen en ga haar zo even bellen. Optie 1: ze trekt dit nieuws even niet (wat ik me voor kan stellen trouwens) Optie 2: ze gaat kapot van de pijn en ligt in bed met telefoon uit of batterij leeg. In dat laatste geval kan ik bellen tot ik een ons weeg natuurlijk Jeetje Ladouce straks gaat het zo snel dat onze date niet kan doorgaan Dan begin je maar wat later hoor Geintje natuurlijk, ik hoop voor je dat het supersnel gaat! Halleluja Limmeke dat is zowat een compleet gebit wat daar tegelijk doorschiet in het bekkie van B. Begin dat gebrul van haar nu wel een beetje te begrijpen, zou ik ook van gaan brullen. Hopelijk is dat ook de reden en wordt het nu minder.
Eigen gebakken brood lijkt me zalig maar ik heb het ook nog nooit gedaan. Vooral die geur in huis ... hmmmm Jomi heb je je zenuwen onder controle en je vragenlijstje in je tas? Gaat er eigenlijk iemand met je mee straks of doe je dit liever alleen?
Hmmm Bebek gebeld, normaal gesproken krijg ik gewoon de voicemail nu een mevrouw die zegt dat deze voicemailbox niet bestaat
Ik ga deze keer alleen met J, manlief gaat niet mee. We willen nog niet dat mijn schoonouders het weten, willen eerst vandaag afwachten. Dus ik kan J niet bij schoonma brengen en als manlief vrij vraagt willen ze weten waarom, want schoonpa werkt natuurlijk in hetzelfde bedrijf. We hebben natuurlijk ook grote kans als er wat is dat het bij mij ligt en niet bij manlief. We hebben natuurlijk J al, dus in theorie moet het kunnen, maar nu door de kortere cycli weet ik het niet. Nou ja, zo maar even afwachten. Zenuwen gaan op dit moment wel, ga zo douchen en dan verwijsbrief ophalen. Ik hoop alleen dat de ijzel nog even op zich laat wachten en wij veilig heen en terug kunnen.
Oh, ik heb nu 4 ovutesten gedaan, en echt maar een heel vaag streepje (tuurstreepje) te zien, dus ei zal nog wel een aantal dagen op zich laten wachten denk ik.
Nou ik denk aan je hoor Jomi. Veel succes! En Liesje heeft wel contact gehad met Bebek dus dan ben ik al weer gerust.
Dank je. Fijn dat Lies contact heeft gehad, zullen we straks nog wel wat van haar horen denk ik. Nou meiden, ik ben er vandoor! Tot laters.
Fijn lim, dat het huilmysterie opgelost lijkt te zijn. Nog even 'doorbijten' voor haar, maar dan zal ze zich vast snel beter voelen. Wat een tanden en kiezeninvasie inderdaad! Bah, ik heb geen zin meer om te werken en vergeten lunch mee te nemen, dus honger als een paard! Kijken of ik dingen even huphup kan doen en dan naar huis. Ben al niet zo vrolijk na moedeloos telefoongesprek met gyn net .. Moet iig een cyclus pauze houden, dus dan kunnen we nog even bedenken of we daar doorgaan. Nieuw recept wordt nu opgestuurd en dit keer weer puregon ipv menopur. Tja .. Oké, nog effies werken. Trouwens lekker dat jij al klaar bent des. Werk je halve dagen of is het nog vanwege je griep?
Jeee...wat veel pagina's weer... LIES: GEFELICITEERD, GEWELDIG NIEUWS. en ja, ik ben ook wel beetje jaloers, maar wel blij voor jullie!! Lim, wat een klote nieuws zeg van je nichtjes man. Hoe oud is hij en is er echt niets meer aan te doen?
Duim ik werk deze week nog even halve dagen vanwege die idiote griep. Ben er nog steeds niet helemaal overheen en was vanmiddag ook weer bekaf om 12 uur. Jij nog ff succes hoor, valt er niks te snaaien daar? Ik zou echt geen hele middag kunnen werken zonder lunch Zucht ... nou zit ik dus toch weer twijfelen over IUI. Vanavond toch maar weer eens voorzichtig met R. bespreken hoewel ik zijn antwoord waarschijnlijk wel weet
Lieverd, we hebben het er al eens over gehad. Jullie moeten er echt samen uitkomen. Misschien alleen een orienterend gesprek bij een gyn? Ik kan me voorstellen dat R er ook naar toe moet groeien. Jij zit er op zp midden in maar voor hem is het toch anders. Misschien moet ik mijn T eens bij je langs sturen, kunnen ze er samen over praten. Als ik iets voor je kan doen moet je het zeggen. Ik zou je zo graag helpen.
I know Ladouce en ergens voelt het ook helemaal niet goed bij mij om aan zoiets te beginnen. Mijn bijgeloof maakt me wijs dat ik dan de natuur forceer en dan krijg ik een ziek/gehandicapt kindje. En ik weet natuurlijk ook dat het een klein wonder is als zoiets in 1 poging lukt. Maar het kan dus wel ... en daarbij ben ik ook gewoon jaloers en een beetje sipjes, maar dat zullen er wel meer zijn en gelukkig mogen we dat gewoon eerlijk zeggen hier Want ik gun het Liesje ook eel erg en ben ook oprecht blij voor haar.
Des: Hier hetzelfde gevoel, al is mijn achtergrond natuurlijk wel anders. Mijn man zag IUI ook niet meer zitten, maar dat we al 3 kinderen hebben speelt daarbij wel een hele grote rol. Ik kan alleen maar zeggen; laat het niet tussen jullie in komen te staan, daar is het te heftig voor. Praat er samen over. Ik vind dat we wel een beetje sipjes mogen zijn, krijg ook de hele dag al niets gedaan. Maar dat neemt niet weg dat ik niet heel blij ben voor Lies. En dat forceren: dat geloof ik niet, de gezondheid van jullie kindje heeft daar niks mee te maken. Misschien kan je iets met acupunctuur gaan doen, dan doe je toch iets...t'is maar een idee.
Ik ben ook jaloers hoor en ook heel erg en oprecht blij voor Lies. Dat is ook zo dubbel maar we weten ook dat Lies dat ook weet en deze gevoelens zijn bij haar bekend. Het blijft gewoon lastig om het er over te hebben. Wat ik pas al schreef, je stopt pas als je lichaam het niet meer kan. De hoop blijft elke maand weer terug komen. En dan worden we elke keer weer terug geduwd in een soort van wanhoop als die verdomde duivels weer langs komen. De eerste dagen zijn we kwaad en verdrietig en dan gaan we langzaam weer richting onze vruchtbare dagen waarin we dan weer alles doen om onze mannen te verleiden. De 2 weken daarna zitten weer vol hoop en het geloof dat het deze keer wel is gelukt om daarna weer bij het begin terug te komen.
Ik moet alles nog bijlezen, ga ik zo doen, maar ik wil eerst Liesje even feliciteren: JEUJ, LIESJE IS ZWANGER!!! GEFELICITEERD LIES EN LIESMAN!! Het duurde even voor ik online was, sorry. Ik heb gisteren een testje gedaan en de streep was nagenoeg weg, dus mijn hoofd stond er ff niet naar...hakt er deze keer wat harder in geloof ik. En toen kwam het fantastische nieuws van Liesje....wat heel veel dubbele emoties opriep. Enorme en oprechte blijdschap en een enorm gevoel van ik-gun-het-jullie-zo! Maar ook een vette huilbui, ik zeg het eerlijk....en Lies kent me en weet dat dat helemaal niet naar bedoelt is (da's nou het mooie van echt dinnetjes ) en ik kan het ook niet helpen, maar het gebeurde nu eenmaal Zo, en nu ga ik "even" (10 pagina's :x) bijlezen....
Mama73 ik heb al eens accupunctuur gedaan maar zonder enig resultaat helaas. En inderdaad Ladouce, het is een maandelijkse caroussel die steeds maar blijft ronddraaien tot we in de overgang zitten. Bij Salcia zijn al 4 iui-pogingen mislukt, bij Ladouce al 5 ivf-pogingen mislukt en zo kan ik wel even doorgaan. Garantie tot aan de deur en het is ook niet te koop. Jullie hebben gelijk, het belangrijkste is dat R. en ik ons geluk bij elkaar blijven vinden. Bij voorkeur met, maar als het niet anders is, zonder kindje.