35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Koffieleutje, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Lies, heel mooi gesproken (ook de rest van je woorden). Ik hoop echt dat je een beetje kunt genieten ondanks de moeilijke weken die gaan komen.

2. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Lies, wat lief wat je allemaal schrijft en ik hoop zo dat het allemaal goed gaat bij je..ECHT HET IS JE ZO GEGUND!

En ik hoop ook voor alle anderen dat dit jaar alle wensen uit gaan komen.

heb zelf ook al een miskraam gehad en een curretage, dus eigenlijk ook al een kindje gehad. Hebben van de week ook adoptiepapieren ingevuld, je blijft toch zoeken naar iets om je wens in vervulling te laten gaan..

3. BB10

BB10 Niet meer actief

Zo is het Lies! Dikke knuf meis!

En natuurlijk ook voor al mijn andere dinnetjes!
    Zullen we afspreken dat Lies het startschot gelost heeft en dat de rest netjes gaat volgen en over die roze finishstreep komt dit jaar.

4. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    en lies... het is je zo ontzettend gegund dat je gewoon zwanger bent geworden van 1 IUI! en nu droog jij je tranen.. en ga jij genieten van je positieve test en hopelijk van 9 maanden zwanger zijn! jouw momentje nu in het zonnetje!

5. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Weet er alles van en nou heb ik van moeder natuur al een sneu A cupje gekregen dus het was al een hele heisa om dat tussen die platen geperst te krijgen AUW :$

... en dan nog even de andere kant mevrouw ... zucht ;)

6. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Lies, wat zeg je dat lief!
    En ik vind het prachtig dat je van je eerste IUi zwanger bent geraakt en ik voel gewoon dat dit beebje blijft zitten! Zoals ik al in de sms zei; er zijn 2 kleine engeltjes en 1 grote die over beebje waken!!
    En ook jij hebt zo'n lange, zware weg afgelegd en je hebt genoeg verdriet over je heen gehad, dus dit mooie wondertje is je zo van harte gegund! Ik hoop echt dat je een beetje kunt genieten, al snap ik dat het heel erg moeilijk is. Maar meissie, heb vertrouwen!
    Enne, je bent vanaf nu mijn vastklamp-voorbeeld voor als ik aan de IUI ga beginnen ;)

7. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Count me in!

8. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Proest whahahaha daar moest ik even hardop om lachen :D:D
    Grijns, hoe zal zo'n mens daarop reageren zeg. Ik zou zelf ook dubbel liggen geloof ik.

Liesje je weet dat wij het jou heel hard gunnen dus droog alsjeblieft je tranen en ga lekker misselijk zitten wezen.
    Het "waarom" zullen we toch nooit weten dus we genieten met jou, BB en Natas mee ;)

9. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Bebek, tekening van puppie lijkt me trouwens ook mooi. Show je wel het resultaat.

10. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ladouce, zal ik zeker doen!
    Zal ff die link opzoeken, heb je een beetje idee van hoe ze tekent!

11. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
  12. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Ik vind het zelfs nog mooier dan met verf. Nu zie je echt dat het een tekening is en als het er echt zo uit komt te zien als de voorbeelden dan vind ik het echt heel mooi. Bij verf heb je misschien toch nog iets dat mensen denken dat het een foto op canvas is.

13. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Meiden, ben terug.

Nou, het viel me heel erg mee. Gelukkig neemt de gyn. mij heel erg serieus, wat de ha niet doet. Zelfs de gyn. moest lachen wat voor verwijsbrief hij schreef.

Op deze manier geschreven en bijna hetzelfde wat ik hieronder schrijf:
    Mevrouw blijkt contact te hebben gehad met 1 van uw ass. en vraagt om een verwijsbrief.
    Mevrouw heeft cycli van 22-23-24 dagen.
    Gaat u hier mee akkoord?

Haha zegt ie, je hebt toch contact gehad of niet. En niet van: zou het wel waar zijn?

Nou gelijk een echo na mijn verhaal te hebben gedaan.
    Baarmoeder heel goed te zien, eierstokken en zo niet. Hij ziet nog niks gebeuren, baarmoederslijmvlies dun. Dus hij denkt zelfs al dat ik misschien al een eisprong heb gehad.:$:(
    Wel heb ik nu 2 vleesbomen te hebben, had er 1. Nu 1 van 3 cm en en van 1.3 cm.
    Vorige cyclus dus zoals het lijkt wel eisprong rond dag 13 ivm de templijst. Dus 10 dagen lf.
    Omdat er nu dus totaal nog niks te zien is of er wat gebeurd, donderdagmiddag weer een echo.
    Deze cyclus gaan we helemaal volgen en voor de rest is het dus even afwachten.
    Bloeddruk moet gelijk als ik zwanger mocht raken behandeld worden, dus nu in 1e instantie niet. Omdat de bovendruk rond de 135 zit, was anders geweest als hij 160 of zo zou zijn geweest.
    Donderdag ga ik ook nog even vragen of de vleesbomen misschien roet in het eten gooien?

Dus wordt vervolgd.

14. BB10

BB10 Niet meer actief

Ik vind hond en paard mooi Bek maar poes niet.
    Maar een tekening vind ik ook mooier dan verf. En ze is echt niet duur!

15. Ria32

Ria32 Niet meer actief

Kreeg smsje van Jomi dat ik Lies mag feliciteren

Joepieeeeeeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Lies zwanger, gefeliciteerd meis, en ukkie hou mama goed vast en zoek een lekker warm plekje.

Bekje voor jou hele dikke knuffel, en hoop dat na de operatie jij ook heel snel zwanger mag raken, kan me heel goed voorstellen dat je hier even een jankbui van heb gehad en dat is heel normaal.

Liefs Ria

16. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Nu ga ik gauw eten koken, tot straks meiden.

Hier in ieder geval opgelucht en kom straks dus even uitgebreid op jullie reageren vandaag.

Dikke knuff voor iedereen en bedankt voor jullie steun.

17. BB10

BB10 Niet meer actief

Fijn dat de gyn je serieus neemt Jomi! En inzicht in je cyclus is nooit weg.

18. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    JoMi, fijn dat de gyn je serieus neemt en de boel gaat uitzoeken!!

BB, ik vind die kat ook het minst mooi gelukt, maar ik ga er maar vanuit dat ze gewoon beter is met honden :D

Ladouce, ik vind een tekening ook wel heel mooi. En bij die hond heeft ze zijn ogen zo mooi sprekend gemaakt. Ik koop dan gewoon een mooie lijst erbij en dat geef ik dan aan mijn Lief, vast als klein bedankje voor alles wat hij voor me heeft gedaan.

19. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Zo, nu ga ik even de piepers jassen en dan puppie uitlaten. Als ik dan terug kom hoef ik de boel alleen nog op te zetten en de spekkies te braden.

Tot laters meiden!

Het is trouwens zeker heul koud buiten? Ben nog niet buiten geweest; Lief heeft vanmorgen puppie gedaan want ik heb slechte nacht gehad en niet goed geslapen. Maar aan de temperatuur van mijn vingertjes te voelen is het buiten nog veeeeel kouder, bah!

20. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Met jullie eens dat de poes het minst gelukt is en ik vind dat ze geel gebruikt waar helemaal geen geel hoort te zitten, of zie ik dat nou verkeerd?
    Verder wel erg mooi gedaan hoor en absoluut niet duur. Ik zou er voor gaan als ik jou was.

Jomi wat fijn dat je serieus werd genomen. Stomme HA ook:x
    Was de echo niet vervelend voor je? Prettig dat je nu even een duidelijk inzicht in je cyclus kunt gaan krijgen.
    En die bloeddruk ... 135 bovendruk dat is toch te laag? Ik heb ook een (veel) te lage bloeddruk maar mij wordt altijd gezegd dat daar niks aan te doen is :( Ja veel zoute drop eten, maar of dat nou medisch zo verantwoord is ;)

Deel Deze Pagina