35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Koffieleutje, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    BB: ik zou ook graag snel gerustgesteld willen worden wat betreft dat strengetje. Vraag als je er aan denkt of er ook een andere naam voor is; heb er echt nog nooit van gehoord. Hoe gaat het met het bloedverlies?

Lies: Lijkt me een goed idee die aspirine en ladouce heeft ook een punt! Lijkt me heel verstandig om dit snel goed uit te zoeken. En die echo, zou je die niet gewoon doen voor je vakantie? Een kloppend hartje rond de 6 weken geeft alweer een grotere kans op een goede voortzetting van de zwangerschap. Maar goed, das aan jou! Ben benieuwd hoe hyper je moeder is. Ga je het nog speciaal aanpakken?

Jomi:Ik heb die echo's ook gehad; had daarna altijd nog wat pijn, alsof ik ongesteld moest worden. T'is ook wel een beetje een (sorry) 'geroer'.
    Dat overleg: was veel, alles wordt nieuw, we moeten veel inlezen; vanavond kregen we naast algemene zaken antwoorden op vragen specifiek voor onze afdeling. We zitten op bouwlaag -1 (=begane grond) en nu zouden we geen lift hebben welke bij onze afdeling komt....maar hopen dat ze dat verkeerd begrepen hebben, ben benieuwd hoe we anders de bedlegerige patienten gaan vervoeren...En veel ophef over nieuwe werktijden; wordt ik ook niet vrolijk van, maar heb wel de instelling; maar eens gewoon gaan proberen en niet meteen mauwen...

Natas: ik dacht dat je verlof al was ingegaan...Mooie woorden ook van jou trouwens.

Des: de natuur gaat ons (en jou eerst!) vast nog iets heel mooi's schenken. Er is wel een glijmiddel: pre-seed, wat de overleving van het zaad zou verbeteren. Heb het wel in huis, maar nog niet echt geprobeerd ( Manlief is niet zo van de glijmiddelen, ik wel). Misschien iets voor jullie?

Voor de rest: dikke knuf.

En dat meelezen, hebben jullie daar ook een 'onderbuik' gevoel bij?

2. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    heb je pbtje gestuurd natas :)

iemand nog iets van annna gehoord? of zit die zo hoog op roze wolk dat ze de ladder naar beneden kwijt is..

DD: spannend morgen.. ben echt benieuwd naar dat strengetje wat ze gaan denken wat het is.. snap je bezorgdheid en hoop dat het niet nodig is.

ladouce had fijn gesprek gehad... duim dt je morgen goed bericht krijgt!

bekje: was zuurkool lekker?
    ik maak altijd ovenschotel met zuurkool.. erg jammie.. morgen dus ook :)

B lag alweer om 6 uur in bed.. dit keer had ze wel gegeten, zijn alleen vergeten de antibiotica te geven.. nou ja, is al week met kuur bezig, dus hoop dat die inmiddels zijn werk heeft gedaan..

ben net terug van school en jaaaaaaaa, mijn zoon wilt naar de havo.! er is een profiel dat helemaal aansluit op wat hij wilt in toekomst.. dus ik kan even gerust ademhalen ivm stuk minder studiekosten de komende paar jaar.. nu maar hopen dat hij zijn examen haalt dit jaar.

3. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Avondje bios met vriendinnen en daarna nog lekker beppen....ook heerlijk.!

ja waar is Anna eigenlijk..niets meer gehoord na bericht van bevalling van Linde of wel? ben benieuwd hoe het met haar is. Ik ga nu slapen, morgen weer zo'n nutteloze dag van niks doen...komen nieuwe keuken inmeten om half 2. had ik al gezegd dat we een nieuwe keuken hadden gekocht zaterdag trouwens?

4. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Nieuwe keuken Salcia: gaaf! Wat vooriets?
    Gaan jullie dee ronde eigenlijk ook weer voor IUI?
    Welke film was je geweest?

Limm: goede keuze die HAVO, scheelt weer een hoop stress.

5. Liesben

Liesben Niet meer actief

Weet je, ik ben er twee keer achter gekomen dat ons kindje bij 8-9 weken was "gestopt" zoals ze dat ze mooi zeggen. Dus als ik toen een echo met 6-7 weken had gehad, had ik ook een kloppend hartje gezien. Je kan dus voorstellen dat dat voor mij geen enkele zekerheid meer geeft. Dan wacht ik liever (nou ja, liever...) nog een paar weken.

Spannend trouwens, zo'n verhuizing. En tis te hopen dat er wel een lift is zeg...

Lim, fijn dat zoonlief voor de HAVO kiest!

Wat betreft Annna, die heb ik gisteren een sms gestuurd en ik heb antwoord gekregen. Zodra ze weer kan komt ze online, maar ik begrijp dat het ze nu te druk heeft met genieten ;)

Salcia een nieuwe keuken? Leuk! Wanneer komt ie?

Ladouce, als ik straks de poli bel zal ik het eens vragen. Ik heb geen idee..maar alles wat helpt pak ik aan ;)

BB, ik kan me voorstellen dat je je toch wat zorgen maakt om zo'n raar strengetje. Ik hoop dat ze vandaag met een plausibele uitleg komen, en dat het heel onschuldig blijkt.

Zo, ik zal nog even de test van vanmorgen showen..
    Ik heb er nog 1, die doe ik over een paar dagen. En dan wil ik nog een digitale doen. En ik hoop dat ik daarna stop.

6. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Wow Lies; Weer stukke duidelijker!! Had ik ff speciaal op mijn werk voor ingelogd!!! Jeuj;)

7. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Nou Lies, deze test kan niet veel duidelijker toch.

8. Liesben

Liesben Niet meer actief

Nee ladouce, tis niet bepaald een tuurtestje ;)
    Ik ga zo even de poli bellen. Vind het bijna eng, tis zo echt dan in een keer ;)

9. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik heb een bel-afspraak met de gynaecologe vanmiddag, dan kan ik mijn vragen stellen. Ik word rond 1600 gebeld.

10. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Ik weet dat je het wel doet ;) maar schrijf je vragen even op een papiertje, dan weet je zeker dat je alle vragen gesteld hebt die je wilde stellen.

En het is echt echt deze keer en ik ben er van overtuigd dat het deze keer ook nog de volle 9 maanden gaat duren!

11. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    wow lies, dat is een mooie duidelijke test! duidelijker dan ik had bij de meisjes rond mijn NOD

12. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik ga mezelf eens onder de douche schoppen, kijken of het warme water mijn hoofdpijn iets doet verminderen. En moet ik toch ook echt even boodschappen doen. Kan slecht de hele dag naar mijn testjes gaan zitten staren...toch? ;)

13. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Mogge dames

Wauw, mooie test Lies! Die is echt alweer een stuk donkerder dan die van gisteren! *ik wil dat ook!!*
    Enne, neem ze gewoon mee als je boodschappen gaat doen, kun je blijven turen :D

Mama73, zou lekker wezen zeg, als ze geen lift bij jullie afdeling hebben :$ "zo meneer, u bent bijna dood, maar sta toch maar ff op en loop ff heel rap die trap op" :D :$ Ik zie het helemaal voor me! Of jullie met die patiënten op je rug de trap op, hahaha. Hebbie ook geen pilates meer nodig, dat dan weer wel ;)
    Enne, je hebt gelijk met je nieuwe werktijden, dat je het eerst probeert. Voor hetzelfde geld valt het hartstikke mee, je weet maar nooit!
    Ow enne, ik hou ook niet zo van die meelezers, maar we hebben twee vaste en die staan er ook gewoon met hun naam dus dan vind ik het minder erg ;)

Lies vanmiddag belafspraak bij de gyn, succes!

Waar is Lynnami eigenlijk? Die heb ik al ff niet gezien? En we hadden toch ook een nieuwe, ene Badmuts ofzo? Ook weer pleite? Pffft, waarom stel je je dan voor :(

Verder ben ik alles weer vergeten, sorry. Ben zo druk met het zoeken naar mijn hum dat mijn hoofd vol zit. Waarvoor excuus.
    Vanmorgen wakker geworden met pijn 12 op de schaal van 1 tot 10, dus dag begint weer lekker. Begrijp ook al die bleriehoera verhalen over de Lyrica niet, want doet volgens mij ook niet bar veel. Of ik ben inmiddels zo verrot van binnen dat niets meer helpt, kan natuurlijk ook ;) Morgen ga ik met mijn homoman naar het ziekenhuis voor de rugfoto. Die zat zich al te bescheuren bij het verhaal dat ik in mijn nakende boobies op de foto moest en vroeg of ie ook een afdrukje mocht :D Tuurlijk schat, je mag mee naar binnen hoor :D
    Verder geen nieuws. Met puppie gelopen en boodschappen gedaan, eten voor manlief staat nu op en ontbijt staat klaar. Ik heb wel een kopje koffie verdient ;)

14. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik zie me al lopen in de Appie met die test in mijn hand ;)

Bekje, wat klote dat je nog zo'n pijn hebt. ik hop dat ze je snel kunnen opereren. Dan kan je daarna snel door voor ook zo'n mooie test!!!

15. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Lies, ik heb nog niks gehoord van het ziekenhuis, dus het duurt sowieso nog 2 weken :(
    En ik had nog wel zo gepland om maar 1 ronde over te slaan ;)

Even en vraag voor de dames die er verstand van hebben:
    Mijn Lief heeft zijn jaaropgaaf gekregen, maar er staan twee jaarlonen op en we weten niet welke we moeten gebruiken....Het is nogal van belang, want de ene zit onder de grens van sociale huurwoningen en de andere zit erboven...Wie o wie weet welke we aan moeten houden?
    Het gaat om:
    Loon voor de loonbelasting/volksverz.
    Loon zorgeverzekeringswet

Ik denk zelf dat we de bovenste aan moeten houden, maar ik weet het dus niet zeker!

16. Liesben

Liesben Niet meer actief

Geen idee Bekje, ik ben niet zon held op dat gebied...

Ik ga even thee zetten. Ik heb het maar zo koud. Bah. Tis ook kil buiten, en nat....
    Ik wil zon! Warmte!

17. BB10

BB10 Niet meer actief

Zoo ik ben terug. Beeb ziet er prima uit maar die rare streng zit er nog steeds. Hij is best groot en duidelijk zichtbaar. Ze kon me niet vertellen wat het was en ik ben doorgestuurd naar Maastricht. Over 2 weken mogen zij een blik werpen op dat die rare sliert in mijn buik.
    Daar zitten de deskundigen en zij hebben betere app. Zolang ik bloed verlies en steken heb moet ik me koest houden want ze weten niet of dat van die streng afkomt.

Bek wat vervelend toch die pijn jakkes! Ik wilde dat ik er iets aan kon doen. Werkt de tramadol niet beter dan die je nu hebt anders ga je die toch weer gebruiken?

Lies mooie test! Ik weet wel dat ik ook 10x op een dag even naar de test wilde kijken maar om er nu mee door de supermarkt te sjouwen hihi;):D.

Duim even rust. Dubbel denk ik. Je wil graag door maar even rust is misschien ook niet slecht. Knuf!

Mama aan de verhuis op het werk. Hoe ging het overleg?

oh ff foon.

18. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    BB, wat vaag dat ze helemaal niet weten wat die streng is.... Gelukkig dat ze het allemaal zeer serieus nemen en je doorsturen! Ik hoop dat het gewoon een sliert snot van beebje is :D
    Maar met beebje was alles goed, jeuj! Weten jullie ook wat het wordt?? Dat ging je vragen toch?
    *bekje is heel niet nieuwsgierig hoor*

Lies, ik heb het ook ijskoud, niet leuk meer gewoon :(

Oh en BB, ik slik nu 3x daag 100mg tramadol en daarnaast nog 2x daags Lyrica. Ik denk trouwens dat de Lyrica wel iets doet, maar dat ik het echt heel consequent moet nemen en dat het een tijd duurt voordat het gaat werken; een uur of twee ofzo. Maar dan heb ik nog steeds pijn, al is het wel te dragen dan.

Ladouce, heb je al wat van je solli gehoord? De duimen draaien hier!

19. BB10

BB10 Niet meer actief

Bek wel gevraagd maar onze uk lag met gekruiste(de?) benen onder de kont. Helaas moeten we wat meer geduld hebben.

20. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Bek wat k.. toch van die pijn continu, hoop echt dat ze je snel gaan helpen zodat je verder kunt met andere dingen.

BB: raar hoor die streng, fijn dat ze er goed naar gaan kijken in Maastricht binnenkort en lekker rustig aandoen nu

Lies, wat een mooie duidelijke testen...en dat je wilt kijken steeds snap ik.. ik kijk zelfs nog af en toe naar die van mij van vorig jaar, was over 2 weken uitgerekend, best raar...

Mama: een hoogglans witte greeploze keuken met composiet grijs blad erop, dus wordt vast mooi. Gaan ze in april plaatsen maar voor die tijd even in de puinhoop, ouwe keuken eruit etc, electriciteit omleggen. Wil keuken op marktplaats zetten, heeft iemand daar ervaring mee of mensen hele keukens kopen daar en ook weg komen halen?

Over iui, ja deze maand weer, morgenochtend heb ik echo om te kijken naar eitjes..heb megabuikpijn van de hormonen, hoop niet dat het 3 eitjes zijn want dan slaan de de iui over en mag je ook zelf niet proberen ivm kans op meerling.

We zijn trouwens naar Sonny Boy geweest, mooi verhaal, maar vond het vreselijk slecht geacteerd op bepaalde momenten en door bepaalde acteurs.

Waar is Anna, iemand iets van haar gehoord al?

Deel Deze Pagina