35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Koffieleutje, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    O Bebek, je moet naar bovenste loon kijken volgens mij. Zoek het anders even op op google..

Sociale huurwoningen — Ymere. Wonen, leven, groeien

hier staat ook iets erover...als je al woont, dan blijft het geldig, of wil je verhuizen. Deze site verwijst naar Rijksoverheid, gaat namelijk over je belastbaar inkomen.

2. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Voor belastingaangiften gebruik je overigens altijd het bovenste, fiscaal loon. Loon Zorgverzekeringswet is om te berekenen hoeveel premie moet worden betaald voor premie inkomensafhankelijke zorgverzekeringswet

3. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Zo hier ook al iemand die het koud heeft. Lig met dekentje op de bank. Heb net de reisbrochure naar de Stille Zuidzee doorgekeken en wil eigenlijk nu direct vertrekken;). Ben vanmorgen ook begonnen aan het boek "Is your body baby-friendly"; wat een eye opener is dat zeg. Kan nog niet zeggen of dit op mij/ons slaat maar ik ga dingen nu beter begrijpen en denk dat onze kansen zeker nog niet verkeken zijn. Met de juiste medicatie moet het toch lukken denk ik zo. Ben dus best wel positief en hoopvol.

Bebek, ik moet naar boven om even op zo'n ding te kijken en heb nu even geen zin, sorry. Ik weet wel dat op een salarisstrook (dat ding wat je dus maandelijks krijgt) ergens ook je jaarsalaris staat en dat is gewoon het bruto maandbedrag x 12 plus vakantiegeld.

Over sollicitatie hoor ik pas einde middag, begin avond. Ze hadden vandaag in de middag nog een gesprek en gingen dan evalueren. (wilde bijna ovuleren opschrijven:$:D)

BB, fijn dat het zo goed met beebje gaat maar wel klote dat ze niets weten over die streng. Goed dat ze je doorgestuurd hebben en nu dus op de bank, voetjes omhoog en niets doen!

Lies ik zag het al helemaal voor me, jij door de Appie met die test in je handen:D.

Salcia, weer begonnen met IUI, spannend en stressvol. Weet even niet meer hoe oud jij was maar mij is echt duidelijk verteld dat de kans op meerlingen afneemt naarmate je ouder wordt. Ik zou bij 3 eitjes zoiets hebben, gewoon zelf klussen. Als je verdorie van 2 eitjes met IUI niet zwanger wordt dan is de kans dat alle 3 de eitjes een beebje worden echt wel heel klein hoor. Maar goed, dat is mijn mening. Ik hoop voor je dat het er maar max 2 zijn.

Mama, werk jij toevallig in het M.zkh in R. Ik zag namelijk dat zij ook gaan verhuizen naar nieuwbouw. Vreemd als jullie geen lift krijgen, lijkt me toch wel handig in een zkh.

Limmeke heeft een uitgeslapen B. en een leergierige zoon. Fijn dat dat laatste is opgelost en hij lekker de Havo gaat doen. Is voor jou in elk geval een zorg minder.

Bekje, ik ken geen nieuwe met die naam maar ik neem aan dat je Pasta bedoelde. Die is inderdaad al een tijd niet online geweest.

Zo, ik ga m'n boek er weer bijpakken. Oh en lief zodadelijk bellen dat ik geen zin heb om te koken dus dat we straks maar even richting toko gaan.

4. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Hoi Ladouce, ik ben 39, maar wel veel meerlingen in de familie aan beide kanten. Vandaar ook denk ik. Ik ga vanavond ook zelf proberen te klussen omdat ik veel buikpijn heb, heb idee dat eisprong eerder komt...zou zonde zijn dan ook..

5. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Oja, Pasta hadden we ook nog ja. En Badmuts ook hoor...of was het Badeend? Kan ook ;)

Salcia, bedankt voor je info! Ik ben bang dat het feest voor ons dus ook voorbij is :(
    Grr, Lief heeft net vorige week zijn inschrijving verlengd :x
    Ik vind het trouwens een belachelijke regelgeving, die inkomensgrens! je komt bijna nergens meer tussen, want voor vrije sector stellen ze ook idioot hoge eisen. Wij wilden op één inkomen huren, maar dat lukt sowieso al niet. Nu hebben we iets gevonden in vrije sector, maar dan telt het hoogste inkomen en het tweede inkomen telt dan alleen voor de helft en alleen als je een samenlevingsverband kunt aantonen. Bovendien moet je 4x de huur verdienen, dus het wordt je allemaal niet makkelijker gemaakt. Kloteland :x

Leuk trouwens een nieuwe keuken Salcia! Foto's!
    Ow enne, ik ben het met Ladouce eens; ik zou ook zelf klussen hoor. En dan krijg je er twee, so what? Ben je gelijk klaar :D

Ladouce, fijn dat het boek je hoopvol stemt! de kansen zijn nog niet verkeken, jeuj!!

6. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Badmuts of Badeend kwam volgens mij langs tijdens mijn vakantie. Heb de naam volgens mij 1x gezien.
    Ja jammer dan. Daarom stel ik me ook niet meer voor. Als iemand interesse toont in "ons topïc" moet ie zich maar inlezen. In mijn handtekening staat een linkje naar mijn log en daar staat alles in. Ik heet een nieuw iemand welkom en that's it.

7. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Ik snap 'm.

Maar begrijp ook dat jij je niet zoveel aantrekt van een "sex-verbod". ;)

8. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    nee van sexverbod niet...alleen lukt het vaak niet bij mannetje als er druk op staat...dat is ook reden van iui...als hij zelf doet lukt het dan wel...beetje intiem praatje maar moet kunnen hier denk ik..

9. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Bek, zou jammer zijn als het niet meer lukt met sociaal huren, jullie willen dus verhuizen begrijp ik?

Heb geen foto;s van keuken, maar zal ff kijken voor iets wat erop lijkt..zal eens kijken hoe ik een album moet aanmaken. Zal ik ook een keer foto van mezelf plaatsen, want vind het niet netjes dat ik wel foto's van andere bekijk en zelf onzichtbaar ben zeg maar...

10. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Meid mag je best zeggen hoor. Is hier in elk geval heel herkenbaar.:)

11. Liesben

Liesben Niet meer actief

Dat sexverbod was bij ons 3-5 dagen. Maar ik hoorde pas 2 dgn voor de IUI dat de IUI dus al zo snel plaats ging vinden...Ik denk dat wij de drie dagen op de minuut af gered hebben ;)

12. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Tuurlijk moet dat kunnen!
    Mijn Lief kan gelukkig wel onder druk presteren, maar hij is helaas niet zo van het klussen....ook handig als je een beebje wilt maken ;)

13. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    o nou hier ook niet zo van het klussen, zowieso niet, wist niet dat er meer mannen waren die dat hebben,;)

Klusverbod is hier maar 2 dagen voor iui, en max 7 dagen anders is het te oud zeg maar weer...

nou ja zullen zien, die keer dat ik nergens mee bezig was, dus glaasje dronk en niet op dagen lette, is bij mij de iui gelukt, is ook iets met stress denk ik. Ga morgen ook weer naar osteopaat voor hyperventilatie, hij zegt dat energie in onderbuik ook niet goed is en daardoor ook meer problemen.

14. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    nou weet niet of dit goed gaat...dit is keukenvoorbeeld, niet de opstelling etc, maar wel het type deurfronten en blad

15. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    het wordt gewoon een L vormige keuken met bovenkastjes en afzuigschouw en dan aan andere muur twee hoge kasten met koel/vries en oven etc.

16. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    model keuken is mooi, maar hou niet zo van hoogglans

17. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Mooie keuken Salcia!
    Ik ben zelf ook niet zo van het hoogglans en ook niet echt van wit, maar ik zie het wel helemaal voor me in een bepaald soort ingerichte woning en dan is het wel heel sjiek!

18. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    de rest van ons huis is klassiek dus houten vloeren etc vandaar beetje moderne keuken. Komen overigens wel weer klassieke tegeltjes achter enzo. Ben zelf heel benieuwd, is ook voor het eerst dat wij hoogglans krijgen. Het is trouwens meer zijdeglans dan hoogglans, ook ivm vingers etc.

19. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    weet ook niet of ik de wanden verder donker moet maken, of tintje, ben er nog niet helemaal uit. Zie er wel mega tegenop, verbouwing enzo. maar zijn er hier die wel ergere verbouwingen meegemaakt hebben volgens mij :D

20. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Hey da's mijn keuken! :D Althans, hij lijkt er sprekend op. Goeie smaak Salcia ;)
    Enne, ik weet niet hoe jullie er over denken maar ik zou echt een gat in de lucht springen met een tweeling, dus zou zeker klussen!

Kan me voorstellen dat je meer wilt weten over dat strengetje bij beeb BB. Die hoort daar blijkbaar niet dus laten ze in M'tricht maar even uitzoeken wat dat daar doet. En ondertussen doe jij lekker rustig aan ;)

Lim gaat het vandaag weer beter met B.? En fijn dat zoonlief een keuze maakt waar jij ook blij van wordt ;) Dit jaar eindexamen dus? Spannende tijd!

Lies zit te nagelbijten naast de telefoon.

Een ziekenhuis zonder lift ... handig wel ;) En ik ben ook meer van jouw aanpak, eerst ervaren hoe de nieuwe situatie is en dan gaan oordelen. Veel mensen worden zenuwachtig van vernieuwing/verandering. Ik word er juist blij van :)

Ladouce dus je hoort vanavond al of die job doorgaat? Dan zou ik ook niet gaan koken, veulste spannend! En als er volgens het boek nog hoop is voor jou, dan is er ook hoop voor mij (ga ik gewoon vanuit). Hopen we samen verder ;)

Bebek ik weet weinig van financiele toestanden. Da's R. zijn vak ;)

Deel Deze Pagina