Kijk, even iets duidelijk maken. Ik ben verpleegkundige en weet best veel. Maar ik ben geen arts, en zeker niet alwetend. Dus...als iemand iets wil weten wil ik daar best, privé, antwoord op geven. Maar ik vind dat in eerste instantie de arts degen is die antwoord moet geven op vragen. Vandaar dat ik soms wat terughoudend ben met antwoord geven op dit soort vragen. Niets persoonlijks, maar gewoon bescherming van mijn grenzen. Ik schrijf hier namelijk niet als verpleegkundige, maar als vrouw die graag zwanger wil worden. Dat klinkt misschien onaardig, of vreemd. Maar ik denk dat de verpleegkundigen onder ons wel snappen wat ik bedoel.
Sorry lies, was ook niet zo bedoeld hoor. Maar wil niet dat zij verkeerde beslissing neemt ivm lyrica en dat zij misschien wel zwanger zou kunnen zijn. Is niet zo, maar toch! Ik heb het nml. zelf bijna een jaar geslikt en moest stoppen toen ik zwanger werd. En als iedereen dan zomaar gaat roepen: neem maar in, wil ik haar er toch graag voor waarschuwen.
Ik neem het je niet kwalijk hoor Jomi, maar ik wilde even duidelijk maken hoe het ervoor staat. Ik ben anders bang dat ik straks verantwoordelijk gehouden word voor van alles... En ik denk dat Bebek heel goed weet wat wel en niet te nemen. De diclofenac en/of de tramal die ze slikt mag je ook niet nemen als je zwanger bent.. Probleem is gewoon dat ik vaak "geconsulteerd" word, en daar pas ik tegenwoordig voor. Daar zijn artsen voor. En als ik denk dat er iets fout gaat, of dat ik iemand moet waarschuwen, dan doe ik dat echt wel.
Lies, is goed en begrijp het ook. Wilde het ook op zo'n manier zeggen, als het nodig is waarschuw haar desnoods. Andere medicatie weet ik niks van, alleen lyrica dus wel. Limm, ik ook update van annna. Schrijf jij het, dan doe ik kleine man op bed.
Grapje Limmeke Maar...au in de buik als in regelmatige terugkerende au? Zo pak hem beet elke 5 minuten?
*zet lies op ignore en gaat verder* anna heeft der buik gestoten, moest dus ter controle naar ZH toe en ze houden haar 24 uur daar..alles was wel goed met kleintje. Dus geen stress, ze heeft gewoon au in haar buik, alleen niet de au waarop we allemaal wachten
*Gaat wel weg hoor, als ze toch op ignore staat* .. Pfff, kan er nog wel bij hoor, heb toch al kuthumeur. Wel fijn dat alles goed is met kleintje van Annna! Liesje exit.
*gaat eens bijlezen wrom lies kuthumeur heeft* *stopt eerst blokjes kaas in haar oren want kinderen zijn al heeeeeeeeele dag aan het brullen*
*geeft lies knuf* dat schiet niet op daar op het werk als iedereen daar inmiddels op tandvlees loopt.. is er geen oplossing te vinden? bekje: operatie, daar was je zelf toch ook al beetje vanuit gegaan? is wel snel al, als het begin 7 febr al plaats zou kunnen vinden.. geen ervaring met die pijnstillers, maar zou ze wel nemen als je dan in elk geval een nachtje kan slapen. hehehe ryfo.. dat is het amerika zoals we kennen van TV, politieauto's die mensen klemrijden
Ik heb anna ook al even terug gesmst. Ze laat het in ieder geval weten wanneer ze naar huis mag en ze weet niet wanneer ze weer online kan komen. Verder is het dus afwachten en we zien haar vanzelf wel weer verschijnen, voor/na de bevalling en anders via ons.
Ryfo, sorry nog niet op je foto gereageerd. Is wel erg spannend als het zo dichtbij gebeurd. Het gaat daar altijd wat harder aan toe dan hier in Nederland. Trouwens, ben ook een gezocht door politiehonden. Mijn hartje bonkte toen ook wel van spanning. Lies, ik hoop oprecht dat de situatie bij jullie op het werk gauw verbeterd. Ik heb het idee dat jij nog geen enkele keer hebt kunnen genieten nu je iets minder uren werkt. Ook de spanning van de IUI doet er nu niet goed aan, bij deze geef ik je een dikke knuff.