35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Koffieleutje, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Om even in de ranzige details te blijven ;) was het van dat sliertige doorzichtige eiwit wat draden trekt? Dat is bij mij namelijk vruchtbaar slijm (hoewel ik van dat vruchtbaar nog nooit iets heb gemerkt maar dat terzijde). Ik zou dus zeggen dat je eisprong onderweg is.

2. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Jomi, het lijkt er inderdaad veel op dat er een ei gaat komen. Ik had de laatste paar maanden een paar dagen achter elkaar vruchtbaar slijm en daarna wat wateriger rond ei. En de laatste keer bleven mijn ovutesten ook lang negatief om plots toch positief te worden en ei kwam snel daarna.
    Maar wel vreemd dat de gyn nog niet een grotere follikel heeft gezien .. Misschien dat ie morgen wel iets ziet?
    Als jullie in de stemming zijn vanavond gewoon doen hoor!

3. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Duim ik heb dat ook uitgezet en volgens mij doe je dat bij "gebruikersinstellingen".

Enne de McD ... ik mag morgen tussen de middag van mezelf omdat ik niet meer rook. Jummie :)

4. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Goh Ria wat ontzettend vervelend. Heel verstandig om dat gesprek alsnog te hebben. Lijkt me heel vervelend om zo zonder werk te komen zitten.

Salcia: lijkt me prachtig worden die keuken, en ook heel makkelijk schoon te houden. Zonder al die randjes. Hebben wij en daar gaat me toch een partij stof in zitten. Nou alvast weer heel veel geluk bij de volgende poging iui, lekker klussen en ervoor gaan. En waarom niet als er 3 eitjes zitten; de kans dat ze alle drie bevrucht worden is denk ik nog geen 5%!!!

Bebek: van harte met je Bingo overwinning, haha. Lijkt me een goed plan, gewoon een klein ukje maken en dan na de operatie; suprise!!. Daar gaan we voor!

Jomi: ik snap wel dat je het een beetje een raar idee vindt, maar met een samenlevingstest zijn ze al niet anders gewend, en daarnaast vond mijn gyn dat ik geen dag onbenut moest laten.

Lies: hoe reageerde moeders?? En leuk die 'vage' berichtjes op hyves! Fijn dat wij daar al van mee mogen genieten.

BB10: blijft toch raar dat strengetje, ik zou zeggen: rust tot na Maastricht.

Ladouce: stuur je een pb over waar ik werk.

Wat betreft die lift; ja is het gesprek van de dag bij ons op het werk. We zitten op bouwlaag -1. De lift voor beddenvervoer, gaat tot bouwlaag 0. (Er gaat wel een personenlift naar -1) Een verdieping boven ons dus!
    Dat betekent dat we met onze patienten door de zogenaamde goederenstroom moeten; een gang met automatische materialen voorziening. Een horloge zou deze voorziening al stil leggen; laat staan een bed: dus ja bekje. We vragen de patient gewoon ff uit te stappen of op m'n rug; zal vast ten goede komen van mijn spieren!
    Maar goed; er wordt hard aan een oplossing gewerkt; maar ja gaat eigenlijk nergens over! Verder heb ik echt zin in de verhuizing, is toch een hele happening, een spiksplinternieuw ziekenhuis.

Annna: hoe is het met het mooie meisje? (en wat vind d'r zusje ervan).

Lies vertelde straks aan mamaman dat jij zwanger bent; 'nou ja iemand van zp; en dat het me zeker zoveel doet als het zelfde nieuws van een vriendin', hij begreep het helemaal. Super toch!
    Fijn dat je als pleeg een goed gevoel hebt bij het besluit van de gyn. Lekker eerst op vakantie en dan zien jullie dat er een prachtbeeb met jullie op vakantie is geweest.

Manlief vraagt of ik a.u.b. wil stoppen met typen; dus omdat hij het zo lief vraagt! Tot snel.

5. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Lieve meiden ik heb het zo giga druk weet van voor niet dat ik van achteren nog leef :D Heb dus niet echt bij kunnen lezen, beetje doorgebladerd maar heb wel gezien dat de 2e test van Lies er echt afknalde :)

Oh ja Natas ik wil ook graag je gsm nummer :)

Verder ga ik nu naar bed ben al vanaf 03.15 vanmorgen op, Dus ik ga mijn mandje in morgen weer vroeg aanwezig zijn op mijn werk........

6. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Nog niet echt doorzichtig, ja hoe noem je dat. Beetje troebel, maar ook weer niet erg en leek ook wel wat roze bij te zitten. Misschien nog iets van de pijnlijke echo? Ik had het eigenlijk iets te laat in de gaten, lag al in de wc, dus kon niet meer proberen of je er ook draden kon trekken zeg maar.

Ik heb trouwens ook nog even de ovutesten van aug. erbij gepakt (foto) en die knalde ook zo van de 1e op de andere dag. Maar vindt het wel vreemd dat mijn baarmoederslijmvlies nog zo dun was gisteren.

Ben benieuwd of de gyn. er morgen wat van kan maken en zal toch manlief vanavond proberen te verleiden.

7. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    wat een kutnieuws ria..
    man werkt nu op therapeutische basis? dat houdt in dat hij gewoon nog ziek gemeld is toch? anders werk je niet op therapeutische basis maar ben je nog 50% ziek.
    dat afspraak bij bedrijfsarts is afgezegd, dat kan, baas bepaald tenslotte of hij daarheen moet of niet.. maar als je mannetje ziek is, kan hij contact opnemen met het UWV voor een 2nd opinion.. ik neem aan dat werkgever hem ook ziekgemeld heeft bij het UWV?
    Omdat baas hem nu al op papier beter heeft gemeld 13 maart.. daar zou ik dus niet mee akkoord gaan en helemaal via uwv spelen.. hij is niet beter, want niemand kan zover in de toekomst kijken.. enige reden waarom baas dat doet.. is omdat hij anders je man ziek uit dienst moet melden en dan is hij er nog een tijd verantwoordelijk voor.
    Contract kan wel aflopen tijdens ziekte.. maar dan kan baas niet zomaar zeggen je bent 100% beter, dat is nl niet aan de baas.
    als je man niet in staat is te werken tegen de tijd dat contract afloopt.. dan moet baas hem ziek uit dienst melden, anders is het een heel gedoe om de ziektewet geregeld te krijgen ( ben sinds 2008 uit dienst en bel nog steeds wekelijks).

fijn DD dat je verder onderzocht gaat worden in mestreech.. hele goede afdeling gyn hebben ze daar..

jomi: als echte slijmexpert zeg ik... draden trekken... hahaha... tis mij nooit gelukt hoor.. maar als jij vruchtbaar slijm hebt.. en je doet dat tussen 2 vingers.. dan zou je een draad moeten kunnen trekken van paar cm zonder dat het slijm breekt..dan zou je 1 dezer dagen je eisprong kunnen verwachten
    (wij lopen gelijk op, alleen bij mij gaan de benen tegenwoordig op slot met vruchtbaar slijm :D)

dadelijk op zoek naar adres van anna.. ga ik haar eens een kaartje sturen.

B ligt alweer vanaf 6 uur in bed.. is 3e dag dat ik haar zo vroeg in bed stop... gekke is.. dan slaapt ze gewoon in 1 ruk door tot 8 uur morgenvroeg.. terwijl ze normaal rond 7/7:30 naar bed ging..en dan werd ze elke avond minimaal 1 keer huilend wakker.. dus afkloppen maar, hopen dat dit blijvend is.

8. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Limm, denk eigenlijk wel dat het had moeten lukken. Was echt wel dikke klodder en niet een klein beetje hoor. Maar ga vanavond mijn best doen, wil deze ronde niet helemaal onbenut laten.

9. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Lies, ik kan me wel voorstellen dat je geen hele vroege echo wilt. Ik heb dat wel gedaan maar het geeft inderdaad geen zekerheid zoals ik bij de laatste miskraam bij de 2de echo helaas heb mogen ondervinden.
    Wat een prachtige test weer!

Bebek, wat klote dat je vandaag weer zo'n pijn had.

BB, wat raar van die streng en dat ze geen idee hebben wat het kan zijn.

Salcia en Jomi, succes morgen met de echo.

Jeetje Ria, wat een klote bericht!

Zo, weer een werkdag minder te gaan!
    En dat is maar goed ook..... ik heb vandaag de hele dag de baby niet voelen bewegen, pas toen ik een uurtje geleden ging zitten voelde ik 'm weer.

10. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Oeehh Koffie, wat zal jij moe zijn .. Ik hoop dat je lekker slapen zal en dat X-je ook lekker doorslaapt en al je andere gezinsleden ook natuurlijk.
    Trusten

11. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    nou zie hier allerlei berichtjes over vruchtbaar slijm, draden trekken etc, haha... dan kan ik ook wel melden dat klussen gelukt is net..:)

12. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Haha, die Salcia .. Goed zo meid! Je hebt er geen gras over laten groeien. Je zal vast lekker slapen straks ..

Ria, ik had er nog niet op gereageerd, maar ontzettend akelig hoe je lief als het ware 'weggebonjourd' wordt. Geen stijl. Ik zou inderdaad het advies van Lim opvolgen en contact zoeken met het UWV. Sterkte ermee en vooral ook voor je lief!

13. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Desje, eet smakelijk morgen bij McD en geniet er met volle teugen van :)

Natas, kan me voorstellen dat het niet prettig voelt als je zolang je ventje niet voelt. Gelukkig liet hij nog even van zich 'horen' vanavond. Moeilijk he, rustig aan doen .. Ik hoop dat het inwerken goed gaat en je niet afgepeigerd aan je verlof begint straks.

Lies, ben je nog helemaal in de gloria? Ik zou ook bijna die streep van de test kijken hoor. Heb je ze een ereplek gegeven?
    Ik ben trouwens nog steeds heel benieuwd hoe je lief nou reageerde gisteren ..
    Late echo kan ik me voorstellen, goed dat je trouw blijft aan jullie besluit en fijn dat je ook meer weet over wel of geen aspirine gebruiken.

Bekje, blijft een pain in the ass dat je zo'n overmatige pijn hebt. Ik hoop op een snelle datum voor je operatie, al klinkt dat een beetje raar .. En jij ook gewoon doorpukken hoor.

BB, beentjes op de bank. Nog even twee weken geduld voor je meer duidelijkheid hebt, lijkt me lastig, maar het klinkt ook wel of ze zich niet heel erg zorgen maken. Sterkte met het slowdown-en meid.

Goh, krijg net sms-je van een hele 'ouwe' ex .. :(, over een muzikant die binnenkort optreedt in Paradiso die toen mijn held zou zijn ..? Volgens mij wil ie er met mij heen ..
    Nou, ik wacht maar even af of hij nog meer laat horen.

14. Ria32

Ria32 Niet meer actief

Dank je wel meiden voor jullie reacties, we gaan er zeker morgen nog ff achteraan bellen over hoe of wat, leg me er nog niet bij neer hahahaahahah.

Jomi meis heb er helaas ook neit al te veel ervaring mee heb wel onderzoeken gehad in ziekenhuis en dat ging over 2 lagen en 3 lagen wat in je baarmoeder zit als je ei komt en 3 lagenw as goed en eerste echo had ik er 2 en de laatste echo was ineens alles goed had ik 3 lagen, maar het is alweer even geleden voor mij dus durf me mening er neit echt meer over te geven.
    sterkte morgen met de echo hoop dat die positief is.

nou meiden bedankt nogmaals voor de tips en reacties, ben er morgen weer ga bed duiken met manlief kan die me opwarmen heb het koudddddddddddddddddddddd

15. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    ik ben komende 2 dagen niet hier, ga morgen op bezoek bij mijn tante en daarna door naar zus, haar vriend is er niet en ga lekker nachtje bij haar en mijn kleine nichtje slapen en dan vrijdag oppassen op nichtje. Mits mijn echo niet uitwijst dat ik vrijdag toch iui heb ipv zaterdag, dan gaat het allemaal niet lukken.

16. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    nooit fijn natas als je beebje dag niet voelt. en dan kan iedereen zeggen kind minder ruimte om te bewegen op eind..je blijft toch bevestiging zoeken.. had het hier op laatst wel vaak.. moest ik echt liggen en tegen buik duwen voor ik na paar minuten ineens een schupje kreeg..

veel plezier salcia

17. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Thnx meiden.

Salcia, ga voor je duimen dat het een goede echo hebt en de iui vrijdag/zaterdag kan ondergaan en we wachten je berichtje wel weer af als je er bent.

18. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Sorry dat ik vanavond voor de rest een beetje afwezig ben in reageren, we zitten hier de hele avond al films te kijken. Doe dit dus tussen de bedrijven door. ;)

19. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    #1399 JoMi, 2 feb 2011
    Laatst bewerkt: 2 feb 2011
    Oh, wat ik nog vergat te vertellen. Mijn verloskundige in het zkh bij de geboorte van J (tevens mijn vriendin) zegt dat ik wel de beste gyn. van het zkh heb. Heb het altijd al een fijne gyn. (man) gevonden en is toch ook wel leuk om te horen van iemand die heel vaak met hem werkt op de kraamafdeling. En die natuurlijk ook de andere gyn. kent.

20. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Jomi, jij succes ook met je echo morgen...en hopen dat je of op tijd hebt geklust of nog kunt gaan klussen!

Deel Deze Pagina