35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Koffieleutje, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Vulcano en eerst hadden we Dante's Peak. Heb al vaak gezien, maar blijft toch altijd wel even spannend om weer te kijken. Vind Dante's Peak het leukst hoor.

2. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Tja, als er iets niet af te dwingen valt .. Maar altijd beter om jezelf trouw te blijven hierin. Je moet er wel echt bij kunnen zijn met je hart en ziel. En wij vrijen ook best weinig, maar als het gebeurt nemen we er wel de tijd voor (behalve afgelopen vrijdagochtend voor ik naar mijn werk moest en mijn ei die dag zou gaan springen :D).

3. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    hm ken ze allebei niet. Ik ben helemaal niet moe, maar moet om kwart voor 9 in ziekenhuis zijn voor echo.

4. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    nou bij ons was het net ook maar kwartiertje ofzo, maar was al lang blij dat het lukte ivm eventueel springen ei. En bij ons gebeurt het ook niet zo vaak, te weinig vind ik eigenlijk, maar ja..

5. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Klopt helemaal, gisteravond had manlief ook zo'n zin. Maar ik was niet in de mood, kon me gewoon niet genoeg ontspannen. Dus hoop dat het zo beter gaat. Film is in ieder geval afgelopen, dus ga de boel hier beneden afsluiten en dan zo naar bed.

Welterusten en tot later vandaag!

6. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    welterusten en succes nogmaals met echo morgen en zometeen ;)
    En ga proberen of ik iets kan plaatsen op zp via iphone morgen.

7. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Das al mooi vroeg op de dag, heb je de rest van de dag nog voor je. Ik moet pas om kwart voor 4, maar nu moet ik iets van 30 km verder rijden dan gisteren. Dus ben wel wat langer onderweg en zal ook echt niet vroeg thuis zijn, zal wel in de file komen.

8. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Hihi, ik zie nu pas dat jij ook nog mee schrijft Sal .. Ik begreep de antwoorden van Jomi al niet zo goed.

Mijn lief en ik wonen (nog?) niet samen. Zijn pas anderhalf jaar bij elkaar. Huizen vinden hier is heel moeilijk en iets kopen ook (als we een beetje de ruimte willen hebben). We hebben allebei heel lang alleen gewoond en vinden onze eigen huizen te klein om in samen te wonen. Dus we doen alles een beetje in de omgekeerde volgorde ..

9. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    weet eigenlijk niet waar jij woont, wel in buurt van randstad dan? ja is altijd s morgens bij ons gelukkig

10. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    hihi grappig Duim...dat je niet zag dat ik meeschreef en ook van de omgekeerde volgorde...als het maar goed voelt allemaal is het toch prima~!

11. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Ja, zo is het !

Wat ik ook gek vind is als ik dan berichtje verzonden heb, er op andere plaatsen weer nieuwe berichten van jullie staan. Dus je moet echt weer even terug en op nieuw de pagina 'laden'. Maar goed, ik heb alles gevolgd, vond het reuze gezellig en wens jullie alletwee een heerlijke nacht toe!

Liefs en trusten

12. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Hèhè, hier ook omgekeerd hoor. Ik woonde nog in mijn eigen huisje en ik was al zwanger. Ben met 7 maanden zwangerschap verhuist hiernaar toe en 2 maand later was J er en anderhalf jaar later getrouwd. ;)

Kon even niet reageren, ik heb regelmatig geen verbinding met zp. Dus das soms zo balen.

Grappig dat je niet zag de we nog met z'n 3tjes waren Duim. Maar laten we het er maar op houden dat het bedtijd is voor ons. ;)

13. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    nou de rest heeft pagina's vol onzin te lezen morgenochtend, sorry meiden :D

jij ook trusten Duim

14. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    maar woon je in de bollenstreek Jomi, gezien de foto's van de tulpen? Ik ga ook maar naar bed, ga nog wel even lezen ofzo.

slaap lekker Jom

15. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Wat grappig Jomi, jij ook in de omgekeerde volgorde ..
    Ik hoop dat dat voor ons ook nog weggelegd is. Dat er eerst een roze test en een kindje mag komen, duim duim duim ..

Verder heb ik geen F5 knop op mijn mac, dus ik moet telkens een pagina terug en dan weer naar de laatste om te updaten. Nogal omslachtig en daardoor zie ik in eerste instantie af en toe ook berichtjes over het hoofd.

Nou, nu is het echt bedtijd hoor :)

16. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    In de Noordoostpolder Salcia, wij hebben een groot akkerbouwbedrijf en verhuren elk jaar stukje land aan de tulpenboer. Maar wij verbouwen hoofdzakelijk pootaardappelen. Verder nog tarwe, suikerbieten, uien, gerst en wortelen.

17. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    :D Doet me denken aan logeerpartijtjes met vriendinnetjes vroeger, waarbij je ook tien keer weltrusten en nu gaan we echt slapen zegt, :D

Trusten meisjes!

18. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    op imac kun je refreshen door command/apple en dan R, tenminste, bij mij wel

19. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    haha ja lijkt idd op logeerpartijtje...nu gaan we echt slapen..:D

20. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Dank je voor de tip! Ik ga het proberen, zo leer ik hier ook nog eens wat :D

Trrrrrrrrssssssste

Deel Deze Pagina