35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door JoMi, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Paaseieren zijn de beste! ;)

2. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Hier is de jeugdverpleegkundige van het CB vandaag langs geweest. Ze heet Marie Therèse, wij noemen haar Moeder Theresia en dan zegt wel wat over het type hahahaha :p
    Quinten is helemaal goed gekeurd, heel mooi jongetje...... ja natuurlijk, what else! :D

3. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Goed om te horen Natas :)

btw je ticker is verlopen ;)

Bekje je voelt het misschien als stapjes maar je gaat vooruit je moet alleen niet nu al aan werken denken muts !

Lim als je wilt mag je me pben ik zit aardig in hetzelfde pakketje als jij volgens mij dus misschien kunnen we elkaar helpen ?

Ladouce ik las het nu pas ik werk dus officieel tot morgen, maar heb vakantiedagen opgenomen wat volgens Leiding muts niet kon....Ik heb verder helemaal niets meer gehoord...Gewoon afgedankt dus....

Pink fijn dat alles goed was, rustig aan...

De rest allemaal een knuffie van leutje !

4. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Even teken van leven.:D

Ben er wel maar heb het enorm druk. Lees wel mee maar geen puf/energie/tijd om te reageren. Heb zelf ook geen bal te vertellen op dit moment.

5. Liesben

Liesben Niet meer actief

Jeuj, bekje gaat paaseieren zoeken!

Ik hang op de bank, ben bekaf van werk en heb knallende koppijn...weer :(

6. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    *alweer ff go*
    Weer niks bijgelezen. E is nog steeds ziek; waterdunne ontlasting, koorts en braken. Manlief is 2 dagen op cursus en waar ik al bang voor was gebeurde; ook oudste dametje S is vannacht ziek geworden. Dus weer amper geslapen. Maar het ergste vind ik nog dat haar kinderfeest zaterdag niet door kan gaan. Ik heb alles al verzet naar woensdag de 27e. gelukkig kon iedereen. Dan gaan we dan maar een extra groot feestje geven. Zo erom veel was....echt te weinig waterafstotende moltons...midden in de nacht de wasmachine aan zetten..ben er na ruim 2 weken braaksel en poep ruimen echt helemaal klaar mee. Dus....ook ik vandaag (op het werk) op zoek geweest naar mijn humeur. Sorry voor mijn gemopper! Ben blij dat ik het kwijt kan.

7. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Arme arme Jes wat klinkt dat allemaal beroerd !

8. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ah wat ellendig Jes, heel veel sterkte!

9. ma1

ma1 Fanatiek lid

14 mrt 2010
    1.211
    0
    0
  10. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Zijn die voor mijn meiden bedoeld....?

11. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Limm: wat vervelend dat je je zo voelt, vanmorgen had ik dat ook, overal tegenaan willen schoppen, boos worden om niks, gaan janken om een patient die grapt dat ik nu wel echt veel rimpels krijg...Maar dit is bij mij een gevalletje te winig slaap en te veel zieke kinderen om me heen. Jammer dat ik je draagdoek (nog) niet kan gebruiken; of ben je ze niet ook aan het verkopen?

Pink: fijn dat alles goed was, kan 'ie'niet aan het draaien zijn geweest of iets dergelijks; vindt je bm ook niet fijn.

Lies: Goh wat moet jij toch steeds vroeg op, hoe laat begin je dan? Weet je al hoe je het straks met de oppas gaat doen?

Salcia: Wij hebben ook de combinatietest laten doen, gelukkig steeds alles goed. Een collega had een kans van 1 op 20; was zich al op het ergste aan het voorbereiden, maar niets aan de hand...dat is wel het nadeel van deze test. Jammer idd dat de bloedtest niet beschikbaar is (ook niet als je zelf betaald?)

Koffie en Natas: thanks meiden voor jullie medeleven. Hoop echt dat E morgen gaat opknappen, want ze is echt nog helemaal niets verbeterd. En anders maar weer naar de huisarts..Ze is inmiddels al afgevallen van 18,8 naar 16,8 Kg. Spits snoetje...niks aan.

Natas: wat heerlijk dat Kintun weer helemaal is goedgekeurd, kaartje ligt klaar maar die zieke meiden hebben roet in het eten gegooid.

Bek: balen van je ongi...vrees dat het hier ook die kant op gaat.

Dusssss. Mis manlief nu toch wel, niet dat ie zoveel doet, maar het helpt wel dat ie er is. Nog een nachtje. jeuj.

12. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Jes...wat een gedoe allemaal zeg bij jou thuis en dan ook nog in je eentje...sterkte met alles en hopelijk is iedereen snel beter en blijf jij ook gespaard zelf.

Nee combitest met bloed is er nog helemaal niet, is nog in testfase. Maar wat ik vooral heb is dat je dan een kans krijgt bijvoorbeeld 1 op 250 ofzo, en dan ben ik zo van dan kan ik die 1 zijn, dus wil ik het toch weten. Hebben jullie geen vervolgtest gedaan? Vind het lastig hoor, maar krijgen nog voorlichting volgende week en de 26ste nog 1 op 1 gesprek met gynaecoloog.

13. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Ik was natuurlijk toen nog 33, geen rede voor aanvullend onderzoek en een combinatietest van 1 op 20.000. Natuurlijk wel screeningsecho gehad. Gebruik medicijnen en dat geeft weer een verhoogde kans op open rugje en hartafwijkingen. Maar gelukkig heb ik (normaal gesproken) 3 gezonde meiden.
    Maar nu, als ik nog ooit zwanger mag raken; zou ik het ook zo doen net als jij (of wij net als jullie). Maar wel spannend.

14. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Oke; rustig hier. Ik ga mijn slaapuurtjes inhalen (in ieder geval een poging doen). Truste

15. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Arme Jes,

Jij krijgt het wel te verduren zeg! Sterkte vanavond en hopelijk slapen de meisjes rustig door en hoef je er niet meer te veel uit.

Lim en Koffie even allebei een knuf.

Bekje aai voor ongi. Je klinkt er wel licht over en ik ben met je eens dat een paasei een opperbest ei is!
    Wel gezellig trouwens dat je nog even met ons meebloedt :).

Ik weet trouwens niet of ik die testen zou doen mocht het ooit nog raak zijn ..
    Ik was eerst overtuigd van wel, maar jeetje hee ... Stel e i n d e l i j k zwanger en dan moeten besluiten of je het afbreekt of niet, moet er niet aan denken.

Ladouce ook al zo hard aan het werk. Sterkte ermee en hopelijk morgen een iets rustiger dagje. Mag je weer thuis werken?

Des, hoe gaat het ..? Goed je eitje benut? Nog druk met voorbereiden voor je ouders' komst?

Nou, ik ga zo maar eens bedwaarts, want morgen weer pittige kantoordag. H e l e m a a l geen zin, bah!

Trusten meisjes!

16. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Hey Duim; was nog vergeten op jou te reageren. Goed dat er veel vergoed wordt voor jullie. Krijg je voor de ISCI ook niet het bedrag dat je in Nederland zou moeten betalen?
    Als ik nu probeerde zwanger te worden van ons 1e kindje zou ik denk ik ook niet zo snel laten testen, maar met een heel gezin...ga je toch ook denken aan de gevolgen voor hun.

Zit trouwens om 5 uur 's nachts op de brandweer te wachten. Mijn koolstofmonoxide melder ging af. Wel eens waar elke 20 sec, maar de brandweer wil toch komen meten. Dus weer een kort nachtje.

17. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Goedemorgen van een niet-fitte Bekje...

Jemig Jes, lijkt wel een soap bij jou :$ Brandweer midden in de nacht en je meiden ziek, gets. Zielig dat ze dan net ziek worden voor het feestje, maar gelukkig heb je het kunnen verzetten. En manlief gelukkig weer bijna thuis, dat scheelt toch. Pas je op dat je zelf niet ziek wordt?

Natas, wat fijn dat Quinten het zo goed doet zeg! Enneh, een mooi jongetje? Het is een pracht jongetje!

Nu weet ik het niet meer, sorry. Zoals ik al zei ben ik niet fit. Gisteren al flink aan het hoesten en vannacht wakker geworden omdat ik het zo koud had, maar tegelijkertijd heel klam was; duidelijk gevalletje koorts. Hoesten doet me hartstikke zeer in mijn rug en ik heb het gewoon benauwd, maar dat komt door mijn astmatische bronchitis, of, zoals de chirurg zegt, omdat ik copd patiënte ben...Tis niet fijn in ieder geval. Net toch maar ff met puppie naar buiten geweest en da's dan wel ff lekker, maar die benauwdheid is gewoon vervelend.
    Straks maar proberen een uurtje te slapen, wie weet helpt het.
    En dat met dat prachtige weer; het is nu gewoon al aangenaam warm buiten!!

18. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Nou het lijkt schokkender dan het was; er is iemand van de brandweer even wezen kijken; gelukkig stond er geen rode auto met draaiende sirenes in de straat. Was dus inderdaad de batterij. Voor de zekerheid ook even naar verwarmingsketel gekeken....komt zo knullig over, maar de meldpost vond het echt nodig om te komen kijken. Had liever een geruststellend verhaaltje gehad.

Oja Bekje: beterschap meid. Klinkt ook niet fijn.

19. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Jes, gelukkig maar dat het enkel de batterij was! Ik vind het wel goed dat ze toch even komen kijken, met die rotzooi moet je geen risico nemen!

20. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Wat een rust hier.

Duim, inderdaad vandaag iets meer tijd. Werk weer thuis.

Bebek, wat waardeloos dat hoesten en is zeker niet fijn voor je rug. Gaat meestal door je hele lichaam. Misschien toch die peukies aan de wilgen hangen;). Fijn dat fysio wel vooruitgang ziet al heb je zelf het idee dat het niet zo is. Komt waarschijnlijk omdat hij je niet dagelijks ziet en dan zie je vaak wel verschil terwijl jij natuurlijk jezelf dagelijks mee maakt:D. Kromme zin maar ik hoop dat je 'm begrijpt.
    Enneh paasei gaat 'm worden. Lekker lang weekend dus je hebt alle tijd om lief te bespringen:D met of zonder oren:D

Jes, beterschap en sterkte met je meisjes. Jammer van het feestje en ik hoop dat het woensdag wel door kan gaan.
    Geeft zo'n melder geen ander seintje als de batterij leeg is? Bij een rookmelder is het net alsof je een vogeltje in huis hebt als de batterij leeg is. Goed dat ze je in elk geval serieus namen.

Salcia, eindelijk weer zelf gekookt eten oppeuzelen. Dan weet je pas wat je mist na al die magnetron happen. Zelf maken is toch lekkerderder en zeker als het uit je nieuwe keuken komt.

Natas, Quinten alweer z'n eerste apk gehad. Tjonge gaat ook wel snel zeg. En ik zag ook lekkere mosterdluiers voorbij komen, leuk zo'n beebje. Misschien moet ik er toch nog maar een keer over na denken of ik echt wel wil:D

Limmeke zit niet lekker in d'r hum. Hopelijk kan de zon je vandaag een beetje opvrolijken. Hoe is het trouwens met manliefs sollicitatie afgelopen.

Koffie, jippie vandaag formeel laatste werkdag. Ben je eindelijk van die lui af. Ik zou zeggen, gebak bij de koffie vanavond en een lekker glas wijn daarna!

Desmo, druk met voorbereiden voor bezoek paps en mams. Ik hoop dat het bezoek je wat afleiding geeft en je wat kan opvrolijken. Alvast een fijne dag morgen trouwens!

Liesben, weer druk met werk. En ik zag een nieuwe buikfoto. Ik zie ook wel wat verschil hoor. Volgens mij gaat het straks in een keer heel erg hard. (heb ik bij meiden in mijn omgeving tenminste gemerkt).

Ria, bijna nieuwe huis. Leuk, echt iets om je op te storten.

JoMi, weer alleen doordeweeks. Niet leuk maar je bent het wel gewend. Voor mij zou het niets zijn.

Oef, zodadelijk naar de huisarts. Ben gisteren vergeten m'n B12 spuit te halen maar kon gelukkig vandaag nog terecht.
    Verders niets spannends of leuks te melden. Enorm druk met werk. Veel vergaderingen ook komende week weer. Ben 's avonds dus echt bekaf. Gelukkig is het weer weekend en wordt het ook nog aardig weer geloof ik. Dus maar even van genieten.

Deel Deze Pagina