35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door JoMi, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ik heb ook stokjes nodig om m'n ogen open te houden, maar mijn nacht was toch nog beter dan wat ik hier lees.
    Danique werd om 03.00 wakker, duurde een half uurtje voordat ze weer ging slapen. En Quinten kwam om 04.30 uur, na het drinken bleef hij wakker en 'mekkeren'. Heb daarna nog even geslapen van 6 tot 7.

Danique was weer erg bang met het onweer gisteren, bij de 1ste klap kon ik haar zowat van het plafond af peuteren. Maar, voor de eerste keer sinds ze er bang voor is, herstelde ze zich een beetje. Ze wilde veilig in haar bedje liggen met al haar knuffels en Chris naast haar op de grond, maar toen het nog donderde mocht hij zelfs weg gaan. En dat is heel wat.
    Ik was Quinten aan het voeden toen het begon...... die zoop gewoon door en ging daarna lekker slapen. Mannen! :D

Ik moet straks naar de fysio. Ik hoop dat er nog wat te doen valt aan die rechte buikspieren die niet meer bij elkaar gekomen zijn, heb niet zo'n zin in een 5-maanden-zwangere-buik.

Au Lies, wat naar dat je weer migraine had.

Leuk te horen Pink!

Arme Duim, het lijkt me slopend voor je deze wachtweken. Knuf!

2. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Nog 1 spammetje. Deze heb ik gisteren genomen, dan smélt ik!

3. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik zat me net te bedenken dat over anderhalve week mijn kindje levensvatbaar zou kunnen zijn....Hoe bizar is dat. Maar ik wil dat het nog minstens 14 weken blijft zitten hoor!
    *gaat snel naar de fysio*

4. Liesben

Liesben Niet meer actief

Nou, fysio geweest. Ze twijfelt nog of het echt bekkenklachten zijn of toch meer spieren/banden. Maar ze ziet wel reden om vervolgafspraken te maken, dus maandag ga ik terug en starten we met de daadwerkelijke behandeling.
    Verder folder meegenomen van zwangerschapsgym via fysio, in groepsverband. Start 4 augustus. En er is nog plek, dus ik denk dat ik me maar op ga geven.
    En nu? Nu ga ik werken.
    *zwaai*

5. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Werk ze Lies!

Lim hoe is het nu met omi?

Ik ga me zo klaar maken om naar de kapper te gaan. Lekker even relaxen. Vanmorgen veel pijn gehad aan 1 kant van mijn buik. Weet niet waar het vandaan kwam. Nu na het stofzuigen wat meer pijnlijke harde buiken. Misschien wat voorwerk? Vanacht ook een paar keer wakker geworden door steken down under.

6. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Hier ook dus naar de fysio geweest. Met speciale oefeningen zou ik die rechte buikspieren die nu nog van elkaar wijken wel weer op orde moeten krijgen, maar ze begrijpt niet goed waarom m'n buik nog zo groot en slap is. Zij noemde het een 4-maanden-buik (scheelt toch weer een maand met hoe ik het zelf noem, om het maar positief te bekijken). Misschien door de borstvoeding, dat houdt ook wat van de hormonen in stand die je bij zwangerschap hebt.
    Nou ja, ik ga bij haar in behandeling daarvoor en voor de lichte bekkenbodemklachten die ik heb. Een en ander kan ook samenhangen, waarschijnlijk compenseer ik onbewust. Ik zit er alleen enorm mee wanneer ik dat moet gaan doen. Straks werk ik weer, op m'n vrije dagen heb ik 2 kids hier rondlopen. Quinten kan nog wel mee, vandaag ook gedaan, maar Danique echt niet. En ik heb geen oppas. Onder werktijd vind ik ook erg bezwaarlijk, ik ga al 2x per dag borstvoeding geven. Hè getver.

7. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Nog harde buiken gehad Pink?

8. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    pink stiekem aan bevalling begonnen?

natas: hier moest ik mijn dwarse spieren eerst trainen voor ik aan de rechte mocht beginnen.. en yeah, 4 maanden buik klinkt beter dan 5 maanden buikje toch? :)

omi: gaat met ups en downs.. vandaag was ze erg onrustig.. vanmorgen dacht ik dat ze weer aan het wegzakken was..vanmiddag ging het weer beetje.
    had gisteren voor haar bami gemaakt.. (ze eet nog maar 5 hapjes pudding per dag).. heeft ze toch 4 grote eetlepels van gegeten.. oooo pedis riep ze maar steeds terwijl er geen sambal in zat.. :)

9. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Nee hoor ik beval niet stiekem. Vandaag mogen we weer voor de apk. Harde buiken blijven met vlagen komen maar er zit geen regelmaat in. Gisteren nog even de kapper een bezoek gevracht dus ik kan netjes het kraambed in. (nu alleen nog mijn bed omhoog)

10. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    bed omhoog.. dat is hier gelukkig alleen maar biij thuisbevalling geweest... bed kwam nl zo hoog. .dat ik er niet meer in of uit kwam met mijn 1.58.. kraamhulp zei dus al meteen dat verhogers weg konden.. :)

als je last hebt van je harde buiken kan je ff douchen he pink..
    en kans is groot.. dat als ze aanhouden.. je zo maar spontaan een verweekte baarmoedermond of ontsluiting hebt.. spannend!

11. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Goeiemorgen ..

Sorry hoor, even ego,
    Ik heb zo'n kutnacht achter de rug, bah! Die stomme onderbuurman was weer van die stomme gaystampmuziek aan het draaien tot ik om twee uur 's nachts hard stampend door mijn kamer ben gaan lopen. Wat een egocentrische eikel is het toch.

Eerst probeer ik er niet naar te luisteren, want hij zet het tenslotte niet erg hard, maar genoeg om het gedreun te voelen. Ik heb maar naar een meditatie geluisterd met koptelefoon. Was ik eindelijk wat rustiger en ontspannen en bijna in slaap, zet ie weer een ander plaatje op waar ik van wakker word. En dan slaat mijn hartslag meteen op tilt. Ik ben zo gespannen de hele tijd. Ik ben gewoon bang dat dit (slaapgebrek en stress) een negatieve invloed heeft op het innestelen ..

Ik vind het zo moeilijk om me er niet teveel over op te winden. Ik ga zo denk ik maar een briefje schrijven om uit te leggen in welke situatie ik nu zit en of hij er rekening mee wil houden.
    Of lief erbij halen en vragen of hij me wil helpen met hem hier weer over aan te spreken. Het is zo moeilijk om er niet nog gestresster van te raken, pffft ...

12. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    naar beneden, buurman flink op zijn neus meppen onder mom van ik heb mijn zwangerschapshormonen niet onder controle.. en daarna briefje schrijven :)

maar niet fijn zon buurman die nergens rekening mee houd.. vind dat je er nog behoorlijk rustig onder blijft.. dat doe ik nl dus niet

13. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Hahaaa, klinkt lekker Lim. Gewoon een volle rechtse in zijn snufferd.
    Ik ben in het verleden al een paar keer naar beneden gelopen in mijn pyjama en hard op zijn deur gebonsd. Dan komt ie met hele verhalen en stond ik te trillen van de grrrr. Maar ik wilde mezelf die extra adrenalinestoot besparen, ook al voelde het wel daadkrachtig. Het gevaar is dat ik dan in een te langdurende discussie terecht kom midden in de nacht. Gelukkig hield het na mijn gestamp wel op vannacht, dus dat helpt voor dat moment in ieder geval. Maar hij moet het gewoon niet meer doen vind ik. Zeker niet door de week. Ik wil gewoon niet dat hij voor mij bepaalt wanneer ik kan slapen, puh!

Ik heb net al aan mijn lief gevraagd of hij even mee wil gaan straks. Dat geeft net iets meer gewicht hoop ik.

Nou effe onder de douche en ontbijten. Heb jij voor de verandering wel iets beter geslapen dan gister? Ik hoop het wel ..
    Lief dat je je omi 'pedisse' bami heb gevoerd.

Okee, effe douchen. Liefje komt zo hierheen.

14. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik zou de buurman ook gewoon even op zijn neus stompen onder het mom van hormonen...idioot. Ga dan in een hutje op de hei wonen.
    Zo.
    Maar misschien is samen met lief even met hem praten verstandiger....

Zo, ik is weer goedgekeurd door de vk. Mams was mee en vond het super om hartje te horen! alhoewel het wederom even duurde, want "pim" is nogal beweeglijk en laat zich niet zomaar pakken ;) Zelfs de vk vond het vermakelijk, want ze voelde hem draaien zodra ze de doppler op mijn buik zetten.
    Vlgs weegschaal vk ben ik in 4 weken tijd ongeveer 1,5 kilo aangekomen. Helemaal goed dus.
    Boodschapjes zijn binnen en ik ga zo beginnen met wat schuur en schoonmaakwerk van het hout in de kinderkamer.

15. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Zooooo ik kom ff klagen........ afspraak om half 11 in het zh en ik ben nu net thuis.
    Bloeddruk was te hoog 94/173 dus meteen naar de afdeling aan de ctg. Bloedprikmeneer op de kamer en plas inleveren.
    Ctg was goed meissie doet het prima en ik heb om de 10 a 20 min harde buiken. En de bloeddruk daalde in rust netjes tot 82/126.
    Daarna nog bijna 2 uur moeten wachten op de uitslagen van de testen en daarna nog omdat de vk moest overleggen met de gyn.
    Conclusie ik mocht naar huis maar moet maandag terugkomen. Ach ja beter dat ze me goed nakijken dan me laten lopen terwijl er iets aan de hand is.

16. Liesben

Liesben Niet meer actief

Blij dat bloeddruk weer gezakt is Pink. Moet je nu vaker gecontroleerd worden? Ik vind 173/94 wel hoog nl...

Ik had net een bloedruk van 100/70. Laag voor mijn doen, normaal 110 tot 120 /70.

Hier staat bovenkant commode eenmaal in de lak.
    En zijn de kastdeuren eraf, is de kast leeg en ga ik zo met het betere afplakwerk beginnen.

17. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Hallo allemaal, ik ben weer terug van weggeweest. Was dinsdagavond al thuis maar ben al weer superdruk geweest. Vanmorgen vrij ivm begrafenis, nu weer thuis aan het werk, morgenochtend ook thuiswerken en dan morgenmiddag lekker vrij. Ben ik ook echt aan toe, even helemaal niets doen.
    4 dagen op 1 na laatste waddeneiland was enorm druk. Volgens mij vroeg Duim of ik nog wat tijd voor mezelf gehad heb, maar helaas. Was best doorwerken. In totaal (incl. mezelf) ruim 60 man/vrouw waarvoor alles geregeld moest worden. Wel heel leuk en ook enorm veel complimenten gehad na afloop. Daar doe je het tenslotte voor.

Ik las dat Liesbeeb weer door de apk is en dat commode in de lak staat. Heb je toch niet zelf gedaan Liesje of was het op waterbasis?

Pink nog niet bevallen, harde buiken en hoge bloeddruk. Ik heb er geen verstand van maar volgens mij gaat Pinkbeebje heel snel op aarde landen.

Limmeke's omi heeft lekker pedis gegeten. Lief van je om omi nog te verwennen. Wel waardeloos dat het zo op en neer gaat. Ik hoop dat ze er zelf in elk geval niet al te veel mee zit en geen pijn heeft.
    Ik zag het trouwens helemaal voor me hoe B naar elke lichtflits zat te lachen als een Mona Lisa.
    Nog gefeliciteerd met verjaardag zoonlief.
    Enneh hoest met sollicitaties manlief?

Koffie heeft sjans gehad met werklui. Meid, dat is toch alleen maar leuk op onze leeftijd. Gewoon die raampjes soppen. En wat fijn dat er voor je dochter nu eindelijk een diagnose is. Met medicatie en juiste begeleiding kan ze nu haar leven weer oppakken en jullie ook.

Natas, volgende week naar kantoor voor verhaaltje over afdeling. Ik ben zo benieuwd wat ze je te vertellen hebben.
    Hoe gaat het trouwens met je moeder en dan in combi met Q. Trek je dat nog een beetje.

Lieve Duim, ik zou zo graag willen dat ik je onzekerheden weg zou kunnen nemen maar wat zijn die ww toch erg. Het lijkt wel of ze bij een mmm behandeling nog erger zijn dan als je het zelf tussen de lakens doet. En dan nog zo'n lul van een buurman. Ik wil best even langskomen hoor, dan timmer ik lekker met je mee.
    Wel fijn dat lief je gaat helpen. Soms is het handiger als manlief even goed op treed tegen dit soort eikels.

Des, ik zag iets voorbij komen van mams die opgenomen is. Wat is er gebeurd en hoe gaat het met haar en met jou? Nog naar Assen geweest trouwens?

Bebek, heb al op FB gereageerd, wat enorm goed ga je zeg. Keep up the good work alleen niet te veel he, er moet nog wel wat Bebek overblijven hoor.

Zo, ik ga nog even wat mail afhandelen, heb al avondeten in huis, kipshoarma, we doen deze week gewoon makkelijk, volgende week gaan we weer gezond eten.

18. Liesben

Liesben Niet meer actief

Klinkt als een drukke maar voldane Ladouce! Leuk dat je complimentjes kreeg, das toch een extra motivatie!
    Begrafenis klinkt verdrietig...iemand dichtbij? Sterkte!

Ennuh, alle verf is op waterbasis hier hoor, dus Lies mag aan de slag ;)
    Morgen gaan lief en ik ons samen even "boos" maken in de babykamer, en dan staat alles voor de 1e keer in de verf. Hopen we.

19. Liesben

Liesben Niet meer actief

En elke keer als ik het lijstje namen weer tot 5 heb terug gebracht, kom ik weer nieuwe (leuke) namen tegen...

*zucht*

20. Liesben

Liesben Niet meer actief

Hoe is het met je onderbuurman duim, leeftie nog? :D

Deel Deze Pagina