35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door JoMi, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Is goed Lies.

2. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    #2022 Duimelot, 3 jul 2011
    Laatst bewerkt: 3 jul 2011
    Goeiemorgen meisjes,

2e nachtje op ons nieuwe slaapplekje, hmm. We slapen nu aan de achterkant, dus geen vroege bus- en verkeersgeluiden meer, en ook niet de gekke buurvrouw van linksonder die 's nachts of vanaf 6 uur soms loopt te spoken en te roepen buiten, maar wel een heeeel gezellig en G E A N I M E E R D tuinfeestje :x. Wat weerkaatst dat toch door die binnentuinen, jeetje .. En dat zelfs vanaf het einde van het blok, zo'n tien huizen verder. Maar goed, we hebben het gewoon geprobeerd, en door het raam dicht te doen en omdat het een continu geroezemoes is zijn we toch best snel in slaap gevallen en vanochtend was weer een oase van rust en stilte. Dus wij zijn nog steeds errug Blij!

Gisteren behoorlijk veel gedaan, behalve geschilderd nog. Boodschappen, verf inkopen, ouwe rommel naar beneden getakeld (ik niet hoor ;)) en daarna al het houtwerk geschuurd (veel balken, plinten, deurposten en ingetimmerde kasten, dus wel even bezig). Daarna nog alles gezogen en met St. Marc afgenomen en al het andere (best ranzige) nog eens geschrobd en gedweild, dus nu een ruimte die lekker fris is en klaar voor de kwast, hèhè ..
    Dit was ook het rottigste werk. nu al het knal geel en blauw weg schilderen, wat zal dat veel voldoening geven, ik zie er naar uit!

Pink,Gefeliciteerd met je liefje!
    Ik hoop dat je bloeddruk weer beetje normaal is. Zou toch veel fijner zijn als je lekker thuis kan blijven. En ik hoop dat je rib zich snel weer herstelt.

Lies, ik zou er ook om kunnen huilen hoor, als je je best doet en het lukt niet zo met schilderen. Ben je er al weer verder mee gegaan?
    Wat bij acryl vaak beter werkt, alleen kost dat wel meer tijd en energie, is het in 2 of meer dunne laagjes opzetten. Het duurt dan even voordat het dekkend is. En dat moet je vrij snel doen helaas, omdat de verf snel kleverig en stroef wordt.
    Nou, ik ben benieuwd of mijn advies bij mij ook zal werken zo ;).

Lim weer lekker nieuwe draagdoekjes. Zijn ze al aangekomen gister?
    Moet je trouwens mijn lappenverzameling eens zien, dan verdwijnt je 'gêne' als sneeuw voor de zon hoor.
    En jij voelde ook al helemaal niks in de twee wachtweken? Ook geen pijnlijke borsten, misselijk of zo?
    Wat afscheiding betreft kan ik er niks over zeggen, want ik gebruik die utro-bollen 3 keer per dag en daar krijg je vanzelf veel afscheiding van omdat die gelatine (?) omhulsels eruit gewerkt moeten worden (sorry :):D).

Liefje was vanochtend echt verdrietig omdat ik gister verteld had dat ik zo weinig en me niet zwanger voelde ..
    Maar ja, het leek me beter om het wel uit te spreken. Zo gek, maar het geeft me nu wel meer rust (ondanks een verdrietig gevoel) en het klussen werkt ook goed als afleiding. Ik merk dat ik mezelf zelfs af en toe tot de orde moet roepen om niet te fanatiek aan de slag te zijn (hoewel je ook gewoon mag sporten tijdens de w-weken zeggen ze ..).
    Nou ja, we zullen zien ...

Ik wens jullie een heerlijke zondag en hopelijk kom ik nog even langswaaien vandaag of vanavond.

Liefs!

3. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    nope duim, niets...zeker de laatste 2 keer niet... natuurlijk heb je op moment dat je een positieve test hebt wel eens van goh, ik had wat pijnlijke tepels of weet ik veel wat.. maar tijdens mijn ongi's heb ik het zelfde.. dus nee, behalve mijn buikgevoel en veel afscheiding niets

4. Liesben

Liesben Niet meer actief

Duim, je mag ook gewoon sporten als je zwanger ben. Heb ik niet gedaan, maar dat deed ik ook niet toen ik niet zwanger was :D
    En een beetje tillen kan echt geen kwaad. Toen ik net zwanger was heb ik ook wel mensen getild en dergelijke. En nu zeul ik ook gewoon met boodschappentassen.

Wij gaan heel misschien vanavond wiegje ophalen bij mijn broer. Die gaan vd week op vakantie, en ik wil wiegje opnieuw laten bekleden...(laatste baby was mijn nichtje, en dus is de bekleding nu roze :) )

5. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    *meld*

Net over de braderie gewaggeld. Een hoeslaken en een hanger voor aan mijn ketting gekocht. Nu er even een was ingooien en eentje opvouwen en dan doe ik buiten koken helemaal niets meer.

6. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Hier ook even een korte melding....
    Eergisteren gedroom dat ik 2 dode kindjes heb gebaard, gisteren bruinverlies en langzaamaan wat rood, 3 dagen te vroeg, en vandaag in volle hevigheid de duivels op bezoek :x
    En ongi en lijnen werkt dus ook voor geen meter en aangezien ik nu werkelijk overal klaar mee ben en pis chagrijnig ben, heb ik net een hand chips naar binnen gestouwd en ga ik zo een glas wijn drinken. ozo lekker puh. De schijt met alles :x :D

Fijne update he? :D
    Zal me morgen wel afzijdig houden, want dan ben ik natuurlijk sjaggie van het feit dat ik me vandaag niet aan mijn dieet heb gehouden ;)

Maar goed, jullie zijn weer op de hoogte :)

Ow en Pink: zeker smsen!!!!!

7. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Gatsie, Bekje ongi geworden. Gatsie gatsie gatsie :(

Duim, ik heb alle keren vóor NOD ook helemaal niets gevoeld. Noppes.

8. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    bah bekje... eerst eng dromen en dan heftig ongi worden.. bah bah knuf

waggelende pink.. :) succes morgen en hopelijk mag je gewoon naar huis.

ik heb net wat topics gelezen.. en ik ben tot de conclusie gekomen dat ik een slechte mama ben.. al 4 kinderen lang en dan met name met de laatste 2 en dan vooral B (P is nog wat klein hehehe)

ze jat cola van tafel en drinkt ervan FOEI MAMA
    ze krijgt snoepjes FOEI MAMA
    ze is nog niet zindelijk FOEI MAMA
    ze at al heel vroeg sambal etc FOEI MAMA
    ze krijgt ook vaak een potje omdat ze dat zelf wilt FOEI MAMA
    ik heb niet zon heel kindvriendelijk huis dus als ze valt, doet ze zich pijn, als ze zich stoot, doet ze zich pijn en ik kijk niet altijd als ze ondersteboven van de glijbaan afgaat FOEI MAMA
    ik laat de kindjes in de auto als ik moet afrekenen na het tanken FOEI MAMA
    als ze echt niet luistert, krijgt ze wel eens een tik op de vingers of op haar luiertje FOEI MAMA
    ze mag gewoon babyTV kijken FOEI MAMA
    mijn dochter van 8 maanden zit zonder zitje in badje en verdwijnt wel eens met snuit onder water zonder dat mama haar meteen eruit grijpt (zit er wel bij) FOEI MAMA
    haar speelgoed is gewoon made in china en ik laat haar er nog op sabbelen ook FOEI MAMA
    ze krijgt nog steeds een flesje drinken mee naar bed FOEI MAMA
    ik doe niet aan raply omdat ik geen zin heb om elke keer opnieuw de vloer te moeten schrobben FOEI MAMA
    mijn meisjes eten ei.. de oudste met spek ... FOEI MAMA
    met warm weer sabbelt P ook op een ijsje FOEI MAMA

eigenlijk.. doe ik niets goed.. en is het verbazingwekkend dat J en M 16 en 14 jaar geworden zijn.

9. Liesben

Liesben Niet meer actief

Foei Limmeke ;)

Ik ben ws ook slecht. want ik heb tnt alle grote spullen tweedehands.
    Ledikantje, wiegje, commode, kinderwagen, wippertje...Het is net of we geen geld uit willen geven ;)

Gisteren bij mijn broer de wieg gehaald, zo schattig! Nu even schoonmama lief aankijken of ze nieuwe bekleding wil maken. dan ga ik wel samen met haar stof uitzoeken.
    Ook meteen de kinderwagen, inc. zitgedeelte, opgehaald. Een Quinny...maar een oud model dus. Maar hij is mooi rood en oranje. Echt onze kleuren. En een Snoopy-wipstoeltje. Zo schattig allemaal!

10. Liesben

Liesben Niet meer actief

:$
    Voor de liefhebbers, nieuwe buikfoto in album...

11. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Inderdaad Foei Limmie, wat ben jij een ontspannen moeder ;). Ga je eens gauw druk maken over alle wissewasjes!

En Bekje, wat ontzettend Baleritus weer, BAH! Kan me voorstellen dat je weer even flink de P in hebt. En ik ben blij dat je gewoon even lekker chips en wijn tot je hebt genomen. Lijkt me een gezonde impuls. Af en toe even het touw laten vieren hoor, en daarna weer oppakken.
    Van mij mag je je vandaag melden met al je chagrijn, dus feel free!

Pink, ben ook benieuwd hoe je bloeddruk is vandaag. En fijn dat je je keurig aan je meldplicht houdt :D. Ga zo door. Ik hoop dat je gewoon vanaf je laptopje (?) thuis kan blijven melden dat beeb er nog niet is of er aan komt ..

Lies, persoonlijk vind ik 2e hands een heel goed fenomeen. Die spullen worden vaak maar zo kort gebruikt en dan zou je voor ieder babietje nieuwe spullen moeten aanschaffen? Wat een onzin! Gewoon effe goed afsoppen en bekleding in de was (als dat kan) en gebruiken maar.
    Leuk dat je de oude wieg al hebt en ik hoop dat schoonmama zich eraan waagt. Leuk om een nieuw stofje ervoor uit te zoeken.

Goh, dus Natas en Lim hebben ook zo goed als niks gevoeld voor nod, ik krijg meteen weer de kriebels als ik dat lees ..
    Blijft dus toch nog wel even spannend .. (ik heb de testjes al in huis :)). Maar vrijdag pas officieel bloedtest en dan 2 dagen later 'mag' je thuis een urinetest doen.

Gelukkig heb ik genoeg om me mee bezig te houden, dat scheelt. Vanavond werken en morgen en overmorgen, en verder lekker klussen tussendoor.
    Ik heb gister tot 23 uur geschilderd. nagenoeg alles in de grondverf. Straks moet ik nog even kit halen om de kieren te dichten. Dan latexen en dan de laklaag op het houtwerk.
    Maar niet allemaal vandaag hoor ;). Ik zou wel willen,maar niet realistisch.
    Het geeft wel een kik om zoiets te doen, zeg. Onze eerste gezamenlijke woonruimte, gaan we toch al een beetje samenwonen.
    (wie weet plaats ik wel wat foto's t.z.t.)

Nou lieverds, ik ga aan de slag en meld me later weer.
    Fijne dag allemaal!

12. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Nog even Lies, wow wat een buik, mooi hoor! En zo leuk dat je nu ook gewoon in je onderbroekje staat :).

Goed, aan het werk nu!

13. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    *Meld*

Klus ze Duim!

Ik ga me klaar maken om richtig zh te gaan. Ik laat het jullie wel weten.

14. Liesben

Liesben Niet meer actief

Succes Pink!

Dankje Duim, ik ben nu zo trots op mijn buik dat iedereen hem mag zien. Bloot of niet ;)
    Klusze verder!

15. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    *Meld again*

Bloeddruk weer wat te hoog. Dus weer aan de ctg. Zakte gelukkig heel snel dus ik mocht weer naar huis. Ukkie wordt geschat op 7 pond en ze is volledig ingedaald. Ik vind 7-7-'11 een mooie datum ben dan precies 38 weken.

16. Liesben

Liesben Niet meer actief

7-7 is mijn beste dinnetje jarig. Dus das inderdaad een prachtige datum!
    Fijn dat je weer huiswaarts mocht Pink!

Ik ga werken.
    *zwaai*

17. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Fijn Pink dat ie snel weer zakte en je weer thuis bent. Jij en zij zijn er helemaal klaar voor zo te horen, kom maar gauw meisje, op 7-7 dan hè!

18. Liesben

Liesben Niet meer actief

Stil hier........

19. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Inderdaad zeg, jeetje ..

Gister een rare dag. Was zo ontzettend moe 's middags, en geirriteerd en huilerig, en daarna weer grappen maken. :( Echt zo'n PMS-gevoel, pffft
    De spanning neemt nu echt wel toe moet ik zeggen, hoewel het onheilspellende gevoel van 'niet raak' toch wel overheerst.
    Lief heeft gister bij mijn ha een labformulier afgehaald voor de bloedtest vrijdag. Gent had naast HCG ook om de progesteronwaarde gevraagd bij de bloedtest. Waarschijnlijk moet ik dan weer even wachten op de uitslag tot na het weekend vrees ik. Straks even bellen hoe lang het doorgaans duurt.
    Ik denk dat ik vrijdag ochtend ook alvast een urinetestje er aan ga wagen. Dan is het 14 dagen na terugplaatsing. Lijkt me lang genoeg toch?
    Bah, wat een nare zenuwen .. Ik kan me ook zo slecht concentreren op mijn werk terwijl er zoveel te doen is.
    Maar toch maar even mijn schouders er weer onder.

Fijne dag allemaal en tot later!

20. Liesben

Liesben Niet meer actief

Jeetje Duim, wat een spanning. Gekmakend denk ik. Zeker voor jullie.
    Ik duim stug door, helaas is een (bloed)test het enige wat zekerheid kan geven. En ja, 14 dagen na TP lijkt ook mij lang genoeg..

Deel Deze Pagina