35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door JoMi, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Goh Duim dat je nog zolang kan wachten. Ik ben zo'n juffertje ongeduld ik zou dat nooit volhouden, knap hoor! En mijn duimen draaien gewoon door!!!

2. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Ik hou het denk ik ook niet vol hoor. En dat geeft ook niet. Een dezer dagen ga ik gewoon vast een testje doen. Erger dan dit kan het toch niet worden volgens mij. En ook als ik eerst misschien een vaag 2e streepje heb die minder wordt en verdwijnt, wil ik het weten.

Ik heb net verschillende laboratoria gebeld en het mag niet via mijn oude ziekenhuis, omdat ze daar al overbelast zijn en ik niet meer bij hen onder behandeling ben :x.
    Maar via een Atal of diagnostisch centrum duurt het een Week :$ voor ik de uitslag krijg !!
    Nou, dan doe ik die test voor de vorm, en om te weten of er toch nog iets toegenomen HCG in bloed heeft gezeten. Maar zal ik me meer richten op mijn eigen KV-testje(s) eind deze week, dat is nu duidelijk.
    Verder ben ik eigenlijk behoorlijk pessimistisch erover. Zo moeilijk om neutraal te blijven ..

Goed, na egomonoloog :) weer even hard aan de slag!

3. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Lieverd houdt moed! Al is dat natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan. Knuf!

4. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Meiden, ben er weer!moet nog teruglezen, vandaag 20 weken echo gehad, alles goed, ben zo blij!! Mooi cadeau voor manlief, die is jarig!

5. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    wat een gedoe duim... maar goed.. als je eenmaal begint te piesen en streepjes worden duidelijker ipv vager.. dan is zon urine/bloedtest toch nog maar een formaliteit...

fijn te zien dat ze je toch nog vrijgelaten hebben pink :)

welkom terug salcia.. jeetje, jij ook al op de helft .. wat vliegt de tijd

heb ik al verteld dat ML spijt heeft van zijn tjoptjop? Hij geniet zo van de meisjes, dat hij eigenlijk stiekem de wens heeft voor een 3de.. waarop ik hem vriendelijk heb verteld dat het beetje vreemd uitziet.. vrouw in dwangbuis bij de VK

werd vandaag gebeld door mijn hunk fysio.. hij had verlenging aangevraagd bij UWV want mijn behandelingen zaten erop.. hij kon meen ik voor 6 weken verlenging aanvragen.. maar na 3 weken had die nog geen antwoord.. dus belde die me hoe het ging *kwijl*
    plus dat hij me een traject van 16!! weken kon aanbieden betaald door zorgverzekering.. enige was dat handtekening van HA onder papiertje staat.. en dat ik via de psychische weg binnen kwam ( en daar heb ik zware aversie tegen door eerder opgedane ervaringen met psychologen, ggz etc).. hij heeft me op het hart gedrukt dat die gesprekken bij psych daar slechts formaliteit zouden zijn, dat ze niet op mijn verleden zouden ingaan, maar dat ik die gesprekken iov van CZ moet doen.. dan kon ik nl 3 keer per week gaan trainen.. 48 keer.. was nu 20 keer geweest en merkte resultaat.. dan moet 48 keer wel nog meer helpen toch?
    dus ik ga het maar doen.. tijd bij hun psych zit ik wel uit dan..

6. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Duim, ik heb alle keren bloed laten prikken hier in het Spaarne met het formulier van het UZ Gent. Ze hebben (op een keer na) altijd de uitslag dezelfde dag nog doorgefaxt naar het UZG. Als ik het via mijn ha doe dan duurt het inderdaad ook langer. Misschien anders een optie om hier naar Hoofddorp te rijden?? Moet je je alleen even als patient laten registreren. Ik zeg het er altijd nog wel bij dat ze het dezelfde dag moeten doorsturen en ik ga ook altijd om 08.00 u. al in de wachtkamer zitten.
    Dus ik zou zeggen, gewoon proberen en laat het formulier van je ha thuis, daar heb je geen bal aan. Ik heb van het lab hier begrepen dat huisartsen geen spoedaanvragen kunnen doen voor bloedprikken.
    In elk geval sterkte met de laatste wachtdagen!

Salca, welkom thuis en gefeliciteerd met 20 weken echo en lief. Hoe was je vakantie??

Limmeke in dwangbuis bij vk? Lijkt me heel apart, hebben ze wel dwangbuizen voor zwangere vrouwen? Klinkt trouwens positief je verhaal over fysiohunk en zijn oplossing, misschien toch maar doen ondanks psych bezoeken.

Pink lekker thuis geslapen ipv ziekenhuis. Ik vind 7-7 ook een mooie datum maar 6-7 en 8-7 ook. Heel spannend dus allemaal voor jullie. Hoe gaat het trouwens met je lief?

Bebek, al gereageerd op FB maar je gaat als een TGV. Ik hoop dat je hoofdpijn over is. Wat zei de consulente ervan?

Hier verder niet veel te melden. Duivels waren hier ook heftig, koppijn en beroerd. Gisterenochtend thuis gebleven van 't werk en in de middag maar thuisgewerkt. Het was ook veel heftiger en langer dan normaal. Heb zelf wel het idee dat de Predtabletjes iets doen met mijn lichaam, het rustiger maken en ik had deze keer ook geen krampen de week na mijn eisprong dus ik heb nog steeds goeie hoop dat het werkt alleen deze keer niet. Volgende cyclus nog maar een keer zelf proberen al hoop ik dat ei wel voor het weekje kamperen komt. Mocht het deze maand niet lukken dan willen we in augustus gaan kijken voor een terugplaatsing van een van onze visstickjes.:D

7. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Phoe Duim, wat een spanning! Fijn dat Ladouce een tip heeft om sneller uitslag te kunnen krijgen van een bloedtest..... een week wachten, niet normaal zeg.
    Dan heb je al over een heuleboel KV-testjes geplast! ;)

Lim, misschien moet je manlief voorstellen dat hij P en B mag vermaken als ze midden in de nacht wakker worden of besluiten dat het om 06.00 echt al dag is geworden? Heb je denk ik geen dwangbuis meer nodig :)
    Ik ben ook geen goede mama als ik je rij lees. Ik hou wel de pot sambal weg bij Danique, hahahaha!

Welkom terug Sal, super dat de echo goed is!

Pink, hoe gaat ie?

Ik heb vandaag Quinten voor het eerst naar het KDV gebracht. Hij is er van 10.00 tot 13.30 geweest, een paar uurtjes om te wennen. Is nog niet helemaal goed gegaan want hij wilde niet slapen. Hij heeft een tijd in z'n eigen inbakerdoek in het slaapkamertje gelegen maar ging na een tijdje hard huilen. Toen ik hem kwam ophalen zat ie net in een wippertje, met rode kleine oogjes.
    Thuis heeft hij een halve borstvoeding gedronken en is toen in coma gevallen.

8. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    oooeeee ladouce... en augustus is het zo!

9. Liesben

Liesben Niet meer actief

#2049 Liesben, 5 jul 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 jul 2011
    Lim, is die man van jou wel helemaal goed in zijn bolletje? :D

Het zou mooi zijn Ladouce, als jullie zelf nog even de hele mmm het nakijken geven...en anders ga je voor de vissticks. Ook lekker ;)

Arme Q en arme Natas...Quinten voor het eerst naar het KDV.Lijkt me moeilijk.

Ik heb net weer even mijn laatste avond gewerkt.
    Heb sinds een paar dagen een doof gevoel in op bovenkant linkerbovenbeen, soms voelt het ook wat branderig.. Voelt raar. Denk een zenuwtje dat klem zit door bekken en/of buik? Zal morgen de fysio en/of vk wel even bellen.
    Morgen ga ik ook verder in kamertje.

10. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    ff snel een berichtje van mij, mijn zus is er voor een week dus ben niet zo heel veel online (bijna niet eigenlijk ;) )
    Tot snel meiden.....

11. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    veel plezier met je zus koffie

ik heb nog wat babyspulletjes die weg mogen
    een groen babyligding voor in het badje
    een standaard voor het babybadje
    een badzitje (zon ring met zuignappen met speeltjes met kikkerhoofd)
    hele hoop babykleertjes..

en weet niet wat er mee moet doen
    verkopen.. kan wel, maar met verzend ben je duurder uit dan nieuw
    kleertjes kan je nauwelijks wat voor vragen en is zoveel werk met fotos en steeds voor een kleertje naar PO
    pfffffffffff

12. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Lim ik wil dat zuignappenkikkerding wel van je overnemen hoor. (als het een praktisch ding is) Ik wil nog steeds die draagdoeken cursus bij je volgen hoor! Dan kom ik hem wel halen.

Ohja ik heb me bij deze gemeld;)

Vanavond naar H.ans T.heeuwen met mijn Lief. Ben geen fan maar hij wel dus ik vermaak me wel. Wie weet wekt het de weeen wel op?

13. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Goeiemorgen,

even voor ik naar mijn werk ga (ja lekker laat vandaag).

Salcia, welkom thuis en wat fijn dat je een mooie 20weken echo hebt gehad. Wat heerlijk moet dat zijn! En nog gefeliciteerd met je lief.

Koffie, veel plezier met je zus. Wel een goed teken dat je weinig online bent :)!

Lim, wat fijn dat je hmmfysio zo betrokken is en zo'n goed plan heeft opgesteld. Ik zou er ook gebruik van maken hoor.
    En wel verrassend zeg van ML ;)!
    Goeie tip van Natas om hem wat meer 's nachts te laten vaderen, dan piept ie wel anders. Maar bovenal fijn en belangrijk dat ie zo dol op zijn meisjes is!
    Wat kleertjes betreft, misschien als een totaal pakket aanbieden met een aantal foto's van het geheel en wat details?
    Of op een rommelmarkt gaan staan (moet je ook maar net zin in hebben ..;))
    Of Pink overhalen langs te komen en voor een prikkie aan haar verkopen :D.

Lies, ik hoop dat je verdoofde gevoel iets tijdelijks is en dat zenuwtje weer snel zijn ruimte terug krijgt. Veel succes en plezier met het verder klussen aan het kamertje. Hoe is het nu met het schilderen gegaan?

Hier ligt het even stil trouwens, want ben na mijn werk geen stuiver meer waard. En we hebben bovendien ons gister met de terrasvlonders bezig gehouden. Misschien morgen weer.

Ladouce, ik hoop dat de Predtabletjes een positieve uitwerking zullen hebben. Het klinkt wel goed wat je er over zegt .. En wel op tijd stoppen he, als je zwanger raakt.
    Maar ik hoop vooral dat het nu op de natuurlijke manier lukt. Jullie maken prachtige emmies, dat is nu wel duidelijk, ik duim voor je! En ook voor de visstickjes natuurlijk!
    En trouwens dank je voor je testtip. Ik denk wel dat het praktisch gezien heel lastig wordt om dat vrijdag te doen (naar het Spaarne), want ik moet om half negen op mijn werk zijn. Ik denk dat ik toch maar 'gewoon' af ga op KV-testjes. Ik laat wel bloed afnemen, maar hoor het dan na een week wel. Aanstaande zondag weet ik in ieder geval toch wel hoe de stand van zaken is.
    Ik denk dat ik morgen misschien een eerste test ga doen (13 dagen na TP). Dan zijn lief en ik allebei vrij en kunnen we de (voorlopige) uitslag rustig op ons in laten werken (en dan huilen, huilen, huilen of heeeeeeeeeeeeeel misschien wel een gat in de lucht springen en dan alsnog huilen :)).
    Ik voel wederom nog steeds nagenoeg niets. Borsten nauwelijks gevoelig, buik aardig rustig. Soms een beetje dizzy, maar verwaarloosbaar. Baarmoederhals ligt vrij laag al een paar dagen en volgens mij betekent dat aankomende ongesteldheid.
    Alleen mijn temp ligt behoorlijk hoog, gister 37,5 zelfs. Vanochtend weer 37,4. Maar dat komt vast door de P-bollen, enfin .. niks om me aan vast te houden ;) .... Geduld is een schone zaak .....

Natas, wat klonk dat zielig over Q's eerste KDV-ochtendtje. Lijkt me echt lastig om te moeten doen, vooral zo'n eerste keer. Gelukkig kunnen kindjes het een beetje reguleren door daarna extra diep te slapen. Ik hoop dat hij snel went en het ook echt leuk gaat vinden.
    Knuf voor jullie beiden!

Pink, hoe gaat het? Meld meld ..

Bekje knuffie voor stoere weg die je gaat!

En knuf ook voor Des, je bent elke dag wel even in mijn gedachten hoor!

Okee, nu moet ik echt aan het werk.
    Veel liefs voor iedereen!

14. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    #2054 Duimelot, 6 jul 2011
    Laatst bewerkt: 6 jul 2011
    Ah, pink, ik lees net je 'meld meld', goed zo!
    En je wil Lim ook al verlossen van het een en ander, ook goed :).
    En H T, best lachen hoor. En misschien lukt het dan echt om op 7-7 te bevallen :D

Okee, Fijne dag allen en nu moet ik echt weg!

15. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0

schat, ga jij nou maar gewoon bevallen... dan kom ik op kraambezoek met kikkerding (is praktisch maar past niet in mijn jaren 70 badkuipje) en draagdoeken zodat jij meteen je kleine spruit kan leren dragen.. heb tegen die tijd voor jou ook wel een doek te leen zodat je kan ontdekken hoe heerlijk het is

16. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Je bent een schat Lim!

17. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Nou, toch wel beetje een en ander voelbaar. Net alsmaar steekjes in baarmoeder(gebied), kriebeltepels, duizelig. Had ik gister ook, maar allerlei dingetjes zo subtiel ..
    Maar ik dacht ik meld het toch maar even ;)

18. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Spannend Duim. Vermoeiend wel om je lijf zo in de gaten te houden hè. Ik duim dat het allemaal goede tekens zijn!

19. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    En ja hoor, net een beetje bruinverlies in inlegkruisje :(
    Ik weet dat het niks hoeft te betekenen, maar ik heb er nu toch echt een somber gevoel over ..
    Bah!

20. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Even een onsmakelijke vraag voor de ervaringsdeskundige onder ons.
    Hoe ziet je slijmprop eruit en hoe groot was die? En hoe lang na het verliezen zijn jullie bevallen???

Deel Deze Pagina