Als jij net steekjes en krampjes hebt gevoeld kan het heel goed afkomstig zijn van een innesteling, ik wil je geen valse hoop geven maar dat is ook een mogelijkheid hè!
ik heb 1 keer de slijmprop verloren.. als eerste teken van begin bevalling, toen braken mijn vliezen en daarna begonnen de weeen, 6 uur na verliezen kwalletje was J geboren verloor de prop in geheel.. dat was een klein kwalletje wat op de grond viel bij M niets verloren bij B en P verloor ik al dagen steeds kleine stukjes.. bloederig wat dikker slijm... dat duurde dus nog steeds meer dan week voor bevalling begon Duim: bruinverlies en krampjes? Het wilt niets zeggen voor alsnog, maar begrijp dat je de moed in de schoenen zakt.. helaas geen kijkertje voor in de buik te kijken... Je zit nu 12 dagen na TP? zou je niet een testje kunnen doen om te kijken wat voor streepje je hebt? Ben net bij omi geweest met J... kind schrok zich rot.. hij herkent mijn omi niet meer.. zoo mager is ze.. in album staat foto van omi met moederdag.. dat was half mei? wat nu in bed ligt is nog maar 1/3 van die foto.. zo sterk vermagerd.. wangen zo ingevallen dat de wangen elkaar raken, haar bovenbenen stakerig en dunner dan mijn bovenarmen.. over 8 dagen is ze jarig.. maar ze gaat nu zo sterk achteruit dat ik denk dat niet meer te halen, maar dat denk ik dus nu inmiddels al weken.. en ze is er nog steeds
Tja, dat zou ook nog kunnen .. Maar ik blijf er een hard hoofd in hebben. Wat een f*ckdagen toch. Laat het nu maar gauw duidelijk zijn. Als je gelijk hebt pink krijg je van mij een bos bloemen en dan meteen iedereen hier Maar het lijkt erop dat jij je slijmprop verloren bent. Jeetje wat spannend joh!
Duim wat spannend allemaal..hoeft idd niets te betekenen hoor, bruin is meestal oud bloed...ik blijf nog ff door duimen en hopen voor je!!!
ladouce, vakantie was top, heerlijk weer en heerlijk eten natuurlijk in Italy, miste alleen wel een beetje de wijn, maar volgend jaar maar weer
Tweede laag verf ging gelukkig een heel stuk beter! Moet van de week nog een paar randjes met penseel bijwerken, en dan de muren witten en klaar zijn we! Lief mag het weekend de vensterbank doen. Dat is namelijk "normale" verf (dus met oplosmiddelen) en die mag ik dus niet gebruiken. Maar kwestie van licht opschuren, schoonmaken en een keer aflakken. Kind kan de was doen en binnen een uur ben je klaar. Nu ga ik even met de benen hoog. Schilder komt straks de louvredeuren ophalen. Het schiet nu op!
sal, beetje laat, maar welkom terug. Leuk he die 20-weken echo? Ik vond het zo super. Die wil ik elke week wel Duim: Ik kan gewoon niks zinnigs zeggen omdat ik het ook niet weet. Alleen een testje geeft uitslag. Dikke knuffel want ik kan alleen maar raden hoeveel stress dit voor jullie geeft! Pinkje is de slijmprop verloren? Oelalala. Spannend Ik heb helaas (nog) geen antwoord hoelang het daarna nog duurt. Van wat ik begreep en ooit heb gelezen varieert dat van 1 dag tot nog 2 weken......Je hebt mn 06 he?
Lies, ja heel leuk, maar vond het wel beetje eng in het begin of alles goed was.... gelukkig alles helemaal op schema, sommige afmetingen iets lager dan gemiddeld en sommige wat hoger, beentjes niet echt lang bijvoorbeeld, maar heeft kleine van mijn zus ook niet terwijl wij allebei lange benen hebben, haha. Leuk dat verven, ga binnenkort ook beginnen met kamertje, hebben nu 2 offertes van aannemers liggen voor tussenmuurtje en raam. Pink...spannend!!!!
Lies wat een mooie buikfoto!! ik vergeet steeds foto's te maken... stom he. Ladouce, hoe was Frankrijk??
Zo, in bad geweest, pizza-tje gegeten en net even lekker een ijsje gaan halen....het leven is zo slecht nog niet! Nu lekker met de benen hoog op de bank. *zwaai*
beentjes alweer omlaag lies? en duim.. bruinverlies doorgezet? en pink.. nog meer slijm verloren of inmiddels ook een baby? ik ben er vanmorgen niet.. mocht er idd iets spannends te melden zijn, wilt iemand mij smsen dan? knuf
Goed, over idioot gedrag gesproken. Meestal voel ik "Pimmetje" smorgens al, als ik wakker word. Vanmorgen wassie heel rustig. Ach, hij slaapt nog dacht ik. Maar na een uur word ik toch onrustig (al had ik hem wel aan keer gevoel hoor). Ik plat op de bank, even de buik geschud en toen mijn handen laag op de buik gelegd. Zie (en voel) ik me toch in ene een golfbeweging. alsof ie wilde zeggen: stel je niet aan mens, ik slaap uit vandaag en draai me nog ff om! Mama weer gerustgesteld.
Ik ben ook benieuwd naar Duim... Lim, als ik iets hoor dan sms ik. Maar ik ben ook niet fulltime online.
*Meld* Mijn banner zou eigenlijk moeten zeggen nog 14 dagen te gaan. Vandaag komt mijn mams mij nog even helpen. Ik vind nl dat de voortuin er niet uitziet en ik wil nog even de stad in om een nieuw nachthemd te kopen. En als ik de boel stofzuig dweilt zij achter me aan, kunnen we daarna lekker in de tuin zitten.
*wipt even binnen voor nieuws over Duim en gaat nu naar de fysio voor half uur oefenen en daarna lek geprikt worden met die p*kke naalden in mijn rug*
succes bekje nestdrang dus nog aanwezig pink lies: ook Pim slaapt wel eens uit ja.. daarom handig als je ze even wakker kan schudden zo, heb mijn ochtend doorgebracht met een brakende omi.. pfff.. en als je dan de schoonmaaksters aangeeft dat de hele vloer vol braaksel ligt.. word er diep gezucht en roept mens "alweer??" ipv het gewoon even op te ruimen.. er word een dweiltje over de vloer gelapt die volgens mij al maanden niet meer is gedaan.. dus heb de vloer zelf nog keer gedaan.. drooggemaakt met een handdoek.. die bleef zwart worden.. nu ff rust
Ah gosh Lim, je arme omi. Pink, spannend!!! Duim, waar ben je? Ik ben vanochtend met beide kids naar kantoor geweest, op mijn eigen afdeling taart gegeten en geboortechocolaatjes gebracht naar andere afdelingen. Om 11.00 de kindjes naar het KDV gebracht, daar Quinten gevoedt en ik toen terug naar kantoor voor een meeting. Quinten heb ik om 15.00 weer opgehaald, helaas had hij weer niet geslapen en was dus al vanaf 08.00 wakker geweest. Hij ligt dan gewoon lief in z'n inbakerdoek in het bedje, maar doet z'n oogjes niet dicht. Volgende week gaat hij nog 3x wennen, ik hoop dat hij dan wel slaapt als ik weer ga werken!