Hoe was de meeting op kantoor Natas? Gaat er veel voor je veranderen? Enne Duim, hoe is het? Verder hier brak, moe, zat. Vandaag had ik eindelijk na 4 maanden, een introductiedag op mijn werk. Een hele dag presentaties over wie wat doet bij ons. Vanaf 8.30 tot ruim over 17.30. Heb nu dus geen zin meer in iets of zo. Werk morgen thuis, zal dan wel even langer reageren.
Lieve meisjes, Hier een behoorlijk verdrietige Duim helaas .. Het is voorbij. Het bruin heeft gister doorgezet en vanochtend kleurde het naar bruinigrood (nog niet erg veel, maar volgens mij komt dat door de Utrogestan), plus dat ik een testje heb gedaan toen ik om 5:30 naar de wc moest vanochtend. Omomomomomomo dus ... Morgen is pas de officiële bloedtestdag en zondag pas de plastestdag, maar tja, ik geloof er niet meer in. Ik ga nog wel even door met de bolletjes, omdat dat nou eenmaal het protocol is, maar als het zaterdag weer een omotest is dan stop ik ermee. Eigenlijk best een okay-e dag gehad vandaag, want ik had gistermiddag na de acupunctuur al een flinke huilbui gehad toen het tot me door begon te dringen. Vanochtend waren we dan ook niet heel erg aangeslagen meer door de test, omdat we er ons al zo op ingesteld hadden en zijn we nog even gaan slapen. Daarna hebben we besloten om verder te gaan met klusjes en dingen inkopen en dat heeft wel geholpen, om de hele dag in touw te zijn. Nu ben ik wel uitgeteld van alles en als ik dan lees dat jullie naar me vragen komen de tranen weer naar boven. Doet toch wel erg pijn nu weer even .. Ik ga nu eten en zal misschien iets minder aanwezig zijn, eerst even mijn wonden likken. Maar ik meld me gauw weer.
Lieve lieve Duim, ik huil met je mee. Ook van mij een hele dikke knuffel en neem je tijd. Huil, praat en knuffel met elkaar. Jullie hebben elkaar nu nodig!
Goh, vertelde ik gisteren nog aan iemand dat ik nog zo heerlijk lsiep...vannacht was dat anders. Ik kon geen prettige houding vinden, buik lag in de weg, been deed zeer, keel deed zeer, warm, koud en ik ben zeker 6 keer wezen plassen. *gaat op zoek naar koffie*
Ik ga vandaag allemaal koffertjes pakken en spullen bij elkaar zoeken : Chris gaat morgen naar Engeland, de Formule 1 race in Silverstone, en ik ga met de kindjes een nachtje logeren bij mijn zus. Ben een lijst aan het maken wat er allemaal mee moet, een A4'tje dreigt al te klein te worden Ladouce, dat heb je goed onthouden. De meeting viel mee. Wel wat haat en nijd onderling (oooooh, ik haat die kippenhokken) omdat er van de week wat gekonkel was geweest. Blij dat ik daar niet bij was. Denk dat de veranderingen wel goed zijn. De functiebenaming gaat van 'secretaresse' naar 'assistant' (marketing of sales of support) en dat vind ik wel heel terecht gezien de klussen en projecten die wij doen. Verder is de afdeling verandert qua structuur en daarmee moeten wij ook een andere verdeling maken. Dan komt het kippenhok om de hoek want alle dames willen natuurlijk de 'leukste' werkzaamheden doen. Ik wil natuurlijk ook niet voor het meest saaie groepie werken of alleen maar overeenkomsten moeten tikken, maar ik vind dat ze te weinig naar het belang van de afdeling kijken. Maar goed, we zijn er nog niet uit. Er wordt komende week 'wat onderling overlegt' (dan ben ik er dus nog niet) en maandag de 18de weer een meeting. Ik begin dan maar een dag eerder met werken. Oooooh die introductiedagen, zijn die bij jullie ook zo lastig te regelen? Ik maak die afspraken voor nieuwe mensen die bij mij binnen komen en het is rampzalig om dat snel voor elkaar te krijgen. Iedereen geeft 4x per jaar een intro.gesprek, die data staan voor het hele jaar vast, maar of het valt weer es uit of de nieuwe medewerker kan om 1 of andere reden niet.
Natas, tuurlijk had ik dat onthouden. Je werkt niet voor niets bij een concullega. Ben wel benieuwd hoe het straks gaat bij jullie want het is inderdaad niet leuk om alleen maar voor saaie pieten te werken, het moet wel afwisselend blijven. Mijn functie het hier ook assistant. Ik werk voor 1 team en doe zowel marketing als sales ondersteuning. Bij mijn vorige werkgever was dat ook verdeeld maar hier dus niet. Moet zeggen dat ik dit leuker vind omdat ik nu echt onderdeel van het team ben. Mijn team bestaat uit 5 buitendienstmedewerkers, 1 sales manager, 2 projectmanagers, 1 productmanager, een medisch persoon en de business unit manager. Niet al te groot maar wel behoorlijk wat werk. Ik doe dus alles, van overeenkomsten tot de organisatie van (meerdaagse) nascholingen. Best leuk en afwisselend dus. Misschien voor jullie ook een idee om toch te kijken of je sales en marketing kunt combineren. Weet niet of dat kan bij jullie.
Lieve meiden hoe is het hier? Ik las een erg verdrietig bericht van Duim, meiske ik huil met je mee. Ook Bekje alweer een ongi-ronde achter de rug. Maar wel errug goed bezig met afvallen. Alles op zijn tijd liefje, maar logisch dat je er een pishumeur van krijgt. Knuf Liesje is lekker druk in de voorbereiding, wat gaat de tijd toch snel. Hoe is het met het wiegje, al stof uitgezocht? Lim is druk met haar omi. Wat een flinkerd dat ze zo blijft vechten. Lief van je dat je haar zo trouw blijft helpen en opzoeken. Oh enne ... ik wil je ook op Facebook! Ladouce heeft het druk gehad en denkt aan haar vistickjes. Ik denk veel aan je lieverd en hoop met heel mijn hart dat het dit jaar dan echt gaat gebeuren. Pink ... spannend!!! Nog even en je hebt je dochter in je armen. Niet vergeten te sms'en naar iemand hoor. En succes met de allerlaatste loodjes. Salcia heeft haar 20 weken er ook al weer opzitten en is goedgekeurd. Gefeliciteerd! Koffie is het gezellig met je zus? Wennen dat je meisje nu echt uit huis is, maar ook dat hoort bij mama zijn. Gelukkig heb je nog ene leuk klein ventje rondhobbelen. Die blijft voorlopig nog wel even bij jullie Natas wat akelig dat Q niet wil slapen op het KDV. Misschien zijn al die nieuwe indrukken veel te leuk voor hem om zijn ogen dicht te doen. Vind je het fijn om weer te gaan werken of had je nog wel even thuis willen blijven?
Zo even snel gepost voordat ik weer opnieuw kan beginnen Met mij gaat het soms goed en soms slecht. Ik geloof absoluut niet meer in een zwangerschap en ben er van overtuigd dat ik nooit een kindje zal krijgen. Dat doet meer pijn dan ik kan zeggen en er zijn dagen dat ik me afvraag wat ik hier dan in Godsnaam op de wereld doe. Maar er zijn ook momenten dat ik er "vrede" mee heb. Een soort van gelaten berusting, ik kan het moeilijk uitleggen. Afgelopen week heeft mama met een verzakking in het ziekenhuis gelegen en omdat er complicaties waren, was dat wel even spannend. Gelukkig is ze nu weer thuis en gaat ze goed vooruit. Verder ben ik als een idioot aan het tennissen. Sta bijna iedere avond op de baan. Is wel een goede afleiding. Ik ben (al een tijdje) gestopt met foliumzuur en ook mijn cyclus hou ik niet meer bij. Dat zijn van die dingen waardoor je er toch wat minder mee bezig bent. Nou, heel verhaal weer. Weet dat ik jullie niet ben vergeten en veel aan jullie denk! Dikke knuffel, Petra
Duim, wat K.. meis...hele hele hele dikke knuffel lieverd!! Des, wat lief dat je meeleest nog en reageert...ik snap het dubbele gevoel wel denk ik, het blijft gewoon ontzettend verdrietig. Goed dat je wel afleiding kunt vinden. Pink, hoe gaat het met de laatste loodjes? Lies balen van het slechte slapen vannacht, hopelijk vannacht beter! Lim, sterkte met je omi, aan de ene kant fijn dat ze er nog is maar lijkt me vreselijk om iemand die je lief is zo te zien aftakelen. Ladouce, lekker thuiswerken vandaag? Bek, ben nog steeds trots op je hoor!
knuf desmo ff snel half gelezen.. natas heeft nieuwe naam op werk... klinkt wel sjiek pink.. nog slijmproppen kwijtgeraakt? bek: jij gaat als trein... goed zo meis over omi: ik wilde dat ze stopte met vechten... ze is op.. er ligt niets meer in dat bed.. gisterenavond hebben ze haar dan eindelijk aan de morfine pomp gelegd ipv pleisters, valium, paramollen, snufjes hier, pufjes daar.. en ze is in slaap gevallen..toen mijn tante gisterenavond wegging was ze rustig. vanmorgen om half 6 telefoon... of de familie kon komen.. ze slaapt nog steeds.. al dag zonder enige vorm van vocht, dus het uitdrogen zal wel heel snel gaan. ademhaling valt steeds weg... nu ff thuis om te eten, want dag verloopt beetje hecktisch.. oma, dokter, langs fysio, oma, huis, oma , huis. nu eten.. dan zoon naar feest brengen, daar wachten want hij wilt maar kwartier ivm omi, dan zoon weer naar huis.. dan fam weer aflossen bij omi.. wat bid ik toch.. dat ze vandaag of morgen gehaald word.. hoewel, dan zou ze op haar verjaardag begraven worden sorry, ben er gewoon heel druk mee nu.. x
Ook knuffie voor Jou Lim. Het afscheid komt nu echt dichterbij. Sterkte met alles wat er bij komt kijken. Verder hier een lange maar productieve werkdag achter de rug. Met een verdrietig gevoel voortdurend op de achtergrond, soms even op de voorgrond. Gelukkig kan ik gewoon een potje huilen op mijn werk. Daar kijkt niemand echt van op. Dank jullie voor je medetraantjes. En fijn Des dat je ook weer even langs komt. En jouw pijn raakt mij ook weer iedere keer. Grote knuffel en aai voor jou. Gister liet mijn liefje ook even zijn tranen de vrije loop en ik moet zeggen dat we er samen heel goed mee omgaan. Elkaar hier niet in kwijtraken en dichtbij voelen. Dat is echt fijn. Ik ga zo eten en wens jullie een hele fijne avond vast. Veel liefs en later reageer ik weer wat meer op jullie.
Ps, ik probeer die stomme k*tbanner aan te passen, maar het is zo'n eigenwijs systeem. Het blijft maar dat zinnetje aangeven van 'Peeing on sticks today'. Ik krijg het gewoon niet weg. Stomme robotcomputer :x. Ik laat het maar even, anders word ik steeds pissiger. Dag lieffies!
*meld* Sorry dat ik even niet op iedereen reageer. Ik ben moe, heb veel pijn in mijn buik (pijnlijke harde buiken, kind dat me pijn doet etc) voeten zo dik als de bilzen onder mijn salontafel en even zwaar. Kon net goed een potje brullen. Nogmaals sorry voor mijn egoberichtje.
Ik ga nog steeds voor 11-7-'11 Maar ik heb nu wel om de 10-15 soms 20 minuten pijnlijke harde buiken.(soms maar 5 minuten ertussen) Aangezien ik echt niet weet hoe een wee voelt? Het voelt iig nu anders dan ik tot nu toe gehad heb.
Pink, het klopt echt wat in de boekjes staat : als je een wee krijgt, dan weet je wel dat dat dus een wee is! Zo lang je twijfelt, zou dit nou wel of niet een wee zijn, is dat nog niet zo. Hopelijk wordt er wel wat voorwerk gedaan, dat scheelt straks dan weer. Des, het blijft klote. Gewoon super klote Mijn hart wordt koud als ik denk aan waar jij doorheen moet. Lieve Lim, ontzettend veel sterkte! Over weer gaan werken : aan de ene kant wel lekker, de muurtjes komen een beetje op me af inmiddels. Aan de andere kant vind ik Quinten nog zo klein voor een KDV, maar ik heb gewoonweg geen andere opvang. En ik zal wel erg moeten wennen aan het gestress om op tijd te zijn 's morgens met 2 kindjes en om 's avonds alles weer op tijd op bed te hebben. Waar ik me echt zorgen om maak is m'n vermoeidheid. Ik mag toch echt hopen dat dat snel wat beter gaat. Ladouce : een discussiepunt is nu precies wat jij aankaart, of sales en marketing gescheiden blijven of dat we per productgroep gaan werken. Jouw cluppie klinkt dan wel aardig vergelijkbaar aan wat wij dan zouden krijgen aan groepjes. Maar, ik zit van oudsher (zat eerst op een andere afdeling die is verhuisd) aan de Support-kant, en daar wilde ik nou es een beetje uit want dat is niet zo bijster interessant. De marketingsecretaresse had veels te veel dus het lag voor de hand dat ik een deel van haar zou overnemen. Nu met het idee van per productgroep werken wordt ik weer alleen naar die Support-kant geschoven, en dat vind ik dus minder. Er is dan 'geen plek meer' bij 1 van de productgroepen, daar zitten dan de andere assistants op die daar al eerder iets mee te maken hebben gehad. Mijn auto zit VOL! Wat 2 kindjes allemaal niet nodig hebben zeg, hahaha! Van 't weekend ben ik bij m'n zus, mischien kom ik hier nog ff spieken maar anders tot na 't weekend!