Pink... 14 juli... dat word de dag tnx allemaal voor jullie lieve berichtjes.. ik ga me zo maar eens aankleden en dan omi's huisje leeghalen.. heb gelukkig ook oppas voor zaterdag kunnen regelen.. zijn ouders komen.. M deed toch een partij moeilijk zeg toen ik hem vroeg hun te vragen.. (heb niemand in de buurt want mijn hele fam. gaat dus naar begrafenis).. vraag zijn ouders nooit of ze willen oppassen.. normaal regelen we dat onderling, met mijn ouders als ze in NL zijn, of de jongens letten op.. dus ik voel me niet bezwaard om ze en vandaag en zaterdag te vragen.. M dus wel.. hij komt zelfs met idee om ze voor zaterdag te gaan betalen om op te passen.. dat is bij mij heel slecht gevallen.. ik verdom het om dat te doen.. schei toch uit.. als ik ze nu heel vaak zou vragen, en zou vragen omdat ik zonodig moet gaan stappen.. maar jeetje.. soms is M echt een eikel.. weet niet wat hij heeft met zijn ouders.. M's omgang met zijn ouders: - als we op bezoek gaan word er een tijd afgesproken hoe laat we komen.. ik zeg altijd.. rond de middag, dat kan dus 12 uur zijn, maar ook 12:30.. hij zegt altijd een precieze tijd en is helemaal gestresst als het 10 min later word.. - als we op bezoek gaan, moeten er altijd bloemen mee, kadootjes mee etc - als we keer iets van hun krijgen, kleertjes voor kids bv, dan blijft hij 100 keer dank je wel zeggen, ik moet dat ook en later aan de foon blijft hij ze bedanken. - als ze hier op bezoek komen, is er vlaai, broodjes, eten, etc M's omgang met mijn ouders: - ze hebben nog nooit een bloemetje gekregen - als ik met hun een tijd afspreek, dan interesseert het hem geen hout of we half uur later aankomen - als we van hun iets krijgen, is het 1 keer dank je wel - als ze hier komen, dan kunnen ze kopje koffie krijgen.. vlaai graag zelf meebrengen zoek de 10 verschillen Weet iemand trouwens wat voor weer het word zaterdag? Ik heb gisteren kleren gekocht, wilde iets moois voor de begrafenis.. heb een heel mooi Jurkje gekocht bij Esprit, groen met roestbruin.. en er zit dan zon roestbruin knoopvestje bij om de kwabbelarmen te bedekken maar straks vallen mussen van dak... zal ff kijken of ik foto kan vinden van setje.. en daaaaamn, is dat duur zeg... ik geef nooit veel uit aan kleding, is sport om leuk maar goedkoop te kleden.. was nu gewoon 100 euro kwijt.. heb ik 1 ding om aan te doen... maar kga ff foto zoeken.. Ill be back pink.. echt.. 14 juli... noteer die datum maar
Lim de vooruizichten voor Zaterdag zijn lichtbewolkt, 24 graden en 45% kans op een bui....Althans voor Limburg... Sterkte vandaag !
ooo en nu ben ik pissig ook nog op de website van hun is jurkje in de Sale.. 21 euro goedkoper.. daar kan ik dus niet zo goed tegen.. dus straks daar maar ff langs http://pics.esprit.de/Shop/PicThumbListFlat/T21767_601.jpg dit is het jurkje http://pics.esprit.de/Shop/PicThumbListFlat/N28813_001.jpg dit vestje maar dan in het roestbruin van het jurkje
Mooi Limmie, hele kleine fotootjes , maar mooi wat ik zie en leuk ook, niet zwaar, grijs, zwart of te serieus. Dus Lim, dat wordt stampij maken in de winkel. Hopelijk krijg je het voor de saleprijs en krijg je nog wat geld terug. En wat betreft oppassen, niks mis mee om ze zo nu en dan, en zeker voor dit soort belangrijke gelegenheden, te vragen of ze hun opa- en oma-rol willen vervullen. Pink nog rustig in de buik. Tja, wachten, wachten en wachten .. Niet erg fijn, lijkt me, maar hoe 'affer' beebje hoe beter . Veel luieren en niksen dan maar. Sterkte er mee Pink! Ik ga even boodschappen doen en maar voor de verandering weer eens langs mijn eigen huis. Schone kleren halen en de post en de plantjes water geven die daar voor niks zo mooi staan te wezen . Het is toch wel fijn toeven hier nu bij mijn lief. Fijne dag en tot melds!
*meld 2e x* Ik moet morgen om half 8 in het zh zijn en wordt dan ingeleid ivm hoge bloeddruk. Vandaag weer aan de ctg gelegen maar hij wilde deze keer niet zakken dus de gyn wil geen risico lopen. Dus als het een beetje mee zit word ik morgen mama! (sorry Lim de 12e en niet de 14e) Bmm is al rijp en ik heb al 2 cm ontsluiting dus ze beginnen morgen met mijn vliezen te breken. Als het vanavond nog vanacht niet spontaan zelf opgang komt. Zo zijn jullie ook weer op de hoogte
Oehhhh, inderdaad heel spannend Pink. Het gaat er nu toch echt van komen, je meisje ligt binnen afzienbare tijd in je armen, wat bijzonder! Ik wens je als het vannacht al gaat beginnen heel veel kracht en sterkte toe bij het hele proces en ik hoop dat je er zonder al teveel 'kleerscheuren' vanaf komt. Is je lief er ook klaar voor? Hoe is het met hem ondertussen? Ik duim voor je dat het goed en met niet al te veel pijn verloopt. Liefs en knuf!
Pink wat spannend ! Ik wens je een voorspoedige bevalling toe, nog even en je hebt je kleine meisje in je armen
Mooi setje Lim, niet te somber maar wel gepast voor een begrafenis. Pink lieverd, heel veel sterkte met de bevalling. Ik zal aan je denken en wens je kleine meidje een vlekkeloze landing
Limmeke, leuk en passend setje. Niet te somber maar ook geen feest kleurtjes. En wat betreft schoonouders, heb je ze zelf al eens gevraagd wat zij er van denken. Kan me voorstellen dat dit meer iets van jouw lief is dan van hun. (herken het namelijk een beetje van mijn schoonmoeder met haar schoonouders) Pink, spannend!!!!! Nog even en jullie zijn mama en papa. Jullie dochter ligt morgen gewoon in je armen. Ik hoop dat het allemaal soepeltjes en snel gaat. Veel succes!
Thanx meiden. Ik vind het toch wel heel erg spannend. Maar ik kan me nu wel in alle rust voorbereiden op wat komen gaat. (lees: nog even in bad en alles scheren en tas en lijstjes nakijken) Ik ben me er wel van bewust dat ik morgen mijn buik kwijt ben en een dochter rijker................... eigenlijk niet voor te stellen. Het klinkt als een cliché maar het is echt zo, de tijd vliegt en die 9 mnd zijn omgevlogen naar mijn idee. Morgen (hooguit overmorgen) zijn wij papa en mama, iets waar we lang naar uitgekeken hebben en wat nu echt gaat gebeuren. Heel erg vreemd maar we zijn zo ontzettend dankbaar. En ik sluit weer af met mijn grootste wens dat alle meiden die deze wens ook koesteren het ook zelf mee mogen maken! Knuf!
Lieve Limmetje, gecondoleerd met het overlijden van je lieve omi. Wat een zwaar verlies voor je, zo verdrietig. Hele dikke knuffel meid! Pink, wat spannend! Ik hoop dat het breken van de vliezen de boel bij jou ook op gang brengt net zoals bij mij en je verder niet ingeleid hoeft te worden. Die kans is best groot omdat je er al zo 'rijp' voor bent met 2 cm ontsluiting. Raar en onwerkelijk idee hè, dat jullie straks papa en mama zijn. De tijd vliegt idd voorbij en ook, weer cliché, straks met jullie kleine meisje. Heel veel succes! Ik heb een heerlijk weekend bij m'n zus gehad. Lekker even niets hoeven, iets anders op m'n netvlies, kindjes waren in een super bui, heerlijk weer, een middagje naar strand Egmond geweest, zusje die lekker voor ons kookte, zalig! Vandaag tussen de bedrijven door alles weer opgeruimd en back to normal.
klinkt als lekker weekend natas PINK MEIS... HEEEEEEEEEEEEL VEEL SUCCES MET MAMA WORDEN MORGEN! enne.. kan nie wachte nie op geboortekaartje zo, hele dag drukjes geweest met leegruimen appartementje omi..en..... kheb keiveel mee naar huis gesleept! en... was M's idee want die vond zoveel leuk morgen nog even poetsen (voor eerst in 5 jaar dat het daar gepoetst word, schandalig zeg wat ik daar aantrof, niets is van zijn plek geweest in die 5 jaar dat omi daar woonde, alles plakte en pekte, grote stofwolken.. en daar betaal je dan maandelijks grof geld voor om het schoon te houden) ooo pink, vind het zoo leuk dat je mama word...
.. En mijn gedachten zijn nu bij Pink en Co .. Fijn Lim dat je leuke spulletjes hebt mee kunnen nemen, en helemaal fijn dat je lief het er helemaal mee eens is. Krijgt het echt een goeie plek bij jullie! Natas, dat klinkt heerlijk bij je zus. Was je wel even aan toe zeg. Okee, nu weer hard aan het werk. (Kom af en toe even spieken voor Pinknieuws ..)
Ik heb voor degene die geïnteresseerd zijn een nieuwe buikfoto. Buik lijkt wat hoger te gaan zitten? Nog geen striae gevonden, ben benieuwd wanneer de eerste zichtbaar wordt Pink, ik denk aan je! Spannend, vandaag worden jullie officieel papa en mama!
Lieve lieve Pink, heel veel succes met de bevalling vandaag, ik denk heel hard aan jullie!! En ook ik kijk vol verwachting uit naar het kaartje Succes meis, straks heb je jullie dochter in je armen! *verontschuldigt zich voor haar afwezigheid, maar belooft bij deze snel even te reageren op iedereen!!!* Lim, dikke knuf!
Hee Bekje, knuffie And take your time dear, niets moet alles mag .. Pink, misschien ben je nu hard aan de puf of pers, zo spannend meisje .. Ik ga je even mijn adres pb-en, want wil ook graag een kaartje .
sorry dat ik nu pas reageer. .had zoveel verjaardagen de afgelopen dagen... Lieve Lim, gecondoleerd met je omi..heel veel sterkte meis met dit verlies!! Pink...spannend...misschien ben je nu al mama inmiddels...heeft iemand al iets gehoord?? Natas..lekker weekendje gehad bij zus, heerlijk! Bek, hoeft je niet te verontschuldigen hoor meis. Lies weer een mijlpaal bereikt, fijn is dat elke keer weer he?! Duim lieverd, ik voel de pijn met je mee en ook met Des, Bek en Ladouce, het is gewoon een soort pijn die met niets te vergelijken is als je iets zo heel erg graag wilt en het niet lukt. Verder weet ik het even niet meer, sorry
Lies wat een mooie buik!!! Die van jou loopt al zo mooi rond, bij mij zit nog een deuk in. Vergeet elke keer een foto te maken, stom stom stom.