35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door JoMi, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesben

Liesben Niet meer actief

Dankje Sal :D *kijkt heul trots*

Zo, net nog wat verfwerk gedaan, planken afgemaakt. Misschien morgen witten. Lief wel even duidelijk gemaakt dat hij het weekend de ventsterbank moet doen. Liesje krijgt het op dr heupen en wil het verfwerk klaar hebben. Over twee weken ga ik met schoonmoeder stof uitzoeken voor wieg, hemel en evt gordijnen. Verder wil ik nu gewoon leuke dingen gaan doen. Spulletjes kopen, inrichten. Dat werk. Plus dat ik merk dat die mooie buik gewoon in de weg gaat zitten met klussen.

2. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    *wipt even binnen voor BUB nieuws .........*

Lies wat een prachtige buik !

Lim hoe gaat het nu met je meisje ?

3. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Hoe gaat t met jou koffie? Vergeet ik helemaal te vragen

4. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    Ben moe.. en leeg.. maar nu even paar dagen niets behalve wachten op brulnieuws van pink

mooie buik lies..

5. Liesben

Liesben Niet meer actief

babynieuws!!!!!!!!!!!!!!

Lieve Pink, wat een geweldig nieuws! Gefeliciteerd!!!!!!!!

6. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Lieve Pink en Pinkman van harte gefeliciteerd met jullie dochter Veerle Hopelijk is alles spoedig verlopen.....

Geniet !!!!

7. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    Gefeliciteerd!!! Wat een mooie naam Veerle... geniet meis en pinkman van dit kleine wonder

8. Liesben

Liesben Niet meer actief

En bedankt Lim, dat je me even hielp herinneren dat ik de volgende ben ;)
    Pfffffff, vlgs mij heb ik last van mijn hormonen vandaag. Ik heb allerlei doemscenarios dat de kamer nooit op tijd klaar is, ik de spullen niet in huis heb, dat ik helemaal niet kan bevallen, dat er van alles mis gaat, dat ik helemaal geen goede moeder kan zijn....
    *zucht*

9. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    stel nou lies..

dat je de kamer niet af hebt.. wat dan? dan slaapt je kleintje lekker even bij jou
    spullen in huis: , bedje, matrasje en beddengoed, mocht BV niet lukken, flesje met wat voeding, pakje luiers, doekjes en paar kleertjes, en je kraampakket.. alle andere dingen zijn zo gehaald.
    en de rest.. baby komt er uit, hoe dan ook, van onderen of van voren, maar eruit zal die..jij en geen goeie moeder.. een goeie moeder hoeft geen perfecte moeder te zijn he :)
    dus doemdenken kan je vanaf nu achterwege laten

10. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    pink en pinkman gefeliciteerd met jullie dochter veerle sofie

11. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Lieve Lieve Pink en Pinklief:

Gefeliciteerd met jullie kleine

12. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    #2152 Salcia, 12 jul 2011
    Laatst bewerkt: 12 jul 2011
    Lieve pink en pinkman, van harte GEFELICITEERD!!
    En wat een mooie naam!

13. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Ja Lies, jij bent de volgende, :):)
    En dan schiet het voor mij ook op!
    Het komt echt allemaal goed hoor met je kamertje...ik moet nog gaan verbouwen en breken, pfff dus je bent al stukken verder dan ik.. ;)

Btw...heb buikfoto durven plaatsen...buik is alleen zo plat bij mijn navel, soort deukje..heel raar.

14. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Lieve Pink en Pinkman, van harte gefeliciteerd met jullie kleine Veerle!
    Geniet van dat kleine hoopje mensenkind!

Ik zie mooie zwangerbuiken voorbij komen.
    Eén voordeel aan ouder zwanger worden = niet zoveel kans op de tijgerstreepjes ;)

Ik heb vandaag m'n ogen laten opmeten...... confronterend! Het klopt dat ik de lettertjes nog wazig blijf vinden met een Hema leesbrilletje in +1 want ik blijk +2 te hebben. Hmmpprrrrffff.
    Gelukkig ook goed nieuws : Quinten is vandaag weer een paar uurtjes wezen wennen op het KDV en heeft voor het eerst daar geslapen, yeah!

15. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Mooi zo natas van Q dat het goed ging op KDV
    En bril....gaat bij mij ook niet lang duren ben ik bang...recepten achterop pakjes lezen enzo s avonds gaat ook niet echt goed meer.. En over tijgerstreepjes..idd, heb ze nog niet...maar nog maar niet te vroeg juichen.

16. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Lieve Pink en Pinkman, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!!

ikke nu aan het werk, kom straks verder lezen en reageren maar was zo benieuwd!!

17. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Zo nu heb ik even de rust om mijn bevalling op het spreekwoordelijke papier te zetten.
    Na de niet dalende bloeddruk van maandag wilde de gyn mij dinsdag toch inleiden. Bloeduitslagen en urine waren goed maar de onderdruk bleef te hoog.
    Ik mocht dinsdagochtend om 7 uur bellen of er plaats was en dat was er. Om kwart over 8 waren we in het zh en om 9 uur prikte de vk mijn vliezen en heeft ze mij aangesloten op een infuus met weeopwekkers op de laagste stand.
    Meteen was er al weeactiviteit te zien. Dat voelde meer als harde buiken dan als wee. Tussen half 13 en 13 werden de weeen erg pittig en omdat ik dacht dat ik er nog wel een aantal uurtjes over zou doen heb ik om een ruggenprik gevraagd.
    De vk heeft eerst gevoeld en ik had 6/7 cm ontsluiting. Dus in overleg heb ik een spuit gekregen die de scherpe kantjes van de weeen af zou halen want ik moest anders nog wel even op de anestesist wachten en ik vond de weeen echt niet leuk meer.
    Dus om 13 uur heb ik die spuit gekregen en die zou binnen een kwartier werken maar die deed het na 5 minuten al. Goh wat was ik stoned:D
    Weeen waren weer te doen en ik kreeg tussen de weeen door weer wat rust. Om half 2 kon ik de weeen niet meer in zijn geheel wegzuchten en het laatste gedeelte voelde als perswee. Dus de vk erbij en er zat nog een heel klein randje wat ze weggeduwd heeft.
    Dus om kwart voor 2 mocht ik persen en om kwart over 2 heeft de vk een knip gezet omdat haar hartslag niet snel genoeg meer herstelde. En om 5 voor half 3 is Veerle geboren.
    In 5,5 uur een dochter rijker, wat een rijkdom en wat een ervaring. Ze is prachtig! Een klein poppetje en papa is helemaal verliefd. (mama ook hoor) Ze slaapt erg veel en heeft eigenlijk geen zin om te drinken dus daar moeten we samen nog aan werken.
    Ik mocht eigenlijk niet naar huis ivm een nogsteeds te hoge bloeddruk maar de gyn zei dat ze er in het zh toch niets aan gingen doen en dat ik de vk moest bellen als het niet goed zou gaan.
    Nu is de vk vandaag geweest en mijn bloeddruk is nog steeds niet goed. (onderdruk van 100) Dus ik moet bedrust houden en niet te veel visite ontvangen. En ach zolang ik met mijn dochter in bed kan knuffelen en ik door de kraamhulp verwend wordt en mijn ventje lekker thuis is hoor je mij niet klagen;).

Verder is alles een beetje langs me heen gegaan. Ik lees mee en ga proberen te reageren maar het kan even duren;). Bedankt trouwens voor alle felicitaties!

18. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Pink wat fijn dat het zo snel gegaan is!! En nu lekker genieten en rust houden zodat je bloeddruk snel gaat dalen!

En zodra jij of je mannetje tijd hebben.....foto's!!!

19. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Pink klinkt als een hele voorspoedige bevalling....Wat fijn en lief van je zo`n snelle update...

Fijn dat Jij en Veerle weer thuis zijn, ben ook heel erg benieuwd naar de foto`s :)

Nu lekker rusten jij !

20. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    * Gaat even rond met de virtuele beschuit met muisjes *

Deel Deze Pagina