35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door JoMi, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesben

Liesben Niet meer actief

Wat fijn dat alles zo goed gaat Pink, nu je bloeddruk nog omlaag...maar ik naam aan dat ze je thuis goed in gaten houden? Goed gedaan vrouwtje!

2. Liesben

Liesben Niet meer actief

Zo, ik heb vandaag de rest van het verfwerk afgemaakt! En het ziet er mooi uit! Als lief nu zaterdag de vensterbank nog een keer doet, is dat klaar en mag ik leuke dingen gaan doen! Ik zet even wat foto's in mijn fotoalbum, dan kunnen jullie gluren.

3. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Zo Duim was sneller met reageren dan ik kon plaatsen haha!

Maar voor de liefhebbers in mijn album onze dochter.

4. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Haaa, ik heb kleine Veerle al gezien! Wat een mooi kindje Pink, wat zul je blij en trots zijn. Zo grappig, ik dacht ik ga even kijken of er al een fotootje staat en ja hoor, 2 minuten eerder had je het geplaatst!

Is deze van vandaag? Ze kijkt al zo wakker en aanwezig. Echt al helemaal op aarde lijkt het.
    Begint ze nu een beetje te drinken?
    En hoe is het met jou? Zo fijn dat je al zo snel je verhaal bent komen vertellen, petje af hoor!

Ik hoop dat je bloeddruk snel weer daalt en de rust je goed doet. Neem het er maar lekker van.

5. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Pink, wat een mooi meisje!!!! en wat een krulletjes, schattig!!

6. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    koffie, jij had dus ook een deuk in je buik? vind het zo gek...misschien trekt het bij als bm hoger komt te zitten

7. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    oo pink, wat een mooi meisje!! en die krulletjes.... pff, ziet er al zo wijs uit....

hier ook altijd deuk in buik.. nooit zon mooi buikje als lies nu heeft :)

8. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    o gelukkig Lim, nog eentje met deuk, haha...ja die van Lies is super mooi rond..

9. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    zo, en nu reageer ik me nog 1 keer af en dan ben ik er ff klaar mee..

ik ben familie en overlijden etc zoooo spuugzat... echt.. kan ze wel opknopen.
    Mijn ma heeft 2 zussen, 1 lieve, die in buitenland woont, 1 die hier woont.
    die wat hier woont, W, is nooit lief voor mijn moeder, W is trouwens mijn peettante, hoe fout kan je ze kiezen..
    Ik heb hier eerder al verteld hoe mijn oma was..
    W heeft 3 kinderen van nu 45, 41 en 37 of zo. Vroeger kwamen ze op zondag bij oma koffie drinken, toen opa overleed zag je ze bijna nooit meer.. tot omi in bejaardenhuis kwam, en daar waren ze weer.
    Bij verhuizing naar bejaardenhuis heeft W veel spullen meegenomen, sieraden, muntenalbums, eigenlijk alles.. wat waarde had.
    De laatste weken zijn mijn nichten en neef sporadisch bij omi geweest.. op gegeven moment ging het zo slecht met omi dat ze een ziekenhuisbed kreeg.. en er moest ruimte komen.. en zonder overleg was daar neef... en eettafel met omi's antieke stoelen waren weg.. omi had grote pers, mijn tante uit buitenland wilde die graag hebben zei ze al jaren.. toen ze pas hier was, zei ze dat nog keer.. 2 dagen later, pers weg, vaag verhaal over dat oma er op gepoept had??? vanuit bed?? projectielpoepen ? W had pers weggegooid ... yeah right..
    Omi werd zieker, W ging wel braaf erheen, kinderen niet meer. Omi stief, W was erbij en gaf toen omi overleed meteen aan wat ze nog aan spullen wilde hebben.
    Maandag ging ik samen met ML en zonen en pa de kamer leegruimen.. geen W, geen Wman, geen kinderen.. Dinsdag ging ik boel poetsen, geen W, geen Wman, geen kinderen. Daar belt Wman vandaag loeigiftig op en maakt pa en ma voor van alles en nog wat uit... W was zooo over haar toeren, ze kon er niet meer heen, want de huisbaas van bejaardenhuis was heel gemeen geweest tegen haar.. wat wij ons wel niet dachten dat we de gordijnen hadden laten hangen.. (hele mooie gordijnen).. pa en ma moesten maar zorgen dat dat weg was.. blah blah... en het was een teringzooi...
    dus ik kom mijn ouders net in mortuarium tegen, helemaal moe.. ze hadden de gordijnen nog afgehaald etc.. met huisbaas rondje gelopen en er was dus helemaal niets aan de hand.. was mijn oom dus uitgeflipt omdat ik de stapel luiers die nieuw waren op aanrecht had gelegd (zodat verpleging ze mee kon nemen).. hij heeft mijn ouders voor alles en nog wat uitgescholden.. ik kook inmiddels..
    Bij mortuarium: pa ma, mijn oudste zoon en ik... geen W, geen Wman, geen kids..
    Pa belt en krijgt te horen dat ze geen zin hebben om daar heen te gaan..
    geen afscheid nemen van omi, kan je je dat voorstellen????
    Morgen ga ik met jongste zoon, die durft nu ook nadat we fotootje hebben laten zien.. en voor vrijdag heb ik geregeld dat ze nog keer word opgebaard voor mijn andere tante die vrijdag overkomt
    W moest daar toestemming voor geven.. die durfde dus geen nee te zeggen, maar ik voelde dat ze dat niet wilde.. want extra kost geld.
    Wman had ook gezegd tegen mijn vader..dat hij mooi gespaard had voor omi... (sinds 6 jaar hadden hij en mijn tante de financieen overgenomen van omi, die kreeg paar euro per maand zakgeld)... gespaard voor omi? die niets kreeg en niets mocht kopen?? zo lekker deel van erfenis bij elkaar gespaard bedoel je zeker..
    Ik had gevraagd of ze nog iets wilde hebben van omi.. ja, de antieke klok... heb fijn gezegd dat die voor mijn tante uit buitenland is.. als ze wat willen hebben, dan gaan ze bij W maar wat sieraden halen.
    Echt.. kan er met mijn verstand niet bij.. dat zelfs mijn nichten/neef geen afscheid nemen van oma..
    maar zaterdag wel vooraan in de kerk het hardste brullen.. zijn ook de kinderen van W die toespraakje houden etc.. mij is niets gevraagd.. mijn ouders hadden ook bij de ondernemer niets in te brengen.. want dat was een vriend van W en Wman, dus die regelde het wel.
    Ik hoop ze na zaterdag nooit meer te hoeven zien of te spreken.. kutfamilie..

en mijn omi... ze ligt er zo mooi bij... een tenger indisch vrouwtje.. die alleen bij haar ogen nog op mijn omi lijkt.. maar zooo rustig..
    wel scary.. ik heb haar kleding uitgezocht.. en 1 ervan was een bloesje met een printje die ze heel graag droeg..
    maar dat printje.. geeft een beetje een kaleidoscoop effect.. en als je paar minuten kijkt.. is het net of omi ademt... oo zegt ma, ze ademt nog... dus heb voor ma nog even laten zien dat omi echt stlijf is... en heel koud is..

zo, nu zaterdag nog.. en dan sluit ik het af.neem ik afscheid van omi.. en knal ik de deur keihard dicht voor die vieze smerige hebberige rotfamilie

10. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Wat een afgrijselijk verhaal Limmetje :$ :( :x
    Ik kan me dit soort dingen zo moeilijk voorstellen, bij ons is het dus gelukkig niet zo. Maar je hoort 't best vaak, afschuwelijk.
    Hele dikke knuf, gelukkig zijn jij en je ouders er om goed voor omi te zorgen.

Lieve Pink, wat een prachtmeisje hebben jullie gemaakt! Wow, echt wow!

11. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Bah bah wat een verhaal Lim...hoe kunnen mensen zo zijn zeg en dat terwijl je omi nog gewoon boven aarde staat. En zowieso begrijp ik het helemaal niet die hebberigheid, respectloos.

STERKTE

12. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    pff ja, word er niet goed van.. zag het eerst bij die zus van pa.. en nu weer bij omi.. en dan als er niets te halen valt.. zie je niemand.. en dan zaterdag voor de buitenwereld oo wat hebben we een verdriet.. om te kotsen

en nu ben ik er klaar mee.

bekje: heb je de -10 al gehaald? heb je ook cm's gemeten? dat doe ik altijd, want kilos veranderen nog al eens bij mij.. ben sinds jan 6 cm kwijt in taille.. nog maar eh... 10 te gaan of zo.. qua gewicht is het om te huilen :)

pink: al op en top mammie? en hoest met bloeddruk? al beetje aan het herstellen?
    en wil meeeeer fotos.. sterker nog.. zogauw je weer meer visite mag.. graag berichtje :)

13. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Lieve Lim,

Best herkenbaar hoor jouw familieverhaal. Mijn moeder heeft eenzelfde soort ervaringen. Heel akelig en misselijkmakend. Van die hypocrisie, brrr.
    Veel sterkte met alles wat jij en je liefsten hierin nog tegenkomen en ik hoop ook dat je er dan voorlopig niet meer mee te maken hebt.

14. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Lieve Pink van harte gefeliciteerd met jullie prachtige dochter Veerle.

Mooie naam ook!
    En wat fijn dat de bevalling zo lekker snel is gegaan. Nu alleen die bloeddruk nog laten zakken en dan is alles weer goed. Hoewel jij het nu vast al heel goed vindt met zo'n wonder in je armen.
    Geniet er van (en je verliefde manlief ook) en neem lekker je rust.

15. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Afschuwelijk verhaal Lim. Hebberige familie ... ik vind het nog knap dat je je in kunt houden.
    Heel veel sterkte en kracht om hier mee om te gaan. Ik zal aan je denken zaterdag.

Knuff

16. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Tjonge Lim wat een in en in triest verhaal, je hoort het vaak heb het zelf nog nooit meegemaakt gelukkig...

Vandaag weer bij wat artsen geweest, behalve BI wordt ik ook verdacht van een versleten heup... Wordt vervolgd.
    Ben dus nog steeds 100% afgekeurd voor mijn eigen werk moet toch eens aan wat anders gaan denken dan...

17. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Lieve Lim, even een dikke knuffel voor jou. Wat een stelletje graaiers zeg. Maar wat een bekend verhaal, gelukkig niet in mijn eigen omgeving maar je hoort het zo vaak.

18. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ik ben vandaag met Quinten naar het CB geweest. Godzijdank ging hij niet zo hartverscheurend gillen bij het geven van de prikjes zoals vorige keer.
    Hij is maar liefst 5 centimeter gegroeid in de afgelopen 5 weken, hij is nu 64 cm en weegt 5 1/2 kilo.

Pink, ben je lekker aan het genieten van je kleine Veerle?

Ai Koffie, dat zou niet best zijn!

19. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    jeetje koffie.. verdacht van versleten heup? wat gaan ze doen dan om dat kort te sluiten? en vervelend dat je dus nog steeds 100% afgekeurd bent

wow natas.. dat gaat goed met kleine man dan.. ik zat zo te lezen en dacht wat een bolletje dan.. maar zie net dat die vreetschuur van een P 1 kg zwaarder was..en kleiner.. en bol.. pff

Vandaag bericht van fysio.. ik had toch geschreven dat ik via ziektekostenverz. een langer traject kon starten bij hun? nu kwam er bericht van UWV dat zij een verlenging goedkeuren.. weet niet van hoeveel weken, 6 of 8.. maar blijkbaar keurt uwv tegenwoordig de meeste aanvragen af.. dus iedereen was wel verbaasd dat ze dit traject ook willen doorzetten
    dat is dus zon 2 maanden door uwv betaald, 4 maanden door CZ..heb ik dus half jaar van minimaal 52 behandelingen om van mijn BI af te komen.. allemaal betaald... dat samen met die 20 die ik al betaald heb gekregen van uwv.. 72 behandelingen.. dat is toch heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel iets anders dan 9 keer naar fysio omdat het verder niet in je pakket zit he.. en maar hopen nu dat die behandelingen afdoende zijn :)

20. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Koffie dat klinkt niet best meid...jeetje wat een tegenvaller zou dat zijn zeg.

Natas, Q weer goedgekeurd en mooi gegroeid dus, en fijn dat hij niet zo moest huilen....altijd zo zielig!

Lim, fijn zeg dat alles vergoed wordt en hopelijk is het genoeg of heb je zelfs niet alles nodig!

Deel Deze Pagina