Dat was het hem dus; het was echt een harde piep. Maar de melder is al wel wat ouder. Had ook eerst op internet gezocht en kwam ook op dat trirpende geluid. Maar dat was het echt niet. Er zat max 20 seconde tussen en op internet zag ik alleen maar 30-60 seconden. Maar goed, alleen thuis (nou ja, zonder man) heeft er ook niet aan bijgedragen. Manlief had me waarschijnlijk gerust gesteld. S knapt wel goed op, ze wil het i.p. morgen door laten gaan. Als ze niet meer braakt en geen koorts meer krijgt laat ik het ook door gaan. Pffff zal blij zijn als iedereen weer gezond en wel is.
Nog niks gelezen. Vandaag keuken ingeruimd en wachten nu al 4 uur op vloerenboer.. Nog niet koken helaas.. Tot later
Ben weer boven water. Ladouce klinkt als een inspannende baan die van jou. Of komt dat doordat je er nog een beetje in moet komen? Bek gaat vooruit das mooi en als de fysio tevreden is dan is dat denk ik wel fijn om te horen. Nu die akelige hoest nog zien te wieberen! Sal staat op wacht om de vloerenboer te ontvangen. Toch maar de Mac vandaag denk ik" Jes fijn dat je meisje weer een beetje opknapt. Hopelijk is straks het hele uis weer kip lekker. En die melder ach better safe then sorry, toch. Hier zijn de harde buiken gelukkig een stuk minder. Ik merk dat als ik te veel te snel achter elkaar wil doen dan ze dan vaker komen. Toch maar weer een tandje terug. Verder hebben ze in het ziekenuis mijn bmhals opgemeten en gecheckt op blaasontsteking en ik heb bijna 2 uur aan de ctg gehangen. Alle tests waren goed dus ik ben weer gerustgesteld. Nu lekker weekend! En volgens Piet wordt het best lekker weer. Ben nu al aan het bedenken wat ik kan gaan doen........misschien niet zoveel als ik in gedachte heb
Jes heeft even fijn de brandweer bezig gehouden zie ik Maar met dit soort dingen: better safe then sorry! Hoe ist met je meisje(s)? Edit, ik zie dat het wat beter gaat, gelukkig! Bekje ziek? Gossie...En indd wat ladouce zegt, misschien een teken om te stoppen met roken? Beterschap skattie! Sal wacht nog op de vloerenmeneer...fijn is dat. Wordt het toch nog chinees vanavond? Des, wat heerlijk dat la douce france weer even deze kant op komt, ik hoop dat het je goed doet! Zo, ik is vrij! Drie hele dagen...heerlijk! En de weersvoorspelling is zo goed. Zondag is mijn broer jarig, dus smiddags heerlijk borrelen (limonadeén voor mij) in de tuin, en savonds gaat de BBQ aan. Ik moet alleen de nacht van zondag op maandag rond 04:15 uur op schiphol zijn...Mams gaat op vakantie en ik had beloofd haar weg te brengen. Niet wetende dat ze op zo'n godvergeten tijdstip zou vliegen Nou ja, met een beetje mazzel lig ik rond 0500 weer op bed...
ff heel ego....Onze spike is rond 18.00 bij het uitlaten gaan rennen (ondanks dat het weer heel slecht met hem gaat en hij onder de pijnstilling zit) We zijn al de hele avond aan het zoeken, nu weer aan het zoeken met zaklampen maar geen spoor......... Amivedi , politie en dierenambulance zijn op de hoogte.....En nu ?? Ik weet het niet meer ben zo bang dat hij een rustig plaatsje is gaan zoeken om heen te gaan.....
Pizza vanavond, gister al mac... Bleh morgen eindelijk koken, vloer is aan t drogen nu! Ga morgen reageren op jullie, nu slapen! Truste meiden
Helaas nog steeds geen spoor van Spike...De halve nacht met groepjes aan het doorzoeken geweest. Ik denk dat we nu het ergste moeten aannemen....Het is kaal in huis, het gemis is enorm....Het arme beest gewoon wetend dat hij alleen wilde gaan in alle rust........Ik wist dat het afscheid eraan kwam maar op deze manier is het echt k** !
Achossie...ja...je weet dat een dier hier het liefst voor kiest. Dus als hij de kans krijgt. Maar voor jullie is het zo verdrietig! Sterkte, en ik hoop dat je hem snel vind.
He bah, koffie, zit hier gewoon te janken. Wat ontzettend vervelend of eigenlijk gewoon zwaar klote. Ik hoop dat jullie hem snel vinden. Plak desnoods wat foto's bij de supermarkten en winkels. Natuurlijk is het stil. Ik weet het nog zo goed van onze hond. (toen ook dagen gejankt). Sterkte meid.
Koffie, knuffel voor jou en je gezin. Ik hoop echt dat jullie Spike snel vinden. Dit is echt zo klote. Had hij nog een favoriet plekje of zo, ach ik neem aan dat jullie echt overal gekeken hebben. Misschien onder geparkeerde auto's. Ik weet het ook niet, vind het echt zo erg.
knuf koffie... Pm mij maar eens of mail me, want volgens mij kan jij inmiddels wel 2 grote luisterende oren gebruiken... natas.. kaartje komt eraan!! ligt al tijd hier op de plank maar kom er niet aan toe even langs postkantoor te vliegen. klinkt leuk lies, borrelen in tuin met limonade..