35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door JoMi, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Pink leeft nog, geniet volop, ervaart gevoelens waarvan ze het bestaan niet kende, maakt zich om de raarste dingen zorgen, heeft huilbuien, moet er niet aan denken dat de kraamhulp dinsdag voor het laatst is (en jahoor brult weer), heeft last van strakzittende hechtingen, leest af en toe hier maar reageren komt er niet van. Ik zit nog even in de aanpas modus maar dat komt wel goed. Tot snel!

2. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    gefeliciteerd natas

en geniet maar van al die vreemde maar o zo welkome gevoelens pink :)

3. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Mooi hoe je het omschrijft Pink, wat je allemaal meemaakt van binnen ..

En gefeliciteerd Natas. Kan me voorstellen dat het een bijzondere dag was gister. En de tijd vliegt inderdaad. Ik las wel mee, maar schreef toen nog niet mee in die tijd..

En ja, het doet allemaal nu even weer heel erg pijn. Als ik er wat minder ben of minder uitgebreid reageer heeft het deels ook daar mee te maken lieve meiden. Ik ben er ook echt moe(deloos) van. Het heeft zoveel energie, tijd en aandacht gekost de afgelopen maanden ..
    Waarschijnlijk gaan we pas in september weer verder, mede omdat onze arts zo'n lange wachtlijst heeft :(.
    Maar het voelt ook wel goed om even op adem te komen en mijn lijf zoveel mogelijk weer van kunstmatige hormonen te laten ontdoen.

Verder heb ik twee hele drukke weken voor de boeg met werk en klussen en BTW-aangifte, dus iets minder online vermoed ik.

Liefs en fijne dag allemaal.

4. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Mijn pumps afgestoft, me in een te krappe broek gehesen, bloesje gestreken, kapsel zo netjes mogelijk..... Back @ work!

5. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Succes met werken Natas...

Duim, snap het hoor dat je soms niet de energie hebt om te reageren, en paar maanden rust is wel goed denk ik, zowel fysiek als mentaal.

Pink, heerlijk die gevoelens lijkt mij, geniet ervan!!

Hier net stofjes gekocht, ga zelf proberen een boxkleed te maken, ben benieuwd.

6. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    hihaaaa

hoe gezellig het ook met die deense mutsen was... heb ze net uitgezwaaid.. heerlijk niet meer 2 uur hoeven wachten tot die badkamer vrij is... heerlijk geen kaaszweetvoetengeur meer die ik nu probeer weg te dweilen, mogen weer gewoon NL spreken..

7. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
  8. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Pink geniet meisje ondanks je vastzittende hechtingen en al je kraamtranen ....Maar volgens mij doe je dat volop....

Natas back to work ben benieuwd hoe het gegaan is...

Salcia heerlijk aan de kluts...

Lies lekker de winkels aan het leegkopen en Lim heeft haar huisje weer voor haarzelf Jihaaa....

Duim dikke knuffel.....

9. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
  10. Liesben

Liesben Niet meer actief

Super koffie! Wat gaat het nu hard he?

Zo, ik ben ontslagen bij de fysio. Ik moet voorlopig vooruit kunnen met alles wat we nu behandeld hebben. Wel nog een afspraak voor ong 6 wkn voor de bevalling, om even te kijken hoe het gaat en waarop te letten na de bevalling.
    Daarbij begin ik 4 aug met zwangerschapsgym, ook via de fysio, dus daar kunnen ze ook dingen oppikken!

Ik heb wat nieuwe foto's in de categorie "babykamer" geplaatst. Voor wie geïnteresseerd is in mijn verzameling tnt ;)

11. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Zo, mijn vorige berichtje was even snel op m'n telefoon terwijl ik dus aan mijn eerste werkdag begonnen was. Wel even wennen zeg.... en voor mijn collega's nog meer :D
    Moest bij sommige dingen echt heel hard nadenken hoe 't ook alweer ging, we zijn overgegaan op Win7 en dat is echt héél anders, mijn vervangster heeft sommige dingen niet opgepakt, een lange saaie vergadering...... pffffff.
    Morgen mag ik weer :p

Dikke knuf aan Duim!

Pink, het is prachtig wat er nu allemaal gebeurt maar ook heftig. Knuffie.

12. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    zal straks op andere pc ff naar je fotos kijken lies

wel alweer gewend natas aan het werken?

yeahhhhhhh koffie... wat fijn dat xander loopt!!

13. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Waar is iedereen? Tis hier wel errug rustig.

Sjonge jonge, wat een start had ik vandaag zeg. Mijn 2de werkdag, de 1ste waarbij ik 2 kindjes op tijd op het KDV moest zien te krijgen (gisteren was hier 'tante-dag', mijn zus past 1 dag in de 2 weken op).

Het begon vannacht al met 4x een huilend kind, vanocbtend een spuitluier in Quinten's schone kleertjes, Danique die huilde om alles en niks en zo tegendraads als wat, Quinten die melk spuugde op mijn mooie kantoorpakkie, Danique die een beker drinken omgooide...... ik was te laat op kantoor, maar wat was het daar lekker rustig! :D

14. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    heftig dagje dus gisteren natas

ik twijfel aan de intelligentie van mijn zonen
    J is de kamer aan het zuigen, met zon speciale tapijtborstel met ronddraaiende wieltjes
    M zit op de bank
    J zet stofzuigerkop op hoofd M en die begint te janken
    werken die wieltjes net als een epilady... en rukken zo een hele bos haren uit.. nu heb ik een zoon van 14 met zon paterplekje..
    lang leve de vakantie

15. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    M is een beetje kaal op z'n hoofd, J een beetje boel leeg in z'n hoofd! :$ ;)

16. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    zoiets ja

17. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
  18. Liesben

Liesben Niet meer actief

Fijn de pubers Lim...jeetje. Ik heb ook wel gekke dingen gedaan, maar zoiets geloof ik nooit.
    Ik dacht trouwens eerst dat je met M je man bedoelde....

Ik zwaai verder even vermoeid vanaf de bank. Ben erg moe na twee dagen werken. Gelukkig mag ik morgen nog een dag ;)
    Pim is erg beweeglijk en schopt al bijna tot aan mijn ribbenboog en sinds een paar dagen heb ik officieel het zuur. Jippie :D

19. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ik gebruikte iets tegen maagzuur. De eerste week dat ik dat had was ik heel stoer, maar op een gegeven moment leek m'n slokdarm wel weg te branden. Niet fijn.

20. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    vanillevla helpt tegen zuurbranden lies.. en rennies... die at ik met velen tegenlijkertijd

wat is het stil hier!!

waar is iedereen? stiekem op vakantie vertrokken?

Deel Deze Pagina