35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door JoMi, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Ik worstel en kom boven (ben de latijnse term ff kwijt;))

Even snel een up-date uit huize Pink. Bv is een heel gedoe geweest. Onze dochter dronk niet krachtig genoeg en daarom voeden we nu met een tepelhoedje. En dat gaat gelukkig een stuk beter, sindsdien slaapt ze ook beter en zijn we niet de hele nacht wakker. Voedingen rond de 3 uur (nog veel wakker maar wel verbetering). Morgen de laatste keer kraamhulp (had verlenging vw de bv). Daarna moeten we het zelf gaan doen. Gisteren met V naar de osteopaat geweest misschien dat het daarom ook een beetje beter gaat?
    Merk zelf dat ik rustig aan moet doen en alles weer op moet bouwen, bloeddruk blijft nog aan de hoge kant.
    Nou ik stop met mijn ego bericht hoop snel weer de tijd en de rust te vinden om op jullie allemaal te reageren.

2. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Pink dank je wel voor je prachtige en ontroerende kaartje. Toevallig vielen er vandaag 2 op de mat (de ironie ten top) maar die van jou is absoluut het mooist!

3. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    pink, tnx voor het kaartje

4. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Pink ook van mij bedankt voor je lieve geboortekaartje :)

5. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Oh trouwens .. Luctor et Emergo dacht ik ;)

6. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik heb geloof ik het moment waarop ik me aan kon melden voor een kaartje gemist :(
    Als ik een nagekomen bestelling kan doen dan graag Pink! Let me know!

Zo, ik heb me volgende week 1 dag van de lijst laten halen. Een dagje extra rust en dus herstel. Ik heb aan mijn leidinggevende duidelijk aangegeven dat ik graag tot aan mijn verlof doorwerk, maar dat dat niet gaat lukken als ik in dit tempo door moet. Hij had daar begrip voor en ik sta nu voor 1 dag ziek gemeld. Ik hoop nu per week te bekijken hoe we mijn diensten kunnen invullen.
    Met een kantoorbaan is het ws net even wat makkelijker vol te houden, maar in mijn werk niet. Zeker niet met dat verrotte been van mij. Die ingeklemde zenuw geeft veel pijnklachten, helaas.

7. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Goed zo Liesje, nu eerst jij en dan de rest van de wereld. Jammer dan voor die zieke mensjes op jouw afdeling. Pimmetje gaat voor ;)
    Ik zal zo eens een blik in je album werpen, want ik begrijp dat je een mooi buikje hebt. De schattige kleertjes die in de kast klaar hangen zag ik al op FB voorbijkomen *zwijmel*

8. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Zo ik ben er ook weer....paar dagen druk geweest en zelf boxkleed gemaakt, foto in album.
    Ben ook heel moe laatste paar dagen weer, denk een groeispurt in mijn buik ofzo, beweegt ook veel.

Des, hoe is het met je meis?

Pink, fijn dat bv wat beter gaat, zal wel vreemd zijn straks zo zonder kraamhulp....heb ook je kaartje gemist of staat deze ook online ergens?

9. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Pink, wat een mooie geboortekaart! Dank je.
    Heftig is de 1ste periode, zeker als sommige dingen niet helemaal lekker gaan. Voeden om de 3 uur is heel netjes maar voelt soms alsof er maar een half uur tussen zit. Zeker als de kleine ook weinig slaapt.
    Komt allemaal goed, ik heb al geleerd dat echt alles een fase is. Knuffie!

Wat een leuk boxkleed Sal!

Goed gedaan Lies, jij en Pimmetje gaan voor.

Hai lieve Des!

Nieuws van de dag : Quinten is van z'n rug omgerold naar zijn buikje (gevalletje 'onbewust bekwaam' denk ik) en Danique heeft een tand door haar lip en au (gevalletje 'gevallen').

10. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Wat zielig voor Danique, zal wel erg geschrokken zijn.
    En knap van kleine man, lijkt me zo leuk al die mijlpalen.

11. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    voor de dames die nog een kaartje willen, stuur ff pb. kijk ik of ik er nog over heb. ff zonder hoofdltters typ met 1 hand.

12. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    mag m ook mailen hoor Pink, scheelt weer..

13. Liesben

Liesben Niet meer actief

Yeuj, morgen strompel ik het derde trimester in! Weer een mijlpaal!
    Nu ga ik weer eens wat bloed laten prikken. Ook leuk :D

14. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Derde trimester alweer Lies Wow !

15. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Gaat hard Lies, voor je het weet krijst Pimmetje je de oren van 't hoofd;).

Sal ik heb hem niet digitaal. Gemaakt op een site en daar besteld.

16. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Hai meisjes, even een teken van leven hier!

Pink, dank je wel voor je mooie geboortekaartje!! Heel origineel en heel ontroerend, mooi!

Verder heb ik niet veel te melden, ben niet echt bezig met zwanger worden eigenlijk...ik geloof er niet meer zo in en stort me nu op mijn afvalrace (-10.2 op het moment). Verder retedruk met werk opbouwen en therapie enzo.

Ik hoop dat het met jullie allemaal goed gaat! En ik hoop ook dat jullie me mijn summiere aanwezigheid vergeven en me niet vergeten...ik vergeet jullie zeer zeker niet, maar om de één of andere stomme reden kan ik het schrijven op een zwangerschapspagina even niet opbrengen :( Ik hoop dat dat gevoel gauw weer weg is!
    Maar ik denk wel vaak aan jullie hoor!! Voel me beetje schuldig :(

Knuffie voor al mijn lieve zp-vriendinnetjes!

17. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Weeeeeeeeekend!!!!!!!!
    Sjo, en ik heb geen puf om meer te zeggen dan dat. ;)

18. Liesben

Liesben Niet meer actief

Zo, Pimmetje hier gaat nu heul hard zijn best doen om hoog te scoren in de competitie: hard schoppen en mama laten schrikken.
    Net deed meneer een draaipoging, en dat voelt aan als een complete volksverhuizing! Zo leuk om te voelen dat zo'n klein mannetje steeds meer kracht krijgt. Al doet het soms bijna pijn...Papa zat net vol verbazing naar mijn buik te kijken die dus echt alle kanten op bewoog.

19. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    #2239 Koffieleutje, 23 jul 2011
    Laatst bewerkt: 23 jul 2011
    Even een egobericht....Ondanks dat wij allemaal het idee hadden dat het met dochter goed ging blijkt zij zelf nu aan een zware depressie te lijden...Ze heeft nu een aantal gesprekken achter de rug maar komt er niet uit en glijdt steeds weer dezelfde somberheid in. Nu wil de psychiater dat ze toch medicatie gaat gebruiken maar het grote gevaar daaraan is dat haar stemming dan de eerste tijd nog somberder wordt en de kans groot is dat zij wel de fatale stap durft te zetten. Daarom wordt ze maandag opgenomen in een psychiatrische jeugdkliniek om op de medicatie te worden ingesteld.....

20. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Koffie, wat een naar bericht meid! :(
    Het leek zo goed te gaan, jeetje. Wat ongrijpbaar is dit toch allemaal, wat zul je je machteloos voelen en je zorgen maken. Heel veel sterkte!

Deel Deze Pagina