35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door JoMi, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesben

Liesben Niet meer actief

He Koffie, wat een verdrietig bericht! Sterkte met je meissie!

2. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Koffie, wat een naar bericht zeg, dat had je natuurlijk ook helemaal niet verwacht nu. Bah...sterkte meid!

Lies, 3e trimester, gaat zeker hard en bijzonder dat draaien he, ik voel het ook goed, maar je ziet het niet erg aan buitenkant nog, af en toe een klein schopje wel, zo leuk.

Bek, wat knap 10,2 eraf...snap dat je nu ff daarop stort en op je werk, misschien als je aandacht ff op andere dingen gericht is dat het spontaan wel lukt!

3. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Bek knap hoor die 10+!

Lies gaat nog wel echt zeer doen op het laatst. Maar dat is dan ook de tijd dat je het zat gaat worden en je Pimmetje heel graag wil ontmoeten.

Koffie k*t zeg. Knuf!

Hoe is het met Duim? en Ladouce?

Hier beginnen we eindelijk een beetje een ritme te krijgen. Maar ik kom nog nergens aan toe:(. V komt erg weinig en langzaam aan dus daar maakt mama zich wel zorgen over.

4. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    he bah koffie.. wat een naar bericht.. en hoe erg als je je kind zo ziet afzakken en op deze manier tegen zichzelf in bescherming moet nemen... dikke knuffel voor jullie allebei

geweldig toch lies dat als je op bank zit.. je ineens je buik naast6 je ziet ipv voor je.

natas helemaal moe... knuf

trots op bek!! (nieuwe partij van nederland :D)

wen der maar aan pink dat je nergens aan toe komt.. V drinkt wel goed als je der aanlegt? en komt ze wel voldoende aan?

5. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Pink hier de groeicurve van Xander met bv oh oh wat maakte ik me zorgen, CB zei al niet doen het gaat goed.....En kijk hem nu eens...
    Misschien stelt dit je gerust...

6. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Koffie, ik lees je berichtje net en wil je even een dikke knuf geven!!

Meisjes, ik heb een vraag: mijn vorige cyclus begon 3 dagen te vroeg, naar ik vermoed door het lijnen. Nu zit ik nog 5 dagen voor mijn ongi en nu had ik net al een veeg oud bloed op mijn wc papiertje!! Ik maak me daar een beetje zorgen om, aangezien ik maar zo'n korte cyclus heb (26 dagen) en nu begint het dus al na 3 weken! Kan dit door het lijnen komen??

7. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Oja, voor de liefhebbers: in mijn album Picturtime heb ik 2 foto's geplaatst van mijn lijn-poging ;)

8. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Bek....wat een verschil!!!!!! waanzinnig!

9. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Weet ik niet Lim. De laatste 2 dagen dat ze gewogen is bleef ze gelijk. En ze is nog lang niet terug op haar geboorte gewicht, as woensdag kan ik haar bij het cb gaan wegen. Ze drinkt wel goed en heeft zware plasluiers dus ze krijgt genoeg binnen. Maar ik ga dan twijfelen of mijn bv genoeg voedingswaarde heeft.

Koffie, dat stelt me wel iets gerust.

Ik heb mijn hele zwschap geen hoofdpijn gehad en de laatste 2 dagen krijg ik de hoofdpijn zelfs met paracetamol niet kwijt:(.

10. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    over voedingswaarde van BV ... volgens mij komt het maar zelden voor dat BV niet goed genoeg is.. zolang ze goed drinkt en genoeg plasluiers heeft zou ik niet teveel gaan twijfelen.

ik heb gordelroos... zucht.. kon er ook nog wel bij.. jeukt , doet pijn.. gelukkig alleen op mijn buik.. arts zegt ja, uw weerstand is waarschijnlijk laag.. bent u ziek geweest, emotionele periode achter de rug? blah!
    straks maar ff wat mentolzalf scoren want jeuk word ik gek van

11. Liesben

Liesben Niet meer actief

Kijk je uit Lim, is nl enorm besmettelijk! (Maar dat wist je vast wel....)
    Heb je van HA geen andere zalf gekregen?

12. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    nope geen andere zalf, onder de 50 jaar hier behandelen ze je niet ervoor of je moet echt in een risicogroep vallen

en tis besmettelijk als ik anderen blootstel aan vocht uit de blaasjes.. kans dat ik M, J en M ergens mee besmet is 0 omdat die waterpokken hebben gehad.. kan dus gebeuren dat ik de meisjes waterpokken doorgeef.. dus maar ff goed opletten dat dat niet gaat gebeuren

13. Liesben

Liesben Niet meer actief

Oké, t was maar een waarschuwing ;)

Doet het pijn? heb het zelf nooit gehad, maar hoor van pat vaak dat het veel pijn kan doen.

14. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    hehe, weet ik toch dat het een waarschuwing is.. en ik twijfelde zelf, dus heb vanmorgen mijn broer de dokter gebeld.. en het hem nog keer laten uitleggen :)

en ja, doet pijn.. voelt aan alsof huid onderhuids in de fik staat met steken.. maar jeuk is erger.. en je kan niet eens lekker krabben.. zucht

mag in elk geval niet in jouw buurt komen lies las ik net
    en ook mag ik niet op kraambezoek nu dan..

voel me geisoleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd

15. Liesben

Liesben Niet meer actief

Maar ik ga nu ook nog niet bevallen ;)

Ik ben ook heel voorzichtig met alle rare infectieziektes die wij regelmatig hebben liggen op afdeling. Ik neem geen enkel risico.

16. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    dat hoop ik zeg dat je voorlopig nog niet bevallen gaat..
    meen dat ik bij zwangeren in 3e trimester uit buurt moet blijven

en voorzichtig kan je zeker niet genoeg zijn.. een zwangerschap is veel te kostbaar voor risicos

17. Liesben

Liesben Niet meer actief

Echt..ik moet m inhouden als ik in de lounge een topic zie met als titel: waarvoor gebruik je inlegkruisjes. Dat er mensen zijn die daar serieus op antwoorden......*zucht*

18. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Die gebruik je toch als haarbandje lies ? :D

Lim getsie meid wat vervelend, beterschap !!

19. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    je moet mijn zoons maar vragen waar je inlegkruisjes voor kan gebruiken

* als raamdecoratie
    * als tuinbedekking
    * als vlieger
    * als stopper tussen de deuren zodat die niet dichtknallen
    * om schmink af te vegen