Hallo meiden, Ik kom hier met goed nieuws. Gelukkig!! Na 6 rondes nu zwanger. Net maar goed, alle testen waren positief dus... Miss Daantje als je dit leest niet op mn facebook reageren. Hihi!! ((-; Groetjes
Zo, vandaag met moeders geshopt, paar uur door de Babydump, de babypark en de Prenatal gesjokt. Matrasje voor het ledikant gekocht, matras voor het wiegje word gemaakt. Levertijd ong 5 weken, dus dat is mooi. Lakentjes, dekentjes gekocht. Nu staan dus zowel het wiegje (met oude matrasje) en het ledikant opgemaakt in de kamer. Zo schattig. Verder wat kleine frutsels vast aangeschaft zoals thermometer, wasgel, billendoekjes....*zucht* Het gaat steeds meer leven, en lijkt nu ineens wel dichtbij te komen. Van mijn moeder nog een heel leuk boxkleed gehad van Woezel en Pip. Binnenkort ook de box maar eens op gaan halen.
Hey lieve meiden, Koffie het lijkt me verschrikkelijk zwaar om je kind uit handen te moeten geven. Maar ik ken ook de andere kant van het verhaal en echt waar, dit is voor haar alleen maar beter. Als je start met AD wordt je inderdaad vooral beroerd en ga je je nog somberder voelen. Daar heb je echt hulp bij nodig, alleen zou te gevaarlijk zijn. Misschien een schrale troost. Jouw gedacht van stap 1 naar herstel is prachtig, probeer dat vast te houden lieffie! Respect voor je mannetje Ladouce, terecht dat je trots op hem bent. Getsie Limm, gordelroos klinkt nou niet echt lekker. Sterkte ermee. Pink wat fijn dat ze aan het groeien is geslagen. Heb je al weer leuke foto's? Bekje het lijkt me best logisch dat je ongi van slag is door het lijnen. Ik zou me er even niet al te druk om maken. Je lichaam verandert nu toch best, ook vanwege het andere eten is je stofwisseling ook op z'n kop lijkt me. Het verschil is trouwens echt geweldig, wat ben jij een doorzetter zeg! Ik heb niet alles terug gelezen maar hoe is het bij Salcia en Duim, of zijn die lekker op vakantie? Natas ben je weer een beetje in je ritme aan het komen op kantoor? Hoe dan ook, voor iedereen hier een dikke knuffel. Ik ben er wel niet zo veel meer maar denk echt regelmatig aan jullie.
knuf des ik ben moe! ik droom elke nacht van mijn omi... droom van haar begrafenis, dat familieleden haar kist opnieuw geopend wilde hebben.. van mijn moeder die omi nog ff lekker bij zich wilde hebben en haar uit kist haalt en dan ligt omi's hoofd op haar schoot en dan doet omi ogen open en maakt enge schreeuwgeluiden. ik droom van haar lijf die uit elkaar flikkert onder de grond. word er elke nacht wakker van en durf niet verder te slapen.. tis nu al aantal nachten zo.. dit is niet leuk
Des, ritme thuis heb ik wel. En behoorlijk ook, met alles wat de kindjes op hun tijden nodig hebben. Op kantoor is 't nog even ver te zoeken maar ik heb het ook rustig nu dus dat is wel lekker. Tis wel ff zwaar. Lim, kun je met iemand meer over je omi praten? En over haar laatste periode?
Tis hier wel heel rustig. Ik ben moe moe moemoemoe. Quinten wordt per nacht zo'n 3x wakker. Even speentje geven is dan genoeg, maar mijn slaap wordt dus flink onderbroken. Tussen de laatste avondvoeding en de eerste ochtendslok zitten krap 6 uurtjes of minder, en dat met die onderbrekingen. Na de ochtendvoeding die meestal rond 05.30 / 06.00 is slaap ik nauwelijks meer, lig ik eigenlijk te wachten tot de wekker weer gaat. Vandaag gewerkt. Morgen ben ik thuis, maar mijn moeder is er dan ook weer. Vrijdag weer werken. Gaap.
Toch vind ik het ergens wel jammer dat alleen koffieleutje reageerd op mijn berichtje. Ik ben heel actief geweest binnen dit clubje, heb heel veel steun gehad toen ik een miskraam heb gehad en heel veel tips ect. tijdens mijn vorige zwangerschap maar ik geloof dat het allemaal niet meer zo actief is. Helaas!!
Shiela, ik heb je berichtje gewoon gemist. Sorry. Maar wat fijn voor je! Maar het is hier gewoon niet meer zo actief, helaas. Komt door veel ellende die de meiden hier hebben meegemaakt, of nog meemaken. Jij bent natuurlijk heel lang niet geweest, en was de laatste weken nu ook niet superactief. Ik bedoel, tussen je laatste en voorlaatste berichtje zat een maand....Veel meiden hier weten dus nauwelijks wie je bent. Dus ja, het kan zo maar dat mensen niet meteen weten hoe te reageren. Het is soms erg confronterend dat iemand hier een paar berichtjes plaatst, vervolgens een maand niets post en dan ineens meld dat ze zwanger is...welk verdriet daar ook aan vooraf is gegaan.
Gefeliciteerd Sheila Jeetje natas, kan me voorstellen dat je langzaam op tandvlees verder kruipt met zoveel onderbrekingen. ligt Q op eigen kamer of bij jou?
Goedemorgen allemaal, Natas meid, ik hoop dat Q snel een voor jou beter ritme krijgt. Dit sloopt je enorm, zeker nu je weer terug aan het werk bent. Gelukkig nu wel vakantieperiode op kantoor. Als het bij jullie net zo is als bij ons dan is het in elk geval niet idioot druk. Sterkte vandaag met je mams erbij. Limmeke, beangstigend die dromen zeg. Dromen over omi zou mooi moeten zijn maar dit is toch minder. Hoe is het trouwens met manlief en het solliciteren? Pink, hoe is het met jou en de kleine meid? Meiden, maak me een beetje zorgen om Duim. Ze is 18 juli hier voor het laatst geweest en heeft niets gezegd over een vakantie of zo. Heeft iemand haar mobiel of zo? Des, ik denk ook aan jou hoor maar we zitten zelf op dit moment ook een fase waarin ik het af en toe niet meer weet. De finale stap komt voor ons ook steeds dichterbij en ik weet zo af en toe ook niet hoe ik met alles om moet gaan. Shiela, van harte maar ik ben het met Lies eens. Ik weet gewoon niet hoe ik op dit soort berichten moet reageren. Zo hier op kantoor is de grote vakantieleegloop begonnen. Dus de komende periode is het wat rustiger. Gelukkig ben ik wel aan toe na een paar weken drukte. Morgen thuis werken dus dan kan ik wat meer reageren.
Alarm! Nieuwe buikfoto in mijn album. Kijken op eigen risico Ladouce, fijn dat werk wat rustiger wordt. Knuffel voor jou. En voor Des, en Bekje. En Duim. Ik heb trouwens geen contactgegevens van Duimelot, en maak me ook wat zorgen....
Oke hier hebben jullie gelijk in. Sorry voor mij enthousiaste bericht zonder nadenken. Het zal hier inderdaad niet meer het zelfde zijn als 2/3 jaar geleden. Ik zal hier dan ook rekening mee houden. @Liesben, jouw reactie is een reactie, duidelijk en eerlijk. Hier kan ik iets mee. Voor mij altijd beter dan geen reactie. Dat is ook niet leuk. Tanx.
Shiela, ik heb niet gereageerd, omdat ik je niet ken, vandaar. Ladouce, lekker even wat rustiger en morgen thuis werken! Lim, shit die dromen zeg, hopelijk gaan ze snel over in mooie dromen! Des, lief dat je nog steeds af en toe erbij bent. met mij gaat het heel goed gelukkig, al 23 weken inmiddels. Duim, waar ben je? Hoop dat het goed gaat met je meis!
Pfff wat zal jij moe zijn Natas, ik vind 2x per nacht plassen al vermoeiend en dan niet in slaap komen en ik hoef niet te werken. En dan je moeder er ook nog...hoe gaat het maar haar nu?
Zo, ik heb nu 4 van die megaboeken met kaartjes voor mijn neus. Dus als jullie me missen.... Maar ik ga eerst even de gordijnrails boven repareren. Als ik tenminste de ladder nog opkan.