35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door JoMi, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesben

Liesben Niet meer actief

Wordt net gebeld door de vk...vorige week was mijn gluc net te hoog. Waarde was 7,6, grens is 7,2. Nu moet ik dus een dagcurve laten prikken.
    Gelukkig hebben we die app. op mijn werk en kan ik het gewoon zelf doen :D
    Anders moet ik nl een hele dag in dat ziekenhuis gaan zitten, en daar heeft Liesje geen zin in.
    Ik maak me geen zorgen hoor, bloed werd ongeveer een uur na ontbijt afgenomen, officieel staat daar 2 uur voor. Als ik een uur later was gegaan was het ws wel goed geweest...Hoop ik ;)

2. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    ik moet ook voor suiker naar ziekenhuis volgende week Lies, omdat ik een schimmelinfectie heb die maar niet weg wil gaan.

3. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    schimmelinfecties in zwangerschap.. weet er alles van.. bleven maar terugkomen.. maar bloed etc was allemaal goed.

wel fijn dat je zelf kan prikken dan lies, scheelt boel tijd

4. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Sheila, ik heb je bericht ook gemist.

Lim, kleine Q ligt bij ons op de kamer in z'n wiegje.

Ladouce, yep ook bij ons is het lekker rustig op kantoor. Ik vang wel andere Assistants (whoehaa, jawel, per 1 aug geen secretaresse meer, what's in a name :D) op die met vakantie zijn maar dat was vorig jaar ook niet zo veel werk. Komt goed uit want ik moet, met luciferhoutjes tussen m'n ogen, ook nog vreselijk wennen aan Windows7.

Salcia, met mijn moeder gaat het telkens ietsje slechter. Het is gewoon eng, ik word soms helemaal koud van binnen als ze in 5 minuten tijd iets helemaal vergeet en weer overnieuw begint. En dat de hele dag door.
    Ik wil met m'n zus een gesprek regelen bij de zorggroep die haar begeleidt, dit kan zo niet langer.

Duim, waar ben je meis!

Sheila, ik had je bericht ook helemaal gemist. Wat super meid, gefeliciteerd!

Prachtige buik Lies.

5. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Poe heftige avond vanavond op bezoek geweest bij dochter die perse mee naar huis wilde....Maar dan moest er een arts bijkomen om haar te beoordelen wij konden al op onze vingers natellen dat ze die toestemming niet zou krijgen maar wat wij heel snel snapten en dochterlief niet, is dat er een dan een IBS boven haar hoofd hing en dat ze dan veel en veel langer in de kliniek zou moeten blijven dan nu gepland staat. Maar maak dat mijn dochter maar wijs....Ik had het er wel vreselijk moeilijk mee .......

6. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Koffie wat naar allemaal...lijkt me zo verdrietig als je dochter mee naar huis wil en niet mag..sterkte joh!

Lim, ja die schimmel blijft maar terugkomen en jeukt als een gek.

Natas...lijkt me zo erg je moeder zo te zien wegzakken..hopelijk komt er snel een oplossing, want dit vreet aan je natuurlijk.

7. Liesben

Liesben Niet meer actief

Arme koffie, arme dochter...dikke knuffel.

Jeetje Natas, wat zwaar..die zorg voor je moeder. Goed dat jullie hulp in gaan schakelen, want dit kan je als kinderen niet alleen.

Hier al "vroeg' wakker. Slapen gaat steeds lastiger omdat ik niet goed weet hoe te liggen. Plus dat ik elke twee uur moet plassen :)
    Straks naar de verloskundige, daarna door naar schoonmama om stof voor bekleding wiegje uit te zoeken.

8. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Natas ik wil je gewoon een hele dikke knuffel geven.....Heb met je te doen het is zwaar om je moeder zo te moeten zien..........

9. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Succes bij de VK Lies....

10. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik ben weer goegekeurd hoor. Nu op weg naar Utrecht.

11. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    goed zo Lies!!!
    Ben jij trouwens ook wel eens afgevallen een week, of iemand anders hier tijdens zs?

12. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Fijn Lies weer goedgekeurd! Veel plezier met stof uitzoeken.

Koffie hele dikke knuf. Lijkt me hartverscheurend als je dochter mee naar huis wil en dat niet mogelijk is.

Natas jij ook een dikke knuf. Goed dat je met je zus in gesprek gaat over de toekomst van je mams, dit kan jij ook geen jaren meer volhouden.

Sheila ik sluit me bij Lies aan en het feit dat ik je niet ken en je nauwelijks meeschrijft. Maar uit je laatste berichtje begrijp ik dat jij het ook al snapte;).

Ladouce hebben jullie al besloten of en wanneer jullie je eskimootjes op gaan halen? En is dat dan echt de laatste poging? Super lastig lijkt me dat dan om weer aan te beginnen met de wetenschap dat het de laatste keer kan zijn. Knuf!

Duim waar is jij meis? We maken ons een beetje zorgen, althans ik.

Sal kriebels, jakkie das niet fijn.

Hier lage accu spanning dus misschien straks meer;)

13. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    zucht.. na 1 jaar 1 veel te smal overgordijn op de kinderkamer te hebben hangen heb ik geweldig leuke knalroze gordijnen gekocht.. moet ik alleen ff op lengte maken.. grote ringen erin dus ook zon gordijnstang meegenomen.
    M hangt ding op met vloeken en tieren want dat is niet geschikt voor kinderen.. stel dat er 1 in gaat hangen.. dan gaat het stuk etc..
    nee, mag alleen gordijnen met haakjes.. alsof dat niet stuk gaat als ze er in gaan schommelen.. maar nee, ik ben de enige debiel met kinderen die zon gordijnen koopt en ophangt.. op heel de wereld is er niemand met kinderen die gordijnen koopt om die op te hangen aan een roede.. Limmeke <---- is hartstikke achterlijk...

14. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    pffff Lim wat een onzin zeg....lekker laten lullen

15. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Arme Lim.....niet je zekerheid verliezen hoor.........
    Ja Salcia was regelmatig afgevallen tijdens de zwangerschap totale gewichtstoename 5 kg na 9 mnd.....

16. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Laatste update omdat dochter heel erg graag naar huis wou mag ze met weekendverlof...Er zijn strikte afspraken gemaakt, medicatie mee en als het niet goed gaat meteen terug brengen...Ook mag ze absoluut niet alleen zijn.........

17. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    o fijn koffie...of vind je het zelf moeilijk?

18. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Fijn EN moeilijk Salcia, vreet in ieder geval veel energie maar dat geeft niet heb alles ervoor over haar weer gezond te zien...

19. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    je weet dat we je allemaal mentaal proberen te steunen he koffie? wilde dat ik je kon helpen met je dochter, maar kan niet meer doen dan je af en toe een virtuele knuffel geven en bidden dat je dochter zichzelf weer weet terug te vinden en dat jullie er allemaal sterker uitkomen..

20. Liesben

Liesben Niet meer actief

Wat spannend koffie! Ik hoop dat het goed gaat!

*maakt zich klaar voor werk*

Deel Deze Pagina