35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door JoMi, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Limmeke,

2. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Lim Jarig ??????????

Gefeliciteerd vrouwke........Dikke knuf

3. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Lim jarig??? Van Harte!!

4. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    jaja Lim is jarig :) tnx allen

42 jaartjes alweer... fysio dacht dat ik aantal jaren jonger was.. ego boost van jewelste dus van mijn kant :)

5. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Lim gefeliciteerd meis! Heb je wat leuks gekregen?

Hier een klein meisje dat niet in haar hum is. Weet niet wat er is maar zielig vind ik het wel. Vanmiddag en vanavond bezoek en ik loop nu al op mijn tandvlees.
    Sorry voor mijn geklaag en ja ik kan gewoon afbellen maar deze eigenwijze troela doet dat niet. Ach visite is ook leuk.

6. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Koffie wat lekker dat ze even naar huis mag. Laat haar echt geen moment alleen he schat, ook als ze dat heeeeeel graag wil: niet doen. Zeker in de beginfase zal ze erg onvoorspelbaar zijn dus hou haar goed in de gaten. En verder ... geef haar de tijd, tel maar even tot 11 af en toe maar laat haar "met rust". Frisse lucht is goed, probeer haar te laten lopen, een stukje achter de wagen met X bijvoorbeeld.
    God ik wou dat ik meer kon doen als je proberen te helpen met mijn ervaringen. Wat Limmeke al zei: we steunen je hoor. Sterkte!

7. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Limm gefeliciteerd meid, had ik al via FB gedaan maar 2x moet kunnen ;)

Liesje ben je geslaagd voor de stof voor het wiegje?

8. Liesben

Liesben Niet meer actief

Limmeke, van harte! *zingt heel hard Happy Birthday to youhouuuuuuuuu*

Desmo, nee niet geslaagd Ik vind (vond) het heel lastig.
    Maarrrrrrrrrr, s-mama had nog wel de oude hemel van lief zijn wieg. Wit met oranje....laten dat nu net onze kleuren zijn. Dus ws laten we het wiegje onbekleed (is nl ook heel schattig) en ga ik toch een hemelstok kopen.

9. Liesben

Liesben Niet meer actief

Oh ja, ik heb alle spullen zodat ik zelf van de week een glucosecurve kan prikken. Vanmorgen heb ik ook even geprikt, ongeveer 2 uur na ontbijt. Uitslag was 4,8. Verloskundige, eat your heart out! :D

10. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Thnx Desmo en andere lieve dinnetjes hier....

So far so good, ze is wel erg down probeer dan met haar te praten een schouder te geven en even lekker te knuffelen, wat ze soms wel en soms niet accepteert....Vanmiddag met haar buiten geweest even Xander lopend want die heeft de smaak goed te pakken (lopen alleen niet snel ;) ) en M vind het dan fijn om achter de kinderwagen te lopen.....Even om boodschappen geweest en net gegeten....(haar eetlust is wel slecht trouwens)....Ze verveelt zich snel weet met tijd geen raad.....Voor vanavond heb ik something borrowed gedl..Een luchtig filmpie, chippie drbij.....Morgen als het droog weer is even naar de kinderboerderij (ze is graag met haar broertje bezig)

Lim heb ik jou al op FB ?????????

11. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Fijn Lies dat je glucose goed is :)

12. Liesben

Liesben Niet meer actief

Zo grappig..Pimmetje was de hele dag zo rustig. Issie meestal als ik werk. Nu zit ik rustig thuis, uit te rusten op de bank, met laptop op schoot en die probeert ie er nu bijna af te schoppen :D

13. Liesben

Liesben Niet meer actief

Succes met je dochter koffie, verwen dr maar lekker!

14. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Thnx lies, hoe gaat het trouwens nu met werken ??

15. Liesben

Liesben Niet meer actief

Het gaat koffie, het gaat. Nog 5 weken....Ik bekijk wel met mijn teamleider per keer hoe het gaat. Desnoods twee uur per dag eerder weg. Zo rol ik er wel door :)
    Heb nog steeds een dood been en wat bekkenklachten (nu ook pijn re-bil :( ) maar het word niet erger. Ik word gelukkig goed ontzien!

16. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Ik neem mijn petje voor je af Lies je doet het goed maar luister naar je lijf he !

17. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ja, ik luister! Maar zolang het gaat, en Pimmetje het goed doet (lees groeit en beweegt)...wil ik nog even doorwerken tot aan mijn verlof. Al ga ik dus ws wel iets minder uur werken, en de rest ziektewet.. Die-hard als ik ben ;)

18. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Die hard ?? Stuk eigenwijs zal je bedoelen ;)

19. Liesben

Liesben Niet meer actief

Hahahahaha, dat is toch hetzelfde? *zoekt angel-smiley*

20. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Je doet het super met M Koffie! Laat haar lekker haar ding doen met X als je ziet dat haar dat goed doet. Dat ze weinig eet is echt niet erg, deed ik ook niet en hoeft niks te betekenen. Ze verbrandt ook weinig en misschien wil ze wel snoepen? Door de AD kan ze ook haar eetlust kwijtraken.
    Oh en ze kan wat emotieloos worden, dat lijkt ongeïnteresseerd maar dat komt ook door de AD.

Liesje wat schattig dat het oude hemeltje er nog is! En dan ook nog in de goede kleuren, super zeg. En fijn dat je glucose weer op orde is, braaf zo ;)

Deel Deze Pagina