Jij mag ons niet meer zo laten schrikken hoor Duim. Iedereen hier was enorm bezorgd! De volgende keer gewoon jezelf even netjes afmelden Ik begrijp het wel, ben zelf ook minder online, probeer ook wat meer afstand te nemen ondanks dat ik mijn dinnetjes dan weer mis maar is voor mezelf gewoon beter.
Bij iets van je te horen Duim... Zo, hier hangen de wieglakentjes en de hydrofiele luiers aan de lijn te wapperen. Mijn eerste echte baby-was.... Gek, maar tis bijna een emotioneel moment. Zo lang van gedroomd, zo lang op gewacht. en nu hangt het er zo maar. Over een kwartiertje mijn laatste glucose prikken en dan kan ik de verloskundige blij maken. Verder wachten op het verlossende telefoontje van de garage....
Hmm... Suiker was goed (6,8) Auto moet 3 nieuwe banden. Bummer! Dat gaat ten koste van de kledingkastinhoud van Pim
Zou er dan toch 4 opleggen lies Natas, ze drinkt goed maar aan het einde gaat ze lopen tutten zoals ik dat noem. Zabbelen net als op een fiep/speen. Dan koppel ik haar ook los en dan stroomt de melk zo haar mond uit. ik heb gisteren voor het eerst een redelijke hoeveelheid gekolfd, was helemaal trots. Vandaag heeft ML een electrische kolf voor me gehaald misschien dat dat beter werkt? Lim ik heb een ByKay gekregen (nog niet in huis) ze zeggen dat die erg warm is maar met een romper alleen moet het in huis dan toch te doen zijn? Duim fijn van je te horen! Koffie dikke knuf. Des ik wil al een tijdje op je reageren maar kan nog niet precies de woorden vinden. Maar dat komt nog wel. Oeps ff dochter van de ene naar de andere tiet slingeren.
Och meiden het is zo herkenbaar. Soms heb je gewoon even geen zin (om wat voor reden dan ook) om mee te kletsen en gelukkig is hier geen mens die dat erg vindt. Zolang we van elkaar maar een beetje weten dat we niet in gevaar zijn of er iets ergs aan de hand is, is het toch goed Duim, dikke knuf meis! Pink lieffie, ik ben al blij dat je aan me denkt. Woorden vinden is soms zo moeilijk, dat snap ik hoor. Ladouce schat ... ik kan niet in woorden uitdrukken hoe ik ontzettend hoop dat de eskimootjes nu eindelijk het gewenste resultaat gaan geven. Ik vind het ook moeilijk en eng ... maar God wat zal ik aan je denken. Getsie Lim wat duurt die gordelroos lang zeg. Wil me nergens mee bemoeien maar mag je dan wel op visite bij Pink en kleine V? Het is toch best besmettelijk? Och Lies ik zou daar ook om kunnen huilen, die babywas aan de lijn. Hoe lang heb je daar niet van gedroomd. En wat een fijn idee dat Pim straks in zo'n traditievol (hmm gek woord) wiegje zal slapen. Natas wat een geweldige foto van Q zag ik op FB voorbijkomen. En die van D met dat petje was ook om op te vreten! Meiden hier heb ik "het" ineens weer te pakken. Het voelt als een verslaving waar je een tijdje van af was en die nu weer terugkomt. Mijn hoop is niet weg, weet ik nu. Sterker nog, deze maand voelt ontzettend goed ... en ontzettend stom. Ik weet niet goed wat ik er mee aan moet. Ik wil niet meer denken en geloven dat ik ooit mama wordt. Het is mezelf voor de gek houden en mezelf ook gekmaken, maar het is zo'n krachtig gevoel dat het bijna niet uit te schakelen is. Wat ontzettend moeilijk is het toch. Over moeilijk gesproken ... Koffie wat denk ik veel aan jou en M de laatste dagen. Vanmiddag had ik nog een goed advies en dat ben ik nu weer vergeten. Handig wel!:x Ik kom er nog wel op * gaat nu hard zitten peinzen*
Lieve Duim, wat fijn weer even iets van je te lezen! Des, tegen gevoel valt zo moeilijk te vechten. Ratio en emotie staan mijlenver van elkaar. Misschien 'gewoon maar' dat gevoel toelaten, laat het over je heen komen, en laat het weer gaan als de golf voorbij is. Of jullie ooit papa en mama zullen worden, ik weet het niet. In theorie zou het nog kunnen. De kans is niet groot, maar het kan. Ik ga gewoon ook keihard voor jou duimen! Pink, ik kan dat tutten en teuten aan de borst. Quinten doet dat (nog) niet zo veel, Danique heeft ook een paar periodes gehad dat ze dat veel deed. Inderdaad meteen afkoppelen, schijnbaar hebben ze dan genoeg gehad. Kolven, daar moet je lijf aan wennen dus niet zo gek dat je tot nu toe nog geen respectabele hoeveelheden hebt gekolfd. Ik kreeg in het begin helemaal geen toeschietreflex, nu al bij het zien van dat ding bij wijze van spreken. Ik vind zelf een electrische prettiger. Fijn Lies dat je waardes goed zijn. Mijn vaatwasser bleek vanmorgen stuk..... rampzalig! (nee hoor, ik ben niet verwend ). Hij is vanmiddag alweer gemaakt, we zijn wel 110 euro armer. Zucht.
Lieve Des...volg je gevoel. En wat Natas zegt, laat het gaan als dat zo voelt, maar trek het aan als je wilt. Je weet dat ik het je zo gun...maar helaas heb ik het niet voor het zeggen. Woorden vinden is ook moeilijk. Maar gelukkig begrijpen we over het algemeen wel wat de ander wil zeggen. Pink, Natas..ik moest heel erg lachen om de term "afkoppelen". Zo, 0800 uur smorgens. Ik heb al gedouched, deurtje open. Straks de bovenboel even zuigen. Vk bellen, en ik denk vanmiddag even op gordijnen jacht. Morgen weer werken. Ik heb wel aangevraagd of ik 2 uur per dag minder mag werken. Ik heb nl veel pijn in rechterbil, rug en linkerbeen. Ik waggel nu soms ook echt...Nog 4 weken en 3 dagen werken...*zucht*
Zo, ik heb heel stoer net een afspraak gemaakt bij de BGD, voor morgenochtend. In overleg met mijn teamleider word ik gedeeltelijk ziek gemeld (zwangerschapsgerelateerd). Details volgen morgen. Degene die me een beetje kennen weten wat een stap dit voor mij is...
Verloskundige was tevreden met de glucosewaarden van gisteren. Ze wacht even de bloeduitslagen af. Als ik niets hoor is het goed, anders nemen ze contact op.
Nou Bebek, die Bebekmonologen van jou waren zo slecht nog niet...je moet de Liesben-monologen eens horen.....
Fijn Lies dat je waardes goed zijn. En hartstikke goed dat je je fysieke grenzen aangeeft op het werk. Moederinstinct is gelukkig sterker bij je dan je die-hard-kant, mooi zo! Hier weer lange volle kantoordag. Een weekje ertussenuit is bijna niet te doen qua werk wat ik dan weer in moet halen. Dus ik ga er zo ook maar in. Hou mijn hart vast want de hippieburen hebben een luidruchtig gitaarmeezingfeestje in de tuin .. nou ja, wij hebben nog altijd de tuinslang vanaf het dak . Des, wat ontroerend om te lezen dat je weer een beetje hoop hebt. Ik hoop vol overgave met je mee en vind gewoon dat de laatste vier hier met een bol beebbuikje dit jaar moeten uitluiden. Af en toe krijg ik ineens het gevoel dat het 'gewoon' gaat gebeuren in september/oktober. Helaas stort dat gevoel dan ook weer snel in door mijn doemdenkerij (wat niet geheel irreëel is) .. Nou ja, we zullen zien. Morgen word ik waarschijnlijk ongesteld en dan moet ik met de pil beginnen (hoe belachelijk eigenlijk ) om de volgende poging goed te kunnen plannen en de kans op cystes te minimaliseren. Verder hoop ik er niet al te veel mee bezig te hoeven zijn de komende tijd, want afgelopen maanden waren toch wel behoorlijk enerverend. Lieve meisjes, ik wil jullie allemaal even en dikke knuffel geven. fijn dat jullie er zijn en dat deze plek er is. Hopelijk morgen weer even online. Trusten
Gewerkt vandaag : check Kindjes gehaald : check Quinten gevoed : check Gekookt en gegeten : check Slingers opgehangen : check Cadeau's ingepakt : check Voor KDV eierkoeken in rode folie gewikkeld en stippen van lieveheersbeestjes erop getekend : check Quinten weer voeden : bijna check Naar bed : bijna check Lies, klinkt idd komisch dat afkoppelen Goed dat je goed naar je lijf luistert meid, heel goed! Duim, wat enorm tegenstrijdig om aan de pil te gaan. Zal een raar gevoel geven.
Duim wat fijn je weer te zien... Desmo ik hoop met alles wat ik in me heb met je mee ! Lies ik kan me voorstellen dat dit een grote, moeilijke stap is geweest maar wel het allerbeste.......
Update: Dochter is thuis, ze werd heel erg nerveus en down in die kliniek er waren een aantal mensen met borderline opgenomen....Verder miste ze mij en haar broertje enorm.... Het suïcidale is veel minder geworden, ze heeft nog niet echt een doel om voor te leven, die ziet ze nog niet echt, maar de stap tot zal ze niet snel meer zetten... Ik heb een signaleringsplan meegekregen waar ik op moet letten etc. Het is ook in goed overleg met mij gedaan, of ik het aandurfde, aankon...We worden wel heel erg goed ambulant begeleid.... We doen zoveel mogelijk leuke dingen, ik observeer haar heel erg goed zonder dat ze het idee heeft dat ik op haar huid zit.... De kaarten die ze heeft gekregen van mijn lieve cyberdinnetjes hebben haar enorm goed gedaan..... Nogmaals allemaal bedankt !!!
Lieve natas, gefeliciteerd met D-tje! en sterkte met de ( hopelijk gezellige en feestelijke) drukte. En lieve koffie, lijkt me fijn dat ze weer thuis is, ook al is het ook spannend. Ik bewonder en respecteer je enorme toewijding en kan me voorstellen dat jullie onder een behoorlijke hoogspanning staan. Goed dat er vinger aan de pols wordt gehouden. Veel sterkte ermee en hopelijk gaat ze snel voelen dat het leven de moeite waard is. Okee, nu snel weer aan het werk, Liefs!
Koffie, fijn (maar ook dubbel0 dat je dochter weer thuis is, maar ook fijn dat jullie zo goed begeleid worden. Fijn en noodzakelijk... Zo, ik ben ook thuis met aangepaste werktijden. Vanmorgen bij de bedrijfsarts geweest. Gene probleem natuurlijk. Voorlopig 25% ziek, dus 2 uur per dag minder werken. Mocht dit ook niet gaan dan mag ik in overleg met mijn teamleiding zelf beslissen tot 50% ziek.
meiden, compleet kapot, hele dag bij zus geweest en ruim anderhalf uur terug gereden met file. Morgen lees ik bij! Pink, wat een lief kaartje, dank je! Moest even denken van wie het was, haha.
Thnx voor de felicitaties! We waren gister gewoon aan het werk, maar 's ochtends hebben we gezongen, de slingers bewonderd, mooie kleertjes aangetrokken en ze mocht kiezen wat ze wilde eten. Toen ik Quinten 's middags ging voeden op het KDV gingen ze net haar feestje vieren, dus daar heb ik een stukje van gezien. Heel schattig, ze was behoorlijk onder de indruk. Toen we 's avonds thuis kwamen wilde ze "nie meer wjarug sssijn, wil nie kadootjes". Was haar een beetje te veel geworden, ze was moe en had honger. Eerst maar patat gehaald, ijsje toe gegeten en toen kadootjes van papa + mama en Quinten gedaan. Zondag vieren we het met familie. Koffie, fijn dat je dochter weer thuis is, maar het lijkt me ook heel zwaar. Knuf! Lies, ik hoop voor je dat deze aanpassing genoeg is en je je lekker blijft voelen hierbij.
zo ben eindelijk alles aan het lezen: Ladouce: wat spannend deze maand voor jullie!! Duimen gaan hard draaien. Lies: wat leuk zeg het oude hemeltje gebruiken, bij ons is alles helaas weggooid met verhuizingen in verleden. Waar heb jij trouwens de kleding van Lief gekocht online? Lim nog steeds last van de gordelroos, balen meid! Des en Duim, ik heb de hoop voor jullie nog niet opgegeven hoor..blijf voor jullie duimen ook. Wel fijn dat je er weer af en toe bent Des! Natas...nog gefeliciteerd met D! 3 jaar al weer, wat gaat het hard zeker? Koffie, zwaar maar ook fijn dat je dochter thuis is, hoop echt dat het snel allemaal goed komt met haar en jullie nu samen fijne dingen kunnen doen om haar af te leiden. Bek...waar ben je????