35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door JoMi, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Desmo, hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag en een hele fijne dag gewenst. Fijn dat je ouders er ook bij zijn, geniet er maar van. Zal vast wel lukken met het mooie weer.

2. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Kom vanavond nog wel weer, nu nog druk hier bezig met van alles en gisteren hele dag weg geweest.
    Zo nog even stofzuigen/dweilen/wassen/was ophangen en noem maar op. Bleeegghh, heb er geen zin in.

3. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Dank jullie wel meiden, ik vond net nog een foto van hem als puppy (nu weegt hij 65 kg en komt over het kussen heen) Ik heb hem al ruim 10,5 jaar zo vreemd dit..... De postbode zou ook naar hem uitkijken en heb net een advertentie gezet op internet......

4. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Zou ik bijna vergeten sorry Desmo....

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een hele fijne dag !

5. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    desmo, proficiat!

koffie... een hond gaat er meestal niet tussenuit als die zich niet goed voelt, dat wat katten wel doen.
    Ik denk dus dat die door iemand is opgevangen, of nog ergens verdwaasd rondloopt.
    Heb je al papiertjes op lantaarnpalen geplakt? oproep bij de supermarkt geplaatst?

6. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Hè bah Koffie wat verdrietig dat Spike weg is. Je kan zoveel geven om zo'n beessie. Ik hoop dat je hem snel vindt en dat iemand hem opgevangen heeft. Hugg!

Desmo Gefeliciteerd meis! Geniet van je verjaardag met je dierbare om je heen!

Ik ga op mijn gemakje wat boodschappen doen, een was ophangen en lasagne maken. Met nadruk op mijn gemak;)

7. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Nee gaan we zo doen, dan zijn we tenminste actief bezig... Je wordt zo down van dat niksdoen....

8. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Des, van harte gefeliciteerd meis, maak er een mooie dag van samen met je ouders!

9. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Koffie, wat erg...hoop echt dat jullie m snel vinden lieverd, dit is echt zwaar K...

10. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    @Pink, gelukkig gaat het beter met je buik, nu lekker rustig aan doen hoor!

@Bek, beterschap, hoop dat je weer wat bent opgeknapt!

@Jes, jeetje, spanning en sensatie bij huize Jes midden in de nacht. Goed dat ze komen checken hoor, is levensgevaarlijk. Iedereen nu weer beter bij jouw thuis?

@Ladouce, heel druk met het werk. Dit weekend wel tijd voor leuke dingen?

11. Ria32

Ria32 Niet meer actief

Desmo van harte gefeliciteerd met je verjaardag, wens je een fijne dag toe.

Koffie hoop zo dat jullie hem gauw vinden, en idd wat lim zegt katten zoeken meestal een plekje van een hond heb ik da tnog nooit gehoort.

Hoop dat die gauw weer thusi komt.

12. Ria32

Ria32 Niet meer actief

sorry voor mijn afwezigheid maar voel me nietecht top, zal maandag ook even met gyn overleggen hoe of wat

13. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    balen Ria, wat heb je, misselijk?

14. Liesben

Liesben Niet meer actief

Jeuj, we hebben geshopt en wat gekocht! Nee, geen babyspullen, maar een nieuwe tuinset :D

15. Ria32

Ria32 Niet meer actief

veel last van me blaasontsteking salcia, en mijn baarmoeder groeit ook als een gek en daa rook behoorlijk last van maar dat is een goed teken.
    voel me gewoon beetje lamlendig.

16. Liesben

Liesben Niet meer actief

Toch heb ik het idee dat ons topic aan het doodbloeden is de laatste tijd. Jammer.

17. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Ja ik vind het ook heel stil Lies. Mooi tuinset trouwens, heb je ook kussens erbij?

Ria, k.. van je blaasontsteking. Ik heb een schimmelinfectie nu. Mijn bm groeit volgens mij ook hard, al weet ik niet precies wat ik moet voelen, maar voelt vreemd, zwaar gevoel, steekjes..

18. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    lekker dames met blaasontstekingen en schimmeltjes (helaas horen beide bij zwangerschappen)

mooie set lies... wat voor kussens?

topic: er zitten denk ik teveel nu met eigen sores en daarmee willen ze anderen niet tot last zijn, ondanks dat altijd lief gezegd word dat je hier alles kwijt kan.
    komt weer goed hoor, over tijdje moeten we weer 20 pagina's bijlezen tijdens het koffiedrinken.

stelletje dikbuiken.. word er nog keer afgesproken? (altijd al willen daten met groep wiens buik dikker is dan de mijne!)

19. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Mooi wijffie ik hoop op veel zon !

Moeten we ervoor zorgen dat het niet doodbloedt...Ja toch ?

20. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    Spike nog niet terug koffie?

Deel Deze Pagina