O en update van mezelf natuurlijk... Helemaal goedgekeurd bij VK weer, bm is goed gegroeid en ligt op schema. Gister bij zusje geweest, hele doos vol meisjes kleding en spullen en smiddags samen bij prenatal de meeste grote dingen ingeslagen. Nu is het wachten op de aannemer zodat ik eindeliijk kan beginnen aan kamertje en spullen kan opbergen allemaal. Beebje is trouwens heel druk gaat van links naar rechts en nu ook goed aan de buitenkant te zien, erg bijzonder vind ik het allemaal!
Fijn dat het allemaal goed gaat Salcia ....... Natas ach gos dat moppie was alle aandacht haar ff te veel.......... Lies goed zo meis en als ook dat te veel blijkt te zijn terug schroeven naar 50%, je hebt echt maar 1 lijf.... Trouwens hier iemand een beetje op de hoogte met overgangsklachten in de naaste familie ofzo, kan het een beetje te vergelijken zijn met vroege zwangerschaps- symptomen ?
tja....je weet het niet natuurlijk....maar ik heb geen ervaring hiermee...mijn moeder had vooral opvliegers weet ik nog, maar zou wel vroeg zijn of niet?
Ik heb wel de laatste 2 nachten af en toe ineens bloedheet...Maar zou dat een opvlieger zijn ? Ik ben 47 dus weet niet of dat echt vroeg is.........
Gemiddeld start hij tussen de 40 en 45 jaar heb ik net gegegoogled, heb de eeoa zelftest gedaan en kom uit op 10 punten oftewel je bent vrijwel zeker in de overgang
ze kunnen het volgens mij testen, hebben ze bij mij ook gedaan voor ik met iui ging beginnen, een of ander hormoon, kunnen ze zien of je al begin symptonen van overgang hebt.
Bij een andere test kom ik op 8 punten oftewel je zit mogelijk net in de overgang....Leuk he dat googlen pffffff
Het zou best overgang kunnen zijn Koffie....... Mijn zus is 48 en bij haar is het ook al begonnen. Ze heeft last van opvliegers, slecht slapen en vaak moeten plassen. Bij mijn moeder begon het in het 1ste jaar na het overlijden van mijn vader, ze was toen 47. Ik had het er met mijn VK nog over in de kraamweek : met mijn zus en mijn moeder redelijk vroeg in de overgang + het feit dat ik een late puber was maakt de kans dat ik ook vroeg in de overgang kom aardig groot. Idioot idee, dan zou ik van zwanger en borstvoeding bijna direct naar overgang gaan.
wat ook idioot is dat je als je laat in pubertijd komt vroeg overgang krijgt...dus kortere periode hebt om zwanger te worden.... ik was 12 ...dus zal ik pas laat overgang krijgen denk ik...mijn moeder kreeg het ook pas op haar 53ste
Idd idioot idee Natas.....maar ja krijgen doen we het toch.... Ik was ook een vroege Salcia 5e klas lagere school, 11 was ik... Maar gooi er in het weekend wel een testje tegen aan als ik het dan nog niet ben....Want gevoelige borsten is dat ook overgangsklacht ?? trouwens mijn dochter van 24 deed die test en kwam uit op 30 punten
tja die kan ik niet doen nu....weet niks van mijn menstruatie enzo natuurlijk nu...hahaha. Maar is dan toch vroeg als jij al met 11 ongesteld was en de theorie zou zijn dat je dan laat in overgang raakt...morgen toch maar testje doen?
Ach welnee Salcia, ik ben 47 kan toch niet meer....Zal allemaal best wel te maken hebben met hetzij overgang dan wel de stress van de laatste tijd....Heb ook best wel wat krampjes en steken in de rug maar ja wilde het gewoon even met iemand delen...
ja snap ik....dat je het wilt delen en zal ook echt wel niet zo zijn maar begin van weer een nieuwe fase... Ik ga zo slapen... trusten allemaal