Even snel vanaf werk. Ik ga zo eerder weg, even langs huisarts. urine inleveren. Heb ws een blaasontsteking. Verklaart wel meteen de frequente harde buiken die ik heb...en de elke 10 minuten plassen...verder geen (buik)pijn. Lang leve de AB.
goedemiddag...net schuurtje leeggehaald, timmerman nu aan t slopen, gaat nieuwe grotere bouwen...meteen pijn in heup en bil en baby beweegt ook al niet vandaag...blehhh
Mijn eerste blaasontsteking is een feit...nu 4dd antibiotica. Als het goed is moet ik snel resultaat bemerken, dus ik heb net de eerste achter de kiezen gemikt
liesje... let je er wel op dat je dan geen schimmelinfectie erbij krijgt (AB en zwangerschap kan dat nl nog versnellen)
ik had preventief die kapsules tegen schimmeltjes.. beter 3 dagen die prut in mijn ..... dan wekenlang gezeur achteraf
ja die had ik ook, alleen maar 1tje..en creme maar helpt geen zak...daarom willen ze nu suiker testen of het daar vandaan komt
Meiden hardstikke bedankt voor de lieve kaartjes! Koffie zou een bak zijn...... nog een hummel erbij!
haha Pink...geloof niet dat Koffie dat leuk vindt... Ik had je kaartje pas eergisteren dus je hebt nog een kaartje in het verschiet
Lies, neem ook meteen een goede probiotica erbij, tussen 2 AB-pillen door. Is goed tegen schimmeltjes!
Vandaag 30 weken zwanger...30 weken! *doet vreugdedansje* Vannacht redelijk geslapen. Ik hoop dat de Ab al een beetje werkt en ik vandaag niet weer elke 5 minuten moet "plassen". vanmiddag/vanavond een feestje, dus duimen jullie mee?
Gefeliciteerd Lies, met 30, wow !!! En balen van je blaasonststeking. Inderdaad probiotica erbij, ook altijd mijn advies. Dat zou jou ook kunnen helpen Sal. Lieverds, ik moet me alweer haasten om naar de 'blauw-gele woonwinkel' te gaan, jawel, op zaterdagochtend. Ik hoop morgen even wat uitgebreider aanwezig te zijn. Veel plezier op feestje Lies en allemaal een hele fijne dag. Liefs!
Probiotica, is dat vitamine? Duim, succes bij ikea, moest eigenlijk ook vandaag, maar zie het niet zitten, ga ff bij Canal Parade kijken straks
Salcia: Probioticum - Wikipedia Dr. Google weet altijd antwoord, je moet het eens proberen Ik heb geen probiotica in huis, maar misschien dat ik het maandag ergens vandaan kan toveren? Net ruim 6 kilo varkenshaas tot satestokjes omgetoverd en twee kilo tomaten en 7 bollen mozarella samengevoegd tot een salade Nu even relaxen, dan eens kijken wat ik aandoe en dan ga ik het gemaakte eten opeten Mijn moeder wordt 65, en geeft vanavond een feessie/open huis. Op haar verjaardag zelf gaan we nog met een select gezelschap uit eten. AB lijkt al wat te werken, buik is minder gevoelig, harde buiken nemen af...zo ook de plasfrequentie.
fijn dat het afneemt Lies! Ja had al gegoogled hoor, maar vroeg me af wat het dan precies doet, want staat dat het voor darmflora is.