Ik heb even jullie duimen nodig, er zijn vorige week 2x mensen naar ons huis komen (dezelfde welteverstaan) Nu gaan ze vandaag met de makelaar rond de tafel om te onderhandelen. Duimen jullie alsjeblieft mee dat ze het ook daadwerkelijk gaan kopen en dat we snel met de prijs overeen komen. Dan kunnen wij eindelijk gaan kijken naar de boerderij die we graag willen. Koffie hoe is het met je dochter? Ik had nog niet gezegd hoe knap ik het van je vind! Ik vind het ook vaak lastig om hier veel te vertellen maar probeer het toch te doen (lukt de laatste tijd wat minder). Zeker omdat ik aan het leed van de andere niets kan doen. Ik neem het jullie dan ook niet kwalijk dat jullie niet reageren, vind ik nl heel begrijpelijk. Ik reageer ook niet op dingen die ik moeilijk vind of niets over te zeggen heb. Neemt niet weg dat ik ook jullie pijn voel en net als de andere die het wel hebben mogen meemaken met heel mijn hart hoop dat het de rest ook gegund gaat worden. Knuf voor iedereen!
Ik zal voor je duimen Pink, heeeel hard. Dat zou echt fijn zijn, als je een beetje naar buiten kan verhuizen. Heb ook op een boerderijtje gewoond als kind. Wat zal dat heerlijk zijn voor jullie meisje ook! Lieve meiden, wel fijn om even te lezen over dat het 'stiller zijn' op dit forum voor meerdere hier moeilijk is. Ik herken het ook bij mezelf en weet me er ook niet zo goed raad mee op het moment. Ik voel helemaal niet fijn al een dikke week. Fysiek niet lekker, misselijk en hondsmoe, duizelig etc. Misschien een virusje, of het slikken van de pil dacht ik ook nog even aan .. Verder gaar van lange dagen gecomputer op mijn werk, dat ik dat ding liever even links laat liggen als ik thuis ben. Ik had gisterochtend wat bijgelezen en wist me ook even geen raad met hoe te reageren op jullie lieve bewegende babietjes in jullie buiken, Lies en Sal. Ik dacht ik log vanavond (gister) nog wel even in en reageer dan, maar na een flinke verhuisinspanning en gesjouw had ik geen puf meer en ben met lief op de bank geploft. Ik ben ook echt blij voor jullie, ik meen het. Jullie hebben ook zo'n akelig lange weg moeten afleggen, met alle pijn en teleurstellingen erbij. Soms voel ik me ook meeblij en meegenieten, maar de laatste dagen voel ik me gewoon rottig en moe over het hele gebeuren. Voor mij is het dan ook zelfbescherming om er niet meer zo op gefocust te zijn. Ik kan me heel goed voorstellen dat het voor jou Lies, en Sal, niet zo leuk is om wat minder respons te krijgen op alle vreugdevolle ervaringen die jullie hier beschrijven .. Zou ik ook niet leuk vinden. Het lijkt de laatste maanden zich een beetje uit te kristalliseren bij wie het nog gaat gebeuren en bij wie misschien/waarschijnlijk (?) niet. Er is bij mij weinig hoop en vertrouwen op dit moment (behalve als ik aan Limmeke's pendel denk van vorig jaar ). Bij Des was dat ook zo, ik weet niet hoe het nu is ..? Bekje heeft zich op iets anders gefocust en Ladouce, daar gaan we met zijn allen gewoon weer ontzettend hard voor duimen de komende weken. Ik blijf het in ieder geval fijn vinden dat we ons hierover kunnen uitspreken en dat ook doen, en dat we ons realiseren dat het voor alle posities lastig is.. Nou lieverds, ik ga weer op materialenjacht. Bouwmarkt, Hema etc. Gelukkig leidt het bezig zijn met onze nieuwe plek ons een beetje af. Liefs voor allen!
Ik snap dat het moeilijk is..ik heb ook wel eens gedacht dat ik mijn blije dingen maar niet moest delen hier. Maar dat is natuurlijk belachelijk. Ik heb ook een lange weg afgelegd, en wil nu dus graag mijn blijdschap kwijt. In andere topics kan ik dat al helemaal niet, dus dan maar hier. Na al die tijd voelt dat nog steeds het beste, respons of niet. Dus Sal, ik vind het fijn dat jij dat ergens anders wel kan. Maar, en no offense!, ik schrijf hier al 3 jaar met een aantal van deze schatten, en kan in andere topics dus slecht aarden. Jij schrijft hier veel korter mee. Ik hoop dat jullie dat niet (al te) erg vinden, en ik hoop nog meer dat jullie dat binnenkort ook kunnen doen.
Lies, ook gewoon blijven doen hoor. Het is inderdaad zo dat ik het de ene keer beter kan hebben dan de andere keer. Dus de ene keer zal ik wel reageren en als ik effies net lekker in mijn vel zit dan is het wat minder. Ben op dit moment wel weer vrolijk gestemd, kijk uit naar de cryo tp. Heb er aan de ene kant enorm veel zin in maar ben ook bang voor de uitkomst. Maar goed, ga gewoon struisvogelen en kijk niet verder dan 1 week vooruit. Gisteravond laatste roseetje gedronken. Lief zij nog, oh maar er staat nog een hele lekkere (lees dure) fles witte wijn in de berging. Waarop ik heel enthousiast en positief riep dat die pas volgend jaar opgedronken gaat worden. Salcia, als het voor jou beter voelt om een en ander in andere topics te schrijven is dat prima. Je moet doen waar je jezelf het beste bij voelt. Pink, ik ga enorm duimen met duimen en tenen. Duim, succes bij bouwmarkt en doe jij is even rustig aan. Je loopt jezelf voorbij op deze manier. Je kunt je energie maar 1x gebruiken!! Zo ga nu maar weer verder, ben heel erg maar heb vandaag maar weer een thuis werk dag ingelast. Had echt geen zin om naar kantoor te gaan. Het is er zo rustig. Dan zit ik liever thuis met radiootje aan.
Meiden, even....ik schrijf hier inmiddels al weer ff mee ook...en vind het hier ook fijn...in andere topics ben ik minder openhartig, maar daar deel ik meer dingen over buiken, echo's ect. omdat ik dat moeilijk vind hier neer te zetten. Hiervoor zat ik in een topic met meiden die allemaal in mmm zaten maar dat is ook doodgebloed. Ik zou het ook jammer vinden om weer ergens anders een band op te bouwen omdat dat hier wel voor mij gevoel is, ook al schrijf ik misschien minder lang mee dan anderen hier. Pink, duim heel heel hard voor je dat het gaat lukken en jullie je droomboerderij kunnen kopen!! Duim, hoe staat het met jullie mooie nieuwe slaapverblijf? En Ladouce, ik snap dat je de ene keer wel kunt reageren en de andere keer niet, is ook maar net hoe je gemoedstoestand is op dat moment. Geld ook voor Duim, Des en Bek natuurlijk.
Ik heb het dubbele hier ook gezien, gevoeld. Het is heel verklaarbaar, ik snap het, maar wel heel jammer. Het verandert dit topic op het moment, dat is niet anders. De een heeft moeite met antwoorden op babygeluk, volkomen begrijpelijk. De ander kan voor z'n gevoel iets moois hier moeilijker kwijt, ook begrijpelijk. En och, als ook ik het toch eens kon veranderen! Dan waren Des, Bekje, Ladouce en Duim als eerste aan de beurt. En in mijn directe omgeving M. Zij is de stiefdochter van Chris z'n zus. Vorig jaar waren ze met Danique's verjaardag 12 weken zwanger, ik toen 7 weken van Quinten. Via IVF, 2de poging. De dag na de verjaardag een desastreuse echo, missed abortion, vruchtje was in week 8 al gestopt. Sindsdien hebben ze nog 2 pogingen met eskimootjes achter de rug, net weer 'nieuwe gekweekt' zoals zij dat noemt en ze zitten weer in de wachtweken. Ze zijn deze keer niet naar Danique's verjaardag gekomen. Te confronterend, met ons wurm van 4 maanden in de wipper. Ik kan me dat zó goed voorstellen. Zo kl*t*, zo super kl*t*. Daar kan ik om janken. Om M., om jullie.
duim.. wat was uitslag van pendel ook alweer? spannend pink! hoop dat huis verkocht gaat worden! ladouce: duim voor jullie dat de zeup in elk geval pas volgend jaar geopend hoeft te worden en dat er de komende tijd niets anders op tafel komt dan jip en janneke champagne lies: hoop toch dat jij gewoon je blije gedachten en gevoelens blijft ventileren hier!
jeetje natas... ik vind het heel moeilijk voor de mensen bij wie het niet lukt.. als het niet zo gigantisch zwaar was... werd ik draagmama voor jullie allemaal.. maar helaas is het niet zo simpel.. knuf daarom ook
Tja weet je, eigenlijk zijn we denk ik vooral allemaal bang om elkaar pijn te doen of te kwetsen. En dus houden we ons een beetje in. De niet-zwangeren huilen en klagen natuurlijk als dat even nodig is en de wel-zwangeren jubelen en lachen ook, maar alles met mate "want het kan zo lullig voor de anderen zijn". Dat is toch eigenlijk hartstikke lief van iedereen. Iedereen probeert rekening te houden met elkaar, hoe mooi zou de wereld er uitzien als de grote wereldleiders dat ook zouden doen? Zo ... genoeg gefilosofeerd Lies je hebt een prachtige buik en ik realiseer me net dat ik wss op vakantie ben als Pim wordt geboren Dus bij deze een oproep aan iedereen die mijn gsm nummer heeft: SMS naar Desmo please!!!!! Neem ik leuk een Franse geboortekaartje voor je mee Ladouce schat, ik drink jouw wijntjes wel op hoor. Mijn gevoel van zwanger zijn is weer verdwenen als sneeuw voor de zon, de grote ik-ben-ongesteld puist begint al te kriebelen en ik reken absoluut nergens op. Zaterdag ga ik mijn nieuwe auto ophalen. Waar ik me best een beetje voor schaam is dat ik niet echt blij kan zijn met ... een knalrode Mini cabriolet in superdeluxe uitvoering Ja, hij is retegaaf, cool, hip, snel en weet ik veel wat nog meer. Maar ook te klein voor een kinderzitje laat staan dat er een kinderwagen achterin past Een waanzinnig dubbel gevoel dus. Blijdschap en verdriet liggen erg dicht bij elkaar. Het is weer een stukje verwerking. Koffie hoe is het bij jullie. Hoe houdt M. zich thuis? Beginnen de AD al te werken? En jijzelf ... overgang in aantocht las ik? Getsie, ik vind het best vroeg hoor, maar je hebt je er maar mooi bij neer te leggen als het zo ver is. Sterkte! Voordat ik weer een compleet boekwerk zit te tikken doe ik voor het gemak de rest even een zwaai en knuf
Ach Natas,Lies en Lim ... ik weet hoe ontzettend jullie het mij en de rest gunnen. Die gedachte brengt echt troost, geloof me.
Des, ik ben rond die datum gewoon thuis dus jij krijgt een sms-je. Maar ik neem gewoon aan dat wij in de sms lijst staan van Lies en dat ze direct na het werpen ons gewoon een berichtje stuurt dat Pimmetje geboren is. Ik wilde schrijven dat ik je er aan ga houden maar liever niet eigenlijk. Maar helaas ken jij je lichaam het beste . We hebben hier trouwens ook nog een heerlijke fles champie liggen die we meegenomen hebben uit Reims voor die ene speciale gelegenheid.
Zo even een snelle update van uit huize leutje.... Met D.L gaat het wel veel ups en veel downs....Het trekt wel alle energie uit me en ik heb nu ouderbegeleiding aangevraagd omdat ik niet echt meer weet hoe ik nu verder het beste kan reageren.. Ik glimlach, knuffel, praat, luister maar wellicht kan ik meer doen..... Vandaag te horen gekregen dat M.L in aanmerking komt voor een gastric bypass (Maagverkleining dmv een bypass) sinds zijn motorongeluk heeft hij fors overgewicht die hij er met dieeten absoluut niet afkrijgt...Het gaat 2 weken goed dan neemt de honger toe en gaat het mis...Omdat het gewicht nu te hoog wordt voor zijn been (waaraan hij al 7 keer is geopereerd) en hij nu ontzettend veel last heeft van slaapapneu hoeft hij niet zo`n idioot hoge BMI te hebben om die operatie te krijgen....(normaal gesproken moeten ze een BMI hebben van 40) 22 augustus wordt hij opgenomen in Leeuwarden, 23 augustus vind de operatie plaats.. Hij staat nu op een crashdieet om de lever te doen verkleinen... Tja overgang of niet ik heb geen idee, 3 jaar geleden was mijn FSH 11,kan het zo hard gaan ?? Ik heb het vaak warm maar dan is het ook warm, voel me verder goed....Wel wat misselijk maar ja stress doet een hoop.... Ben inmiddels 5 dagen overtijd, geen last van puisten etc.... Heb een zwangerschapstest in huis gehaald maar durf hem niet te doen.....Volgens mij is het of stress of de perimenopauze en wordt de menstruatie onregelmatig.......Eigenlijk wilde ik dit niet hier bespreken maar verdorie jullie zijn toch mijn dionnetjes !! Lies wat heb je toch een mooie buik.... Desmo dikke knuf !! Natas erg he ik gun iedereen zo graag een baby.....Sommige mensen verlangen er zo erg naar krijgen hem echter niet en andere mensen zie ik met hun kind omgaan dat ik denk "jij had ze beter niet kunnen krijgen" Om maar niet te spreken over mensen die abortus gebruiken als voorbehoedmiddel.... Ladouce die champagne blijft mooi dicht als het aan mij ligt Althans hij moet open maar jij mag er alleen aan ruiken Iedereen die ik verder vergeten ben (sorry ben in de overgang ) een hele dikke knuf !!!
Des....wat mooi gesproken...en het is ook hartstikke lief van iedereen...en ik gun het jullie allemaal zo erg...hoe blij ik ook ben dat het bij mij toch nog gegund is... En je rode mini, ik snap je dubbele gedachten, maar toch lekker gaan genieten...het wordt mooi weer dit weekend dus kapje open en je hoofd lekker leegwaaien!!! Knuf
Koffie wat heftig de operatie bi ML, maar noodzakelijk begrijp ik...weer een spannende tijd dus. En goed dat je ouderbegeleiding aanvraagt om het allemaal wat makkelijker te maken voor je hoe te reageren.
Koffie, allereerst, doe die test want het klinkt toch wel zwanger. Ik heb altijd begrepen dat je cyclus namelijk korter wordt naarmate je dichter bij de overgang komt en zeker niet langer! Daarnaast, een dikke knuffel voor jou en je gezin. Jullie vallen echt van het een in het ander. Ik hoop voor je dat je snel die begeleiding krijgt want het lijkt me behoorlijk heftig. Sterkte met D.L. en M.L. (Trouwens wel fijn dat de operatie al zo snel kan)
Ja ik zou het ook doen Koffie die test..hoe eng ook misschien. Ik weet trouwens niet of je cyclus korter wordt, ik dacht zelf langer maar weet het eigenlijk niet
heb het even opgezocht, cyclus kan korter of juist langer worden, dus tja Koffie, heb je ook niks aan sorry
Ik ga even met een ziek meisje naar de ha. Sinds een paar dagen spuugt ze steeds meer en meer, eerst een mondje, toen hele golven en sinds gisteren doet ze aan projectielspugen. Ze is de hele dag misselijk en geeft zelfs voeding terug vlak voor een nieuwe voeding. Vanacht niet geslapen omdat ze misselijk was steeds met haar armen aan het maaien was en bij iedere scheet het uitkrijste. Dus mama is brak! Net haar gevoed en die voeding is er in 3 grote stralen weer uitgekomen. Ik heb zo'n medelijden met mijn meisje. Nu ligt ze te slapen dus vind ik het sneu om haar wakker te maken, ik laat haar nog maar even liggen en dan stop ik haar op het laatste moment wel in de maxicosi. Weet een van jullie waar ik kleine slaapzakjes kan halen. Die ik heb van de prenatal hebben een te grote hals. Het is ook zo'n klein poppetje.