35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door JoMi, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesben

Liesben Niet meer actief

ladouce, kweet eigenlijk niet waar ik rond die datum ben, maar als ik wat hoor hoor jij het vast ook ;)
    Dames, ik weet niet of ik meteen na het doorknippen van de navelstreng ga sms'sen hoor!

Weet iemand trouwens vanaf wanneer een kindje al in kan gaan dalen? Ik heb soms het gevoel dat ik wat druk ga voelen op het schaambeen...en de laatste controle lag Pimmetje wel met zijn hoofd omlaag. Klopt ook wel, want zijn voeten liggen standaard rechtsboven....tegen mijn ribben aan te schoppen :D

2. Liesben

Liesben Niet meer actief

Pink, beterschap voor je meisje!

Ik ga nu even douchen, dan naar mams die vandaag officieel jarig is. Bakkie doen. dan nog even boodschappen, thuis wat laatste dingen doen en dan klaar maken voor het dineetje. Tussendoor ook niet vergeten adem te halen.

3. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    feli met mam lies

pink: ik heb een maatje 56 bij H&M gehaald.. en beterschap met kleine meis

Koffie: dat warm... dat heb ik ook! opvliegers.. maar ben nog lang niet in de overgang!
    Maar heb je nou getest???? zo niet.. doe dat dat eens gauw..

en fijn dat hij zo snel geholpen kan worden en niet hoeft te wachten tot die echt topzwaar is

des: een rode mini? ehm... ik ben meer van de grote autos of er nu wel of geen kinderzitje in moet.. altijd al gehad.. the bigger the better :)

lies, kindje kan zeker nu al indalen.. meestal merk je dat je ineens weer beter adem kan halen

4. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Lim hier nog iemand van de grote auto's hoor :D
    vind kleine vaak leuk om te zien maar wil zelf een grote.

Lies, hoe voel je trouwens dat het voeten zijn? Ik zie wel alles bewegen aan buitenkant maar weet niet wat het is. heb wel het idee dat ik verschil voel nu tussen draaien en schoppen.

5. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Ah wat sneu Pink, sterkte met zieke meisje... zielig!
    mag dat trouwens al een slaapzakje? Ik zag alleen maar grote bij inkopen van de uitzet van de week.

6. Liesben

Liesben Niet meer actief

Sal, ik voelde gisteren heel duidelijk dat ik een hiel te pakken had :D

7. Liesben

Liesben Niet meer actief

Jeuj, lang leve de BH-extensions :)
    Pas nieuwe BH's gekocht...cupje E :D, maar de omvang werd te strak. Nu was ik niet van plan om weer nieuwe te kopen voor die paar weken. Maar met zo'n tussenstukje zit het weer prima!

8. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik ga me maar eens in mijn feestkleding hijsen vast. Kwam net tot de conclusie dat buik nog net in jurk past :)
    Nou ja, so be it. Ik wilde een zwangere buik, ik heb een zwangere buik.

9. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Hoi Hoi ikke nog steeds niet getest heb het idee dat het elk moment kan doorbreken.....Heb nu ook gevoelige borsten, beetje buikkramp en behoorlijk wat afscheiding.....

Verder alles goed hier......

10. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Liesben heerlijk he die extensions gebruik ze nu nog bij bh`s die net iets te krap zitten :D

Feestje Lies ?? Zo ja heel veel plezier !!

M.L staat al sinds December vorig jaar op de wachtlijst hoor maar het was niet zeker of hij de operatie kreeg omdat hij een te laag BMI heeft (voor die opeartie dan aan zijn buik te zien heeft hij een aardig BMI ;) )

Salcia op een gegeven moment voel je door je zwangere buik heen of het een voetje of handje is ;)

Pink he gatsie ik hoop dat het snel beter gaat met kleine meis...X was zo als je weet ook een schrielkip met zijn 2500 gram en 46 cm, wikkelde hem lekker in een bakerdoek....Ik zou geen slaapzak doen nog....

11. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ja hoor, slaapzakje mag.. zolang het maar klein slaapzakje is :) ik vond slaapzakjes wel fijn al snel.. heb hier heel koude slaapkamer, en hou niet van inbakeren..dus slaapzakje ideaal

en al doorgebroken koffie?

12. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Nee nog niet Lim maar wel super geirriteerd en gespannen borsten.....

13. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    #2473 Duimelot, 9 aug 2011
    Laatst bewerkt: 9 aug 2011
    Hee meisjes,

Goh, Koffie, het zou toch wat zijn als dit toch geen voorbodes van ongesteldheid blijken .. ;)

En wat gebeurt er toch veel in jouw huis met iedereen .. Goed dat je wat ondersteuning erbij hebt gevraagd voor je DL. En je doet wat je kan. Ik hoop dat er binnenkort een rustiger fijne periode voor je aanbreekt, zodat je wat meer tijd voor jezelf hebt ook. (ik krijg ineens een gevoel van dat dat bijna een onmogelijke wens is met zoveel gezinsleden, maar ik wens het je in ieder geval van harte!)

Lim, hoe gaat het met jou? En met je meisjes? Hou je het een beetje vol? Gaan jullie ook nog op vakantie?
    Je vroeg nog naar jouw pendel voor mij van vorig jaar en die zei: zwanger in oktober van een jongen èn een meisje, weet je nog :D.
    Ik dacht toen nog, dat kan helemaal niet, want dan zijn we helemaal niet meer bezig met behandelingen .. Maar wel dus waarschijnlijk ;)
    Daardoor heb ik nu af en toe nog een klein sprankje hoop gek genoeg. Nou, we zullen het zien .. Geduld is een schone zaak.

Lies heeft zich in feestoutfit gehesen en staat waarschijnlijk te pronken met uitstekende hieltjes :D. Ik heb je mooie buik weer even bewonderd en ik hoop dat je een heel gezellig feestje hebt. En nog gefeliciteerd met je moeder.

BH-extensions, die heb ik ook weleens nodig bij sommigen. Ik heb 'kleintjes' maar wel een brede borstomtrek zogezegd. Dan snijdt het zo in je vel, niet echt flatterend ..

Sal, wat fijn dat het zo goed gaat met je zwangerschap. En je mag ook hier lekker al je dingen opschrijven hoor. Plaats je weer eens een foto inderdaad?

Pink, wat zielig voor je kleintje, dat projectielspugen. Mijn neefje had er ook flink last van en het lijkt dan steeds pijnlijker te worden ook. Ik hoop dat ze je goede adviezen hebben kunnen geven en dat het snel minder wordt. Ik ben ook heel benieuwd naar nieuwe kiekjes van haar. Als je puf hebt hoor.

Lieve Bekje, wat lastig dat je cyclus zo van slag is. Kan me voorstellen dat het verwarrend is. Ik hoop dat het zich snel weer reguleert als je lichaam wat meer gewend is aan een ander eetpatroon. Voel je je ook lekkerder in je vel?
    Fijn om af en toe even wat van je te lezen in ieder geval.

Natas, hoe is het bij jou nu? Begint het een beetje te wennen met je werk en twee kotertjes (en je moeder)? Al iets van een ritme aan het ontstaan?

Ladouce, het wordt weer heel spannend voor je zeg, en daardoor ook voor ons hier .. Ik ga in de hoogstepiekduimstand. Heb je het een beetje rustig de komende tijd met werk ook? Fijn dat je lekker thuis kan werken. Voelt een stuk vrijer vind ik.

Des, hoe is het? Heeft zich iets doorgezet? Ik hoop het zo van niet .. Sowieso een warme knuffel voor jou en hoop dat je toch vreselijk van je nieuwe autootje gaat genieten.

Nou, het is een beetje een opsomming, sorry meiden, maar wilde wel even op iedereen reageren.
    Hier nog vierkante ogen van beeldscherm en telefoondag. Was pas om 19 uur klaar, pfft.
    Ik kom echt om in de hoeveelheid werk momenteel. Kan het echt even niet meer bijbenen. Ik ga er morgen maar eens over praten met mijn baas. Ik wil er ook absoluut niet wakker van gaan liggen namelijk.
    Ik ga zo nog heel even wat doen en dan hup, erin.
    (en een vette rekening schrijven, dat is dan wel weer leuk aan het geheel).

Lieverds, tot gauw weer.

14. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Gister wilde ik hier nog even verder bijlezen en onderstaande plaatsen wat ik al in een ander topic had gezet :
    Maar dat ging ff niet meer door, mijn zus belde met problems over mijn moeder. Daarna heb ik Quinten een beetje op tijd uit z'n bedje gehaald om de laatste slok te geven en ben ik gecrashed.
    Vandaag een zware dag op kantoor gehad, af en toe kan ik niet eens meer gewoon kijken omdat m'n ogen te moe zijn en zeer doen. Straks weer een beetje op tijd Quinten halen!

Des, ik kan me denk ik voorstellen dat je niet echt blij kan zijn met je mooie nieuwe Mini. Dikke knuf!

Koffie, wat enorm zwaar voor je om je dochter zo op te vangen. Weet je al wanneer de ouderbegeleiding kan starten?
    Spannend, de operatie van ML!

Lies, indalen kan nu al. Ben even kwijt in precies welke week maar Quinten was ook al vroeg ingedaald.

Pink, zou je meisje reflux kunnen hebben?

15. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Och arme Natas, ik was er al een beetje bang voor .. Wat een pittig leven toch ook. Op sommige momenten echt volhouden dus ..
    Veel sterkte en ik hoop dat je binnenkort meer slaapuren kan maken. Ik ken dat gevoel van schele moeheid ook goed (helaas niet van mijn eigen vlees en bloed), en dat is echt niet fijn. Kan je voor 00 uur niet al wat uurtjes meepakken? Of moet Quinten dan nog een voeding?
    ML van mijn zus gaf dan wel eens flesje kolfmelk en kon zij vast wat slapen ..

16. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ja, het is nu even iets té pittig. Maar goed, ik weer ook dat alles een fase is en voor Quinten 18 is zal hij doorslapen :D

Lijkt me heel verstandig als je met je baas gaat praten. Af en toe flink druk is niet erg, als het structureel gaat worden wel.

17. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Duim, pas je wel een beetje op jezelf, moet idd niet de spuigaten uitlopen!

Natas...hoop dat jij ook een beetje rust gaat krijgen, gaat je opbreken anders allemaal.

18. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Dat zou kunnen Natas. Het is of dat of een verdikking van de spier bij de maaguitgang waardoor de uitgang te nauw wordt en ze de voeding teruggeeft.
    Dit konden ze op de echo nog niet zien. Schijnbaar is dat pas bij 6 weken goed zichtbaar. Nu moeten we 2 voedingen verdikken met nutriton. En daar zou het spugen minder van moeten worden. Helaas werkt het niet tegen krampjes. Dus vanacht niet geslapen, vandaag van 10 tot 17 bij de ha en in het zh gezeten en nu loop ik alweer een paar uur met een kokhalzend meisje met krampjes op mijn arm.................zucht en ik kan mijn ogen nauwelijks open houden. Ze ligt nu heel even in de box en volgens mij kijkt ze tv (ncis;)) Dus kon ik even komen reageren.
    Dus ik hoop dat ze vanacht goed slaapt op de nutrilon met nutriton en ik een paar uurtjes slaap kan pakken anders loop ik morgen de hele dag te brullen denk ik.
    En dan hoef ik nog niet eens te werken dus Natas ik kan me een beetje voorstellen hoe jij je voelt.
    Zo ik zal weer eens stoppen met deze egomonoloog en de fiep van mijn dochter terug in haar mond gaan stoppen.

19. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Nutriton kan juist ook (meer) kramp veroorzaken..... en zo kom je in een wel heel naar circeltje terecht. :(
    Hou je haar na voedingen al wat meer rechtop? Heb je het hoofdeinde van haar bedje al verhoogd?

Er is hier in het onderdeel over baby's een topic wat over kindjes gaat met ernstige reflux. Misschien kan je daar nog wat tips lezen.

Deel Deze Pagina