ik heb hier nog sab simplex tegen de krampjes.. daarmee los je het spuugprobleem niet op, maar kan wel verlichting geven tegen de krampjes.. wil je hebben?
En deze kom ik toevallig net tegen : http://www.zwangerschapspagina.nl/baby-dreumes/293771-reflux-de-feiten.html Inbakeren, dat lees ik ook regelmatig bij refluxkindjes. Niet vanwege reflux, maar ik baker Quinten in en heb dat bij Danqiue ook gedaan. Ze zijn er hier allebei zo veel beter door gaan slapen, geen onrust meer.
heb ik trouwens al verteld dat sinds ik de meiden op 1 kamer heb liggen.. ik gewoon kan uitslapen? P werd altijd enorm vroeg wakker omdat M hoest in slaap etc.. dus heel korte nachten meiden op 1 kamer.. nu is het vaak half 9! Ze worden wel eerder wakker, maar dan gaan ze samen zingen, brabbelen, giegelen.. zo lief.. en P is meteen van de late fles af.. moest ze er eerst nog 1 om 23:00 uur hebben.. nu krijgt ze nog fles om 20:00 als B naar bed gaat en klaar...
Goedemorgen meisjes, Hier een heel brakke Lies.. Dag was druk, feestje was leuk. Iedereen bleef maar zeggen dat mijn buik zo mooi was, dat ik er zo goed uit zag. Moet zeggen, voelt best goed Maar ik ben nu kapot! Was rond 00:30 uur thuis. En ik kan daar dus niet goed meer tegen. Gelukkig vandaag nog dagje vrij...en ik ga dus helemaal niks doen. Noppes, nada. Lieve koffie, ga je al een test doen? Wat zegt je gevoel? Duim, Natas....letten jullie ook een beetje op jezelf? Pink met een zielig meisje, ik hoop dat het vannacht beter is gegaan! Limmeke, wat fijn dat de meisjes nu beter doorslapen..of beter, dat ze jou door laten slapen
dat is wel lekker hier druk dagje.. bezig met kids, bezig met plafond plaatsen badkamer, bezig met zolder en dan laat in middag naar psych en fysio.. erge daarvan vind ik.. dat ik dan pas rond half 7 terug ben en dat ze me dan allemaal hongerig aankijken dus ook nog kan koken dan
kan je niet van tevoren iets klaarzetten Lim dat zij het vast aanzetten qua eten? Lies, dat is wel laat ja, maar als het maar leuk was! En ben ook benieuwd of je niks kunt doen, haha Ik moet hier gaan schoonmaken, schuurtje is eindelijk klaar en alles zit onder stof en zaagsel wat naar binnen is gelopen met de regen ook. Maarrrrr het schuurtje is prachtig! Was benieuwd naar Koffie...
Nou gelukkig hier een iets betere nacht gehad. Wel 4,5 uur achter elkaar kunnen slapen! Voeding is er netjes ingebleven alleen die van vanmorgen kwam er met golven weer uit De voeding van net komt er ook weer uit maar met beetjes, nu had ze ook erg veel gedronken dus dat kan wat lijden. Maar wat een was heb ik in een keer met een spugend meisje. Ik dacht dat ze erg veel kleren had maar zo ben ik er snel doorheen. (tevroeg geroepen spuug stroomt er weer uit) Lies fijn hè die complimentjes, lekker van genieten! Lim wat goed dat je zolang kan slapen. Ik ben benieuwd wanneer wij voor de eerste keer weer lang kunnen tukken. Zal nog wel even duren vrees ik. ML heeft wat dat betreft een goede instelling. Het eerste half jaar afzien en dan gaat het beter. Ik hoop toch stiekem dat we er eerder een fatsoenlijk ritme in hebben. Ik ben ook erg benieuwd naar Koffie! Testje? Sal aan de poets. Fijn dat het naar je wens geworden is. (erg hè, weet nou al niet meer wat je nieuw had? Tuinhuis ofzo? Ik heb het net nog zitten lezen. Ach ik gooi het nog op hormonen)
Fijn dat je betere nacht hebt gehad Pink! JA tuinhuisje, zodat er meer troep in kan en babykamertje leeg kan zodat de aannemer kan beginnen met plaatsen muur met raam etc.
vervelend dat ze blijft spugen pink zo lief, B zit met alle kinderboekjes van mij om zich heen te lezen..
Ik ben zoooooo moe, denk dat ik maar eens even een middagdutje ga doen... Vanmiddag komt de meneer van de gordijnen meten en dan gaan die ook in de maak. Nu alleen nog lamp kopen en ophangen, en iets voor aan e muur...dan is kamer klaar.
oooo wat heerlijk Lies al bijna klaar met kamertje... kan overigens nergens leuke lampen vinden, hou niet van die echte kinderlampen met prinsessen of beesten enzo
koffie? en? duivels gearriveerd? heb hier een kinderlamp.. zeer meisjesachtig een grote knalroze bloem waarin gekleurde vlinders hangen. Ze heeft hem zelf uitgezocht trouwens hehehehe
trouwens nog heftig verhaal...niet om jou bang te maken hoor koffie, want jouw ongi zal wel doorbreken vandaag of morgen... werkneemster van mijn vader, een poolse, voelde zich niet lekker, dacht aan overgang etc, 46 jaar...bleek al 5 maanden zwanger...van een turk met maar 50% verstand. Haar man woont in Polen en is zeer geweldadig...nu is het daar een schande en kan ze niet meer terug naar haar land en heeft dus straks een baby van een andere man die ook nog eens niet helemaal goed bij zijn verstand is maar wel heel lief....Daar zit je dan...pff
Wat een verhaal Sal! Koffie kom je eens melden Lief Lim, ik kan me nog niets voorstellen bij een meisje dat kan kruipen of lopen.