Ja weet je Lim ergens ben ik ervan overtuigd dat ik gewoon niet zwanger ben....(Struisvogelpolitiek ? )
Jeetje bedenk me nu pas hoe idioot dit moet klinken op een zwangerschapswens topic........Sorry meiden ik schaam me best wel......He ben nog emotioneel ook gadver....... *zoekt even een steen *
je reactie is logisch hoor koffie, en als het zo zou zijn, jij kunt er niets aan doen tov de anderen hoor.
gekke koffie.. dit is wel een zwangerschapswenstopic maar ook een hele boel meer he! dus kom maar onder je steen uit
Wat lees ik, hebben we binnenkort een babyloterij. Ik heb een optie op een lot hoor Koffie. Kom onder die steen vandaan zou ik zo zeggen. Je reactie is begrijpelijk.
Mooi buik Sal! Lim, wat heerlijk dat je langer kan slapen. Wat een uitkomst zeg, die 2 op één kamer. Ik kan me reactie ook goed voorstellen Koffie. Ik kom morgen hier even checken!
is er niet....of ze durft niet te testen of ze is heel erg geschrokken of ze is maandverband halen, haha
Koffie!!!!!!! ik heb speciaal als eerste de pc aangezet voor ik ging douchen om te checken....joehoe........
Heb ff gekeken of ik een 06 van haar heb. In m'n priveberichten nog een berichtje uit februari van destijds voor de geboorte van Q. dat zij geen gsm meer heeft. Wel het nr van haar man gekregen. maar om nu haar man hierover te sms'en..... maar niet.
Nou, log ik illegaal in op werk (wel op foon hoor), zie ik een aantal nagelbijtende meisjes, maar geen nieuws van de hoofdpersoon. Kan iemand mij zo sms sturen bij nieuws? Limmeke?