35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door JoMi, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Goed zo Lies wordt wijs !!!!!

2. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    heel goed Lies!!!

3. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Phoe Koffie, dat was wel errug spannend!

Ik ben moe. Zo moe. Zo ontzettend moe. En ik heb knallende koppijn. En ik word gek van mijn moeder. En het was heel druk op kantoor van de week, voor morgen weet ik al een berg werk te liggen.
    Ik ben zo moe!

4. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Ach gos natas hele dikke knuffel !!

5. Liesben

Liesben Niet meer actief

*zucht*
    Ik word geke van dat gez**k. Letterlijk. Ik pies me nog steeds rot. Vandaag wat urine opgevangen op werk, maar urine ziet er "schoon" uit. Helder, ruikt niet. Nog wel wat leuco's, maar dat kan vlgs mij ook van de afscheiding komen. En ik heb morgen laatste dag AB.
    Nu dacht ik, als Pim de daling al wat heeft ingezet, dan drukt ie voorlopig alleen maar meer op mijn blaas...toch?
    Het zit ws tussen mijn oren, maar hoe meer ik er nu op let hoe meer ik moet plassen...

[/egomodus]

6. danijelle

danijelle Actief lid

11 aug 2011
    146
    0
    0
    ik ben huismoeder
    brabant
    hoi allemaal

Ik ben nieuw hier.
    Ik ben 39 jaar en wil samen met mijn vriend nog graag een baby.
    Ik heb in mei mijn spiraaltje laten verwijderen.
    Aankomende zaterdag is mijn nog dus ben benieuwd of het deze keer gelukt is.

Groetjes Danielle :)

7. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    hallo danielle

oooo koffie... tja.. vage witte lijntjes... vage witte lijntjes was hier altijd zwanger ... maar je bent overtijd.. dus denk idd dat het iets was en niets is geworden
    gelukkig dan toch? nu maar hopen dan dat ongi snel komt.

arme natas.. koppijn hier ook... rug muurvast... knuf

lies ook knuf

8. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Danielle welkom

9. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Hai Danielle.

Lies, zonder blaasontsteking moest ik de laatste weken om het kwartier plassen. Stond ik op knáppen, moest ik zoooooo nodig, kon ik niet meer lopen van de druk en pijn..... voor 5 druppeltjes. Vreselijk, alleen al daardoor was mijn actieradius erg klein geworden. Hopelijk krijg jij dat niet.

10. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Hai danielle

Och jeetje Natas, moeier dan moe. Ik heb met je te doen! Hoop op een goeie nacht vannacht voor je.

En koffie, jeetje, wat heb je het spannend 'gemaakt' vandaag .. En misschien toch even iets van een innesteling gehad, goh ..
    Hoe voel je je nu eronder? Opgelucht en beetje verdrietig tegelijk? Dat kan ik me zo voorstellen ..

Lief en ik hebben echt de heeeele dag geshopt en uiteindelijk heel goed geslaagd. Gelukkig hadden ze toch weer in voorraad wat zaterdag (voor onze neus) uitverkocht was en pas over zeven weken weer binnen zou komen, waardoor we niet verder konden klussen, dus we zijn blij! Verder nog een hele goeie dure matras voor de helft van de prijs die als bank zal fungeren. Mooi hardhout gekocht om een ombouw te maken, dus dit weekend weer van alles te doen.
    Morgen eerst nog een pittige kantoordag en hopelijk dan nog wat energie over om aan de slag te gaan ;).

Pink, hoop echt dat je kleintje minder pijntjes heeft binnenkort. Is inderdaad zo zielig en je voelt je waarschijnlijk zo machteloos als je niet veel voor haar kan doen ..

Mooie buik Sal!

Lies, goed om rustiger aan te doen, en trouwens, je hebt alle energie nodig om te plassen ;), arme jij, lijkt me echt niet fijn!
    Wel fijn als je blaasontsteking echt weg is nu.

Lim, voorzichtig met je lijf he!

Ladouce, ik zal kijken of ik je morgen ergens kan pb-en (vanuit mijn werk :)), liefs ook voor jou.

Nou, ik ga tandjes poetsen en naar bedje toe. Fijn op nieuw kussen slapen!

Trusten lieverds!

11. Liesben

Liesben Niet meer actief

Zo, nadat ik vanmorgen al drie keer "geplast" had, liep ik naar buiten om naar werk te gaan...en ik moest al weer. Ik ben het zat. Ben dus weer naar binnen gegaan en heb me ziek gemeld. Ik ga zo eerst de HA bellen. En anders de VK.
    Heb nl ook een beetje zeurend gevoel laag in de buik, rugpijn. Misschien toch een urineweginfectie en moet ik "gewoon" andere AB? Of misschien stel ik me aan en hoort het erbij? Hoe dan ook wil ik weten wat het is. Ik ben verdorie bijna 31 weken zwanger en maak me zorgen.

12. Liesben

Liesben Niet meer actief

Net bij de huisarts geweest, waar ze urine nogmaals gechecked hebben. De stick liet niks zien, urine leek schoon. Ze gaat straks nog even onder de microscoop kijken. Uit de kweek van vorige week komt niets. Gelukkig, ik was bang voor die streptococ B waar je nog wel eens wat van leest..
    Voorlopig houden we het indd op die kleine druktemaker die zo mijn blaas bewerkt dat het heel veel prikkeling geeft. Niet leuk, wel geruststellend!

13. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Lastig Lies, kan me voorstellen dat het je een beetje ongerust maakt, ook n.a.v. verhaal van Suus35 (?) ..

Wat je altijd zelf nog kan doen is regelmatig (puur) cranberriesap drinken (of capsules) en suiker vermijden en probiotica. Dit houdt je spijsverteringstelsel en alle flora op diverse plekken in goede conditie en is volgens mij veilig om tijdens je zwangerschap te gebruiken.

Sterkte ermee en lekker rustig dagje gewenst!

14. Liesben

Liesben Niet meer actief

De assistente heeft me gelukkig verzekerd dat als er al sprake zou zijn van die B-streptococ dit uit de kweek naar voren had moeten komen. En dat was niet het geval! En urine is nu "schoon". Ik moet er dus mee leren leven. Ik drink cranberrysap, heb cranberrycapsules. Alleen geen probiotica. Ik hou het goed in de gaten, misschien dat ik ook even de vk bel vanmiddag tijdens het telefonisch spreekuur.

15. Duimelot

Duimelot Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.132
    0
    36
    Oef, dat is fijn, dat die B-streptococ niet aanwezig is in ieder geval. Volgens mij is dat ook een bacterie die je al een tijdje bij je zou dragen en die je niet zomaar kwijt raakt .. Mijn zus had het geloof ik ook en bij haar waren de vliezen ook ruim zes weken te vroeg gebroken. Maar is wel een heel lief, leuk (en stout ;)) vitaal kindje geworden.

Het klinkt dus allemaal niet alarmerend. En je doet wat je kan doen toch? Dat is fijn.
    Je zou toch bijna even een 'dependslip' voor die vijf druppeltjes per keer aantrekken :D. Hoef je niet iedere keer op te staan ;). He, flauw ..

Nou, ik moet weer aan de slag, hup Duim!

16. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Lies echt vervelend hoor, hopelijk is het snel over. Wel goed dat je bent thuisgebleven.

Hier weer last van obstipatie..blehh...keiharde buik steeds, nu net eindelijk na 3 dagen en een half uur met boek op wc.

17. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    dat plassen lies.. en dat minimale gezeik... en die druk onderin je buik waardoor je gaat denken aan blaasontsteking/urineweginfectie.. heb het bij P enorm gehad .. en droeg idd op gegeven moment dependslips.. gewoon omdat ik niet altijd de mogelijkheid had om ergens naar plee te gaan.
    die prikkelingen die je voelt was bij mij echt het ingedaalde kind (dat was bij B nog erger omdat die in stuk lag dus ook met de voeten meer druk gaf)
    Hoop voor je dat dat snel ophoudt, want het is gewoon geen prettig gevoel.

18. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Egobericht * Ik had de tweede test er vandaag ook nog maar ff tegen aan gegooid, vage lijntje is nog steeds vaag maar bevat meer kleur * einde ego.............

19. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    koffie! meis toch.. en nu?

20. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    DL zit sinds gisteravond weer in een heel diep dal....Heeft ook een aantal naproxens ingenomen in de hoop dat ze zou gaan slapen en nooit meer wakker zou worden...Heeft wel tijdig tegen ML gezegd dat ze iets stoms had gedaan...Deze heeft de HP gebeld en zij hebben contact opgenomen met het vergiftigingscentrum...Ze kregen te horen dat ze er erg beroerd van kon worden, suf, Buikpijnen......We hebben vannacht heel veel gepraat en afspraken op papier gezet samen met DL..Als ze zich hier niet aan houdt rest mij niets anders dan haar gedwongen te laten opnemen....DL weet dit en begrijpt het ...(natuurlijk was ik uitgerekend gisteren weg met een paar vriendinnen en zat op een verwarm terras) Vanmiddag hebben we een afspraak weer met de pschychiater...

Deel Deze Pagina